Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV
 Share

Recommended Posts

Sunt cativa parteneri autorizati Llumar care au pe stoc in Bucuresti,asa ca nu dispera,in plus inainte sa iti aplici folia o sa iti faca si un test UV sa vezi diferenta :shifty: Daca te deranjeaza sfaturile,spune si nu ma mai bag :console:
Link to comment
Share on other sites

De ce nu pui perdelute?

Sau niste draperii plusate,alea chiar protejeaza :LMAO: :LMAO: :LMAO: Cum zice si proprietarul,daca le avea din fabrica era altceva,oricum optiunea de perdelute este si cu geamuri fumurii,asa ca oricum geamurile trebuie facute,nu ajung doar perdelutele.

Link to comment
Share on other sites

Arata intr-un mare fel F10-le, mai ales asta-l tau care se vede treaba ca-i foarte intretinut, plus aceasta motorizare de "25d" care-i foarte reusita. Sper ca la anul sa fac si eu trecerea tot la unul din acesta, desi ma bate gandul sa-l iau pe cel cu motorul precedent in 6L Ma "topesc" de-a dreptu' cand aud un 6L de la BMW :) Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

desi ma bate gandul sa-l iau pe cel cu motorul precedent in 6L Ma "topesc" de-a dreptu' cand aud un 6L de la BMW :)

Doar sa-l auzi pentru ca la F10 e atat de antifonat(izolat) motorul incat nu se aude mai nimic inauntru. Adica la mine cel putin il percep ca fiind benzina sincer, nu se aude mai deloc inauntru, nici macar in turatii. Nu stiu la 530d cum e.....si nu comparam cu E60 pt ca e alta mancare de peste clar.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nu ai cum sa il percepi ca fiind benzina.

Ca nu se aude inauntru, da, de acord, afara se aude sigur si chiar urat. a tractor pur si chiar foarte naspa in comparatie cu multe alte dieseluri de pe piata aceasi ani de fabricatie, si chiar si cu cele mai vechi 6L . (asta pe afara cel putin)

DAr de la nu se aude inauntru, nu te deranjeaza cand conduci, ca nu iti mai vibreaza fundul si schimbatorul de viteze la relanti ca la la vechea generatie, si pana la sunet de benzina, mai e drum lung..

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

La relanti, cu muzica oprita, se stie ca e diesel. In turatii intradevar da senzatia ca ar fi un benzinar turbo. Din afara e clar ca e diesel, Bmw nu face cele mai silentioase motoare diesel. Per total, e un motor foarte interesat, in special combinat cu ZF-ul in 8trepte.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evident ca suna a diesel, insa comparatia cu tractorul e rautacioasa.

 

Normal ca benzina suna de 100 de ori mai bine, insa un diesel modern suna destul de bine a.k.a decent.

 

Hai sa comparam sunetul unui N47 cu sunetul unui 320d de 136 cp sau cu sunetul unui tds. Nici nu se poate compara. Plus vibratii.

 

Iar benzina suna intr-adevar bine, insa doar la motoare marisoare si mari. Un 1.8 nu suna chiar asa spectaculos.

 

Iar la faza cu nu se aude inauntru cam are dreptate. F10 e extrem de bine antifonat. Daca nu turezi motorul chiar nu se aude deloc. Iar eu chiar nu sunt fan Vuvulete ca sa-i tin partea.

Edited by Service Premium
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Adica la mine cel putin il percep ca fiind benzina sincer, nu se aude mai deloc inauntru, nici macar in turatii. Nu stiu la 530d cum e.....si nu comparam cu E60 pt ca e alta mancare de peste clar.

 

La asta ma refeream. Este o exagerare. Am condus F10 520d si se simte si la relanti si in ture ca e diesel (sunet & vibratii)

Link to comment
Share on other sites

A exagerat un pic insa nici motoare pe benzina pana in 2.5 nu se aud spectaculos. Am in ograda si un v8 benzina de 5 litri si ala da, se aude intr-un fel cand ma urc de pe diesel .

Insa spre exemplu diesel biturbo conduc zilnic si in ture suna decent, chiar e placut. La fel si n47, are un sunet placut.

Aa ca la relanti e tot diesel.. asta asa e. Dar te obisnuiesti . Are si dezavantaje diesel-ul.

Ontopic, foarte frumoasa masina. De curiozitate ce consum ai urban si extraurban?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da..toate sunt horror daca ridici capota. Vechiul meu 325 era o splendoare in ceea ce priveste sunetul motorului, motoarele turbo l4 benzina sunt toate o dezamagire cand ridici capota.

Ca si concluzie..pt sunet, minim 6cilindri :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.