Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Salutare

 

Am cumparat recent un e90 320d 2005 motor M47N 163cp 320cuplu, si in urma unei diagnoze efectuate de un service situat langa targul Vitan... (intr-o curte comuna si o singura rampa intr-un garaj) baietii m-au informat inainte de achizitionare ca respectiva masina are nevoie de:

 

1. Curatare Filtru de Particule (era colmatat peste 110% - 55bari -relanti , 125bari - 2000ture , 266bari - 4000ture

2. Set amortizoare fata

3. Set placute frana fata /spate

4. Test turbina si egr nu a putut face datorita filtrulul colmatat.

 

M-am decis sa o cumpar, am mers cu ea in jur de 2 luni apoi am hotarat sa incerc intai curatarea filtrului de particule iar in cazul in care nu da randament sa il elimin.

 

Inainte si dupa curatare au facut diagnoza din care a reiesit o scadere mare in presiunea inregistrata in filtru. 15-relanti, 57-2000ture, 150-4000ture

masina tragea incredibil de bine si am fost foarte multumit maxim 1 luna si o saptamana pana cand am mers la brasov cu un prieten sa cumpere un 318d din 2009 cu 143cp. Dupa ce am mers cu a lui am realizat ca a mea nu mai trage suficient de bine asa ca am mers iar la "atelierul" din garajul situat langa Targul vitan si au constat si ei ca e colmatat iar presiunea in filtru era mai mare decat initial.

 

Motiv a fost dat tubul dintre turbina si intercooler fisurat care scapa presiune si el a presupus ca din cauza asta nu a facut masina regenerarea, si a infundat filtru.

 

Zis si facut am inlocuit furtunul , am curatat intercoolerul si tubulatura , le-am montat corect si sigur la loc eu cu mana mea (nu cum le-au lasat mesterii din atelierul mai sus mentionat nefixate si jumate afara jumate conectate....) apoi am mers la el dupa o diagnoza imi recomanda sa merg pe autostrada cu 130 constant sa inceapa regenerarea. am refuzat pentru ca era presiunea prea mare in filtru si nu a vrut sa risc (270bari la 200ture), i-am cerut sa imi anuleze filtrul de tot , iar el a zis ca nu face asa ceva. Dar dupa o discutie mai lunga a fost deacord sa plateasca factura pentru eliminarea fizica nu si soft a filtrului.

 

Acum dupa eliminarea doar fizica a filtrului automat am simtit ca masina "respira" mult mai bine, insa nu trage sub nici o forma cum a tras dupa curatarea initiala a filtrului cu solutie.

 

Eliminarea filtrului a tras dupa el si catalizatorul... chiar daca am insistat sa ramana pentru a creea un "backpresure" pentru turbina ... seful atelierului care a eliminat mi-a recomandat sa il scot de tot ca sa nu am alte probleme (sa se topeasca, sa se colmateze, cica era deja ars, si el a mai eliminat la mai multe modele bmw complet si nu au avut probleme. - el a spus ca si fara resoftare va merge ff bine fara probleme)

 

Am facut 2 diagnoze dupa eliminarea filtrului de particule la 2 service-uri diferite pentru a vedea daca sunt ceva probleme insa nu am parcurs decat maxim 20 km intre acestea fara filtru pe masina - totusi nu avea nici o eroare.

 

Dar masina nu trage deloc cum tragea dupa curatarea filtrului si mai scoate si fum alb (nu este vizibil in oglinda pe traseu) insa este vizibil pe loc cand turez masina .

 

Are cineva modelul acesta de motor/masina cu filtru eliminat si resoftat, ati avut probleme similare?

 

Turbina a fost reconditionata la un atelier si am inca 2 luni garantie la ea- insa acum se aude in sarcina un fluierat care merge odata cu turatia motorului , insa daca turez motorul pe loc fara sarcina nu se aude acelasi sunet.

Link to comment
Share on other sites

vezi...asta se numeste boala :)))

cere pachet M, apoi o sa ceara alte jante....apoi o suspensie sport...apoi pachet M de la exterior trebuie sa completeze interiorul....si tot asa...

aaaaaaaaaaaaaa......apoi o sa vrei LCI :))))

crede-ma ca nu se termina niciodata

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda.. stiu, era doar un gand, am vazut masina lui Daniel13 si arata mai bine cu M pack..plus si culoarea lui e dementiala (albastru inchis-spre negru). I-as schimba si culoarea daca as avea bani :) Dar nu cred ca merita, mai repede o vand si imi iau alta cu Mpack si alta culore.. Imi placea mult masina lui danielsan, chiar daca e manuala… Lci nu as face-o, mai repede as face un effort sa trec la F30.

 

Pozele de mai sus mi-au adus aminte de cand am pus Meganu’ la vanzare, imi cam pare rau ca l-am dat pentru era luata de tatal meu si stiu ca l-am suparat foarte tare cand am vandut-o… Cu toate astea m-a ajutat cu o suma considerabila de bani sa-mi cumpar e90-ul..si el era foarte pasionat de masini si cred ca m-a inteles. Totusi nu pot sa nu regret ca am vandut Meganu’..daca puteam il tineam .

 

Am vorbit cu propietarul si i-am zis ca daca se gandeste vreodata s-o vanda ..sa-mi zica, poate i-o cumpar inapoi…

 

 

 

http://s12.postimg.org/ru00ynjzd/IMG_0102.jpg http://s12.postimg.org/7y41j42y1/IMG_0103.jpg

 

http://s12.postimg.org/nm58pwijt/IMG_0104.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

are valoare sentimentala megane-ul...ca altfel nu vad de ce ai plange dupa el...

cand am dat si eu de bani....de banii mei zic...primul lucru a fost sa imi cumpar masina.

de mic eram indragostit de Renault Megane Coupe.

Asta am si facut. mi-am comandat Renault Megane Coupe...nou si asa cum am vrut eu..culoare, dotari....

dupa 1 an jumate si 50.000 de km cand a inceput sa zdrangane plasticaraia prin el,i l-am donat fratelui meu...el fiind mai mic si donat fiind nu a zis nu....asa am ajuns la BMW.

 

asta era poza la care ma uitam cu orele si asa arata si masina pe care am luat-o :))

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

@ Alex -Clar are valoare sentimentala, a fost cadou de la tatal meu care nu mai este in viata..Nu stiam ca si tu ai fost Meganist, pe forum reno nu aveai user? :)

 

@Daniel- asa este , la fel am facut si eu, mai intai partea tehnica, usor le facem pe toate :)

 

@Smeaagol- te inteleg, si pe mine ma bate un gand sa pun volan cu padele, totusi costa destul de mult si pot schimba altele la masina de banii aia, sper sa ma multumesc cu un simplu volan de M pack. Totusi si exteriorul conteaza, eu dupa ce incui masina ma uit cateva secunde la ea. De cand am pus noile jante parca e alta masina :)

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce nu iti placea culoarea asta, eu unul sunt foarte multumit, daca ii pui pachetul M o sa se schimbe radical situatia...da altfel culoarea asta pe o masina cu pachet M, intradevar.

 

Daca o vinzi si treci la LCI tot gasesti ceva de investit, chit ca treci la F30 nu se schimba prea multe, mereu vrei sa ii faci diverse chestii sa iti pui tu amprenta, cel putin asa sunt eu, mereu imi spun ca nu mai bag bani in masini si tot nu ma pot abtine.

 

E o vorba, aratai fiului tau dragostea pentru masini si nu va avea bani de droguri :)))

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un set de anvelope Michelin Primacy HP dot 2014 la un pret foarte bun, problema este ca pe anvelopele de pe spate sunt 245 40 17 in loc de 255 40 17.

 

Cum ar afecta diferenta aceasta geometria si vitezometrul? Merita sa fac acest compromis? stiu ca pe jantele de 8.5J merge lejer si 245.

Link to comment
Share on other sites

Si ce te deranjeaza la pasajul afisat de tine ? Nu te supara dar pentru mine ” powerful RWD ” e de la 300 cai in sus si nici atunci nu vad o problema.Am montate de 2 ani anvelopele astea pe un S500 si nu au fost plangeri,ma rog e alegerea ta :thumbsup:
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Adaug tot comentariul:

 

Had these fitted to replace Rain Sports which were not easily available at the time in the size needed, assured that the rubber compound was similar. Initial impressions were okay, dry grip was fine, no noticeable deterioration in powering through corners but with less confidence in the rain. But once the tread was below 3mm, wow, these things just gave up. Cornering in the wet is a lesson in drifting, and I can spin the back wheels changing up in third. I would not put these on the back of a powerful RWD car again, in fact I will avoid them.

 

Si mai sunt care zic ca nu sunt prea ok pe ud...

 

 

@- Fre mersi de parere, o sa tin cont..pentru mine 163 de cai e powerful rwd :))

 

Eu eram pornit pe Goodyear asymetric 2 sau Continental Conti Sport 5...insa ar trebui sa dau ~ 2300 ron pe ele..

Edited by chitsro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Adaug tot comentariul:

 

But once the tread was below 3mm, wow, these things just gave up.

 

 

 

 

la 3mm ce pretentii sa mai ai?

 

Oricum ai da-o un cauciuc de calitate costa, daca sunt prea multi bani, pune ceva mai mediu..

desi la 255 40 17 nu prea sunt multe modele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.