Jump to content

E90 2006 - AFk^


AFk^

Recommended Posts

Stai linistit, nu e problema. Acum presiunea este de 51 mbar, dar probabil maine isi revine. Cand am luat-o de la tine tragea bine masina fata de starea in care este acum. Bine, stii ca ti-am zis ca mi se pare mie putin ciudatica la tras fata de cealalta pe care o testasem pe forum de la mariusnfs. A lui fara chip, cu 5 insi in ea te lipea de scaun. Dar banuiesc ca isi revine dupa DPF OFF.

 

De mers subturat nu am mers. am schimbat la minim 2800, si in ultimul timp numai la 3200-3500. Acum m-am obisnuit cu masina, bine, am mai invatat si sa conduc, zic eu :D si pot sa ii dau talpa.

 

Azi mi-a zis George ca mai am o eroare la clapeta de acceleratie, dar e posibil sa fie ca inca nu e filtrul dat jos fizic. Vedem maine. :D

 

Poza este la catalizator din pacate, am scris mai sus ca le-au "incurcat" baietii de la service.

 

 

Ca o paranteza: stie cineva cum sa dau acest 320d jos fara sa imi ramana urma?

 

http://i.imgur.com/ng3BoVv.jpg

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Nasol ca ti - au dat catalizatorul jos, daca ai eroare pe clapeta de acceleratie si nu functioneaza cum trebuie influenteaza incarcarea dpf-ului, nu se mai face regenerarea. Iti vad masina mereu in parcare la plazza, suntem vecini. Cand ii pui alte jante ca numai cu elea de tabla am vazut-o? Daca mai ramane adeziv dupa ce tai 320 jos poti sa dai cu benzina, nu ataca vopseaua. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Acum am zis, dupa paste, dar daca s-a intamplat cu DPF-ul nu am mai stat sa caut. Acum astept de la Alex_wly un contact pentru cineva cu 194M de vanzare. Ma tot bate gandul sa le pastrez pe cele style 199 pe 19", dar daca masina isi revine la normal dupa DPF off mai mult ca sigur o sa ii dau talpa si nu o sa fie prea bine de ele...

 

Inca sunt in dubii si cum merg mai mult in oras, as opta pentru 16 sincer, dar pentru aspect cred ca pot merge pe 17" ca diferenta prea mare nu am auzit sa fie. La comfort ma refer.

 

@cristy7610 pot sa ti-l dau tie sa il pui pe bestia ta, sa induci lumea in eroare :D

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Am terminat cu DPF, efectul e WOW. Pana acum conduceam un logan cu motor de 2000 fara sa stiu :-))

 

Acum, masina e exagerat de sprintena, ma rog, trage exact cum ma asteptam. Abia astept sa ies pe autostrada sa ii dau putina talpa :-D

Link to comment
Share on other sites

Ca o paranteza: stie cineva cum sa dau acest 320d jos fara sa imi ramana urma?

exista un spray de la 3M care dai cateva jeturi se moaie si gata,eu am luat unul pt jante la plumbi :frantics: este suuuper fara sa zgari nimic

Link to comment
Share on other sites

Am terminat cu DPF, efectul e WOW. Pana acum conduceam un logan cu motor de 2000 fara sa stiu :-))

 

Acum, masina e exagerat de sprintena, ma rog, trage exact cum ma asteptam. Abia astept sa ies pe autostrada sa ii dau putina talpa :-D

 

Ma bucur ca ai rezolvat-o :)Mai pune cateva poze cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Ca o paranteza: stie cineva cum sa dau acest 320d jos fara sa imi ramana urma?

exista un spray de la 3M care dai cateva jeturi se moaie si gata,eu am luat unul pt jante la plumbi :frantics: este suuuper fara sa zgari nimic

 

Poti sa detaliezi ce produs este, mai exact? Sau...o poza face cat 1.000 de cuvinte :)

Link to comment
Share on other sites

M-am intors de pe autostrada si merge impecabil, desi sunt incepator ( maxim 110 km/h pe autostrada), am ajuns cu ea la 180 si imi place de mor. Nu va faceti griji, a fost doar odata nu se va mai intampla :-D

 

 

Acum sunt in cautare de jante, urmeaza plafon negru si probabil volan M in viitorul apropiat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-am intors de pe autostrada si merge impecabil, desi sunt incepator ( maxim 110 km/h pe autostrada), am ajuns cu ea la 180 si imi place de mor. Nu va faceti griji, a fost doar odata nu se va mai intampla :-D

 

 

Acum sunt in cautare de jante, urmeaza plafon negru si probabil volan M in viitorul apropiat.

:p:P:P si asta e doar inceputul unei frumoase povesti de dragoste :wub::wub::wub::wub:

 

Cat mai multi km cu ea fara incidente ^_^

Link to comment
Share on other sites

Am stat mult si m-am gandit referitor la anvelope/jante. Cred ca raman la 16", pe tabla. Maine ma duca sa fac comanda de anvelope, dar nu prea stiu ce sa iau. Vreau sa gasesc clasa A la consum si aderenta dar nu am gasit edcat marca Bridgestone despre care nu stiu nimic, poate ma ajuta cineva.

 

Pana acum am gasit Dunlop 205/55 R16 Sport BluResponse 91W Clasa B consum si clasa A aderenta si Bridgestone 205/55 R16 Ecopia EP001 91V Clasa A aderenta si consum.

 

Tind spre Dunlop, pentru ca am mai multe cunostiinte care au folosit marca si recomanda cu caldura, de Bridgestone nu stiu mai nimic, desi are clasa A la ambele, aderenta si consum.

 

Decizia am luat-o acum, dupa ce am facut DPF OFF, pentru ca in astea doua zile nu am schimbat sub 4000 ture si probabil nu o sa ma opresc. Vreau comfort maxim, in ciuda aspectului frumos, chiar daca masina are pachet M exterior. Stiu ca multi or sa dea minusuri, dar accept cu placere sugestii pentru jante pe 16 OEM care sa arate bine, momentan eu nu am gasit nimic care sa ma atraga, decat style 194 17" m-au atras, dar nu am gasit nimic care sa imi placa.

 

PS: tin jante pe 19" style 199 degeaba, cu anvelope de vara pentru inca 1-2 sezoane, daca e cineva interesat de schimb cu jante pe 16/17 astept oferte. Daca jantele care le propuneti imi plac si au anvelope minim 5mm si minim 2013 le dau schimb pe schimb cu tot cu anvelope de vara + 2 de iarna, chiar daca jantele care le am sunt undeva la 700 euro SH (doar jantele).

 

PPS: am buget 600 euro pentru 4 anvelope/jante. Poete imi recomandati ceva frumos pe 16 :D

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca masina merita macar un set de aliaj pe 17". Diferenta de pret la cauciucuri e de aproximativ 100 RON / bucata, iar confortul e aproape acelasi.

E pacat sa lasi table pe M-Pack.

 

P.S, ca sa raman on-topic: pretul pentru Dunlop e foarte bun.

Link to comment
Share on other sites

Recomand jante originale din aliaj pe 17" cu niste cauciucuri de calitate, NON RUN FLAT. Confortul e acceptabil, si aspectul de asemenea. Sunt destul de multe variante BMW pe 17" si ai de unde alege. E cea mai buna alegere pentru un e90. Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.