Jump to content

F30 328i - 2013


avlad
 Share

Recommended Posts

Salut foarte frumoasa masina.insa consumul ala e la mers normal. La un mers alert e utopie,no offense. Cu stima!

Pai alert Înseamnã la mine a depasi tot ce se poate, cu reprize 90-160 pe sosea nationala. Cat am mers calm in coloanã, cam jumãtate din km ãia, aveam consum in jur de 6. Când m-am despartit de remorcã si am calcat-o putin consumul a crescut astfel Încât media pe toti cei 330 km a ajuns la 7,6. La Întoarcere spre exemplu când am mers tot drumul in ritmul meu consumul a ajuns pe la 9 culmea cu medie orarã mai micã, dar aglomeratia de pe sosele si accelerãrile si franarile repetate au condus la un consum ridicat.

Link to comment
Share on other sites

525d daca il blanesti maxim afara cred ca iesi la 8-9l, si daca mergi normal scoti 5-6l, deci nu vad minciuna. Referitor la consumurile apropiate ale celor 2 motoare, imi mentin opinia ca e o diferenta de consum considerabila, mai ales urban. chiar si extraurban in caz de condus sportiv. Am avut pe mana un 328i, bineinteles am tras de el sa vedem ce poate, si am iesit la 14 l, in exterior. Scuze de off.

525D-ul meu nu vrea sa coboare in afara sub 7,5 %. Acum depinde si de spiritul de sportivitate pe care-l avem fiecare, pot spune ca l-am vazut o singura data la 6.9 % dar atunci am coborat diferite pante pe acel traseu. Frumoasa masina, un motor peste unul decent, bafta cu ea!

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare insa consumul este neverosimil. La cum zici tu cu accelerari pana in 160 adica blanit, consumul ala e poveste. 525 cu acelasi motor consuma blanit in regimul ala 9 10 iar pe autostrada la 130 140 consuma 7 jumate. Urban in minunatul Bucuresti, nu scade sub 13 14. Motorul e altfel misto, trage de jos si are rezerve de putere suficiente pt orice situatie. Sa o stapanesti sanantps!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare insa consumul este neverosimil. La cum zici tu cu accelerari pana in 160 adica blanit, consumul ala e poveste.

Ai 328i ? Ori te bazezi pe presupuneri? Asa ar putea sa-si dea cu parerea si o florareasa din piata.....in necunostinta de cauza :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cum vine asta, 525 cu acelasi motor ca 328?

 

Totul tine de perceptie, unu poate sa zica ca a mers alert, altul blana, unu poate sa zica ca masina trage ok, altul ca rupe asfaltul, e relativ.

Totusi cred ca e clar pt toti ca pt cei 245cp consumul e ok.

Edited by r0n1n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

consumul este ok pt extraurban , insa in Bucuresti zi de zi nu cred ca scapi sub 12 ceea ce e ok , dieselul meu 2.0d ia cam 9.8l/100km in Bucuresti zi de zi si m-am cam saturat de trancanitul ala de diesel

 

insa vad ca si motul asta suna a diesel curat :)

 

plus ca vad ca pe net cam se vaita de batai de tacheti

 

 

 

 

si eu as cam vrea sa-mi schimb masina si as cam merge pe acest 2.0i turbo , dar nu prea stiu ce sa zic , adica cat de fiabil este :)

 

in rest foarte zgomotos..

 

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai la golf 1.4i se aude ok , ca motor pe benzina, ca am si-un d-asta.

 

bine poate conteaza si ca motorul este pe curea nu pe lant.

 

 

eu in mare intreb pt ca as vrea sa sar si eu pe motorul asta , din considerente de zgomot diesel(desi in interior se simte ok) , daca nu ..tot la diesel raman.

Edited by Krebs
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare insa consumul este neverosimil. La cum zici tu cu accelerari pana in 160 adica blanit, consumul ala e poveste. 525 cu acelasi motor consuma blanit in regimul ala 9 10 iar pe autostrada la 130 140 consuma 7 jumate. Urban in minunatul Bucuresti, nu scade sub 13 14. Motorul e altfel misto, trage de jos si are rezerve de putere suficiente pt orice situatie. Sa o stapanesti sanantps!

Pãi nu stiu unde e diferenta intre ce spun eu si ce spui tu. Pe drum national cu depasiri dese mi-a luat in jur de 9. Acum eu nu sunt racer, am mers cu sotia si fetita in masina, nu am mers cu 250 sau doar pe contrasens. Pe Mangalia - Ploiesti cu mers 140 autostradã si media pe la 117 km/ora a luat in jur de 7,5. Mers in coloana pânã in 100 lin fara bruscari, in jur de 6-6,2. In oras ora de vârf sub 30 km/h mi-a luat 14. Pe ultimii 1500 km de cand am resetat consumul Îmi aratã media 8,6. Din astia regim urban au fost maxim 300 km. Ce e asa de neverosimil sau unde mint?

 

Krebs, motorul la rece suna destul de rĂŁu. Parca pe topicul lui Fre spunea cineva ca parca se plimbĂŁ o saiba intr-o cutie. La cald nu se mai aude la fel de tare, dar nici nu e o simfonie. Ăn plus are si un usor tremurat la relanti, nu chiar de diesel dar nici nu merge la fel de rotund ca un 6 ĂŽn linie. Probabil injectia directĂŁ e una din cauze. Dar in timpul mersului e ok, nu se aude pânĂŁ aproape de 5000 de ture când in sfârĂâ˘it sunĂŁ okaish.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Pãi nu stiu unde e diferenta intre ce spun eu si ce spui tu. Pe drum national cu depasiri dese mi-a luat in jur de 9. Acum eu nu sunt racer, am mers cu sotia si fetita in masina, nu am mers cu 250 sau doar pe contrasens. Pe Mangalia - Ploiesti cu mers 140 autostradã si media pe la 117 km/ora a luat in jur de 7,5. Mers in coloana pânã in 100 lin fara bruscari, in jur de 6-6,2. In oras ora de vârf sub 30 km/h mi-a luat 14. Pe ultimii 1500 km de cand am resetat consumul Îmi aratã media 8,6. Din astia regim urban au fost maxim 300 km. Ce e asa de neverosimil sau unde mint?

 

Krebs, motorul la rece suna destul de rĂŁu. Parca pe topicul lui Fre spunea cineva ca parca se plimbĂŁ o saiba intr-o cutie. La cald nu se mai aude la fel de tare, dar nici nu e o simfonie. Ăn plus are si un usor tremurat la relanti, nu chiar de diesel dar nici nu merge la fel de rotund ca un 6 ĂŽn linie. Probabil injectia directĂŁ e una din cauze. Dar in timpul mersului e ok, nu se aude pânĂŁ aproape de 5000 de ture când in sfârĂâ˘it sunĂŁ okaish.

Imi apartine expresia cu " saiba in motor " :goodjob: insa : a mea nu are nici un tremurat usor,sta perfect la ralanti si merge perfect rotund / zgomotul este de la injectia directa,dar daca ai inchis capota,acolo ramane,iar din masina nu il aud niciodata in plus in ture suna foarte bine,practic dispare zgomotul de tinichea ( care apropo nu are nici o legatura cu zgomotul facut de tacheti ). In Bucuresti nu am depasit niciodata,consum real facut la pompa 14% cu o medie aproximativ de 24 km/h,plin facut la o saptamana,dar sa tinem cont ca a mea este xDrive si are si roti pe 19" ( clar aducatoare de extra-consum ).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din masina nu prea simt nici eu ca n-ar merge rotund. Turometrul sta inghetat in jur de 700 de ture. Am observat insa ca daca deschid o usa si stau cu mana pe ea se simte un usor scuturat cand si cand.

Citeam pe nu stiu ce forum ca la cele manuale se simte si vede destul de tare in schimbator si e o chestie comuna motoarelor n20/26.

Masina nu este perfecta, dar e un compromis bunicel intre putere/cheltuieli si daca ansamblul motor/cutie se va dovedi si fiabil eu voi fi foarte multumit. Da, probabil mi-ar fi placut mai mult un 325i aspirat in 6 cilindri cu o putere echivalenta, dar nu mai e de gasit asa ceva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

In mai am facut revizia, schimbat lichid frana, placute fata, cumparat o cheie, ceva accesorii la Proleasing Ploiesti. Undeva in jur de 3500 de lei. Ieri ma suna o cucoana ca mai am de platit vreo 260 de lei manopera, ca au uitat sa o factureze. Acum ma intreb daca nu or fi uitat sa-mi schimbe si uleiul. Era o vorba, daca esti prost e bine sa nu mai si claxonezi. Dracu, am luat teapa o inghiteam si aia e, nu mai sun clientii dupa 4 luni. Le-am platit ca nu e vorba de bani, dar mi s-a parut ciudat si e posibil sa ma fi pierdut de client. In fine. :)

 

Am facut ceva peste 10k km cu tot cu drumul din Germania. Am mers mai mult decat ma asteptam si inca ma dau jos din masina zambind. N-am intampinat nicio problema slava Domnului. In toti km astia vad ca am ajuns la un consum mediu de 8,9 pe bc, pentru cine mai era curios.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mi-a ajuns la indemana volanul asta. Imi place, l-am montat si evident ca e altceva si as vrea sa-l pastrez. Problema pe care o intampin e ca e volan pentru EU si deci are airbag single stage. Masina mea fiind de US are airbag dual stage. Am eroare in bord "driver restrain system failed". Din ce am mai citit se poate coda pentru single stage. De asemenea am citit ca desi am cutie normala nu sport+ cu ajutorul unui cablu se poate coda cutia pentru a face padelele functionale. Eu i-am trimis un pm lui neo acum vreo 2 zile dar nu l-a citit inca. Asa ca planuiam sa ma duc la proleasing in Ploiesti luni. Credeti ca in reprezentanta fac astfel de operatiuni sau ma trimit aia la plimbare? Daca aia nu vor mai exista cineva pe forum care m-ar putea ajuta? Chiar as vrea sa pastrez volanul si atat cat inteleg eu modificarile necesare sunt foarte usor de realizat.

post-2208-14481058876383_thumb.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gata si codatul. Pentru padele a trebuit tras un fir suplimentar de la volan pana undeva sub torpedou. Mufele existau. Totul functioneaza perfect. Multe multumiri lui neo si colegului lui pentru ajutor si profesionalism.

 

Poate ca nu e o noutate pentru multa lume, eu insa am fost placut surprins sa aflu ca vechiul volan a fost facut in Romania la Timisoara de TRW.

 

post-2208-14484556547356_thumb.jpg

post-2208-14484556656266_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina! Apropo de surprinderi, si schimbatorul tau de viteze, pe care il folosesti zilnic, este conceput la noi in birou, la Sibiu. Am o gramada pe aici prin jurul meu :rolleyes: Inginerii romani sunt foarte bine cotati la nivel mondial. Jesus loves you too! :D Edited by Radu I
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.