Jump to content

Primele impresii Bmw 325d F30


mike2005

Recommended Posts

Eu m-am deranjat sa scriu o replica doua pentru ca nu am ce face cateva ore si ma plictisesc.

 

Daca era cum spui tu, multe se schimbau la seria 3 pana acum. Dar a cam ramas la fel si asta pentru ca se adreseaza unui anume segment de piata. Stai tu linistit ca nu prea le pasa celor de la marketing de clientii Renault 1.5 dci.

 

"Colegul" de care vorbesti, daca ajunge sa isi ia un BMW, il ia doar pentru renume avand in vedere cat e de nemultumit.

 

Nu am vazut nicaieri sa spuna ca ii face placere sa il conduca si sincer primul lucru care te atrage la BMW e asta. Cum stai inauntru si cum se conduce. Am condus o gramada de modele si cand a fost vorba sa imi cumpar alta masina, nu aveam ce alege altceva inafara de BMW pentru ca nu ma multumea nimic.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa zici sa sunt mai practice comenzile de pe coloana volanului decat pe volan. Pai daca misti doar putin volanul, adio comenzi. Nu mai ajungi la ele.

 

 

Zici ca nu esti pasionat de masini si asta se vede. Orice pasionat, vorbeste cand vine vb. de BMW in primul rand de dinamica masinii. Unica in lume pana la urma. E ceea ce i-a consacrat ca si marca.

 

Nu o venerez eu unul, pentru ca are suficiente minusuri, dar sincer, am avut o gramada de marci, si dupa toate astea tot la BMW ma gandesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@P.I.M.P

Sincer m-am gandit ca pe un astfel de forum este relevanta experienta reala cu un model Bmw. Folosind asa ceva 20k km mi-am facut o parere si am spus sa o impart cu altii. Inteleg ca pentru fanii marcii nu e relevanta. Insa pentru cineva care cauta sa achizitioneze o masina aceste aspecte il pot face sa fie mai antent. Nu prea imi permite timpul sa scriu pe forumuri dar daca am o experienta cu ceva anume prefer sa o impartasesc cu altii. Nefiind masina mea imi permit sa fiu echidistant. Cand dai bani pe o masina se creaza un subiectivism, e de inteles. Repet nu a fost o comparatie intre cele 2 masini, am folosit doar Laguna ca o referinta(sensul din dictionar). Cand imi voi cumpara o masina cu siguranta voi considera diferite forumuri pentru pareri.

 

Mai mult ma intereseaza un dialog constructiv. De genul ce alternative sunt, nu dispute pe marginea marcilor.

 

Asa cum a remarcat si Mihai era doar o parere, nu tb vazut postul meu ca ceva negativ la adresa marcii. Da aproape orice produs tb sa raspunda cerintelor utilizatorului. Lucrez intr-o industrie unde interactionez intr-o masura cu specificatiile clientului. Daca produsul e unul comercial, fiecare companie incearca sa aiba o cota de piata cat mai mare. Pentru asta tb sa incerci sa te adaptezi unor cerinte mai variate. Observam ca F30 are habitaclul cu cativa cm mai inalt decat cea precedenta. Nu mai arata asa agresiv ca cea precedenta dar poate viza mai multi cumparatori.

 

Daca imi voi cumpara un Bmw va fi unul care raspunde nevoilor mele. Masina curenta buna pt drumuri lungi (consider printre altele si un seria 5 putin folosit, am incercat in F10 520d si am fost placut impresionat.). Ca masina de duminica consider si un 630/635 (cel vechi) sau 840/850;ar corespunde nevoilor mele pentru asa ceva.

 

Da recunosc nu prea imi face placere statul in masina, prefer sportul sau activitati in aer liber.

 

@Paleonte

asa cum am mai scris depinde de stilul in care tii/rotesti volanul. In situatii obisnuite prefer sa nu intersectez mainile pe volan cand il intorc. Trag doar volanul cu mana de pe partea virajului. Cealalta mana ramane pe loc pentru a-l bloca.

Edited by mike2005
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Omul a incercat sa fie obiectiv din punctul lui de vedere,nu dati cu pietre

 

Corect.

 

Ca si masini, BMW si Renault se adreseaza unor segmente de clienti diferite. Trebuie facuta diferenta intre masina si firma care produce masina.

 

Ca si firme si potential: BMW si Renault nu sunt despartite cu mult. BMW poate are un usor avantaj pt ca a mers la limita tehnologiei (nu SF ci limita tehnologiei rezonabila ca pret) pe cand Renault a amers pe ieftin si eficient.

 

Daca am pune astazi Renault sa faca un seria 7, l-ar face fara probleme. Nu l-ar cumpara multi din cauza etichetelor, brandului si a imaginii. Dar tehnilogic Renault chiar este o firma OK. Sa nu mai spunem de Formula 1 unde a dat clasa BMW cu mult.

 

Deci nu ar trebui sa ne mandrim cu BMW si sa consideram masina ideala. Costa mai mult si de asta e mai bun. Daca ar fi la acelasi pret, ar fi greu de comparat. Unele aspecte de la alte marci poate chiar sunt mai bine implementate :thumbsup:

 

P.S. Bara aia de la audio care sta fixa langa volan e o tampenie. Am in familie asa ceva si e groaznica. Celalalte sunt chestiuni de obisnuinta si trec in timp.

As remarca rezistenta mai buna a interiorului la Renault. La F30 probabil ca va fi jale daca se comporta la fel ca si cu Laguna :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Pai stai, ca nu inteleg, cum adica un Renault ar face un seria 7? La tehnologie? La motorizare nu cred..din cate stiu.

 

Cat priveste initiatorul topicului, a spus clar ce anume gaseste placut la o masina.

Insa trebuie sa precizam din start, BMW pune accent foarte mult pe sportivitate, mase egale...etc, nu stau sa dezvolt.

Daca se doreste confort interior, cu siguranta nu o sa gaseasca la BMW, poate la Mercedes sau Audi.

E ca si cum as spune ca Porsche sunt niste prosti ca pun contactul de pornire in partea stanga, cand toata industria o are in drepata.

Edited by claudiusnc
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cu alte cuvinte, e dezamagit ca la o masina premium nu a gasit confortul pe care il regaseste la Laguna.

De aceea spun, este o abordare gresita comparatia.

Este bine sa cumperi masina care ti se potriveste, insa sa nu faci misto de alte marci.

Ar fi culmea sa concluzionam ca Renault este la acelasi nivel cu BMW sau invers.

Totusi sunt diferente destul de evidente, incepand de la motorizari, sasiu, aspect (ma rog, aici este subiectiva treaba), tehnologie..etc.

Nu degeaba costa o "caruta" de bani.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Off. Ca sa schimbi un bec pentru pozitie la Renault trebuie sa dai toata bara din fata jos. :goodjob:

Și la e90 dai jos roata și apĂŁrĂŁtoarea ca sa schimbi becul la ae. :)

Referitor la comenzile de pe volan mi se par mult mai utile decât cele de pe coloana. Am avut la Peugeot și nu se pot compara pentru mine ca ergonomie.

Edited by bomb3009
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai stai, ca nu inteleg, cum adica un Renault ar face un seria 7? La tehnologie? La motorizare nu cred..din cate stiu.

 

Cat priveste initiatorul topicului, a spus clar ce anume gaseste placut la o masina.

Insa trebuie sa precizam din start, BMW pune accent foarte mult pe sportivitate, mase egale...etc, nu stau sa dezvolt.

Daca se doreste confort interior, cu siguranta nu o sa gaseasca la BMW, poate la Mercedes sau Audi.

E ca si cum as spune ca Porsche sunt niste prosti ca pun contactul de pornire in partea stanga, cand toata industria o are in drepata.

Renault si masina de clasa gen 7??????? VelSatis spune tot despre ceea ce poate face Renault....sau mai bine nu poate!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Off. Ca sa schimbi un bec pentru pozitie la Renault trebuie sa dai toata bara din fata jos. :goodjob:

Ei, asta-i buna! Chiar asa!?

Asa am auzit si eu. De la altii "priceputi".

 

 

Și la e90 dai jos roata și apărătoarea ca sa schimbi becul la ae. :)

Referitor la comenzile de pe volan mi se par mult mai utile decât cele de pe coloana. Am avut la Peugeot și nu se pot compara pentru mine ca ergonomie.

.. ce zici!? Te inseli. Doar trebuie sa tragi de volan stanga/ dreapta depinde pe ce parte vrei sa schimbi becul, o moneda din buzunar (sau o surubelnita mai lata) sa dai protectia pentru noroi, rotesti 90 de grade si gata pui mana pe clema fasungului :sorcerer:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Observam ca F30 are habitaclul cu cativa cm mai inalt decat cea precedenta. Nu mai arata asa agresiv ca cea precedenta dar poate viza mai multi cumparatori.

 

http://images5.fanpop.com/image/photos/31400000/BMW-3-Series-M-Sportpaket-F30-2012-bmw-31460095-2048-1536.jpg

Asa arata un F30. Poate faci confuzie si testezi de fapt alta masina. Arata mult mai agresiv ca E90.

 

Daca imi voi cumpara un Bmw va fi unul care raspunde nevoilor mele. Masina curenta buna pt drumuri lungi (consider printre altele si un seria 5 putin folosit, am incercat in F10 520d si am fost placut impresionat.). Ca masina de duminica consider si un 630/635 (cel vechi) sau 840/850;ar corespunde nevoilor mele pentru asa ceva.

 

Nu iti vei cumpara, toate au volumul pe volan. Si ma tot gandesc cum unul care nu e pasionat de masini considera sa isi cumpere un 630/635 masina de weekend.

 

Da recunosc nu prea imi face placere statul in masina, prefer sportul sau activitati in aer liber.

 

Valori, nu gluma.

 

 

Eu cred ca tu de fapt ai fost plimbat cu un F30 pana la Laguna ta si ai spus ca faci si tu o treaba aici. Asta pentru ca te plictisesti, ca si mine.

Imposibil sa nu iti placa un F30 in 20.000km. Ne minciunesti aici si noi iti dam importanta :LMAO:

 

Si cine spune de wow renault, cred ca nu a fost cu vreunul. Ati vazut ce calitate au plasticele la interior? Vezi sa nu, Laguna.

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ei, asta-i buna! Chiar asa!?

Asa am auzit si eu. De la altii "priceputi".

 

 

 

.. ce zici!? Te inseli. Doar trebuie sa tragi de volan stanga/ dreapta depinde pe ce parte vrei sa schimbi becul, o moneda din buzunar (sau o surubelnita mai lata) sa dai protectia pentru noroi, rotesti 90 de grade si gata pui mana pe clema fasungului :sorcerer:

OFF: Sau si mai simplu ridici capota si schimbi pe sus, asta e la LCI, poate la pre LCI Se face schimbul pe la roata.

Cat despre topic, fiecare cu impresiile lui.

Dar e cam deplasata comparatia Laguna vs F30, nu este ca si cum ai compara mere cu pere ci mere cu rosii.

 

 

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O ineptie de review. Practic o aberatie sinistra.

 

Argumentul cu comenzile montate pe coloana de directie e de noaptea mintii.

 

Comenzile montate pe volan sunt de 100 de ori mai practice dintr-un motiv foarte simplu: pentru ca nu e nevoie sa iei mainile de pe volan.

Cu alte cuvinte, daca mergi cu viteza mare pe autostrada, nu va fi nevoie sa tii volanul cu o mana ca sa schimbi postul sau track-ul.

In afara de asta, cine vrea sa foloseasca comenzile in timpul unei curbe? In curba trebuie sa stai cu ochii la drum si sa te concentrezi maxim.

 

Cat despre interior, nu se poate face comparatie. Interioarele de Renault sunt gunoiere. Materiale ieftine, design hidos.

 

Da, marca Renault nu e neaparat proasta. Au facut cateva masini foarte bune. Insa au cu totul alt segment de clienti. Renault prefera sa vanda mult si ieftin. Masinile cele mai de consum.

BMW urmareste altceva.

 

Și la e90 dai jos roata și apĂŁrĂŁtoarea ca sa schimbi becul la ae. :)

 

E adevarat. Insa nu prin asa ceva se trag concluzii despre o masina.

  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Fel si fel de oameni pe lumea asta.

 

Daca intradevar acum folosesti un F30 de care ai povestit cu siguranta in cateva zile o sa te indragostesti pur si simplu de el.Mai ales daca doamne fereste o sa fi pus in situatii limita si tehnologia de pe aceasta masina i-ti va salva viata.(doamne fereste)

De acum incolo fi convins ca daca i-ti vei permite o sa conduci toata viata BMW pentru ca pur si simplu nu mai poti sa conduci alta masina.Nici una nu se va ridica la nivelul masini pe care ai condus-o anterior in speta BMW.

Nu voi uita toata viata clipa in care am vazut primul meu E46 o masina banala pentru multi dar pentru mine prima dragoste.(Asa cum Ion a sarutat pamantul asa am ingenunchiat si eu si am sarutat emblema )

 

P.S.Chiar asa a fost si nu glumesc deloc.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1426323239[/url]' post='2241229']

 

 

 

@sbircris

Ai fost in asemenea situatie? Avand cutia manuala cu 6 trepte te misti decent, nici vorba de asa ceva.

 

 

 

Am fost.

Renault e cea mai proastĂŁ mașinĂŁ din lume,inafarĂŁ de fiat .

Fiat e pe primu' loc.

 

PânĂŁ și o kia le dĂŁ clasĂŁ..

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Uuu FIAT. Am un doblo cargo. 1.3 multijet diesel.

Deci: distributie rupta la 90000, la greu bucsi, intercooler spart, tot ce inseamna interior s-a facut praf, macarale cazute la geam, incuietori nefunctionale, ulei pe la niste futune (habar nu am de unde este), pompa servo, baterie...asta cat imi amintesc...

Masina a fost exploatat corespunzator, achizitionata noua, revizii la timp...etc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Off topic: Nu stiu cu ce laguna compara, eu am mers la sunwaves anul trecut(2014 bt-ct-bt condus + in spate) cu o laguna 2. Jos palaria la spatiu. Nu mi-au placut controalele pentru audio, pana si la opel astra g din 2000 le aveam pe volan. In rest confortabila. Cu BMW, nu am mers foarte mult (oricare din seria 3...) deci nu pot sa dau un raspuns concret. Cert e ca la spatiu din spate e clar mai mic.

 

On topic: Nu cred ca se poate vreodata lua ca reper de comparatie orice laguna pentru oricare din BMW-uri. In primul rand, eu cred ca utilizatorul care a deschis topicul, e genul care prefera confortul interior. Problema e ca, la renault, oricat s-ar pastra de bine masina, plasticul din interior incepe sa scoata sunete dupa un timp... Si zgomotul lor afecteaza foarte mult confortul interior.. Cel putin pentru mine, si sunt sigur ca si pentru el, din descrierea facuta ...

 

P.S: Off topic despre topic, e aiurea sa vii pe un forum unde sunt pasionati ai marcii(in general pe un forum-club auto- gasesti doar persoane care au probleme cu masinile, care devin foarte fericiti de masina pe care o au dupa rezolvarea uneia din probleme desi stiu ca mai au alte sute de probleme de pus la punct, SAU, adevarati pasionati ai marcii, care nu concep ca exista alta masina; nici unii dintre ei nu au cum sa accepte aceasta comparatie), iar noi sa incercam sa ne mentinem cumpatul si sa dam dovada de civilizatie.

Nu am mult de cand sunt pe acest forum, nu am comentat la tot ce am citit, dar asta nu inseamna ca nu am petrecut ceva timp pe aici, sau ca nu stiu cam cum traiti pentru BMW, -mai nou si eu-.

 

TEMA-exercitiu de imaginatie: In parcare la SHOPPING: Laguna + f30

Se uita cel din laguna la tine, si incepe a rade. Motiv: ai comenzi volan, si nu ai spatiu la picioare si ca "n-ai bani de optiunea cu semnalizarea"......

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe cuvantul meu! In timp ce citeam nemultumirile colegului legate de Bmw, am avut impresia ca il aud pe vecinul meu Momulu,un "Renault-ist" inrait,care detine cea mai buna,cea mai ergonomica, si cea mai economica masina din intreg Universul,adica un obosit de Megane! Credeam ca numai el poate debita asemenea aberatii,gen:cursa semnalizarii,iluminatul comutatorului,comenzile de pe volan s.a.m.d.

 

.E ca si atunci cand te uiti la o poza XXX,cu o super gagica,iar colegul tau arunca si el o privire si iti spune"mama,ce bine e plasat pianul in aceasta poza!!" Adica......:bashwall:

Edited by cristy7610
  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.