Jump to content

Bmw 320D LCI 2011


octav.ciobotaru

Recommended Posts

Buna,

 

Masina cu probleme este un 320D LCI 2011. Masina prezinta urmatoarele simptome: la aprindere se aprind cam cam toti martorii posibili, din cand in cand stergatoarele merg singure iar masina merge neregulat.

 

Avand in vedere ca masina prezinta probleme la partea electrica am decis sa o duc la reprezentanta in lipsa de alternative in orasul Iasi. Am fost informat ca problema este de la Junction Box...un modul care tine de tot ce inseamna partea electrica. Mai exact "niste relee" din acest Junction Box nu functioneaza implicit trebuie sa schimb aceasta piesa.

 

Am acceptat acest lucru cu mici rezerve avand in vedere ca piesa costa 1700Ron. Astazi am trecut pe la service sa mai culeg informatii. Piesa a fost schimbata insa masina nu si-a schimbat comportamentul. Mai mult de atat trimiteau o platforma dupa ea sa o aduca de la drive test...am avut totusi un moment de fericire sa o vad pe rotile ei in timp ce plecam de la service.

 

Tind sa cred ca cei care se ocupa de masina mea nu sunt foarte priceputi avand in vedre intervalele mari de timp necesare pentru a pune diagnosticul. Mai mult dupa ce au inlocuit piesa masina nu fost reparata. Am temerea ca nu aceasta piesa este defecta sau mai mult vor schimba piese pana se rezolva problema.

 

Daca aveti informatii legate de Junction Box...idei sugestii le astept cu mare placere.

Edited by octav.ciobotaru
Link to comment
Share on other sites

Te sfatuiesc sa incerci la un baiat priceput in iasi in ale diagnozei, Bazil il cheama biatul este expert in Mercedes dar mi-e ca stie/ are cu ce face treaba si la BMW-ul tau. Iti las pe privat numarul lui daca esti interesat. Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Iti sugerez sa mergi le cineva care are un tester, INPA, instalat pe un PC; se pot afla multe erori stocate in ECU si implicit exact ce module,junction box-uri.. ar fi defecte.

 

Si eu am o eroare de junction box (am E90, 2005) dar nu am vazut/aflat (din diagnostice) nici o manifestare care sa duca la ceva observabil de catre mine...

 

Si cu dealerul cum a ramas, dupa ce ti-a luat 1700ron? Nu ai discutat in prealabil, pe baza "certitudinilor" lor, daca problema nu se rezolva, cum ramane daca problema persista, se defecteaza din nou? Si tot pe aceeasi nota.. toti dealer-ii autorizati in baza preturilor practicate trebuie sa dea garantie a functionarii (prin remedierea defectiunii) pe o anumita perioada de timp. Poate NU trebuia schimbat acel junction box (cel putin asta e clar acum)! Ei trebuie sa isi asume ca, ceea au facut/schimbat la masina ta a adus o imbunatatire in defectul manifestat.

 

Reclama la protectia consumatorului, ca imi pare ca isi bat joc...

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Si cu dealerul cum a ramas, dupa ce ti-a luat 1700ron? Nu ai discutat in prealabil, pe baza "certitudinilor" lor, daca problema nu se rezolva, cum ramane daca problema persista, se defecteaza din nou? Si tot pe aceeasi nota.. toti dealer-ii autorizati in baza preturilor practicate trebuie sa dea garantie a functionarii (prin remedierea defectiunii) pe o anumita perioada de timp. Poate NU trebuia schimbat acel junction box (cel putin asta e clar acum)! Ei trebuie sa isi asume ca, ceea au facut/schimbat la masina ta a adus o imbunatatire in defectul manifestat.

 

 

Salut bimmer90f30

 

Momentan masina este in service, eu nu am platit nimic pana in prezent doar mi-am dat acceptul ca sa fie cumparata aceasta piesa Junction Box. Ma gandesc ca se subintelege ca daca nu va fi rezolvata problema nu am sa achit nimic.

 

Avand in vedere ca piesa Junction Box a fost schimbata iar acest lucru nu a schimbat nimic, pot sa deduc de aici ca nu aceasta piesa creeaza probleme? Pot sa ma gandesc ca piesa originala de pe masina este functionabila si nu necesita schimare?

post-47352-0-43054500-1436630999_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca toti erati nerabdatori sa aflati ce am mai facut.

 

S-a descoperit poroblema de 2100Ron

 

Pe scurt niste cabluri de la convertizorul cutei automate stateau pe catalizator acestea s-au topit si mi-au prajit si piesa Junction Box. Am incercat sa-mi dau seama cum au ajuns aceste fire acolo, iar singura posiblitatea a fost in momentul in care s-a montat cutia la loc dupa ce a fost schimbata distributia.

 

Schimbarea distributiei s-a facut la Bimmer Service in Bucuresti.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Pai...ia legatura cu Bimmer Service si vezi la ce intelegere ajungeti.

 

Si bine ca ai masina functionala acum !

 

Am sunat, am vorbit si am fost intrebat daca nu am mers cu masina la tara ...poate am agatat ceva pe sub ea :)

 

 

 

Este greu de demonstrat ceva...mai mult nu ma astept ca cineva sa-si asume raspunderea.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

detin E90LCI si are 2 scuturi sub masina care se intind de la bara fata pana in spate (sunt dintr-un plastic gros si flexibil)

 

Stiu despre ce vorbesti, eu doar am reprodus explicatia lor.

 

 

cablurile alea nu trebuiau sa fie prinse cumva cu niste cleme?sau nu aveau un traseu al lor bine stabilit?cei de la serviceul unde s-a facut constatarea au facut poze?

 

In mod sigur trebuiau sa fie prinse, probabil nu au fost puse cum trebuie atunci cand s-a umblat la cutie. Au fost facute poze.

Link to comment
Share on other sites

Salut, acum vin si eu cu o întrebare off-topic...distribuția de ce ai schimbat-o? Preventiv sau se dusese?

In orice caz, din fabrica nu pleacă mașina ca apoi sa ia foc firele știe naiba pe unde...

 

Distributia a fost schimbata prevenitv la scurt timp dupa ce am cumparat-o la aproximativ 70k KM. Se auzea lantul si am zis ca nu merita sa risc.

 

post-47352-0-69187400-1437147233_thumb.jpg

Edited by octav.ciobotaru
Link to comment
Share on other sites

Nu tin partea nimanui insa nu vad,in ultima poza, vreo prindere "dedicata" a acelui cablu... iar traseul sau pare total nepotrivit. Catalizatorul ajunge la temperaturi mari si nu ar trebui sa aiba fire in proximitate. Am avut si eu distributia inlocuita la Bimmer si s-a "uitat" o mufa ne-cuplata... sper ca doar atat... (culmea, nu mi-a aparut vreo eroare in bord). Am sa pun si foto a acelei mufe... Pro Bimmer, era necesara inlocuirea fuliei vilbrochen si curea accesorii si neavand bani atunci au inlocuit-o "pe incredere" (fireste ca m-am tinut de cuvant si am achitat)
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer service are obiceiul de a nu recunoaste cand greseste.

 

Este greu de demonstrat ca este vina lor. Se pot invoca diverse motive chear daca ei au lucrat in acea zona cand au dat jos cutia.

 

Nu tin partea nimanui insa nu vad,in ultima poza, vreo prindere "dedicata" a acelui cablu... iar traseul sau pare total nepotrivit. Catalizatorul ajunge la temperaturi mari si nu ar trebui sa aiba fire in proximitate. Am avut si eu distributia inlocuita la Bimmer si s-a "uitat" o mufa ne-cuplata... sper ca doar atat... (culmea, nu mi-a aparut vreo eroare in bord). Am sa pun si foto a acelei mufe... Pro Bimmer, era necesara inlocuirea fuliei vilbrochen si curea accesorii si neavand bani atunci au inlocuit-o "pe incredere" (fireste ca m-am tinut de cuvant si am achitat)

 

Nici eu nu am observat prindere pentru acel fir in zona catalizatorlui, insa imi este greu sa cred ca toate BMW E90 stau cu firul de la cutie pe catalizator. Poate cineva priceput ne confirma sau infirma acest fapt.

 

Am trimis linkul acestui topic celor de la Bimmer pe farcebook. Mi-au multumit si mi-au raspuns ca au luat legatura cu clientul. Neintelegand ca tocmai eu sunt clientul, iar pe mine nu m-a cautat nimeni.

Edited by octav.ciobotaru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cat ai "economisit" schimband distributia la bimar servis, ai platit triplu ca sa-ti repari masina. Afacere buna, zic :)

Nu e prost care a zis-o pe aia cu scumpul mai mult pagubeste.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Cat ai "economisit" schimband distributia la bimar servis, ai platit triplu ca sa-ti repari masina. Afacere buna, zic :)

Nu e prost care a zis-o pe aia cu scumpul mai mult pagubeste.

 

Nu iti inteleg subtilitatile "scumpul mai mult pagubeste" :unsure: . Nu am platit tripul nimic.

 

Se pare ca am inceput sa vorbesc cu cine trebuie. Cei de la Bimmer Service s-au oferit sa-mi faca o revizie completa gratuit cu produsele lor. Am cerut sa-mi trimita piesele prin curier, nu-i lucru mult insa este de apreciat.

Edited by octav.ciobotaru
Link to comment
Share on other sites

Probabil se refereu la mine cei de la Bimmer :). Am remarcat acea mufa scoasa ascultand motorul, dupa schimbarea distributiei, si i-am sunat. Eram (si sunt) intrigat ca nu a aparut pe tester nimic. Oricum, am pus si "pro"-ul pentru ei. Pun si foto, poate stie cineva ceva de respectiva mufa(este cea de langa furtunasul maron din poza in ansamblu). Se situeaza in drepta motorului cum privesi masina cu capota deschisa (undeva sub/pe carcasa filtrului de ulei)

post-40953-0-87723400-1437287423_thumb.jpg

post-40953-0-70595300-1437287424_thumb.jpg

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.