Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV

Recommended Posts

Nu ai inteles intrebarea,desi m-am exprimat destul de clar. Nu este nici o problema,un schimb de ulei si filtre este ceva banal intr-adevar,insa de ce tu pretinzi la achizitie niste lucruri ca apoi sa le ignori in totalitate ? Despre asta era vorba....
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi ca pe viitor sa-mi apara istoricul la bmw, ai dreptate. De citit mi-a citit cheia si am o asa zisa intrare la ei, mi-au facut si o verificare cand am adus-o. Dar deocamdata atat in materie tehnica. Oricum o sa mai ajung pe la ei, poate nu la revizii dar in alte scopuri. Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles intrebarea,desi m-am exprimat destul de clar. Nu este nici o problema,un schimb de ulei si filtre este ceva banal intr-adevar,insa de ce tu pretinzi la achizitie niste lucruri ca apoi sa le ignori in totalitate ? Despre asta era vorba....

iti pot raspunde eu, FRE, daca se poate.

incep cu un ex...in 2008 mergea treaba si banii se faceau foarte repede...mi-am luat masina si cand am ajuns in tara am schimbat placute frana spate si am facut revizia completa.am platit atunci 850 de lei numai placutele spate si un total de 2200 de lei cu revizie si verificare.

ulterior, la grozadan am intrebat de preturi si cu placute frana spate ATE ajungeam la 800 de lei sau ceva de genul.

oricat de usor ai face banii, iti permiti sa arunci cu ei pe fereastra?

mai ales ca mie unu imi place sa mesteresc la masina si istoric vreau pt mine, pt ca masina ramane la mine destul timp.

iar accent nu mai pune nimeni pe istoric la E90, sa zicem.

vezi foarte bine ex cu baietii de pe forum care apar ca ciupercile pe aria tehnica/probleme dupa ce isi cumpara masini cu 130.000 si filtrul dpf infundat.

e mult de povestit pe tema asta, dar ai inteles ideea.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Practic discutia a aparut de la un schimb de ulei,nimic mai mult. Alex,inteleg si respect punctul tau de vedere,aici era vorba de o masina mai noua si de faptul ca a comandat un ulei de la Shell,care se prea poate sa fie cel nou de la BMW,etc insa pana atunci si-a pus Motul :popcorn:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

oricat de usor ai face banii, iti permiti sa arunci cu ei pe fereastra?

 

Exact!

 

Costa destul de mult sa ai istoric la BMW iar la revanzare nu vei recupera deloc pretul pt acel "istoric". Cand vad cum pretul masinii este comparat cu pretul celor mai manarite masini, iti bagi picioarele in el de istoric.

 

Eu am la masina totul scris de la factura ei si pana la intrari in service, piese etc. Consider ca e suficient.

 

O mai duc daca lucrarea merita facuta la ei gen schimb antigel & termostat care era la ei mai scump cu vreo 40 de ron fata de alt service (cu piese OE ambele). Sau schimb lichid de frana. In rest nu o mai duc.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca o masina intretinuta si cu istoric real,isi va gasi un cumparator care sa plateasca in plus pentru acest lucru.Oricum ma refeream strict la revizia de ulei !
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Practic discutia a aparut de la un schimb de ulei,nimic mai mult. Alex,inteleg si respect punctul tau de vedere,aici era vorba de o masina mai noua si de faptul ca a comandat un ulei de la Shell,care se prea poate sa fie cel nou de la BMW,etc insa pana atunci si-a pus Motul :popcorn:

andrei de cand stiu eu, face discutii pe forum despre ulei.

si pe langa faptul ca umple fiecare topic in parte de pagini aiurea nici nu ajunge la o concluzie si la ea sa ramana.in plus schimba uleiul de la revizie la revizie de parca ar praji cartofi :))))

toti facem reviziile la masina si automat schimbam si uleiul, dar este decizia fiecaruia ce pune in masina lui.

ca asa...as putea si eu sa fiu carcotas, Andrei si sa spun ca te lauzi cu un lei SHELL care nu se gaseste in Ro, dar scrie pe eticheta in Ro.de ce sau pt cine?probabil pentru somalezi

 

 

FRE, si masina mea era oarecum noua.fabricatie 03.2007 si cumparata in 10.2008

dar tot mi s-a parut mult sa arunc banii.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Alex,cand am spus masina mai noua,m-am referit la situatia actuala,iar afirmatia mea s-a referit stric la faptul enumerat de tine " ca nu mai pune nimeni accent pe istoric la un E90 " .
Link to comment
Share on other sites

Alex,cand am spus masina mai noua,m-am referit la situatia actuala,iar afirmatia mea s-a referit stric la faptul enumerat de tine " ca nu mai pune nimeni accent pe istoric la un E90 " .

da, eu am inteles...dar la fel era si atunci, FRE.

erau samsari si km dati inapoi si atunci.

si probabil cauza este aceasi...

cum ai tu masina de noua, as face reviziile la reprezentanta, dar nu pt istoric ci pt garantie ;)

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca poluez si eu topicul cu aceeasi idee, dar da: care ar fi motivul pentru care pentru o operatie banala sa platim dublu? Chiar de curand am cerut ofera pentru revizie la masina mea, iar MHS mi-a dat 1950 RON cu niste super reduceri, iar Filaret 1840. Care ar fi motivul pentru care sa nu imi cumpar piesele la jumatate de pret? Baietii astia trebuie sa invete ca pentru o ora de manopera nu e normal sa pui adaos 100%. Dar nesimtirea si ideea de imbogatire rapida predomina in Romania.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate la o revizie simpla nu manopera este scumpa ci contravaloarea consumabilelor de origine,la asta nu am ce comenta,aveti dreptate.

 

Am comparat cu pretul consumabilelor de origine. Nu am pus niciodata alte piese decat OE pe masina, de fiecare data am comandat de la Dan. La mine intra mai mult ulei, motorul fiind de 2.5, dar totusi, mi se pare exagerat sa platesc dublu doar ca sa stau la coada la progamare la reprezentanta. Filtrele de polen se pot schimba si de un copil, cel de aer e mai dificil un pic, la motorina la mine e complicat pentru ca e sub masina si trebuie desfacut....anyway, timp de lucru e max 1 ora. Nu poti sa fii atat de nesimtit incat sa cotezi dublu. Si clar, reprezentanta ia piesele la preturi mai bune decat Dan, care isi pune si el un adaos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Solutia ar fi: cumpararea consumabilelor OEM de oriunde este mai ieftin iar reprezentanta iti taxeaza doar manopera (care nu e f scumpa).

 

 

Am incercat si asta; nu te primesc in reprezentanta cu piese din alte surse, indiferent daca ai factura de provenienta care atesta ca piesele sunt originale. La Ford nu aveam aceasta problema. :)

Edited by mcliviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am incercat si asta; nu te primesc in reprezentanta cu piese din alte surse, indiferent daca ai factura de provenienta care atesta ca piesele sunt originale. La Ford nu aveam aceasta problema. :)

Incearca Mhs,la ei am schimbat CCC-ul cumparat de la Groza Dan.

Link to comment
Share on other sites

Incearca Mhs,la ei am schimbat CCC-ul cumparat de la Groza Dan.

 

De curiozitate o sa mai incerc sa fac o data asta, ca tot urmeaza sa imi fac revizia. Cand am schimbat admisia, m-am lovit de aceeasi problema. La reprezentanta costa cu vreo 6-700 ron mai mult. Pot intelege un adaos in limite decente, dar nu pot inghiti prosteala. Posibil sa fi acceptat pentru ca le-ai cerut o operatiune punctuala, de interventie la sistemul de navigatie, sau nu stiu...Eu stiu ca am sunat si am intrebat daca accepta, si m-au refuzat de fiecare data. Admisia nu exista ca si piesa decat OE, deci exclus sa fi refuzat pe motiv ca nu monteaza piese "aftermarket".

 

Am atasat pe topicul lui FRE factura cu piesele cumparate de mine: de la uleiuri, filtre, bujii etc (toate originale) pana la faruri LED si reprezentanta BMW din Germania nu a avut vreo problema cu facturarea doar a manoperei.

 

Dap, exact! In Germania, nu in Romania. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Dap, exact! In Germania, nu in Romania. :)

 

Merge si in Romania. De multe ori am fost la contempo cu piesele mele, originale de altfel, si mi-au facturat doar manopera. Problema cu reprezentantele este alta. Trebuie mutata discutia, ii stricam topicul lui Andrei :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la reprezentanta Vw Rm valcea uleiul si filtrele la fostul e60 aduse toate de mine. Acum am un Passat CC si ma lasa sa vin si eu cu piesele.

In Bucuresti din ce am observat toate service-urile in general sunt mai "jepcare".

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca poluez si eu topicul cu aceeasi idee, dar da: care ar fi motivul pentru care pentru o operatie banala sa platim dublu? Chiar de curand am cerut ofera pentru revizie la masina mea, iar MHS mi-a dat 1950 RON cu niste super reduceri, iar Filaret 1840. Care ar fi motivul pentru care sa nu imi cumpar piesele la jumatate de pret? Baietii astia trebuie sa invete ca pentru o ora de manopera nu e normal sa pui adaos 100%. Dar nesimtirea si ideea de imbogatire rapida predomina in Romania.

 

Reprezentanta nu are aceleasi cheltuieli ca si un service de cartier, trebuie sa fii constient de acest lucru. De aici vin si preturile mai mari, unele justificate, altele nu. Manopera pentru o revizie de ulei si filtre la Filaret e de vreo 200lei, te poti duce cu piesele tale, indiferent de unde le-ai luat si ce fel de piese sunt. Multi spun ca e foarte scump la reprezentanta, dar nu au mai intrat pe acolo de ani de zile. Pe langa asta, majoritatea reprezentantelor au oferte pentru pachete de revizii, verificari, schimbari de antigel/lichid frana samd, altfel spus..daca vrei sa mai treci pe la reprezentanta, o poti face pentru multe operatiuni, la preturi absolut decente.

Exemple la Audi: pachet schimbare filtru combustibil: 150lei (costa 120lei filtrul) samd.

Scuze de off-topic! :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Normal, cand vrei sa cumperi masina vrei istoric s.a.m.d, insa daca e s-o vinzi mai departe cumparatorul trebuie sa te creada pe cuvant.

Preturile de revizie la BMW MHS Craiova, la F30 sunt in jurul valorilor de 1200 ~ 1400 RON, asta daca optezi si pentru filtrul de polen, sa il schimbi sau nu.

Eu am facut schimb doar de ulei & filtru, intermediar si factura a fost de 497 RON inclusiv TVA.

Cat privesc reprezentantele, este perfect normal sa coste mai mult, deoarece au la randul lor costuri cu scolarizarea, costuri administrative ..etc si vor la randul lor sa fac profit, deoarece asta este scopul oricarei societati comerciale.

Insa romanul nostru doreste masina premium insa sa coste 200 RON totul.

De aceea apar diverse discutii cu privire la fiabilitatea BMW si a altor marci, deoarece multi isi permit pretul de achizitie insa nu si de intretinere.

--

Andrei, frumoasa masina. S-o stapanesti sanatos si fara probleme.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multi uita cand isi cumpara o masina sh ca trebuie sa suporte costurile de intretinere aferente pretului masinii cand a fost noua..altfel spus, cumperi un E60 cu 10.000E, dar masina aia a costat noua peste 50.000E, prin urmare reviziile si operatiunile de intretinere au fost gandite pentru acei 50.000E (minim).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am dat exemple concrete. Este normal ca ca au costuri mai mari din motive evidente, si am scris deja asta, dar cand vrei pe o revizie 1950 RON, cu reducere(!) in conditiile in care piesele originale, cu adaos, costa 1000 RON, mi se pare cam japca. Eu la asta m-am referit..Vad ca discutiile deviaza intr-o zona gresita, despre cat a costat masina si mentenanta ei pe care unii nu o iau in calcul, Va asigur ca in cazul meu cel putin nu este vorba de asa ceva, ci pus si simplu prefer sa fac altceva cu cei 800 RON care imi raman doar la o banala revizie cu durata de o ora. Si nu, cand am luat masina nu m-am uitat sa aibe neaparat carte de service, desi are, am fost in service-uri "spalate" care nici nu s-au obosit sa ma intrebe de existenta ei. Cand cumperi o masina veche, cu multi km (cel mai probabil), conteaza in primul rand starea ei, nu povestile inventate.
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.