Jump to content

BBO 2.0: 535d


Kenbobo

Recommended Posts

Bine domn' avocat. Eu imi mentin parerea ca asta nu e masina de drag si la astfel de evenimente doar isi bate joc de ea si de banii investiti.

console.gif eu il inteleg...a vrut sa testeze masina in conditii de siguranta, legal, cronometrat bine, cu start oficial si cel mai important, cu oponent langa. nu e un lucru rau sa iti cunosti masina cand ai deja putere mai mare...altii fac burn cu F01. unde vrei sa testeze sprinturile? intre blocuri, sa faca afise din copii? sau 3 claxoane pe DN? fii serios.

ps: in caz ca te intrebi de ce ai vrea sa testezi masina, pt ca e un proiect, nu e stock si pt ca nu are 1.6TDI (gen: trage de rupe)

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

12.9 e un timp foarte bun, ca si comparatie eu am scos 12.7 dar cu 580cp, 630NM si Quattro, e drept ca si la cca 40C temperatura ambientala care iti afecteaza tare IAT si incepe sa sufere de heatsoak, dar ca si timp pentru un diesel RWD e foarte bine. Cum pleci de pe loc?
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Acest timp l-am scos plecand foarte incet de pe loc, pe urma accelrand usor 1-a pe urma talpa. Am incercat sa plec tare de pe loc dar cu anvelopele actuale patinam exagerat de mult.

 

Data viitoare o sa merg cu semislick pe 18 sau 19 si sper la un timp mult mai bun.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca 18 ar fi optim, echilibru intre aderenta si greutate. Poti pune 275/35 pe spate fara probleme (e dimensiune data de BMW, nu e nascocita). Diferenta o sa simti cu siguranta, chiar si cu anvelope de strada.

 

Oricum, felicitari! Si la mai bine data viitoare.

 

desi e doar tractiune spate pot scoate timp bun cu inca cateva modificari.

 

E ideal sa fie doar tractiune spate, nu mai ai bataie de cap cu cutia de transfer si modul in care lucreaza, e masina mai usoara.

Poti sa mai "lucrezi" la plecarile de pe loc, sa nu invarti rotile in gol, acolo e "maiestria".

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Mai adaug cateva poze:

 

http://101.imagebam.com/download/0IJrZfzXroYHGf7iwu44ag/54200/541990580/1.JPG

 

 

http://101.imagebam.com/download/vYLIvjsjxyW0VfYoTjTgGg/54200/541990603/2.JPG

 

 

http://101.imagebam.com/download/fm30UULi_eHiFiPa-1qiig/54200/541990632/3.JPG

 

 

http://101.imagebam.com/download/_hkMHVwhhHBqbbnZzRHltg/54200/541990654/4.JPG

 

 

Poza din lateral, inainte sa se aseze arcurile:

 

http://101.imagebam.com/download/yXDpvQ211U1dXarSNGmi1w/54200/541990689/5.JPG

 

 

O poza pe fuga de la drag:

 

http://101.imagebam.com/download/QA3jHx48t8WDrOEDzpT2GA/54200/541990696/6.JPG

 

 

Si volanul + comenzile si trimul revopsite:

 

http://101.imagebam.com/download/LgH3tY3Ci15M66XO4OO8iQ/54200/541990728/7.JPG

 

 

 

Cel mai bun timp scos de mine momentan:

 

http://101.imagebam.com/download/3gYUIczAUIQtovgkhXmmcw/54200/541991745/IMG_0196.JPG

Edited by Kenbobo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Bine domn' avocat. Eu imi mentin parerea ca asta nu e masina de drag si la astfel de evenimente doar isi bate joc de ea si de banii investiti.

 

Sa vezi niste "sufragerii" gen audi a7 biturbo doar cu soft sa scoata 12.8 , a6 biturbo cu 12.7 , 330xd e90 [ soft ] 12.7 sau un 535d 12.9 e mare lucru... gandeste te ca altii cu masinile goale si peste 300 de cai declarati.... nu coboara sub 13 :) ..... masina ce detine recordul la ora actuala la street diesel e un 335xd f30 cu 390 de cai curati si 420 cu WMI !

 

12.9 e un timp foarte bun, ca si comparatie eu am scos 12.7 dar cu 580cp, 630NM si Quattro, e drept ca si la cca 40C temperatura ambientala care iti afecteaza tare IAT si incepe sa sufere de heatsoak, dar ca si timp pentru un diesel RWD e foarte bine. Cum pleci de pe loc?

 

spune mi ca era un A8 .....

 

 

@Bogdan : cauta niste semislick uri decente pe 18 cu 245/40/45 pe 18 .... sa poti scoate un 60-feet decent .... vezi ca esti mai usor ca un a7 sau a6 4g biturbo.... dezavantajul e ca ai tractiune doar pe o singura punte.... iar greutatea masinii isi spune cuvantul ! nici pista nu a ajutat prea mult..... haplea pleca derapand cu a6 ele... iar a7 ele are avantajul diferentialului sport ! concurenta la street diesel s9 e foarte mare anul asta si pe langa ZPX/VSP/HAP/Toran/Yzy or sa mai apara cel putin inca doua ! sa iei in considerare optiunea unui blocant de la quaife !

Link to comment
Share on other sites

@devil - era un RS6 C6 V10 Biturbo, stock dar masina are ceva peste 2T si era T exterioara mare, dar in 4 ture a fost totusi constanta in timpi...CTS-V de 630cp a scos putin sub 12.7s cel mai bun timp insa era foarte inconsecvent, a socs si peste 13s, si asta din cauza RWD pentru ca plecarile nu erau mereu aceleasi si aclo pierdea. Ambi eram sock, gume de strada, jantele originale.
Link to comment
Share on other sites

Nu scoate nici un fel de fum, decat un puf la primul kickdown, pe urma chiar deloc desi softul este foarte agresiv.

 

Aici e un video cu acceleratia 70-170 cu prima versiune de soft, mai slabuta:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Fux6F9mSD0o

unde ai facut modificarea la turbo? sau partea cu hibridu? si exhaust? in cluj la ceva service sau tu acasa?

Link to comment
Share on other sites

Fuai, ai un consum foarte bun. Eu la mers extern scot 7.4 mers intre 110-130, dar nu e LCI. Urban 9 la mers foarte lejer dar asta se intampla mai rar, in schimb media pe urban e intre 10 si 11 "pişcată" ici colo, in orasul Baia Mare. Oricum la puterea ei mi se pare un consum mai mult decat decent. Edited by Borota
Link to comment
Share on other sites

unde ai facut modificarea la turbo? sau partea cu hibridu? si exhaust? in cluj la ceva service sau tu acasa?

De turbina s-a ocupat Bogdan MBi (Haplea).

 

De montarea ei, a intercoolerului, arcurilor etc m-am ocupat eu cu un prieten.

 

Fuai, ai un consum foarte bun. Eu la mers extern scot 7.4 mers intre 110-130, dar nu e LCI. Urban 9 la mers foarte lejer dar asta se intampla mai rar, in schimb media pe urban e intre 10 si 11 "piÂşcatĂŁ" ici colo, in orasul Baia Mare. Oricum la puterea ei mi se pare un consum mai mult decat decent.

Am lucrat la soft si pe partea de consum, spre exemplu Cluj Bucuresti si retur, mers destul de bine, medie de viteza 98 km/h, consum 7.8%.

 

Oricum, LCi-ul e mai ok la consum datorita injectoarelor piezo, dar inainte de optimizarile din soft oricum nu aveam afara sub 9% consum oricum mergeam iar in oras aveam 13-14 combinat oras aglomerat cu ore libere, acum am cam 10 asa combinat.

 

Afara de la 6.5 la 10-11 , depinde cum merg.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Intradevar sunt destul de multe, dar tot mi-as lua si eu :D. Numai sa nu fie prea incomode la drum alea de 19". Eu am avut pe S500 4matic de 19 iar cand am trecut pe 18 am simtit diferenta in comfort, si totusi e vorba de S class care e facut pt comfort, suspensie pneumatica. BMW-ul are o suspensie foarte dura, nu prea am fost obisnuit sa evit fiecare denivelare,oricat de mica, acum de cand cu BMB-u trebuie sa fiu cu ochii pe asfalt si sa corectez volanul constant :)). Sunt curios sa aflu si parerea ta cand treci pe jante de 19" cum se comporta la drumurile din RO. Sunt curios si la ce model te gandesti.
Link to comment
Share on other sites

Am fost sigur ca te simti , ahahaha. Da, corect nu multi au oe si in stare impecabila, ca noi, ca ale tale. Si repet, sunt cele mai frumoase. Poate pana la urma cedez si eu si iau acelasi model. Momentan am incercat altceva. O sa revin cu poze.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte tare masina,impresionant de multe modificari in putin peste un an de zile.

 

Ps .Din ce vad pe bonul de la Drag este loc sa imbunatatesti si timpul de reactie.(deÂşi suna putin ciudat)Pe Play Store sunt cateva aplicatii cu braduțul de la Drag cu care poti sa experimentezi gen"JEGS perfect start".

 

Spor la modificari,sa te poarte sanatos.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, dar ca idee abia au trecut 6 luni de cand am masina. Am avut planuri mari cu ea de cand am cumparat-o.

Scuze,am urmarit topicul de la inceput si stiu ca ai cumparato in decembrie 2016.Dar nu stiu de ce m-am gandit la 2015 cand am scris postul mai devreme:sweat:

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

De turbina s-a ocupat Bogdan MBi (Haplea).

 

De montarea ei, a intercoolerului, arcurilor etc m-am ocupat eu cu un prieten.

 

 

Am lucrat la soft si pe partea de consum, spre exemplu Cluj Bucuresti si retur, mers destul de bine, medie de viteza 98 km/h, consum 7.8%.

 

Oricum, LCi-ul e mai ok la consum datorita injectoarelor piezo, dar inainte de optimizarile din soft oricum nu aveam afara sub 9% consum oricum mergeam iar in oras aveam 13-14 combinat oras aglomerat cu ore libere, acum am cam 10 asa combinat.

 

Afara de la 6.5 la 10-11 , depinde cum merg.

 

Cum dau de tipu respectiv?. Vreau sa modific un turbo si nu stiu pe la cine sa apelez in cluj. Recomandari?

Link to comment
Share on other sites

AM pus si jantele:

 

http://101.imagebam.com/download/FSkNcGHXrBj0R7zK1EDqqw/54392/543917495/3.JPG

 

 

http://101.imagebam.com/download/g-7s5TQCZAkB6ydo1V7TZA/54392/543917490/1.JPG

 

 

http://101.imagebam.com/download/Yh10v2PYiruHD5VpKSk8aQ/54392/543917492/2.JPG

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.