Jump to content

My dream came true


RedCap

Recommended Posts

Da, am luat o camera cu destul de multe accesorii de pe eBay, are si suportul de cap sa ma faca ren. Vad ca nimeni nu spune nimic de impresiile pe care le-am impartasit despre cum se comporta masina, consum, nimic. :( Sa inteleg ca nu astea erau parerile si impresiile cerute? Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nimeni nu spune nimic de impresiile pe care le-am impartasit despre cum se comporta masina, consum, nimic. :(

 

RedCap, iti garantez ca multi au citit, dar, ca si mine, ce sa iti spuna? Citesc, baga la cap si atat. Topic-ul asta este animat dar fara reply-uri. Banuiesc ca multi de aici nu pot spune mare lucru despre un M. Cu atat mai putin despre unul nou.

Asa ca scrie, de la tine se asteapta totul.

 

Esti forumist vechi doar...

 

:)

Edited by Dan Dan
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

hai cu filmele alea, lasa vrajeala ! :sorcerer:

 

Putina rabdare si se rezolva.

 

Cand vine camera ma astept la filmulete cu accelerare, 60/70kmh-200/250 si alea alea... daca "avem" un M4 in "familie" profitam. :rolleyes:

 

E greu cu filmuletele alea, sambata era sa mi-o fur, am scapat doar cu un avertisment din fericire, vorbind frumos... :) O sa fac si asa ceva, dar e nevoie de putina rabdare ca nu vreau sa risc aiurea.

 

Superba masinuta! Da-ne mai multe detalii despre anvelope, marca, tip, indice viteza, etc.

 

Pneurile sunt Michelin Pilot Super Sport, 255/35Z19 pe fata si 275/35ZR19 pe spate cu indicele de viteza Y.

 

RedCap, iti garantez ca multi au citit, dar, ca si mine, ce sa iti spuna? Citesc, baga la cap si atat. Topic-ul asta este animat dar fara reply-uri. Banuiesc ca multi de aici nu pot spune mare lucru despre un M. Cu atat mai putin despre unul nou.

Asa ca scrie, de la tine se asteapta totul.

 

Esti forumist vechi doar...

 

:)

 

Sunt forumist vechi, da, dar ceva ani am fost absent de pe aici, nu mai cunosc foarte multa lume. :) Ma asteptam sa vad niste pareri legate de impresiile mele, niste intrebari, altfel topicul devine ca un monolog. :(

 

Interesanta e si faza cu cutia....ca nu trebuie sa ti apasata frana la semafor ori nu apesi pe P. Sau gresesc cumva?

 

Asa era si la generatia anterioara de M3, masina nu pleca de pe loc daca era in D sau R atata vreme cat nu era accelerata, am facut un test drive cu un M3 E93 acum 2 ani si imi amintesc ca dealerul mi-a lasat masina in D si s-a dat jos sa ma lase pe mine la volan dupa ce o alergase destul de bine sa imi arate ce poate pe o portiune de autostrada unde spunea ca mereu fac asta si nu sunt radare, eu i-am spus sa o puna in N sau sa traga frana de mana ca sa nu plece de pe loc, mi-a raspuns ca masina nu se comporta ca o automata 100% si ca nu va face asta.

 

Legat de P, nu trebuie sa apas nimic sa o pun in P, am doua variante, ori opresc motorul direct din R sau D si se pune singura in P, ori o pun in N dar in cazul asta trebuie sa apas de 2 ori sa opresc motorul ca sa puna in P, apasand o singura data contactul ramane pus chiar daca motorul s-a oprit si masina nu poate fi incuiata. Asadar, dupa cum am incercat sa explic, nu pot pune masina in P din schimbator, trebuie sa opresc motorul si se va pune singura. :)

Edited by RedCap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Interesanta e si faza cu cutia....ca nu trebuie sa ti apasata frana la semafor ori nu apesi pe P. Sau gresesc cumva?

 

Asa fac cutiile manuale cu comanda automata. Asa este cutia de fata banuiesc. Far nici un fel de similitudine, si SensoDrive de la Citroen se comporta asa!

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

eu as dezactiva sunetul fals din interior... si as pune o evacuare custom.. daca as avea disponibili niste bani... legat de consum... consuma cat 325i u meu... m54... pana mea de generatii de motoare...e mega brici consumu pentru masina aia desi nu ar trebui sa conteze. incepi sa te gandesti la modificari sau nu prea?
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam la o evacuare Akrapovic Evolution parca daca nu ma inseala memoria in privinta modelului exact de Akrapovic, cu down pipes, diffusser si tips-uri era in jur de 9k $, o evacuare Performance de la BMW era in jur de vreo 5k, si pierdeai functia de deschidere a portbagajului prin miscatul piciorului pe sub el chiar si la cea facuta de BMW. Totusi am stat sa ma gandesc si nu am avut tragere de inima sa dau in jur de 8k $ pe un Akrapovic ca probabil ajungeam la pretul ala dupa ce o negociam, la cea de la BMW m-am tot gandit si ma enerva ideea ca pierd functia de deschidere a portbagajului.... Concluzia a fost ca mai bine nu, e masina mea de zi cu zi totusi, imi face capul praf la drum lung dupa asa ca am ramas cu sunetul fals.

 

Legat de alte modificari, in afara de narile negre am stat cuminte, nu am nimic in plan, asta daca nu imi pica vreo oferta de nerefuzat pentru un Akrapovic. :)

Edited by RedCap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca se aude bine si cu evacuarea actuala. Adica sunt convins chiar! Cat despre Akrapovic asta, preturile mi se par prohibitive. Vorbesc de la moto in primul rand, acolo m-am lovit de el :) si plus ca tot acolo si-a castigat el renumele.

Nu contest performantele lui in sportul cu motor, dar BMW a facut performanta si fara el. Si cu mult inaintea lui. Alaturarea dintre cele doua branduri mai nou chiar si Alpina, cred ca are ceva mai mult marketing decat ar trebui in ea :)

 

Banuiesc ca in State e vazut ca brand de top, nu?

Link to comment
Share on other sites

Si eu m-am lovit de Akrapovic cand a fost vorba de moto pentru jucaria pe care am avut-o odinioara, totusi oscilam intre Akrapovic si Yoshimura si pana la urma nu am luat-o nici pe una, nici pe cealalta.

 

post-896-0-02878500-1432650631_thumb.jpg

 

Cat despre Akrapovic, pe m3post sunt destul de bolnavi americanii cu marca asta, care vor sa scuteasca ceva bani se baga la altele, cei pe care nu ii doare prea tare de bani iau Akrapovic incercand sa prinda o oferta cat mai buna ca atunci cand o vor vinde sh sa nu piarda foarte multi bani.

 

Am facut o poza din computerul de bord cu distanta parcursa, viteza medie si consumul mediu de cand am luat masina, nu a fost resetata vreodata de mine, si nici nu intentionez sa fac lucrul asta prea curand.

 

post-896-0-50540500-1432650913_thumb.jpg

 

Am pus mai jos si transformarile pentru valorile ce apar in poza.

 

4519 mile = 7272,62 km

19,6 mpg = 12.00 l/100 km

26,6 mph = 42,80 km/h

Edited by RedCap
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Frumos consum, cam atata imi consuma mie in oras 2.0d, bine cu o medie de 15km/h max.

Cat despre rewiev tau, n-am prea avut ce sa zic si am dat doar un plus.

Imi place mult masina ta, bine, sunt fascinat de M4, arata intr-un mare fel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, l-am vandut in Ianuarie 2013.

 

Frumos consum, cam atata imi consuma mie in oras 2.0d, bine cu o medie de 15km/h max.

Cat despre rewiev tau, n-am prea avut ce sa zic si am dat doar un plus.

Imi place mult masina ta, bine, sunt fascinat de M4, arata intr-un mare fel.

 

Consumul ala e ce arata computerul de bord, cel real e posibil sa fie 12.5-13, daca e sa ma iau dupa diferenta care mi-a iesit la drumul asta lung intre consumul de la pompa si cel indicat de OBD.

 

Imi astept GoPro-ul pentru urmatorul review acum dar sa vad daca ma risc sa mai plec weekend-ul viitor avand in vedere ca a fost destul de urat prin zona de la inundatii si daca mai ploua imi anulez plecarea.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa fii atent cu evacuarea.. cat de tare se aude in interior si cat de des faci drumuri lungi.. sa nu te trezesti ca desi e spectacol cand pleci mai tare, si da foarte bine pe youtube... la un drum lung sa ajungi cu capul toba din cauza ei..

in rest ce sa mai zici de masina.. apa paie si bataie.. :)

ai prin imprejurimi vreun circuit ceva sa te mai duci sa ii dai in week-end, la modul legal ?.. ca si in state e la fel de rau ca prin europa cu viteza pe drum public...

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa fii atent cu evacuarea.. cat de tare se aude in interior si cat de des faci drumuri lungi.. sa nu te trezesti ca desi e spectacol cand pleci mai tare, si da foarte bine pe youtube... la un drum lung sa ajungi cu capul toba din cauza ei..

 

Fix la asta ma gandeam si eu oricum legat de zgomot.

 

Frumoasa masina, s-o conduci sanatos.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

A doua mobra si ultima, am dat-o dupa 10.000km parcursi in doi ani. A fost un gsxr1000 k6. Pentru mine de vis. Am avut noroc si am zis sa nu il mai fortez. Nu am avut evenimente, dar recunosc ca a fost pur noroc. Dar, un naked, tot de 1.000 parca-parca m-ar tenta. Hai ca iti poluez topic-ul :)
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.