Jump to content

E90 sau F30?


Livius1

Recommended Posts

Daca ai posibilitate sa iei f30 fa un efort si mergi direct pe f30, daca iti iei e90 este posibil ca in 2-3 ani sa vrei sa-l schimbi si vei pierde mult la revanzare, in plus vei cumpara o masina cu cativa ani mai tanara, chiar daca dai un ban in plus, te va scuti de batai de cap, bineinteles si km sa fie rezonabili.

 

E90 cu km putini foarte greu gasesti, tot de luat in calcul ar fi si f10, chiar daca pare mare diferenta de marime nu este asa semnificativa, in schimb confortul interior este cu mult peste f30, ai mai mult spatiu. Depinde si unde mergi mai mult, f30 e mai agil in oras, f10 e mult mai confortabil la drum lung...

 

Recomandarea mea e s-o verifici la service/reprezentata, indiferent de ce masina vei cumpara.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Man,

 

eu zic sa-ti cumperi un F30 daca asa iti spune inima. Si ca recomandare sa fie pachet M.Eu am luat un e90 si vreau sa zic ca pachetul M ma face sa-l plac in fiecare zi mai mult si mai mult.. :)

 

Good luck!!

 

Mai da-le naiba de pachete M, vezi Doamne acum trebuie neaparat sa aibe niste spoilere si praguri diferite de cele default ca sa merite a fi cumparat! In afara de cei cu ochiul format, nu stiu cati altii deosebesc un E90 cu M pachet si un altul fara. Pentru ei seamana ca unul si acelasi BMW. Poate mai stiu si ca-i seria 3 si cam aici se incheie totul. Daca nu are si motorul si toate celelalte de M, degeaba. Mai important fata de doua bari M pe care oricum platesti destul de mult, este sa fie intr-o stare tehnica si vizuala OK. Cu ce ma incanta pe mine una care e "plina de M-uri", dar tehnic si vizual este praf. Sau doar voiai sa te lauzi ca ti-ai luat E90 cu M paket?!? :console:

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Recomandarile de aici,daca ar suna sincer ar fi de genu:

1.Ia-ti dizel,un 320d , dar nu mai mare ca sa nu fie mai mare decat am eu.

2.E f. bun dizelu CA ARE CUPLU si ai nevoie de cuplu ca sa invarti planeta in sens invers.

3.Daca eu stau in turuit metalic de dizel sa stai si tu.

4.Turbinele nu se strica niciodata ! DAR daca se strica hai la mine la service sa ti le repar.

5.Motoarele pe benzina sunt niste porcarii. Mama ma-sii ca nu mi-am luat si eu unul. Deci nu-ti lua nici tu.

 

 

Ontopic - pt 15.000 de km - motor mare pe benzina, cutie automata.

  • Like 5
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Problema distributiei la N47 este relativa. Eu unul am noroc sa fie in mintile ei pentru moment. Macar la acest motor da semne de uzura spre deosebire de motoarele Mxx (remarca celor din service dedicat-nu reprzentanta). Parerea mea, precum si a altora, ia-o cu sufletul. Restul va fi can-can...
Link to comment
Share on other sites

Am tot citit prostia asta cĂŁ motoarele diesel sunĂŁ nu știu cum.

Cele pe benzinã cântã, te gâdilã?

1. Bmw are o izolare fonicã mai bunã decât a altor mãrci.

2. Majoritatea conducĂŁtorilor auto ascultĂŁ muzicĂŁ ĂŽn timp ce conduc, deci nu prea au timp sĂŁ fie deranjați de sunetul (ĂŽnchipuit) ușor deranjant al diesel-ului.

3 Șoferii unor mașini pe benzinĂŁ nu știu dacĂŁ sĂŁ ĂŽnchidĂŁ muzica pentru a savura simfonia motorului?

Diferența de 1-2 sau mai mulți litri pe care ĂŽi consumĂŁ un Bmw pe benzinĂŁ ĂŽnseamnĂŁ km ĂŽn plus sau bani ĂŽn minus pe ĂŽn favoarea unui diesel este una economicĂŁ,

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

2.E f. bun dizelu CA ARE CUPLU si ai nevoie de cuplu ca sa invarti planeta in sens invers.

3.Daca eu stau in turuit metalic de dizel sa stai si tu.

4.Turbinele nu se strica niciodata ! DAR daca se strica hai la mine la service sa ti le repar.

5.Motoarele pe benzina sunt niste porcarii. Mama ma-sii ca nu mi-am luat si eu unul. Deci nu-ti lua nici tu.

 

 

Ontopic - pt 15.000 de km - motor mare pe benzina, cutie automata.

 

2. Cuplul conteaza foarte mult in oras cand mergi de la un semafor la altul. Si, mai ales, cuplul la turatii joase. Un motor aspirat pe benzina de sub 200 cp nu iti da cine stie ce senzatii.

 

3. Asta e o aberatie. Un diesel common rail de generatie noua e foarte silentios.

 

4. Teoria conspiratiei?

 

5. Nu cred ca s-a spus asa ceva. Motoarele pe benzina in 4 pistoane au pierdut de multa batalia cu diesel-urile de 2 litri. Asta e adevarul. Ca tu nu vrei sa crezi - treaba ta. Motoarele mari pe benzina nu au egal. Insa iti permiti asa ceva?

 

Singura exceptie este F30 328i. 4 pistoane, turbo, consum mic. Un super motor!

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Daca compari o masina diesel si una pe benzina, ai sa vezi ca la aceiasi bani masina pe benzina e mai dotata, mai putin rulata, mai fiabila/ieftina de intretinut si mai placuta de condus. Sa-i recomanzi cuiva diesel pt 10k km in Bucuresti este deja next level, macar daca mergea extraurban mai ziceam. Din 1-2-3 litri in minus pt n47 la suta de km isi acopera oare distributia, ambreiajul/volant, turbina, DPF-ul, EGR-ul, reviziile/reparatiile la cutie sau chiar motorul daca-i crapa lantul?
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

sunt mai fiabile in general, desi totusi motorele astea noi mici benzina turbo inca nu au destui ani sa vezi exact ce si cum..

 

 

am avut numai benzinare, si mici si mari si turbo si non turbo.. nu as cumpara disele sh din principiu, am acum un diesel, dar cumparat nou si fac peste 30k km pe an...oricine poate face un calcul simplu..la ce si cati km face si pe unde..dar ca regula generala un diesel renteaza de la 20k/an km in sus.

si da intoadeauna e vorba de consum, costuri de intretinere impozite.. etc.. altfel toti ar umbla cu v12..

Edited by DOMI
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Orice ar fi sa aiba M paket...in rest diesel/benzina este hotararea ta....cei care spun ca nu le plac cele cu M paket sunt frustatii care asteapta la semafor culoarea verde si admira modelul din fata cu M pak...si scrasnesc din dinti : "ce fraier am fost ca nu am luat cu paket M" :-))) Edited by blo
  • Like 2
  • Downvote 14
Link to comment
Share on other sites

Incepe sa ma roada invidia, ca mie mi-a crescut consumul de cand mi-a julit iar unul bara weekendul asta ( parca are magnet la idioti masina mea, mai eram si parcat intr-un loc ferit si tot a reusit sa imi rada coltul fata de la bara, bine ca era deja zgariat).

Imi place M-pack dar cel mai mult imi plac astia cu M-pack care au cadavre sub capota si se umfla prin trafic.

@Myx masina ta este una dintre cele mai frumoase E60 vazute in ultimii ani si e printre putinele care imi starneste invidia, dar compenseaza motorizarea la a mea momentan.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Orice ar fi sa aiba M paket...in rest diesel/benzina este hotararea ta....cei care spun ca nu le plac cele cu M paket sunt frustatii care asteapta la semafor culoarea verde si admira modelul din fata cu M pak...si scrasnesc din dinti : "ce fraier am fost ca nu am luat cu paket M" :-)))

 

Adevarul e ca Bucurestiul e si un oras in care se le arati altora ce inseamna pachetul tau M..intre 2 semafoare si 3 cratere..daca ti l-ai luat ca sa "show" off la altii ce ai tu, no comment.

Eu imi iau masina pt mine, pentru ca imi place sa conduc un BMW, nu ca sa imi arat muschii cu ea la altii.

Nu vreau sa starnesc conflicte aici dar asa cum spunea un coleg mai sus asta e mentalitate romaneasca :)) sa moara ala de ciuda ca am masina mai smechera ca el :)

Edited by Livius1
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce concluzii trageti....atunci de ce draq toti de pe aici pun pakete si fac upgrad-uri...cand am spus "la semafor" nu ma gandeam la liniute...e totusi un forum al pasionatilor de BMW si nu cred ca sunt printre noi colegi cu "cadavre" cum zice colegul...cum am zis...motorizarea o alege fiecare,dupa buzunar si cat de mult o foloseste...dar de aratat bine fiecare vrem sa arate "intr-un mare fel"... Eu am un principiu...decat ultimul model "chel" cu jante pe16...mai bine modelul precedent cu multe dotari...o seara buna Edited by blo
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Consider ca se deviaza de la subiect si intrebare si pe langa asta mai avem si cate o jignire printr-un post sau altul.

 

Indiferent ce cumperi incearca sa urmaresti 3 aspecte: sa aibe km putini reali, sa aibe cat mai multe dotari si sa fie pe sufletul tau. Daca nu le satisfaci de la inceput vei cauta pe forum upgrade-uri, te vei gandi ca nu are aia sau aia.

 

Si eu cand am luat e90 aveam un buget pe care l-am depasit deoarece am preferat sa iau cu scaune confort,navi, pachet M, xenon plus diverse. Lucruri care acum le am, dau alt confort si satisfactie.

Edited by zyonbv
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

merge mai bine cu M pack :)))) consuma mai putin , alea diesel in speciAL . Si eu am montat , ia 0,1 mai putin :yahoo:

 

Daca ii puneai si un bradut castigai si 1.6 cai in plus (atentie, doar cei care au aroma de Cocos au randament maxim) :ninja:

Edited by MCO
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Consider ca se deviaza de la subiect si intrebare si pe langa asta mai avem si cate o jignire printr-un post sau altul.

 

Indiferent ce cumperi incearca sa urmaresti 3 aspecte: sa aibe km putini reali, sa aibe cat mai multe dotari si sa fie pe sufletul tau. Daca nu le satisfaci de la inceput vei cauta pe forum upgrade-uri, te vei gandi ca nu are aia sau aia.

 

Si eu cand am luat e90 aveam un buget pe care l-am depasit deoarece am preferat sa iau cu scaune confort,navi, pachet M, xenon plus diverse. Lucruri care acum le am, dau alt confort si satisfactie.

consideri bine.

se deviaza si se vorbeste ca pe maidan.

1.'sa aibe' nu exista la e90

2.scaune confort nu exista pe e90

 

asa ca e mai indicat sa vorbim corect si pe subiect,decat sa aberam cu ce credem noi ca am facut :))

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prin urmare,cu banii pe care ii ai, ia masina a carei intretinere ti-o permiti:

 

cost achizitie, cost reparatii,cost de rulare. Cam dupa 60k orice masina se strica si tu o vei repara.

 

daca asta noua are piese mult mai scumpe decat aia veche,n-ai facut nimic daca ai dat mai multi bani pe ea si nu ti-au ramas de reparatii. Fa lista si vezi cat costa un dizel/benzina mai veche si cat costa o benzina/dizel mai noua. Vezi cum iti ies numerele si daca sunt relativ egale, alege cu sufletul

 

PS. Nu inseamna ca o masina mai noua nu are nevoie de reparatii. In opinia mea, la orice masina trecuta de 60k trebuie sa faci reparatii majore (minim o mie pe an) tot la 30k de km.Deci nu conteaza atat de mult cati km are (80k sau 120k) ci cand si cum a fost intretinuta. Banii pe care ii dai mai putini la achizitie o sa ii dai pe reparatii sau invers.

 

SPOR

Link to comment
Share on other sites

EU i-as sugera lui Livius sa isi ia exact modelul care isi permite sa il intretina.

 

Cred ca un cuvant ar avea de spus, din partea celor mai priceputi in intretinerea masinii, cel putin pentru faptul ca inclin sa cred ca un schimb de ... disc ambreiaj, ..a unui lant.. sau (chiar si a unei)a unei pompe de apa (relativ periodica..)... sau a unei role (model nou) de alternator, e mai mare la un F30 decat la un E90...

 

Dar, sigur, poti sa tintesti cat de sus; ..si de acolo poti sa fii nemultumit :rolleyes:

 

Livius, ce alta masina ai condus, si ce reparatii/intretineri a trebuuit sa ii faci de obicei, daca nu sunt prea indiscret? :popcorn:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.