Jump to content

Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)


Recommended Posts

sunt curios din cati isi dau cu parerea cati au vazut macar un motor desfacut cap coada

Eu am vazut doua, de fapt am participat la demontarea si montarea a doua motoare cu ardere interna, in viata mea..

 

Si am de gand sa il demontez si pe asta (care il am acum de peste 100k km) bucati daca isi da duhul la mine sau daca nu!

As vrea sa il mai pun si la loc sa vad daca pot sau nu. :hairy: :ninja:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am desfacut motor si am schimbat interne, motorul merge zilnic, are cai in plus, se trage de el. Dar de, nu e nemuritorul N47 si nu e nici diesel.

Sa zicem ca N47 are cautare mai mare si toti dezmembratorii stau cu ele pe masina pana se dau, dar chiar nu inteleg cum ai mai multa incredere ca gasesti un motor mai aproape de cota la 300k km si sunt curios cati vanzatori de motoare ai gasit sa te lase sa desfaci baia de ulei.

 

Economic e mai bine sa isi ia motor din dezmembrari, dar nu din cauza ca tu crezi ca motorul e facut cu magie si nu stie nimeni in toata Romania asta sa rectifice un arbore, iar motoarele din dezmembrari sunt toate tipla si abia asteapta sa duca inca 200k pe masina lui WIN.

Link to comment
Share on other sites

Nimic nu e sigur, nu ați invatat? Poți sa iei un motor praf, mediu, foarte bun, depinde de uzura acestuia insa. Treaba este ca nu mi permit din punct de vedere al psihicului si nervilor sa desfac motorul asta bucĂŁți sa vad ce uzura gĂŁsesc in el la orice si dupĂŁ 10- 1000 chiar si 20.000 sa batĂŁ deoarece nu știu daca v ați dat seama dar mașina vreau sa o țin permanent pana ajunge " mașina de epoca". Normal ca un motor din dezmembrĂŁri nu mi asigura acest lucru, motor am gasit fĂŁrĂŁ anexe pe masina, mâine ma duc sĂŁ-l verific, este pus pe mașina, pornește si ma pot plimba inclusiv cu mașina in parcul respectiv de dezmembrĂŁri. O sa vad cum merge, ce gaze scoate sus la capac, pun ista pe el sa vad ce erori imi da, verific injectoarele...ĂŽl ĂŽncĂŁlzesc bine, i dau câteva pedale, astept sa vad daca se aude cum trebuie pana la capĂŁt si dupĂŁ ma ĂŽntorc seara sa l iau când este dat jos. O sa iau si mecanicul de la munca cu mine. Omul de la dezmembrĂŁri mi-a spus ca nu i se aude distribuția, i-am spus ca oricum am distribuția noua care o pun pe el. Mi-a spus ca imi da o foaie la mana cu ștampila ca si garanție ĂŽnsĂŁ nu factura. Marți-miercuri ar trebui sa i dau cheie. O sa mai cumpĂŁr iarĂŁși garnitura la baie, la distribuție, ulei + filtru, simering la arbore ĂŽl am nou OE. Restul ce am mai pus iau de pe al vechi cu toate anexele.
Link to comment
Share on other sites

Motorul avea de fapt 339.000 km si se auzea foarte bine, era de fapt un 318d de 143 cp care am inteles ca e identic, deși imi spusese ca are 2.0d de 177 cp. Nu l am luat din motivul ca era N47D20A si eu am N47D20C având diferit bloc motor, mufa la Ecu + alte diferențe ( aici greșealĂŁ mea fĂŁrĂŁ sa ma uit am fost sigur ca am cu A la final). Pe scurt, o sa fac un drum de București, l-am gasit tot pe o mașina, pot sa merg cu ea, etc, se va da jos la fata locului, astept sa l de a jos lângĂŁ mine si dupĂŁ ma ĂŽntorc cu el. E programatĂŁ tot treaba! Are

Km putini sub 120.000 km din ce are pe bord. Daca totul merge ok, o sa va scriu sapt viitoare dupĂŁ ce eventual ĂŽl iau si ĂŽl pun.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca se poate rectifica in Romania un arbore de N47.....si de multe alte masini moderne.....fratilor N47 are arbori de contraechilibrare nu e Dacie.

Inteleg ca vechea Dacia 1300 a transformat poporul roman intr-un popor de mecanici dar suntem in secolul 21 si motoarele au progresat foarte mult,nu cred ca exista in Romania scule sa echilibrezi un arbore de N47...poate doar la Aerostar Bacau Un tovaras din anglia avut un A3 diesel din 2005,cred ca un PD....a mintit arabu ca are cureaua schimbata si el a crezut...s-a rupt cureaua si gata...la dezmembrari...nu cred ca a luat 500 lire pe ea,deci se poate gasi cu putin noroc si o masina care este distrusa in alte parti decat motorul.

Poate ai noroc WIN 60 de data asta .....zic eu care sunt tot din Severin.Bafta sa ai.

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, multumesc frumos Doru!

 

Acum am alta "temere", daca ma puteti ajuta!

 

Masina/Vin-ul pe care este motorul respectiv care vreau sa-l iau de la Bucuresti, pe seria de sasiu apare alt motor de 2007 cu N47D20A la final (cel care nu este bun). Baiatul care il vinde mi-a explicat ca el cumpara masinile de pe coparts la licitatie (asigurari/politie) si ca aceasta masina a fost confiscata la ITP deoarece are seria motorului schimbata fiind de N47D20C de fapt motorul! Mi-a facut poze la 2 anexe ale motorului care au data 05/2009 pe ele, am bagat codul lor si pe google apare ca pentru N47D20C. Mi-a garantat ca motorul este N47D20C si ca este 2009 toata masina, mi-a spus ca N47D20A este pana in 03/2009, al lui este dupa si ca o sa-mi faca poza inclusiv in spatele motorului maine sa se vada ca scrie clar pe el N47D20C (este pe masina si e greu sa faci, stiu asta personal).

Mi-a spus ca daca nu este ce trebuie dupa ce il demontam imi plateste drumul de la severin-bucuresti fara probleme. Baiatul pare ok, dar avand in vedere bunatatea oamenilor care mi s-a aratat nu pot sa am incredere 100%. Mai sunt cateva zile pana la drumul respectiv.

 

Ce puteti sa-mi spuneti? Vreo parere? A mai auzit cineva de acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la alta masina un motor, aceeasi cilindree / putere dar cu 10 variante de coduri, era sa cumpar si eu ceva gresit la inceput la sfatul unuia care dezmembra si era "cunoscator".

 

Sa iti trimita poza cu placuta de pe motor, asa nu ai cum sa dai gres.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un alt motor ca idee E147615 , de pe un seria 1 fabricatie ianuarie 2009 cu factura garantie tot, insa e foarte mare sansa sa nu se potriveasca in suportii motor...iar cel de la Bucuresti e seria 3 si mi-e frica ca nici la ala nu se potriveste in suportii motor...nu stiu ce sa mai fac, am sunat peste tot prin tara, de la oradea la suceava la focsani, multi vorbesc in scarba, altii zic ca te suna inapoi si nu mai suna, parca nu le-ai da bani...de mi-ar zice cineva clar ca acest motor N47D20C care s-a pus si pe seria 1 si pe seria 3 se poate monta si pe Seria E60 Euro 5.

 

Chiar nu stie nimeni un mecanic care face asta sau cineva care a mai facut schimbarea de pe forum? Nimeni nimeni?Sau macar sa cunoasca pe cineva sa puna o intrebare, la Bmw Craiova baietii nu stiu, au zis ca ei nu au mai pus de pe seria 1-3 pe seria 5 si nu pot sa-mi confirme daca merge sau nu

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.r...ntru-x1-105-kw/

 

"In fine, al 3-lea motor s-a dovedit ce trebuie...achizitionat prin internet de la cineva din Timisoara, foarte ok ca servicii si promptitudine...motorul, spunea omul, provine de pe un Seria 1, dezmembrat la app 65.000 km/lovit in spate si dauna totala.....l-am montat fara sa-i schimb distributia si am facut pana acum app 35.000 km cu el fara nicio prb ( doar schimb ulei si filtre la 15.000Km)."

 

inteleg de aici ca omul a pus pe X1 un motor de pe Seria 1, deci mai exista cazuri de genul.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

toffefe

Da stiu, posibil de la dezmembrari de la "roxana si raul", am sunat si acolo, au cu 7.500 lei de pe Seria 1 fabricatie ianuarie 2009 118D, mi-a dat si seria de caroserie E147615 (l-am postat si mai sus) cu factura si garantie si tot ceva de genul zice 60-80k km. Omul mi-a tot spus ca sa fiu sigur ca merge, ca el stie ca e posibil sa nu se nimeara la suporti, asta dupa care ma duc este de pe un E90 318D. Nu prea mi-a placut cum a vorbit cel de la Timisoara, i-am zis clar ca sunt interesat sa-l cumpar si eventual sa dau comanda si astazi sa vad ce zice si mi-a zis ca daca nu se potriveste ce facem. Pai eu sa-i spun asta? Deci se potrivea si ala 100%, dar daca omul lucreaza in dezmembrari cu motoare de BMW si nu a mai invatat pana acum ce se potriveste si pe ce nu am ce sa-i fac, nu stie sa-si vanda marfa...mai mult nu am ce sa zic.

 

Diferenta dintre motoare este ca cel de la Bucuresti, nu are firma de dezmembrari, are dezmembrari dar particular, o sa fac o hartie la mana cu el/copie buletin etc in caz de e vreo problema, dar atuul lui este ca il are pe masina si pot sa-l aud cum merge de la rece la cald si il da jos in fata mea.

Motorul de la firma de dezmembrari este putin mai scump, in schimb este firma mai "serioasa" sa zic asa si ofera garantie+ factura, fara nici-o problema in caz de are ceva motorul.

 

Cum vorba e vorba o sa ma duc dupa cel de la Bucuresti.

 

Va anunt!

 

Multumesc mult pentru ajutor colegii!

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da stiu, posibil de la dezmembrari de la "roxana si raul", am sunat si acolo, au cu 7.500 lei de pe Seria 1 fabricatie ianuarie 2009 118D, mi-a dat si seria de caroserie E147615 (l-am postat si mai sus) cu factura si garantie si tot ceva de genul zice 60-80k km. Omul mi-a tot spus ca sa fiu sigur ca merge, ca el stie ca e posibil sa nu se nimeara la suporti, asta dupa care ma duc este de pe un E90 318D.

Atentie la 1.8d. Nu cumva sa difere anumite interne si sa ai probleme in configuratie 2.0 si eventual softat.

Cat despre potrivirea intre seriile 1, 3, 5, X, nu sunt probleme. Blocul motor e pregatit pentru mai multe variante de suporti, doar ca gaurile gata infiletate sunt lasate nefolosite sau chiar sunt aceleasi gauri si difera doar suportii.

Eu am mai montat longitudinal pe VW, motor montat transversal pe Audi fara nici cea mai mica problema.

Link to comment
Share on other sites

Faci degeaba hartie de mana! Nu are nici o valoare daca nu este facuta la un notar si in caz de ceva daca el refuza sa te ajute trebuie dat in judecata ...

 

Care da, ai ghicit, costa mai mult decat motorul :)

 

 

Actul de mana sau Inscrisul sub semnatura privata cum se mai numeste, este la fel de valid ca si un act legalizat la notar , doar ca nu are puterea doveditoare la fel de mare.

 

Indiferent ce act intocmesti , daca nu vrea sa iti returneze banii o sa fii nevoit sa te judeci. Este de preferat sa eviti calea aceasta chiar daca ai dreptate. Timpul si nervii nu o sa ii mai recuperezi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.