Jump to content

e90 320d motor blocat?


taurashul

Recommended Posts

Buna seara. Ma poate ajuta cineva cu niste informatii? Mergeam pe autostrada si la 2000 ture am observat ca se auzeau niste batai mari, pe masura ce scadeam turatia nu se mai auzeau. am mai mers vreo 20 km pana cand mi s-a oprit motorul si nu mai invarte. Face decat "tac", ca si cum nu as mai avea baterie. Nu am avut nici un fel de eroare, uleiul era la nivel, nu aveam nici o scurgere. Poate spune cineva concret ce ar putea fii? Recent am schimbat alternatorul, dar nu pare sa vina zgomotul de la el. Atasez niste filmulete

 

https://www.youtube.com/watch?v=pxIha7pjj9A

https://www.youtube.com/watch?v=4hm0_ZkUuU4

Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Ma poate ajuta cineva cu niste informatii? Mergeam pe autostrada si la 2000 ture am observat ca se auzeau niste batai mari, pe masura ce scadeam turatia nu se mai auzeau. am mai mers vreo 20 km pana cand mi s-a oprit motorul si nu mai invarte. Face decat "tac", ca si cum nu as mai avea baterie. Nu am avut nici un fel de eroare, uleiul era la nivel, nu aveam nici o scurgere. Poate spune cineva concret ce ar putea fii? Recent am schimbat alternatorul, dar nu pare sa vina zgomotul de la el. Atasez niste filmulete

 

https://www.youtube.com/watch?v=pxIha7pjj9A

https://www.youtube.com/watch?v=4hm0_ZkUuU4

 

 

Filmele sunt facute dupa ce ai schimbat alternatorul sau dupa ce nu ai mai pornit?

Sa inteleg ca acum nu ma porneste nicicum..?

 

Daca motorul s-a oprit brusc dupa un timp in timp ce conduceai, atunci poate sa fie chiar lantul.. dar daca nu mai porneste dupa ce l-ai oprit tu poate sa fie (bendixul de la..) Demarorul..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Nu vreau sa te speriu, dar in proportie de 90% sunetul este identic cu cel ce l-am avut eu in momentul in care s-a spart rulmentul de la arborele de echilibrare -> rezultat nevoie de motor nou.

 

SI eu am mers aprox 30 de km cu sunetul ala la motor dar nu am turat peste 1200 tocmai sa nu patesc ce ai patit tu (ziceai ca s-a oprit motorul de tot)

 

Cel mai probabil din cauza arborelui fara rulmenti distributia a sarit de la punct sau altceva s-a intamplat pe acolo asta in cazul in care motorul nu mai porneste.

 

Dar eu sunt aproape sigur ca asta e cauza... acelasi zgomot si comportament a fost si la mine.

 

Pt mai multe detalii :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__view__findpost__p__2282977

Link to comment
Share on other sites

Pare bataie de piston, fusta... probabil a cedat pistonul si s a lipit de camasa. Astfel a ramas motorul blocat. Motorul este papa.Cauzele pot fii multe Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa verifici bine toate bielele. In mod normal nu se schimba una si cand se blocheaza motorul e greu de crezut ca se stramba doar una. Asa la prima vedere pot parea ok dar un motor cu o biela si usor deformata bate si cedeaza Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

si eu sunt curios de la ce a plecat problema ... oricum totusi pare sunet de lant ce ai tu acolo si indiferent de ce sunet aveai aparut din senin trebuia sa opresti de urgenta si sa chemi o platforma ,e mult mai usor de reparat daca nu crapa ceva decat dupa ce se caleaza motorul :(
Link to comment
Share on other sites

Eram intre Valcea si Pitesti,pe Dealu Negru, pe 31 decembrie la ora 22, nu aveam cum sa o las acolo si nici pe cine sa chem la ora aia. Explicatia a fost "ca sunt proaste motoarele de 2000" si ca este intalnita problema asta, cu griparea arborelui. Merg foarte normal cu masina, nu bruschez, mai dau talpa cand e nevoie. Ulei avea, tocmai se facuse revizia acum 1000km
Link to comment
Share on other sites

este destul de trist ca nu a dat semne de oboseala in mod progresiv. O turbina, o distributie te anunta cand e timpul sa o schimbi, si daca nu esti total ignorant ai timp sa faci reparatia. Dar sa te lase in mers, sa nu mai apuci sa ajungi unde ai nevoie e cam urat. Cati kilometrii are la bord, presupun ca nu e rulata peste jumatate de milion de km?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este resoftata masina sau e softul stock ?

 

 

Stock, 163

 

este destul de trist ca nu a dat semne de oboseala in mod progresiv. O turbina, o distributie te anunta cand e timpul sa o schimbi, si daca nu esti total ignorant ai timp sa faci reparatia. Dar sa te lase in mers, sa nu mai apuci sa ajungi unde ai nevoie e cam urat. Cati kilometrii are la bord, presupun ca nu e rulata peste jumatate de milion de km?

 

Eu sunt alergic la orice zgomot, si daca imi facea mai devreme cu siguranta nu se intampla asta.. Masina are 240000km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.