Jump to content

Recommended Posts

Vad ca s-au strans toti "prieteni" mei pe acest topic.

 

Va multumesc pentru ceea ce incercati sa faceti.

 

Nu are sens sa mai postez aici. Sunt oameni care nici nu au fost la mine la service si baga toate strambele posibile.

 

O zi buna!

  • Like 1
  • Downvote 21
Link to comment
Share on other sites

In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere.

 

+ 1

 

... si alte topicuri inchise la momentul in care a devenit "sponsor" aici pe forum.

 

Reclamatiile sunt vizibile, mai putin cel cu mailuri si telefoane date noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca suntem toti prosti si discutam vorbe, cam asta e concluzia ta.

 

Poftim defectul, sau mai bine spus efectul, astept solutionarea amiabila pe care o tot invoci.

 

Baieti, dam drumul la pariuri ?

 

post-32755-0-56649900-1402999495_thumb.jpg

Sa plateasca piesa si manopera ca nu esti obligat sa schimbi la el in service asa cum nici bara zgariata nu se remediaza la fel . Dar vorbeste ca si cum e o mare placere sa stai sa repari ce strica mecanicii :)))

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Mai posteaza sau nu, trebuie sa raspund.

 

De capacel te-am sunat la 10 minute dupa ce-am luat masina de la tine, ca oprisem la benzinarie si atunci l-am si observat. Si chiar daca imi scapa inainte (dar stiu sigur ca era) masina a fost completa la predare si a fost lovita in bara fata, n-avea cum sa sara capacelul unei roti din spate. Si chiar daca masina are 7 ani, clemele sunt inca tapene, nu ies decat daca bagi surubelnita.

 

Piesele pentru E36 le-am luat cu mult inainte sa vina sotia cu masina la reparat. Le-am luat dupa o revizie, nu dupa reparatie.

 

Ne-am intalnit intr-adevar la o saptamana de la reparat ca a trebuit sa-ti aduc diferenta de bani, nu pentru alt motiv. La acel moment nu am stiut de restul indoiturilor si zgarieturilor pentru ca nu eu le-am detectat si nevasta-mea mi-a spus dupa (din nefericire nu stam impreuna). Iar cu piesa defecta am ajuns abia dupa 2-3 saptamani la service. Asa cum ti-am spus de capacel ti-as fi spus si de celelalte probleme, nu aveam de ce sa ascund.

 

Cum am zis si in topicul anterior, a fost mai mult dezamagire, pentru ca imi lasasei chiar o impresie buna. Din pacate, cum a reiterat si alt coleg, oamenii pe care ii ai acolo strica tot. Niciodata nu iese nimic bun cand faci in scarba. Ca si in alte parti, iti trebuie dedicatie si/sau pasiune ca sa iasa arta. Daca nu pentru BMW, macar pentru masini in general, fie ele si Mercedes.

 

In concluzie, nu am nicio pretentie. Nici acum, nici atunci. Si cum nici n-am mai vorbit si aici au fost sterse/inchise topicurile, nu am mai avut ce sa spun. Pot insa sa-mi dau cu parerea atunci cand un coleg cere o recomandare.

 

Si nu sunt absurd si toata lumea intelege ca se mai fac si greseli, ca e omeneste si sunt niste fiare pana la urma. Dar cand vezi ca se tot intampla belele, eu cred ca e cazul sa-ti pui niste semne de intrebare si sa iei masuri. Pentru tine in primul rand, nu pentru noi.

 

Multumesc.

Edited by AngelHeart
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eu am fost la bimmer service de cateva ori, in primele randuri am fost placut impresionat si datorita acestui fapt am si revenit de cateva ori. Prima data am fost pentru un schimb de ulei la cutie la X5, E53, 3.0i. A decurs ok, am plecat multumit. Pe atunci mai aveam si un E34 520i la care nu au vrut sa lucreze pe motiv ca e veche. Ulterior am vandut E34 si acum am un E39, 530d automat. Am fost la ei pentru schimb de ulei cutie si schimb amortizoare.

 

In primul rand intr-un service auto nu trebuie sa existe graba si agitatie sa terminam in timp de x minute ca vine alta masina, lucru care mi l-a dat de inteles cand am schimbat amortizoarele. Lucrarea a fost facuta ok, nu am avut probleme. Am remarcat ca desi e service Exclusiv BMW, nu se foloseste o presa de pivoti cand se scot capetele de bara ale bieletelor de directie. Se foloseste ciocanul, desi fuzetele sunt de aluminiu, iar cei de pe forumuri din Germania precizeaza ca nu trebuie lovite. Pana la urma daca se lucreaza din pasiune, trebuie sa exista pasiune.

 

In al doilea rand schimbul de ulei la cutia de viteze automata nu a fost facut corect, asta dupa ce am vazut pe youtube un filmulet postat de un service din Germania cu pasii care trebuiesc urmati cand se executa aceasta operatiune. Dupa ce se umple baia cu ulei, se porneste motorul, se selecteaza aleator toate treptele de viteza dupa care se pune selectorul in pozitia P si se reumple baia cu motorul pornit insa in pozitia P a selectorului. Ei mi-au umplut baia cu selectorul in pozitia D. Diferenta este ca dupa ce mi-am facut schimbul singur am constat ca la bimmer au pus cam 1L in plus de ulei. Cutia schimba mai bine acum fara acel litru de ulei....inainte avea mici smucituri la schimbarea anumitor trepte.

 

Cam astea sunt parerile despre cei de la Bimmer, calitatea serviciilor vine din profesionalism, atentie la detaliu si rabdare, daca vrei sa faci lucrurile repede si la norma...pierzi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VUV, daca nu stii ceva n-ar trebui sa vorbesti.

 

Daca nu se trece prin toate treptele nu vei putea completa cat ulei trebuie.

 

El nu a spus ca a avut doar 1 litru in cutie ci un litru in plus. Citeste mai atent!

 

Insa cred ca si Silviu2403 face o confuzie pentru ca descrie procedura de schimb de ulei pentru ZF 6hp, nu pentru GM 5L40e.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca mie nu mi s-a zis la fel?

 

Gata, am schimbat garniturile de la termostat si nu mai curge - supriza, pierdeam mai repede antigel.

A 2-a oara am schimbat termostatul si sper sa nu mai fie si o a treia oara. De fapt a fost, cu aerisitorul, dar l-am pus eu si am completat cu antigel (credeam ca a puscat vasul de expansiune dupa urmele lasate sub capota).

 

Pierderile masive de antigel sunt usor de reperat. In schimb alea micute, picaturile, sunt pacatoase rau. Mai ales daca sunt intr-o zona cu vizibilitate redusa si nu lasa urme dupa uscare.

 

Si totusi, continui sa merg la acelasi service ca nu gresesc numai la chestii minore si nu mi-au schimbat piese degeaba. Dar e frustrant sa auzi ca nu mai pierzi antigel si dupa vreo 7000km se aprinde becul in bord.

 

specialistii lu' peste prajit :rolleyes:

 

leaktest nu stie sa faca? sau este prea scump si nu renteaza......si mai bine dam din burta verdicte la intamplare

 

http://www.ebay.de/itm/Kuhlsystem-Motorkuhlung-Druck-Tester-Leck-Detektor-/121321755189?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c3f571235

 

Eu am fost la bimmer service de cateva ori, in primele randuri am fost placut impresionat si datorita acestui fapt am si revenit de cateva ori. Prima data am fost pentru un schimb de ulei la cutie la X5, E53, 3.0i. A decurs ok, am plecat multumit. Pe atunci mai aveam si un E34 520i la care nu au vrut sa lucreze pe motiv ca e veche. Ulterior am vandut E34 si acum am un E39, 530d automat. Am fost la ei pentru schimb de ulei cutie si schimb amortizoare.

 

In primul rand intr-un service auto nu trebuie sa existe graba si agitatie sa terminam in timp de x minute ca vine alta masina, lucru care mi l-a dat de inteles cand am schimbat amortizoarele. Lucrarea a fost facuta ok, nu am avut probleme. Am remarcat ca desi e service Exclusiv BMW, nu se foloseste o presa de pivoti cand se scot capetele de bara ale bieletelor de directie. Se foloseste ciocanul, desi fuzetele sunt de aluminiu, iar cei de pe forumuri din Germania precizeaza ca nu trebuie lovite. Pana la urma daca se lucreaza din pasiune, trebuie sa exista pasiune.

 

In al doilea rand schimbul de ulei la cutia de viteze automata nu a fost facut corect, asta dupa ce am vazut pe youtube un filmulet postat de un service din Germania cu pasii care trebuiesc urmati cand se executa aceasta operatiune. Dupa ce se umple baia cu ulei, se porneste motorul, se selecteaza aleator toate treptele de viteza dupa care se pune selectorul in pozitia P si se reumple baia cu motorul pornit insa in pozitia P a selectorului. Ei mi-au umplut baia cu selectorul in pozitia D. Diferenta este ca dupa ce mi-am facut schimbul singur am constat ca la bimmer au pus cam 1L in plus de ulei. Cutia schimba mai bine acum fara acel litru de ulei....inainte avea mici smucituri la schimbarea anumitor trepte.

 

Cam astea sunt parerile despre cei de la Bimmer, calitatea serviciilor vine din profesionalism, atentie la detaliu si rabdare, daca vrei sa faci lucrurile repede si la norma...pierzi.

 

se lucreza cu pasiune, dar cred ca pasiunea este doar pentru bani facuti repede cu ciocanul :flowers:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Serios acum, in nici o reprezentanta nu se va folosi presa daca piesa nu se reutilizeaza.

Cu alte cuvinte, daca ai nevoie sa desfaci capetele de bara pentru ca umblii la alte piese, atunci desfaci cu presa.

Insa daca piesa nu se reutilizeaza, intr-o reprezentanta se baga o furca speciala pentru demontat pivoti care-i actionata de un ciocan pneumatic.

Iar intr-un service mai putin dotat se utilizeaza aceeasi furca, dar pe care o lovesti cu ciocanul.

Iar fuzetele nu sunt din aluminiu ci din fonta.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

specialistii lu' peste prajit :rolleyes:

 

leaktest nu stie sa faca? sau este prea scump si nu renteaza......si mai bine dam din burta verdicte la intamplare

 

http://www.ebay.de/itm/Kuhlsystem-Motorkuhlung-Druck-Tester-Leck-Detektor-/121321755189?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c3f571235

 

Cred ca exagerezi putin cu <specialistii lu' peste prajit :rolleyes:>. Nu au dat din burta ca au gasit zona pe unde se prelinge antigel si mi-au prezentat optiunile pe care le am din punctul lor de vedere.

 

Sa repet ca pierdeam maxim 1L la 7000km ? Nu e ca si cand merg 500km si se aprinde becul.

 

Puteau face treaba mai buna? Probabil ca da, intotdeauna exista loc de imbunatatit. Mi-au bagat ceva pe gat? NU!

Link to comment
Share on other sites

Serios acum, in nici o reprezentanta nu se va folosi presa daca piesa nu se reutilizeaza.

Cu alte cuvinte, daca ai nevoie sa desfaci capetele de bara pentru ca umblii la alte piese, atunci desfaci cu presa.

Insa daca piesa nu se reutilizeaza, intr-o reprezentanta se baga o furca speciala pentru demontat pivoti care-i actionata de un ciocan pneumatic.

Iar intr-un service mai putin dotat se utilizeaza aceeasi furca, dar pe care o lovesti cu ciocanul.

Iar fuzetele nu sunt din aluminiu ci din fonta.

 

Cat despre acele informatii de pe forumuri conform carora fuzetele nu se lovesc: pe fuzete exista niste puncte de lovire special proiectate. Acele locuri au o forma dreapta, nu rotunjita.

 

uite acum iar ma bag ca aiurea dar nu mi se pare ca o presa de genul costa o avere, si daca vrei sa faci lucrurile elegant si cu pasiune se merita

 

am patit si eu odata la o bascula, a incercat fara succes si nu stia ce sa faca, i-am zis sa-i dea cu spray degripant si ciocanul, pe urma a facut lucrul asta dupa ce i-am dat eu voie, bine nu in romania

Link to comment
Share on other sites

Ca in orice alt business, e vorba intotdeauna si de eficienta.

 

Desigur ca este o diferenta intre a fi eficient si a fi grabit, deci e bine sa fii atent ca sa nu faci confuzie intre ele.

 

Atata timp cat piesa respectiva se schimba, chiar nu conteaza.

 

Important este sa ai presa daca trebuie sa montezi la loc piesa. E clar ca daca o dai jos cu ciocanul nu o vei mai putea s-o montezi la loc. Si sa ai prese speciale pentru bucse. Cu siguranta ca daca bagi o bucsa cu ciocanul, degeaba ai schimbat-o.

Insa daca ai un cap de bara de schimbat si e foarte ruginit, mai degraba il dai jos cu furca speciala decat sa te chinui cu presa riscand sa o si strici inutil.

 

http://www.scule.info.ro/admin/poze/thumb_20943501471249720474.jpg

 

Astea sunt scule speciale pentru demontarea pivotilor.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca exagerezi putin cu <specialistii lu' peste prajit :rolleyes:>. Nu au dat din burta ca au gasit zona pe unde se prelinge antigel si mi-au prezentat optiunile pe care le am din punctul lor de vedere.

 

Sa repet ca pierdeam maxim 1L la 7000km ? Nu e ca si cand merg 500km si se aprinde becul.

 

Puteau face treaba mai buna? Probabil ca da, intotdeauna exista loc de imbunatatit. Mi-au bagat ceva pe gat? NU!

 

te complaci in niste situatii penibile din punctul meu de vedere, eu nu am fost la nici unul dintre cei despre care se discuta deci nu tin partea nimanui, am vrut doar sa-ti zic ca alta data sa faci un leaktest, daca glumele mele au fost deplasate sorry

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate conteaza si acest feedback...

 

 

Anul trecut am avut urmatoarele interventii care le-am efectuat la Bimmer-service

 

-Schimbat bujii si intinzator distributie( bujiile schimbate corespunzator, la intinzator nici acum nu stiu daca a fost corect, el la scos pe cel vechi si dupa pus cel nou.. dupa un timp am inteles ca defapt ar fi trebuit pusa la punct distributia ...)

-Schimbat lichid frana ( fara probleme)

-schimbat kit reparatie +saboti spate ( nici dupa ce m-am dus de 3 ori la reglat frana de mana tot nu tinea egal si mereu dupa 1 luna nu mai tinea decat putin la ultimul dinte)

-schimbat radiator+antigel+lichid servo ( fara probleme)

Si urmatoarea lucrare ma facut sa nu mai calc pe la el:

- Aveam din cand in cand indicatorul de dsc+frana de mana pe galben care deobicei era de la directie.. senzor volan.. si cam atat..Am fost la Bimmer ii explic situatia, pune diagnoza si imi spune rezolvarea, domle alta pompa de frana ca sunt acolo 2 senzori care nu se pot schimba... sau iti dau eu una sh la 100 euro.. si zic bine dar o sa mai am probleme cu aia sh? Raspunsul lui fiind este sh se poate sa ai...si la sfarsit i-am spus eu nu cred ca este pompa sau ce zici tu acolo pentru ca mi se intampla doar cand iau gropi mari si atat si dupa care se reseteaza si nu mai apare..(contact imperfect) dupa apare raspunsul sec.. asta zice diagnoza asta e problema...De atunci nu am mai calcat pe la el datorita faptului ca se declara un cunoscator care nu pune mana!!! o singura data cand am schimbat bujiile a pus mana si atat, doar cand lua banii venea.

 

La Ilie de la Ciolpani am facut toata articulatia.. + garnituri... un om priceput de care nu ma pot plange pentru ce mi-a lucrat(nota 10).....poate doar ca sta prost cu timpul avand foarte multi clienti.

La Florin din Chitila cu simeringuri am fost.. cu un prieten care a avut nevoie si pot sa zic ca se pricepe pe ce face dar nu m-as duce pentru altceva dar pentru simeringuri sigur ma duc la el daca e nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am reparat nimic la Robert, Însã modul cu prezinta anumite lucrãri/intervenÞii pe site-ul sãu, m-a determinat sã-l recomand drept pasionat. Acum aflu cã altcineva lucreazã pe post de mecanic, lucru care mã duce la gândul cã singurul motiv pentru care aleg de 10 ani aceeaºi frizerie este "frizerul" ºi nu locaÞia, denumirea sau ambianÞa, sigur cã preÞul poate influenÞa uneori decizia dar nu ºi În cazul unui pasionat.

ÂŞi cred cĂŁ ĂŽn orice service cel puĂžin din Romania te loveÂşti de aspectul "meseriaÂş" "hoĂžie" Âşi altele.

Tocmai de aceea este foarte important cred eu, ca pe un forum dedicat pasionaÞilor BMW sã indentificãm corect mecanicul pasionat ºi nu pe cel "pârât".

Edited by mihai800
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

FLUID LEVEL CHECKING PROCEDURE

Start the engine as it

must

be running to properlycheck the fluid level. Depress the brake pedal andmove the shift lever through all of the gear ranges,pausing a few seconds in each range. Return the shiftlever to the PARK range.Raise the vehicle on a hoist. The vehicle

must

belevel with the

engine running

and the shift lever inthe PARK range.

Caution:The engine must be running when Check/Fill plugis removed, or excessive fluid loss will occur.Transmission fluid may be hot, and since the actual fluid level is unknown, stand clear and take precautions with protective clothing when removing the plug. Have a container ready to capture any lost fluid. Do not turn the engine off with the fill plug removed as you can be injured by hot transmission fluid being expelled from the Check/Fill plug opening.

Let the transmission fluid temperature rise until ithas reached a temperature of 90-125°F (30-50°C).Remove the transmission fill plug with care asdescribed above. Use Figure 13 for the locations asthey differ from gasoline models to diesel models.The fluid should trickle from the plugs opening.Add DexronŸ III automatic transmission fluid inincrements of 0.5 L (0.5 quart) until the fluid drainsfrom the threaded opening. Torque specification forthe Check/Fill plug is 15 ft.lb

 

Eu asta am gasit pe net pentru Gm 5L40E, unde scrie destul de clar ca dupa ce bagi in toate vitezele pui levierul in pozitia park.

 

http://www.scribd.com/doc/114065478/Bmw-e39-Gm-p16-Gm-5L40E-Atsg-Repair-Manual

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Garantia de montaj este de 3 luni. Garantia piesei este de 24luni. Ca sa inlocuim piesa trebuie sa o trimit la garantie la BMW.

 

Nu pot raspunde pentru faptul ca bujia este blocata din moment ce alt service a umblat acolo. Si asta dupa 10luni.

 

Poate acel mecanic in loc sa o desfaca a strans-o din greseala.

 

Te astept cu bujia sa o trimit la BMW.

  • Like 1
  • Downvote 15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.