Jump to content

Filtru particule


Recommended Posts

E curios daca a trimis cineva DPF ul la curatat, firmei din Harghita, poate ne impartaseste cateva impresii dupa operatiunea de curatare!

 

Noi am inceput sa recomandam la Odorhei dupa ce au trimis 2-3 clienti si a fost totul ok, nu trimitem noi turbina ca si service, o trimite clientul ca in caz de ceva sa nu apara alte discutii.

 

Colegul meu din receptie cu A6 2006 i s-a oprit masina pe autostrada la Timisoara din cauza DPF-ului, l-a trimis la Odorhei insa cei de acolo au spus ca nu mai au ce sa-i faca deoarece cel mai posibil a oprit motorul cand era in regenerare si un element nu stiu cum a blocat calea de acces fara sa mai ai ce sa-i faci.

 

I-au recomandat un DPF aftermarket la 1200 lei parca cu filtrul lui la schimb, de atunci a trecut aproape un an.

 

Cea mai buna solutie este aceasta cu DPF aftermarket nou decat curatat, insa daca nu ai banii respectivi poti sa-l cureti insa cel mai sigur se va infunda iarasi din ce am citit eu, toti clientii care au fost la noi cu DPF curatat nu au revenit cu aceeasi problema niciodata.

 

Cred ca solutia cu curatarea este cea mai buna cand da semne de oboseala, gen sa-si faca mai multe regenerari, eventual o eroare din aia pe ISTA, fara sa-ti apara direct martorul si sa se plafoneze masina.

 

Edit: clar din punct de vedere al fiabilitatii, o masina este mult mai predispusa la probleme din cauza unui DPF.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Noi am inceput sa recomandam la Odorhei dupa ce au trimis 2-3 clienti si a fost totul ok, nu trimitem noi turbina ca si service, o trimite clientul ca in caz de ceva sa nu apara alte discutii.

 

Colegul meu din receptie cu A6 2006 i s-a oprit masina pe autostrada la Timisoara din cauza DPF-ului, l-a trimis la Odorhei insa cei de acolo au spus ca nu mai au ce sa-i faca deoarece cel mai posibil a oprit motorul cand era in regenerare si un element nu stiu cum a blocat calea de acces fara sa mai ai ce sa-i faci.

 

I-au recomandat un DPF aftermarket la 1200 lei parca cu filtrul lui la schimb, de atunci a trecut aproape un an.

 

Cea mai buna solutie este aceasta cu DPF aftermarket nou decat curatat, insa daca nu ai banii respectivi poti sa-l cureti insa cel mai sigur se va infunda iarasi din ce am citit eu, toti clientii care au fost la noi cu DPF curatat nu au revenit cu aceeasi problema niciodata.

 

Cred ca solutia cu curatarea este cea mai buna cand da semne de oboseala, gen sa-si faca mai multe regenerari, eventual o eroare din aia pe ISTA, fara sa-ti apara direct martorul si sa se plafoneze masina.

 

Edit: clar din punct de vedere al fiabilitatii, o masina este mult mai predispusa la probleme din cauza unui DPF.

 

Cel mai bine si mai eficent este sa il anulezi.

Platesti o singura data si ai scapat pe viata de problemele astea, consumi mai putin si protejezi motorul.

Sper sa nu sesupere pe mine si sa ma atace comerciantii de astfel de piese si servicii.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

O sa te atace ca nu ai ce face, asta as face si eu, insa nu prea ma impac cu fumul.

 

Inainte de soft evacuarea era curata cat bagai mana, dupa soft a inceput in partea de jos sa se "afume" daca pot sa zic asa tips-ul, iar daca bag mana pe evacuare o scot plina de caneala fata de inainte cand era impecabil de curata, tu iti dai seama ce s-ar intampla daca as scoate softul? Da..o fi turbina obosita si da softul este prost (daca vrei chiar iti dau fisierul cu softul, multa lume mi-a zis care la citit ca este incredibil de prost), dar totusi, cum sa accelerez si sa iasa fum dupa mine si dupa cand ma intreaba cineva de Euro sa zic ca este Euro 5...mi-ar fi si rusine.

 

Chiar daca stiu ca motorul ar respira mult mai usor si mai liber fara acel DPF.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A mea cu dpf euro 4. A mea cu dpf off/fara din fabrica euro 4. - m47 163cp

In schimb varianta prefacelidt + facelift( motorul cu ceva probleme la distributia pe lant, 177cp): cu dpf euro 5. Cu dpf off euro 4. Nu a existat optiunea fara dpf din fabrica.

:)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A mea cu dpf euro 4. A mea cu dpf off/fara din fabrica euro 4. - m47 163cp

In schimb varianta prefacelidt + facelift( motorul cu ceva probleme la distributia pe lant, 177cp): cu dpf euro 5. Cu dpf off euro 4. Nu a existat optiunea fara dpf din fabrica.

:)

 

M47 si N47 fara DPF sunt EU3, a existat si versiune fara filtru din fabrica pentru anumite piete din India / etc. DPF off in adevaratul sens al cuvantului se face prin scrierea softului EU3 direct de la BMW care este complet diferit fata de cel EU4 (SOI diferit, hartile de postinjectie si regenerare lipsesc, clapeta de acceleratie nu exista, etc).

Edited by matose
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine si mai eficent este sa il anulezi.

Platesti o singura data si ai scapat pe viata de problemele astea, consumi mai putin si protejezi motorul.

Sper sa nu sesupere pe mine si sa ma atace comerciantii de astfel de piese si servicii.

 

Ori te opresti cu reclame si sfaturi dinastea (ti-am editat si profilul) ori vei fi banat pe acest forum. Sa nu te plangi apoi ca nu ai fost avertizat.

Link to comment
Share on other sites

Adica ma cenzurezi si nu ma lasi sa imi expun parerea? Cred ca am dreptul la opinie, indiferent care este ea, atat timp cat ma exprim civilizat.

Am spus sa vina sa ii fac eu ceva? E o piata libera si sunt zeci care lucreaza la asta, se face asta ocazional la cerere, nu e pricipalul nostru domeniu de activitate, noi ne ocupam de mai mult decat atat.

Edited by X X L
  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Asica ma cenzurezi si nu ma lasi sa imi expun parerea? Cred ca am dreptul la opinie.

Am spus sa vina sa ii fac eu ceva? E o piata libera si sunt zeci care lucreaza la asta.

 

Ma intereseaza piata putin spre deloc. Aveai nr de tel la profil + ai scris cu ce te ocupi.

 

Iar modificarea oricarei masini prin a-i scoate DPF este ilegala. Ciuguliti si traiti din lipsa de bun simt a societatii in care traim. Nu produceti nimic nou. Va mai si scuzati ca "o fac si altii"

 

:sick:

Link to comment
Share on other sites

Sa traiti! Am inteles!

Nu mai defaimam tara, poporul si forumurile masinilor noastre drage Bavareze!

Am inteles si tehnic si real veridicitatea posturilor colegilor nostri foarte onesti de pe forum, adica fara DPF omoara si deranjeaza pe toti astia pretentiosi la afinitatea simtului olfactiv, si nu numai atat.

Cand vine apocalipsa, stim cine e vinovat.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza piata putin spre deloc. Aveai nr de tel la profil + ai scris cu ce te ocupi.

 

Iar modificarea oricarei masini prin a-i scoate DPF este ilegala.

Da, din punctul asta de vedere ai avut dreptate.

Multumesc pentru editare.

In ce priveste DPF discutia e foarte ampla si ca sa fie corecta necesita multe cunostinte.

Daca vreti putem face o intalnire si o discutie pe aceasta tema, in mod frumos si civilizat, fara sa creem tensiuni pe forum.

Personal sunt impotriva DPF desi la BMW are una din cele mai bune implementari in partea de jos fiind Fiat.

Referitor la DPF esti habarnist si vorbesti in virtutea inertiei la nivelul tau de cunostinte si probabil experienta sau cel putin asa pare daca nu cumva ai alte interese.

Nu este o infractiune in Romania anularea DPF, dar depinde cine si cum o face ca sa respecte in continuare anumiti parametrii.

Nu apare nici unde o prevedere expresa cu privire la anularea DPF, iar cand o sa imi arati mie o masina facuta de noi cu probleme de noxe de la anularea DPF la RAR mai stam de vorba.

 

Sa traiti! Am inteles!

Nu mai defaimam tara, poporul si forumurile masinilor noastre drage Bavareze!

Am inteles si tehnic si real veridicitatea posturilor colegilor nostri foarte onesti de pe forum, adica fara DPF omoara si deranjeaza pe toti astia pretentiosi la afinitatea simtului olfactiv, si nu numai atat.

Cand vine apocalipsa, stim cine e vinovat.

 

Ar fi bine sa stim ce rau face o masina cu DPF.

Edited by SebastianLR
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa traiti! Am inteles!

 

:bye:

 

Ar fi bine sa stim ce rau face o masina cu DPF.

 

Eh da. Asta e tare :eek:

 

Referitor la DPF esti habarnist si vorbesti in virtutea inertiei la nivelul tau de cunostinte si probabil experienta sau cel putin asa pare daca nu cumva ai alte interese.

 

Intamplator am vreo 15 ani de proiectare pt diversi OEMi in spate. Sigur, este o nimica toata fata de o munca intr-un garaj. Acolo se dezvolta ideile. :thumbsup:

 

„Eliminarea sistemelor de reducere a emisiilor poluante reprezintă o practică ilegală, legislaţia din domeniu, respectiv OG 78/2000 şi OG 81/2000 cu modificările şi completările ulterioare, specificând faptul că modificarea unui vehicul trebuie validată de Registrul Auto Român, precum şi că în intervalul dintre două inspecţii tehnice deţinătorul vehiculului rutier are obligaţia de a asigura menţinerea acestuia într-o stare tehnică corespunzătoare, în vederea încadrării în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi categoria de folosinţă conform destinaţiei”, a declarat pentru ZF George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român.
Link to comment
Share on other sites

M47 si N47 fara DPF sunt EU3, a existat si versiune fara filtru din fabrica pentru anumite piete din India

M47 pe E90/E91 a fost si cu filtru de particule si fara. Asa au iesit pe poarta fabricii. Erau EU4 ambele, diferenta era la taxe in Germania (probabil si in alte tari).

Au fost si E46 cu norma EU4 si-s convins ca alea nu aveau DPF (tot M47) :) .

 

N47 a venit doar cu DPF.

Edited by jeezy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat exista foarte multe masini diesel fara DPF pe soselele din Romania (cred ca >50%), cu siguranta ca nu este ilegal sa circuli fara DPF; in acelasi timp, nici legal nu este eliminarea DPF de pe o masina omologata cu DPF - asa ca un control RAR cred ca ar putea da o amenda si lua talonul.

 

Spunea un amic ca in Germania, daca te prind cu DPF off, ti-o duc direct in service pe platforma, iti monteaza DPF original, si poti lua masina abia dupa ce platesti contravaloarea lucrarii; cred ca asta ar trebui sa fie solutia si in Romania.

Dar avem probleme mult mai mari decat asta la parcul auto si drumurile din Ro - si autoritatile sunt in principal motivate de venituri/taxe noi, nu de masuri pentru binele populatiei.

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

...

Spunea un amic ca in Germania, daca te prind cu DPF off, ti-o duc direct in service pe platforma, iti monteaza DPF original, si poti lua masina abia dupa ce platesti contravaloarea lucrarii; cred ca asta ar trebui sa fie solutia si in Romania.

...

 

Abia s-au specializat baietii pe schimbat distributii, sa vezi atunci reprofilari pe montat DPF-uri :download:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am luat si senzorul de presiune nou, s a facut resetare cu filtrul nou, are garantie 3 ani si 200.000 km, plus verificare generala indeplinire conditii tehnice pentru efectuarea regenerarilor periodice! Masina trage de rupe, sincer nu o laud, e altceva!

Nimic anormal. :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.