Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu e chiar asa simplu. Daca nu stii ce faci, te poti trezi ca ai dereglat avansul sau poti strica altele.

 

Nu a zis nimeni ca e ca si cum faci un motor de la 0, dar nu e nici la indemana oricui, asa cum este un schimb de ulei.

 

Chiar acum am un service un E46 320d nfl care a fost in alta parte si i-au dereglat avansul pentru ca n-au stiut cum trebuie desfacuta si montata pompa de injectie.

Mecanica poate parea foarte simpla, insa exista anumite operatiuni care sunt foarte dificile.

 

Ma rog, discutia e inutila. Astept sa vad si eu un exemplu de service care face manopera asta pe 5-6 milioane, asa cum se pare ca vor unii.

Link to comment
Share on other sites

Tu vorbesti de garantia pe care ti-o da vanzatorul de piese.

Insa de fapt garantia se da oricum daca vii cu un deviz de reparatie de la service-ul unde ai facut lucrarea. De fapt ideea e sa vii cu o hartie de la un service autorizat RAR. Nu investigheaza nimeni daca service-ul care ti-a dat hartia e tot ala care ti-a facut lucrarea.

 

Eu dau garantie chiar daca nu sunt autorizat RAR. Nu-mi permit sa am clienti nemultumiti. Reputatia conteaza enorm in business-ul asta.

 

 

Poate este o intrebare putin off , nu o lua ca si un atac ci pur ca si o intrebare , dar ai voie sa faci reparatii in aceste conditii ? Nu exista obligativitatea sa ai autorizatie RAR?

Nu sunt aici sa discut asa ceva. Exista service-uri autorizate si exista service-uri neautorizate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am luat si eu un E84 din 2010 cu 110 000km. Totul merge perfect. Poate cineva sa isi dea cu parerea cum se aude motorul, eu l-am ascultat indelung si nu aud vreo problema!

 

Mentionez ca motorul era rece si inainte de schimbul de ulei -> avea vreo 16 000 KM!

 

http://youtu.be/8flFNYCIdvA

 

Inca ceva putin offtopic am schimba uleiul si la service a scos +-ul de pe alternator si din greseala a cazut cablu pe alternator si a facut o scanteie destul de mare. Masina merge ok dupa 500 de km, intrebam daca credeti ca exista vreo problema ?

 

Multumesc!

Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

Filmeaza te rog cu capota lasata si din lateralul rotii dreapta fata. Se aude cel mai bine acolo. Si nu cu motorul rece ci motorul semi-cald.

 

Vezi ai in meniul ascuns temperatura motorului, da un search pe forum. Cand ma refer la semi-cald zic dupa un drum de 5-6km asa sau 5-10 minute de mers, cum suna? Nici la mine, la rece nu se aude nimic, dupa cateva minute insa am zgomot metalic. Apoi dupa ce se incalzeste bine motorul nu mai am niciun zgomot.

Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Filmeaza te rog cu capota lasata si din lateralul rotii dreapta fata. Se aude cel mai bine acolo. Si nu cu motorul rece ci motorul semi-cald.

 

Ms frumos o sa fac o noua filmare. Motor semicald e relativ ca nu am indicator de temperatura motor :(

 

Saptamana viitoare o sa ma duc si la reprezentanta preventiv, doar voiam si o parere pana ajungeam acolo.

 

Am ascultat atat la cald cat si la rece si dupa mine nu se aude nimica, de aia mai ceream pareri avizate aici. Am schimbat uleiul cu Motul 5W30 iar acuma este si mai silentions. Intentionez sa schimb ulei la 8000 km sa protejez distributia.

 

Masina este luata din Bavaria - Munchen, sper ca masinile pt ei sa fie mai fiabile. Nr de km este cu siguranta real. La 200 000 planuiesc sa o schimb preventiv daca nu se aude.

Edited by DarkSun
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina este luata din Bavaria - Munchen, sper ca masinile pt ei sa fie mai fiabile. Nr de km este cu siguranta real. La 200 000 planuiesc sa o schimb preventiv daca nu se aude.

 

Astea sunt SF-uri. Toate masinile sunt la fel. Au iesit din aceasi fabrica... Cauta pe net si gasesti lanturi rupte si pe la nemti.

 

P.S. A fost un caz aici cu masina adusa din DE si imediat dupa achizitionare, s-a rupt lantul. :bye:

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt SF-uri. Toate masinile sunt la fel. Au iesit din aceasi fabrica... Cauta pe net si gasesti lanturi rupte si pe la nemti.

 

P.S. A fost un caz aici cu masina adusa din DE si imediat dupa achizitionare, s-a rupt lantul. :bye:

 

+1 Bala,posesorii de N47 ar trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca nu conteaza de unde provine masina(Germania,Spania,Italia...),bmw-ul a cam dat-o in bara cu motorul asta,defapt cand a schimbat pozitia distributiei,punand-o in spatele motorului,sunt atatea articole pe net,chiar si un filmulet pe youtube.

 

Va rog sa ma credeti,am vrut sa iau un N47(320fl din 2009) din reprezentanta bmw,le-am spus de problemele cu distributia,stiau ,la intrebarea mea ,ca daca schimb kitul la ei imi pot oferi garantie ca macar 100k km nu mai am probleme ,raspunsul lor au fost:

 

BMW nu da nici un fel de garantie ca nu se mai rupe distributia de ex in 100k km.

cine vrea sa creada bine,cine nu poate sa faca misto,nu e nici o supararethumbsup.png

 

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Buna seara tuturor!

Vin cu un caz real care l-am trait pe pielea mea saptamana trecuta.

Am un e87, 118d,143cp, 2008, facelift, adusa in 2012 la 150k din Germania

Ulei bmw 5w30 schimbat la max. 11 mii km, masina a fost foarte ingrijita, rulata doar de mine si mers foarte normal (nu sunt adeptul drift-urilor, liniute sau alte prostii), tinuta in garaj, 80% din km rulati extra-urban, pur si simplu e impecabila. arata ca atunci cand a fost adusa din Germnia.

La 222k am avut ghinionul sa-mi cada distributia.

A aparut un zgomot suspect (ce-i drept, eu auzeam un 'zumzait' de lant si motorul devenise putin mai zgomotos mergand zilnic cu ea), dar poate a fost si vina mea ca nu am schimbat distributia. Dar ba cei de la reprezentanta imi spuneau ca mi-o schimba, dar nu-mi garanteaza ca dispare zgomotul, ba prieteni care ziceau ca nu se aude nimic suspect, ba altii ca se aude ceva ciudat. Nvm, nu mai conteaza.

 

Saptamana trecuta am pornit-o si am plecat cu ea, am mers aprox. 5 km. A stat oprita in jur la 30 de min, m-am intors inapoi, am pornit-o si citeam niste hartii, in timp ce masina era la relanti. Dupa 2 min se opreste motorul. Incerc sa o repornesc si se auzea cum invarte electromotorul si motorul, dar nimic sa o ia. Nu am mai fortat-o. Primul gand m-a dus la distributie. Am chemat un mecanic cu testerul, eroare ---> 'senzor ax cu came' ---> clar distributie rupta.

De aici bunele si rele.

 

A fost scos motorul de pe masina. Si de aici a inceput distractia. Primul injector a iesit f usor. In cele din urma si al 4-lea. La injectoarele 3 si 4 s-a tras 3 zile de ele cu o presa si nu mai cedeau. Am decis cu mecanicul sa spargem capacul de la _chiulasa_, ca sa avem loc sa le mai miscam, cu gandul ca-si vor da drumul. Pana la urma am reusit sa le desfacem de la jumatate. Dupa ce au stat 2 zile cu lichid de frana in ele am reluat operatia cu presa, dar fara succes. Intr-un final, dupa alte 2 zile am reusit sa le scoatem.

Urmeaza luni sa le ducem la verificat sa vedem daca mai sunt bune de ceva.

Comand si kitu' de ambreiaj pe luk (cel pe original era cu 100 de lei mai mult, dar venea in 5-7 zile si fiind mort fara masina, am preferat sa-l iau pe producator, practic fiind acelasi ca si pe original, doar ca nu are stanta). Cand ajunge astazi surpriza mare..dupa codu' de caroserie, discul nou e mai mic in diametru cu aprox 1-1,5 cm decat cel vechi, placa are aceleasi dimensiuni, in conditiile in care cel pe original are stanta BMW si e tot pe luk. De ce? Documentandu-ma astazi, am aflat si raspunsul care e f. simplu..din 2011 s-au gandit desteptii de la BMW sa faca discul mai mic, probabil si-au dat seama ca cele fabricate prima data tineau prea mult.

 

Acum si partea buna..supapele si pistoanele nu au patit nimic (pun pe seama incidentului care s-a intamplat la relanti).

Voi reveni cu alte detalii, poate si poze. Luni imi ajung si restul pieselor si ne apucam sa-l punem inapoi.

 

In concluzie, am ramas f dezamagit de cele intamplate la o marca premium si ma gandesc serios sa trec la Mercedes.

P.s.: Aceeasi problema am auzit-o acum 2 saptamani si la un F20 cu 120 mii km(lant rupt, dar acolo consecintele au fost mai mari fiind afectate si supapele), deci nu au remediat nimic nici la noile modele.

Edited by c0j0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar e dureros si costisitor...si eu sunt foarte dezamagit de BMW desi am testat multe masini sa iau iar BMW...am un e39 si am vrut mai nou, si am luat un e61...cu N47... recunosc am aflat dupa ce am luat...Referitor la a mea, dupa zile, saptamani de stres, am parte de relaxare...dupa ce am pus masina serios la verificat...se pare ca la mine se aude doar cum intra in rezonanta patinile, adica se aude un zgomot mai ciudat doar de pe la 1800-1900rpm. In rest nimic, am ascultat-o personal cu stetoscopul...De ce am zis cam rautacios ca am ajuns iar la BMW...Personal de e39 am fost si sunt foarte multumit, desi e modelul 520i, 1991cmc, alt motor cu problema, dar de data asta recunoscut, si va spun sincer ca nu am avut probleme, se poate citi si topicul meu...Iar la bmw, pt ca mai toti producatorii au probleme sau costuri suplimentare...asta e viitorul in industria auto, te cheama tot mai rar la revizii sa nu platesti mult cat esti in garantie, apoi vezi tu...Eu am avut mare incredere in BMW, si am verificat multe masini, si dupa cum am scris si aici, am verificat si baza de date ADAC, cei care se ocupa de teste, interventii in regim de urgenta etc. Culmea de acest N47 nu spun nimic, si la modelele BMW cu acest motor nu apar cazuri de distributie...De aprox. 2 saptamani mare scandal in legatura cu ADAC, pe langa multe alte probleme, acuzatia ca cei de la ADAC au furnizat informatii incorecte si au plasat pe un loc superior seria 5 de la BMW, in testele lor...Si uite asa ma duce gandul si la asta cu N47!Traim vremuri in care raul se molipseste ametitor de repede si de usor, iar binele e pe cale de disparitie...Criza asta economica asta a si vrut sa se vanda lucrurile de proasta calitate si cele de calitate superioara sa se piarda...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.