Jump to content

scoaterea capacului de la motor


Recommended Posts

parerile sunt impartite asa ca as vrea sa le aud si pe ale voastre.

normal cand motorul functioneaza si scoti capacul de la motor ce simptome ar trebui sa aibe?sa scada turatiile si motorul sa trepideze sau sa mearga frumos ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?

eu sincer inclin sa merg pe varianta 2-a.

Link to comment
Share on other sites

parerile sunt impartite asa ca as vrea sa le aud si pe ale voastre.

normal cand motorul functioneaza si scoti capacul de la motor ce simptome ar trebui sa aibe?sa scada turatiile si motorul sa trepideze sau sa mearga frumos ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic?

eu sincer inclin sa merg pe varianta 2-a.

208210[/snapback]

 

:blink:

cel mult sa sara ulei pe acolo....nu vad de ce s-ar schimba modul in care merge motoru'

Link to comment
Share on other sites

ma refer la capacul pe unde torni ulei.

la me de ex scot capacul si scade o idee foarte mica relantiul(e vorba de un M50);iar ca dif am scos capacul la un 328(M52) iar relantiul a scazut dezastruos mai sa moara motorul.

dupa teoria mea nu e bine sa scada relantiul,ca doar nu tine presiunea un capac care cu timpul mai si da semne de umezire de ulei.

 

intrebare:se poate lua in considerare in cazul cumpararii unei masini acest "mic test"

Link to comment
Share on other sites

ma refer la capacul pe unde torni ulei.

la me de ex scot capacul si scade o idee foarte mica relantiul(e vorba de un M50);iar ca dif am scos capacul la un 328(M52) iar relantiul a scazut dezastruos mai sa moara motorul.

dupa teoria mea nu e bine sa scada relantiul,ca doar nu tine presiunea un capac care cu timpul mai si da semne de umezire de ulei.

 

intrebare:se poate lua in considerare in cazul cumpararii unei masini acest "mic test"

208417[/snapback]

 

 

salut!... daca se modifica turatia cind scoti capacul de ulei inseamna ca masina are probleme cu compresia ...si anume inseamna ca scapa presiune in baie ,,si nu e normal ...

 

 

daca scoti capacul de ulei nu se intimpla nimic ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

 

intrebare:se poate lua in considerare in cazul cumpararii unei masini acest "mic test"

208417[/snapback]

 

Doar un test de compresie specializat poate sa-ti indice compresia ....Daca iei masina doar testand busonul de ulei . :blink: ..

 

Nu cred ca e mai mult de 100 ron ..un test de compresie ..asta daca vrei sa stai linistit !,,

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

salut!...  daca se modifica turatia cind scoti capacul de ulei  inseamna ca masina are probleme cu compresia ...si anume inseamna ca scapa presiune in baie ,,si nu e normal ...

    daca scoti  capacul de ulei nu se intimpla nimic ... :)

208446[/snapback]

La mine nu se intampla absolut nimic daca scot capacul pe unde se pune uleiul in timp ce motorul merge. Cred ca asa e normal :blink:

Link to comment
Share on other sites

Acolo teoretic nu ai presiune..pt ca eventualele gaze se duc in evacuare...puteti sa incercati asa...cu busonul scos, puneti mana si etansati cu podul palmei..apoi dezlipiti un colt si vedeti daca iese ceva gaze sau vapori de ulei :blink: teoretic nu trebuie...practic va face putin zgomot pe acolo aurel ce va iesi...dar variatii de turatie nu as crede :)
Link to comment
Share on other sites

deci in concluzie sunt norocos :blink:

asta ma gandeam si eu,ca nu ar trebui sa piarda din ture daca inlaturi busonul asta,ca doar nu e cola sa l agiti :)

ma contraziceam cu un mecanic si domnu spunea ca e foarte normal sa piarda din ture ....se pare ca am dovezi

Link to comment
Share on other sites

N-ai nici o dovada, decat prostii spuse de fiecare. E foarte normal sa scada turatia.

 

E vorba de vacum. Daca scoti busonul, intra aer fals, e ca si cum ai avea valva PCV fisurata si ai avea variatiile de relantiu care le are un 316i 1.9 . Orice m43 va simti grav cand scoti busonu, chiar va muri motorul la unele.

 

Nu are absolut nici o legatura cu compresia. Ce mai poti afla din chestia asta, sunt gazele de carter, cam atat.

Link to comment
Share on other sites

E putin gresita exprimarea ca "scade turatia". Datorita corectiilor facute de ECU turatia efectiv nu scade, sau chiar daca scade pe moment isi revine repede. Se simte insa ca se strica mersul motorului. Amestecul nu mai este corect si motorul merge putin mai neregulat.

Daca motorul mergea oricum neregulat si inainte sau daca mai trage aer fals pe undeva nu o sa se simta probabil nimic. Dar asta nu inseamna ca e o manifestarea normala.

 

Sunt curios daca se simte depresiunea daca scoti capacul. In mod normal trebuie sa se simta o depresiune acolo si aerul care intra e aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Da, are dreptate Paul, mai corect spus este ca strica mersul rotund al motorului. Daca deja prinde aer fals pe undeva, nu se simte nimic, motorul mergand neregulat deja.

208679[/snapback]

 

 

nu prinde nici un aer fals FRATILOR ...aveti o problema cu aerul fals??

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

nu prinde nici un aer fals FRATILOR ...aveti o problema cu aerul fals??

 

      :blink:

209754[/snapback]

 

Orice aer care intra la motor fara sa treaca prin debitmetru, este aer fals. Asta inseamna ca o cantitate de aer nemasurata ajunge in admisie iar raportul aer/benzina este alterat, rezultand un amestec sarac. Deci?

Link to comment
Share on other sites

Orice aer care intra la motor fara sa treaca prin debitmetru, este aer fals. Asta inseamna ca o cantitate de aer nemasurata ajunge in admisie iar raportul aer/benzina este alterat, rezultand un amestec sarac. Deci?

209758[/snapback]

Cum sa ajunga aer in admisie pe la busonul de pus ulei in motor?

Link to comment
Share on other sites

Simeringuri de supape uzate, garnituri etc etc. Cam din acelasi motiv iti ajunge ulei in admisie si te trezesti cu filtrul de aer si debitmetrul murdar.

 

Nu sunt 100% sigur, mai putem medita pe tema asta.

209779[/snapback]

Din pacate uleiul pe filtrul de aer nu ajunge din cauza simeringurilor de la supape, ci din cauza segmentilor uzati. La cealalta masina pe care o am am schimbat simeringurile de la supape (de 2 ori in 2 saptamani, la prima schimbare am nimerit simeringuri proaste) si tot imi ajunge ulei pe filtrul de aer daca o forjez un pic. Si daca scot capacul pe unde se pune ulei motorul merge la fel (desi nu are ECU si stabilizator de relanti, are injectie mecanica), in schimb ies gaze si picaturi de ulei (pierde presiune pe la segmenti).

 

Parerea mea e ca daca motorul e in stare foarte buna scoaterea capacului pe unde se pune uleiul nu influenteaza functionarea motorului. Evident ca daca motorul e pe duca e posibil sa fie influentat mersul motorului... Dar cred ca problema se pune in cazul in care motorul e in stare foarte buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.