Jump to content

mitul masinilor 100% nemtesti e distrus!


kobra

Recommended Posts

:blink: cu durere in suflet va anunt ca pana si cele mai mari firme germane producatoare de masini beneficiaza de softuri si cablaraie facute in romania nostra iubita!mai exact softurile la iasi iar cablaraia la timisoara, de aici cred ca rezulta si nenumaratele probleme de care ne lovim zi de zi.si ca sa va convingeti, in special posesorii de E60, E65, E70 ii rog sa se uite sa se uite la body controlere si ce mai este electronic prin masina daca apare sigla siemens vdo.daca apare acele piese sunt facute la iasi.o spun din sursa sigura.printre aceste firme care beneficiaza de softuri romanesti, pe langa BMW se mai numara:Mercedes, Range Rover, Porsche, Ford, Volkswagen, Peugeot.astia sunt cei de care stiu sigur dar e posibil sa mai fie si altii pe langa ei.in special cei de la Daimler Chrysler sunt si ei abonati la noi. :) Edited by kobra
Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-am luat cele 2 curele ieri de la Augsburg, marca Contitech. Pe cea pentru compresorul de la aerul conditionat scrie "Made un UK", iar pe cea de la alternator (si alte accesorii) scrie "Made in Romania". Asta nu ma face insa sa cred ca nu e buna si sa nu o montez.

Softul zici ca se face la Iasi? Pai la Iasi e cea mai buna facultate de informatica din Romania, si Romania are multi informaticieni foarte buni.

Link to comment
Share on other sites

Si eu mi-am luat cele 2 curele ieri de la Augsburg, marca Contitech. Pe cea pentru compresorul de la aerul conditionat scrie "Made un UK", iar pe cea de la alternator (si alte accesorii) scrie "Made in Romania". Asta nu ma face insa sa cred ca nu e buna si sa nu o montez.

Softul zici ca se face la Iasi? Pai la Iasi e cea mai buna facultate de informatica din Romania, si Romania are multi informaticieni foarte buni.

204528[/snapback]

nu am zis ca nu sunt bune cele facute in romania, dar ca sunt facute in romania explica multe dupa parerea mea.si am spus aceste lucruri care pot fi verificate oricand, pt a nu se mai crede de anumite persoane ca tot ce este pus in masina este strict german (in cazul de fata).dupa parerea mea daca ar fi fost facute in germania nu ar mai fi fost atatea probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ce importanta au unde sunt facute, atata timp cat respecta standardele producatorului sunt OK, pana la coada in spatele BMW este o afacere (ca si in cazul oricarui brand pe pe glob) in care scopul principal este PROFITUL, care se urmareste sa se obtina cu un cost de productie cat mai scazut (sclavii din Romania) pentru componente care au aceasi calitate ca si in Germania (tehnologia fiind aceasi, singurul lucru care difera fiind mana de lucru mai ieftina).
Link to comment
Share on other sites

Ce importanta au unde sunt facute, atata timp cat respecta standardele producatorului sunt OK, pana la coada in spatele BMW este o afacere (ca si in cazul oricarui brand pe pe glob) in care scopul principal este PROFITUL, care se urmareste sa se obtina cu un cost de productie cat mai scazut (sclavii din Romania) pentru componente care au aceasi calitate ca si in Germania (tehnologia fiind aceasi, singurul lucru care difera fiind mana de lucru mai ieftina).

204552[/snapback]

 

S-a pus punctul pe "i" ! Se poate inchide dupa parerea mea topicul !

Link to comment
Share on other sites

... beneficiaza de softuri si cablaraie facute in romania nostra iubita!mai exact softurile la iasi iar cablaraia la timisoara.

204527[/snapback]

Eu as fi mandru! Si chiar nu stiu de unde ideea ca ce e facut in .ro este prost. Sau ca este sursa oricarei probleme.

Link to comment
Share on other sites

Eu as fi mandru! Si chiar nu stiu de unde ideea ca ce e facut in .ro este prost. Sau ca este sursa oricarei probleme.

204562[/snapback]

 

Nimeni nu cred ca a spus asta , am spus doar ca in Romania este o mana de lucru ieftina si foarte profitabila, de accea vin la noi in tara si deschid fabrici cu tehnologii moderne identice cu cele de afara , doar ca salariile sunt de 4-5 ori mai mici minim decat fara !

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu cred ca a spus asta , am spus doar ca in Romania este o mana de lucru ieftina si foarte profitabila, de accea vin la noi in tara si deschid fabrici cu tehnologii moderne identice cu cele de afara , doar ca salariile sunt de 4-5 ori mai mici minim decat fara !

204566[/snapback]

Poate ca ar fi mai bine sa mearga sa produca in China sau India... Acolo e si mai ieftin.. Si romanii sa cumpere in loc sa produca.

In conditiile in care gigantii auto din Europa inchid fabrici, faptul ca se ofera locuri de munca in .ro este un privilegiu.

LE:

Cunosc oameni care lucreaza in fabricile de masini germane. Si sa stii ca salariile nu sunt asa de mari...

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai mirati atata...credeti ca plasticele de pe masini sunt made in germany? sa nu va mire daca sunt "made in turkey" sau "made in china" :blink: deja cred ca bordurile voastre, circuitele integrate, LCD-urile...poarta, scris micut pe acolo, marca "made in malaesya" :)

Nu v-ati obisnuit cu uniformizarea componentelor?

Toate marile concerne au filiale care le fabrica compenentele, centrul ocupandu-se numai cu managementul acelor filiale, inovatiile, cercetarile si primele lansari...in rest trec negrii de pe plantatie la treaba...adica filialele...puse unde e mana de lucru mai ieftina...ca altfel nu va mai puteti voi apropia de nimic daca tot s-ar fabrica la origine :) si nu in filiale....suntem inconjurati de exemple la tot pasul....capsunari, renault made in turkey cu piese made in coreea, vw cu filiala skoda din cehia....

Link to comment
Share on other sites

Deci Loganul care e facut 100% in Ro e o super megamasina!  :)

204568[/snapback]

Eu sunt super mandru de faptul ca Loganu' e facut in .ro. SA vezi ce-mi umflu pieptul cand vad cate una pe strada si le zic nemtilor.."e facuta in .ro" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Poate ca ar fi mai bine sa mearga sa produca in China sau India... Acolo e si mai ieftin.. Si romanii sa cumpere in loc sa produca.

In conditiile in care gigantii auto din Europa inchid fabrici, faptul ca se ofera locuri de munca in .ro este un privilegiu.

LE:

Cunosc oameni care lucreaza in fabricile de masini germane. Si sa stii ca salariile nu sunt asa de mari...

204567[/snapback]

Chiar crezi ca este un privilegiu?...daca tot spui ca gigantii auto din Europa inchid fabricile, ti-ai pus si intrebarea de ce fac acest lucru. Sa fie oare din cauza maini de lucru mai ieftina din tarile mai slab dezvoltate, a faptului ca aici muncitorii lucreaza ca animalele n ore pe zi pe un salariu de kkat, a guvernelor care in loc sa protejeze salariatii pleaca capul in fata strainilor, a faptului ca in loc sa polueze (sub orice forma) la ei in tara o fac la altii, si tot asa. :blink:

PS - De asta am ajuns "asa departe" ca am plecat capul dupa 1989 la toti care ne-au oferit astfel de "privilegii", noi daca ne ducem la ei in tara ne scuipa, iar ei daca vin la noi ii primim cu lauri ca de sunt "STRAINI" - credeam ca am trecut de etapa aia cand dupa 1989 venea la noi un strain si alergau copii dupa el si cerea "gumi, gumi"

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu cred ca a spus asta , am spus doar ca in Romania este o mana de lucru ieftina si foarte profitabila, de accea vin la noi in tara si deschid fabrici cu tehnologii moderne identice cu cele de afara , doar ca salariile sunt de 4-5 ori mai mici minim decat fara !

204566[/snapback]

 

De 4-5 ori e putin spus....Fac doar o comparatie cu Ungaria, care e proaspat intrata in Uniune. Un mucitor la cablaje intr-o fabrica de-acolo are salariu 500 de euro iar acelasi muncitor aici are maxim 130-150, nu mai zic ca in Franta sau Germania salariile sunt de 1000-1200 deci aproape de 10 ori mai mari.. Vom fi inca 10 ani de-acum incolo o piata extrem de atragatoare pentru producatorii de automotive...productie ieftina, mana de lucru relativ specializata (vorbesc de orasele unde au existat centre industriale auto inainte de '89) si mai ales instictul de "capu' jos ca trece sefu' ".

Edited by ovidiu_s
Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca sunt in cunostinta de cauza, pot sa va spun ca 100% soft-urile facute in Romania sunt cel putin la fel de bune ca cele facute in Germania, daca nu chiar mai bune, avand in vedere ca pentru un client deosebit de important din Germania, am realizat in Romania update-urile de soft pentru o versiune deja existenta in productie iar soft-ul pentru un model nou a primit acceptul din primul test, nefiind necesare modificari !!!!!

 

In ceea ce priveste fabricarea de cabluri, deasemenea, se respecta cu deosebita strictete standardele automotive si principiile de calitate 6Sigma, iar testele sunt aduse din Germania sau create in Romania si validate de echipele de Design&Engineering din Germania......

Asa ca un pic mai multa incredere si mandrie in inteligenta romaneasca :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

eu cunosc pe ceva sefi austrieci de la draxelmaier...am inteles ca ar vrea sa plece din romania.. pt ca.... aici lumea fura cablajele care duc la baterie pt ca sunt din cupru masiv... sa le vanda la fier vechi sau unde naiba le fura... cu asa muncitori..... am inteles ca se orienteaza catre cehia.. lumea mai corecta si mai muncitoare...

 

cat despre calitate.... totul este super super atent monitorizat, pentru fiecare cablaj defect se platesc gramezi de bani la BMW....pentru intarzierea livrarilor de cablaje de asemenea s'au platit si sute de mii de euro.. ( turbo-man ar putea sa confirme - daca e adevarat - eu zic ce am auzit de la ei .. )

 

si cred ... ca asa cum sunt romanii hoti si lenesi, incet -incet toti or sa fuga de noi :blink:

 

.... apropo de salarii ... va spun ca astia cer salarii de baza de cel putin 10mil.. adik 300Eur... cu tot cu sporuri si altele pot ajunge si la 15milioane... si apropo de ungaria....

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

:blink: cu durere in suflet va anunt ca pana si cele mai mari firme germane producatoare de masini beneficiaza de softuri si cablaraie facute in romania nostra iubita!mai exact softurile la iasi iar cablaraia la timisoara, de aici cred ca rezulta si nenumaratele probleme de care ne lovim zi de zi.si ca sa va convingeti, in special posesorii de E60, E65, E70 ii rog sa se uite sa se uite la body controlere si ce mai este electronic prin masina daca apare sigla siemens vdo.daca apare acele piese sunt facute la iasi.o spun din sursa sigura.printre aceste firme care beneficiaza de softuri romanesti, pe langa BMW se mai numara:Mercedes, Range Rover, Porsche, Ford, Volkswagen, Peugeot.astia sunt cei de care stiu sigur dar e posibil sa mai fie si altii pe langa ei.in special cei de la Daimler Chrysler sunt si ei abonati la noi. :)

204527[/snapback]

 

din cate stiu eu, rulmentul brasov, face rulmenti si pt ferarri...

 

in Timis, e cea mai dezvoltata industrie automotive din tara. draxlmeyer, face pt bmw . zoppas e in sannicolau, la fel ca si delphi, care face pt GM. mahle, face piese pt motor , hella, fabrica exclusiv pt becuri cu xenon

la deta se facea tapiteria din piele pt jaguar. tot la deta este fabrica de volane pt grupul VAG. airbaguri si module de airbaguri se fac la arad la takata petri.

 

so, nu vad care e problema?

 

mai sunt multe altele, care nu mi le amintesc momentan..... :)

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu, rulmentul brasov, face rulmenti si pt ferarri...

 

in Timis, e cea mai dezvoltata industrie automotive din tara. draxlmeyer, face pt bmw . zoppas e in sannicolau, la fel ca si delphi, care face pt GM. mahle, face piese pt motor , hella, fabrica exclusiv pt becuri cu xenon

la deta se facea tapiteria din piele pt jaguar. tot la deta este fabrica de volane pt grupul VAG. airbaguri si module de airbaguri se fac la arad la takata petri.

 

so, nu vad care e problema?

 

mai sunt multe altele, care nu mi le amintesc momentan.....  :blink:

204809[/snapback]

 

unde este sigla , de fapt am vrut sa scriu timisoara prescurtat... dar asa a iesit..... :)

Link to comment
Share on other sites

In primul rand Romania numai este asa competitiva ca cu ani in urma au crescut salarile,impozitele,profiturile si inca multe multe sunt facute prost un alt mare cost iar transportul daca poate nu ar fii suventii guvernamentale nu ar mai venii multi si sa nu uitam oamenii care erau buni acolo sau sunt batrani in pensie sau lucreaza in afara o mana de lucru buna nu o gaseti usor.Sunt lucruri f f cunoscute ca scrie Made in Ro e ceva normal si obligatoriu,te poti madrii cu ceva ceea ce ai creat tu fie o masina un motor si multe altele dar asa stai in fata unei masini si poate apesi doua butoane si sa te madresti cu asta sau sudezi sau strangi unele suruburi.As putea sa scriu la acest capitol romane si apropo de masinile Japoneze cele mai multe sunt facute in UE si cu piese nu vreau sa zic ca sunt mai fiabile eu nu vad in statistici.Din pacate exista masini facute pentru UE-vest si UE-ost si cu totul atfel pentru SUA.Eu am ajuns la o concluzie am investigat ani de zile in Ro explotarea masinilor si servisurile si am ajuns la concluzia ca multe masini ar putea fii mai fiabile daca proprietarii lor ar aveam mai mare grija si poate ar investii si ceva bani,am statistici pe ani pot sa vad orice piesa comadata pe glob sau cate inspectii au fost facute si ce si cum dar sa discut despre asa ceva pe un forum e o prostie din partea mea caci in Ro se traieste intre mit si realiate si asta e problema mare acolo.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.