Jump to content

Baie ulei sparta dupa schimb distributie la N47


Recommended Posts

Daca m-ai cunoaste in afara forumului, ai fi socat de cat de calm pot sa fiu in situatii in care altii ar sparge tot ce ar vedea in jur. :)

mda... ce pot sa mai zic, respect ! :hi:

 

Numele service-ului n-am vrut sa-l scriu sa nu creada unii ca am pornit un thread pe forum doar ca sa fac reclama negativa unui service care face totul pentru a face clientii multumiti!

stai linistit, nu ai fi fost primul "multumit"...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181386-Tzeparii-bmw-bucuresti/

 

din pacate, mai sunt doar cativa prestatori despre care sa nu auzi ca au mai comis cate o isprava de-asta

Link to comment
Share on other sites

Cine a spus ca e asa usor sa faci o distributie?

 

?????????????????????????????????????????????????????

 

 

in general, pentru orice mecanic care nu stie sa faca o distributie la un BMW e greu.

 

de exemplu multi nu stiu sa faca o ditributie la N42 (valvetronic)

 

exista si mecanici care stiu si o fac in 15-20 de minute.

 

asa si cu N47...cand nu stii, nu stii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie cu suparare, am cerut si dreptul la replica din partea Service Scream (Tezparii), il citez pe Sorin:

 

 

Salut , sincer Nu am ce Sa comentez , am facut un bine , si ca orice bine facut Nu ramane nepedepsit .

Ma uit in oglinda si am constiinta impacata ca am facut totul corect, doar ma cunosti.

Pur si simplu clientul nu vrea Sa inteleaga ca Sa blocat pompa de ulei , a avut mare noroc ca nu Sa stricat motorul

Eu de Buna credinta cum ma sti am hotarat Sa ajut un client la ananghie care avea urgenta maxima de masina pt ca in we se casatorea ,

Asa ca avand in atelier motorul asociatului meu ionut am luat pompa de ulei si baia de pe el . Cu ce am Gresit fata de acest om ? Nu stiu , Dumnezeu este sus si vede .

 

Ca nu am dat factura , Nu am dat pt ca era imposibil , piesele sunt sh , Nu am intrare la ele Asa ca este imposibil Sa facturez

 

Nu vrea Sa inteleaga ca a crapat pompa de ulei

Si ca a fost ajutat

Edited by chitsro
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si Alex , cand se gripeaza pompa (de obicei cand nu are ungere, dar aici nu a fost cazul) se blocheaza si se rupe lantul, indoaie pinionul ... daca cumva scapa restul de distributie o sa ai eroare cu ROSU (presiune insuficenta , adica 0) si daca nu l-ai oprit in urmatoarea secunda, se mananca pe interior si ajungi cum a ajuns WIN cu motorul lui.

Din cate imi aduc aminte , el a avut doar o singura eroare (low oil) asta din cauza ca a pierdut ulei prin gaura de la baie, care a fost provocata de surubul slabit de la pinion. Pompa nu a avut nimic , si printr-un miracol a continuat sa se invarta/functioneze, o pompa ''crapata'' nu mai baga nici o presiune.

Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie cu suparare, am cerut si dreptul la replica din partea Service Scream (Tezparii), il citez pe Sorin:

 

 

Salut , sincer Nu am ce Sa comentez , am facut un bine , si ca orice bine facut Nu ramane nepedepsit .

Ma uit in oglinda si am constiinta impacata ca am facut totul corect, doar ma cunosti.

Pur si simplu clientul nu vrea Sa inteleaga ca Sa blocat pompa de ulei , a avut mare noroc ca nu Sa stricat motorul

Eu de Buna credinta cum ma sti am hotarat Sa ajut un client la ananghie care avea urgenta maxima de masina pt ca in we se casatorea ,

Asa ca avand in atelier motorul asociatului meu ionut am luat pompa de ulei si baia de pe el . Cu ce am Gresit fata de acest om ? Nu stiu , Dumnezeu este sus si vede .

 

Ca nu am dat factura , Nu am dat pt ca era imposibil , piesele sunt sh , Nu am intrare la ele Asa ca este imposibil Sa facturez

 

Nu vrea Sa inteleaga ca a crapat pompa de ulei

Si ca a fost ajutat

 

@chitsro, nu e nicio suparare ca ai cerut parerea celor de la Service Scream (Tezparii) - inteleg ca ii cunosti bine. Depinde cum ai explicat si tu ce s-a discutat in thread-ul asta, dar mesajul lui Sorin mi se pare unul foarte defensiv si da impresia ca se apara in fata unor acuzatii mincinoase. Mie nu mi s-a parut ca am pornit thread-ul cu acuzatii si nicidecum nu am incercat sa ascund ce s-a intamplat/discutat in service intre mine si ei. N-am trucat nicio poza, v-am explicat problema avuta, v-am spus cauza gasita de service de la care a pornit dezastrul si, absurda fiind, am cerut si parerea unor oameni care eventual pot clarifica ce s-a intamplat mai exact. Again, recititi ce am scris pentru ca nu am acuzat.

 

Cat despre factura pentru piesele SH, am stabilit de comun acord ca nu se poate face factura si am inteles lucrul asta. Totusi, de ce nu pomeneste nimic de factura/bonul omis pe data de 14.09.2017? Macar de nu pomenea de facturi si bonuri in mesajul de mai sus. A fost nevoie sa cer eu explicit lucrurile astea, doua saptamani mai tarziu. Pe thread-ul dedicat celor de la Service Scream (Tezparii) am citit ca foarte putini au primit vreun document fiscal de la ei. Nu e nevoie de niciun raspuns la ultima intrebare pusa de mine. E doar o intrebare retorica...

 

In rest, asa cum zice si el, "Dumnezeu este sus si vede"...

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ete poola....asta nu este un raspuns diplomat!

asta cu "Dumnezeu e sus si vede" nu se aplica in cazul asta.

 

ca sa inteleaga orice om: o pompa de ulei blocata inseamna motor distrus.

vrei sa probezi?

scoate uleiul din motor si lasa-l pornit 1 minut.

 

Cum a zis si Alex , cand se gripeaza pompa (de obicei cand nu are ungere, dar aici nu a fost cazul) se blocheaza si se rupe lantul, indoaie pinionul ... daca cumva scapa restul de distributie o sa ai eroare cu ROSU (presiune insuficenta , adica 0) si daca nu l-ai oprit in urmatoarea secunda, se mananca pe interior si ajungi cum a ajuns WIN cu motorul lui.

Din cate imi aduc aminte , el a avut doar o singura eroare (low oil) asta din cauza ca a pierdut ulei prin gaura de la baie, care a fost provocata de surubul slabit de la pinion. Pompa nu a avut nimic , si printr-un miracol a continuat sa se invarta/functioneze, o pompa ''crapata'' nu mai baga nici o presiune.

 

N-a fost vorba de niciun martor rosu la mine. Daca vedeam rosu in fata ochilor, sigur nu as fi mers pana la prima benzinarie cu masina pornita. Ma gandesc ca acum sigur montam motorul SH luat de la dezmembrari daca ignoram martorul de presiune ulei...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sper sa nu fie cu suparare, am cerut si dreptul la replica din partea Service Scream (Tezparii), il citez pe Sorin:

 

 

Salut , sincer Nu am ce Sa comentez , am facut un bine , si ca orice bine facut Nu ramane nepedepsit .

Ma uit in oglinda si am constiinta impacata ca am facut totul corect, doar ma cunosti.

Pur si simplu clientul nu vrea Sa inteleaga ca Sa blocat pompa de ulei , a avut mare noroc ca nu Sa stricat motorul

Eu de Buna credinta (...)

 

Nu vrea Sa inteleaga ca a crapat pompa de ulei

Si ca a fost ajutat

... Daca il poti intreba inca o data cum poate el sa explice ca "s-a blocat pompa"...??

..Printr-o explicatie cat se poate de profesionala (sau pe intelesul tuturor), il cred/credem.

 

Altfel e vrajeala, adica minciuna.

 

Deci sa explice cum s-a blocat pompa de ulei cat mai tehnic sau mai putin tehnic.

 

(si daca se mai poate si cum de s-a spart baia exact acolo in spatele motorului unde e surubul acela, daca nu din proasta prindere a lui!?)

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca ne linistim putin si o luam logic si rational, analizand pozele si efectele problemei, putem trage o concluzie cat de cat concludenta. Din poze se vede clar ca surubul de la pompa de ulei a batut si frecat baia destul de bine, lucru care in opinia mea nu se putea intampla intr-o fractiune de secunda, moment in care pompa de ulei s-a gripat subit. Baia aia de ulei nu se sparge atat de usor.

 

Eu zic ca daca pompa se bloca, socul era atat de mare incat lantul cat si pinionul ori se rupeau pe loc, ori surubul zbura efectiv, lantul o lua la fuga si posibil rupeai distributia. Cel mai probabil a avut loc o eroare omeneasca, o neatentie, ori acel surub nu a fost nou asa cum se recomanda, ori acel surub n-a mai fost tratat cu pasta de blocare Loctite, ori nu a fost strans suficient si de la vibratii s-a desurubat usor dar sigur, incepand sa bata in baie pana cand a spart-o. Astfel se explica si faptul ca pompa a functionat bine-mersi, iar motorul nu a ramas fara presiune de ulei. Asa cum spun si colegii, 40-60s cu 0 presiune de ulei sunt fatale motorului, ceea ce la tine se pare ca nu este cazul.

 

O intrebare: ai vazut pompa de pe masina ta? Cea blocata? Ti-a demonstrat cineva ca e blocata? Intreb pentru ca este posibil ca pe masina acum sa ai tot vechea ta pompa si totul sa fi fost doar un pretext ca sa nu cada rau service-ul.

 

In fine, speculam, vorba aia, adevarul numai Dumnezeu il stie. Bine ca s-a rezolvat fara scandaluri interminabile.

Edited by fullrespect
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@chitsro, nu e nicio suparare ca ai cerut parerea celor de la Service Scream (Tezparii) - inteleg ca ii cunosti bine. Depinde cum ai explicat si tu ce s-a discutat in thread-ul asta, dar mesajul lui Sorin mi se pare unul foarte defensiv si da impresia ca se apara in fata unor acuzatii mincinoase. Mie nu mi s-a parut ca am pornit thread-ul cu acuzatii si nicidecum nu am incercat sa ascund ce s-a intamplat/discutat in service intre mine si ei. N-am trucat nicio poza, v-am explicat problema avuta, v-am spus cauza gasita de service de la care a pornit dezastrul si, absurda fiind, am cerut si parerea unor oameni care eventual pot clarifica ce s-a intamplat mai exact. Again, recititi ce am scris pentru ca nu am acuzat.

 

Cat despre factura pentru piesele SH, am stabilit de comun acord ca nu se poate face factura si am inteles lucrul asta. Totusi, de ce nu pomeneste nimic de factura/bonul omis pe data de 14.09.2017? Macar de nu pomenea de facturi si bonuri in mesajul de mai sus. A fost nevoie sa cer eu explicit lucrurile astea, doua saptamani mai tarziu. Pe thread-ul dedicat celor de la Service Scream (Tezparii) am citit ca foarte putini au primit vreun document fiscal de la ei. Nu e nevoie de niciun raspuns la ultima intrebare pusa de mine. E doar o intrebare retorica...

 

In rest, asa cum zice si el, "Dumnezeu este sus si vede"...

 

Nu ii cunosc foarte bine, am interactionat cu ei de cateva ori fara probleme, eu nu vreau sa comentez raspunsul, doar am incercat sa obtin si un raspuns din partea lor si am dat copy paste la raspuns aici, I-am spus ca intentia nu a fost sa faci antireclama si ca nici macar nu ai vrut sa mentionezi numele lor..

 

PS: casa de piatra!

Edited by chitsro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum e rezolvat? @adi0 pierdut bani, timp, stress, plus cĂŁ are baie de ulei la mâna a doua, ĂŽn loc de cea originalĂŁ, și cei de la Service Scream (Tezparii) nici nu și-au recunoscut vina :punish:

 

Pai se putea ajunge la lucruri mult mai nasoale, cum ar fi fost motor distrus, refuzul service-ului de a rezolva problema etc. Faptul ca are o alta baie de ulei pe masina fata de cea originala cred ca n-are nicio importanta in acest caz.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S-au poate are chiar baia lui pe masina, iar toata "magaria" asta a fost sa se spele ei pe maini... :goodjob:

 

Nu are cum sa aiba tot baia lui pe masina . Motivul pentru care s-a intors la service a fost martorul galben de low oil... din cauza ca a inceput sa piarda ulei prin gaura de la baie.

 

Eu cred ca nu au umblat la pompa , doar au schimbat surubul/pinionul, implicit si baia de ulei.

E ciudat de ce nu ti-au aratat cat de crapata/gripata a fost pompa de pe masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Voiam sa zic pompa...la cate am citit pe aici am luat-o si eu razna :)).

Parerea mea e ca s-a slabit surubul pinionului (din poza cu baia sparta pare pus cum trebuie, cu FRONT in fata) si ala ti-a spart baia. Ei ti-au schimbat/strans surubul, ti-au pus o baie de la ei si aia e... te-au luat de "gasca"... Bine macar ca ai rezolvat problema.

Edited by gaby_wmw
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu au umblat la pompa , doar au schimbat surubul/pinionul, implicit si baia de ulei.

E ciudat de ce nu ti-au aratat cat de crapata/gripata a fost pompa de pe masina.

 

Exact asta am zis si eu si asta cred ca s-a intamplat. Astfel poate fi bagata sub pres vina / cauza mai usor, iar clientul pleaca multumit, fara sa-si mai puna intrebari, pentru ca problema s-a rezolvat.

Edited by fullrespect
Link to comment
Share on other sites

Sa incerc sa ating tot ce s-a mai dezbatut intre timp...

 

Baia sigur era sparta. Daca au lasat-o pe a mea, inseamna ca au sudat-o. Nu cred ca e cazul. Deci, sunt aproape sigur ca au montat baia SH avuta in service.

 

Legat de starea pompei, lunea seara, cand au desfacut motorul (care de fapt zacea pe un palet de dimineata/pranz), eram si eu acolo. Panicat si neatent fiind, nu pot sa zic ca am bagat de seama cum se invartea axul pompei *exact* dupa ce au dat jos baia si respectiv capacul de la distributie. In schimb, am vazut ca dupa ce au desfacut complet surubul de la pinion si pe urma strans surubul inapoi (fara vreo cheie dinamometrica), pinionul se invartea greu de tot cu mana (nu am pus eu mana). Pe urma, George a spus convins ca s-a gripat/blocat pompa, de aici si problema. Pompa "noua", nu am vazut-o cu pinion pe ea si nu stiu cum se rotea cu surubul strans. Parerea mea e ca pompa s-a defectat (daca chiar era defecta) ca efect al spargerii baii si nu pompa a fost cauza spargerii. Cum ziceati si voi, o pompa gripata are alte simptome si alte consecinte asupra motorului.

 

Cat despre ce pompa am pe masina, nu stiu sa raspund pentru ca nu am fost in service sa vad ce au montat. In seara respectiva, plecasem inainte sa se apuce de montat. Tot ce am vazut a fost ca au curatat cu un spray o alta pompa, care a fost adusa de altundeva.

 

LE: Acum am citit ce ziceati de pompa "crapata/gripata". Daca era "crapata" sigur zicea George "pff, e crapata", nu l-am auzit, deci probabil nu era crapata.

 

PS: Probabil ar trebui sa consideram thread-ul asta "dosar clasat" pentru ca misterul din spatele problemei nu o cred sa-l aflu/aflam niciodata... :)

Edited by adi0
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum a strans surubul la loc si pompa se invartea greu, e clar pompa defecta? Adica au pus pinionul pe pompa fara lant si au invartit de ea? Sau pinionul cu tot cu lant?

 

Masina a fost in service, tocmai la ei, cand au schimbat lantul la pompa de ulei se invartea foarte ok nu?

Link to comment
Share on other sites

Da mah , dar stii ca s-au aliniat planetele in ziua aia !!! In plus de asta a mai intervenit soarta ,ghinionul si nah , s-a stricat acuma ... Dar lasa ca iti montez eu gratis o baie si o pompa sh de la un motor ce il am aici... (asa sa nu ma mai vorbeasca lumea pe la spate).

 

Daca este cum zice el, Sorin , tipul de la service ... e un act de caritate cum nu prea se vede pe la nici un service. Poate asa si este, omul a vrut sa isi spele pacatele sau chiar a vrut sa il ajute pe colegul nostru.

''We will never know''

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cum a strans surubul la loc si pompa se invartea greu, e clar pompa defecta? Adica au pus pinionul pe pompa fara lant si au invartit de ea? Sau pinionul cu tot cu lant?

 

Masina a fost in service, tocmai la ei, cand au schimbat lantul la pompa de ulei se invartea foarte ok nu?

 

Pinionul nu era cu lantul montat cand au pus mana pe pinion si incercau sa-l roteasca. Dar v-am zis, au dat jos surubul, pinionul si lantul de fata cu mine, dupa care au pus inapoi surubul si pinionul si au incercat sa-l roteasca. Se chinuiau sa-l roteasca din ce am vazut.

 

La a doua intrebare doar cei din service ti-ar putea da un raspuns pentru ca eu n-am pus mana pe niciun pinion. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.