Jump to content

E90 320D Probleme incalzire habitaclu


Lucas Leonard

Recommended Posts

Salutare tuturor, daca ma poate ajuta cineva . Odata cu venirea frigului am observat ca baga foarte foarte greu caldura in masina (dureaza foarte mult), ajunge apa la 80 de grade incepe sa bage caldura foarte slab scade temperatura motorului rapid si din nou baga rece pana ajunge la 80 de grade si tot asa, a intilnit cineva probleme de genul asta ? Astazi erau -1 mai aveam putin si faceam promoroaca :) ma gandesc poate este normal sa functioneze asa .... masina este cu webasto care din pacate nu este functional (nu gasesc unde sa ma duc sa il fac in orasul meu).Masina este E90/ 320D/ 2008/ 177Cp.
Link to comment
Share on other sites

Salut, termostatul egr zic eu ..banuiesc ca temperatura urmarit-o in meniul secret, schimba prima data cel egr, e cel mai ieftin si cel mai usor de schimbat.. Cand dai drumu la aeroterma se face un transfer de caldura si din cauza asta scade temperatura motorului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri , dar stie cineva la E90 este o temperatura anume la care incepe sa bage caldura in habitaclu sau pe masura ce se incalzeste motorul caldura data inauntru este mai puternica ? La skoda octavia 2 asa este pe masura ce se incalzeste motorul caldura este mai puternica .... nu stiu cum este la E90 nu o am demult .
Link to comment
Share on other sites

Motorul N47 e foarte pacatos din punct de vedere al caldurii. Fiind din aluminiu, disipa foarte repede caldura acumulata. Si cum oricum nu are el cine stie ce pierderi... e si mai dificil.

Inlocuieste termostatul in primul rand. Apoi faci alte verificari.

Link to comment
Share on other sites

Astazi dupa ce am venit de la servici , seara , nu prea se vedea bine :)) m-am gandit ca nu are cum sa fie termostatul deoarece furtunul de jos care pleaca din radiator este rece drept urmare trebuia sa fie ceva in plus care dadea drumul la caldura in habitaclu . Am urmarit furtunele pana la pompa auxiliara acolo erau mai multe furtune dintre care unul pleca la sirocou altul habitaclu etc . langa pompa auxiliara mai este ceva ce seamana cu un motor dar este mai mic dupa ce am cautat pe net se numeste changeover valve sau Heater Control Valve era fierbinte rau dincolo de ea furtunele reci am asteptat sa ajunga temp motor la 80 de grade incepuse sa bage caldura inauntru dupa care am oprit motorul / cheie scoasa din soclu scos firele care o alimenta .... eh acum se comporta ca o masina normala :) incalzeste inauntru odata ce se incalzeste motorul. Am verificat cu rheingold cum era de asteptat eroarea a aparut dar .... partea buna a lucrurilor este ca acum am caldura :). Acum din cate am citit am inteles ca se curata. Trebuie sa imi dau seama in zilele urmatoare ori este defecta s-au de ce deschide strict la 80 de grade poate asa este comandata de calculator , daca este asa inseamna ca cel dinainte a umblat in soft sau poate asa se comporta cele care au sirocou . Rog daca stie cineva un mecanic care sa se priceapa sa repare sirocou in apropiere Constanta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.