Jump to content

Foarte dezamagit de BMW F11 , nu recomand , te ruineaza.


ciripian

Recommended Posts

Am un BMW F11 din 2010 , cum parat din belgia , il am de 3 ani , in fiecare an am bagat cam 1000 de euro cel putin , anul trecut 1500 euro .

Anul trecut am schimbat distriburia ca se audea un sunet ca si cum ar feca lantul , aveam 210 000 km cu ea , cind mi a desfacut motorul lantul il puteai indoi in toate directile desi e normal sa se indoaie in 2 doua diectii numai , e normal la un lant ca si de bicicleta un pic mai gros , nici macar ca si de motocicleta . lanturile de la modelele vechi erau de 3 ori mai bune .

Am mai schimbat bara din fata , am pupat pe unu si mi a sarit capota , parea ca am distrus toata masina , desi ma frinat exact cind lam atins , degeaba , bara are niste senzori de pìeton ce la o minima indoire se rup si arunca cpota spre parbriz ,sa nu loveasca pietonul tare , bordul mi sa pus ca la jocuri elecronice si nuami incet mai puteam merge . O istorie ce nu o recomand la nimeni , costul 450 euro.

 

Acum recent mi s a spart suspensia pneunatica pe spate , trebuie schimbate ambele ,cost 1200 euro , am cautat pe internet gaseam intre 50 si 85 euro sa iau camera si sa le fac eu , dar uni ziceau ca trebuie si echilibrata masina apoi , decicum aveam nevoie urgent de masina am preferat sa nu astept .

Cu echilibratul nu am vrut sas risc pt ca acum 2 ani cind ma pregateam de un drum lung mi s a gaurit o roata ce era runflat si cu schibatul cauciucului am uitat sa dau echilibrarea masinii intr un loc plan si drept si am mers cu masina dezechilibrata si in curbe derapam si masina franasingura , pin mi am dat seama si am oprit intr un loc drep si am dat verificareapresiuni la roti , asamai repetat de vreo 2 ori ca de la prima nu imi era clar ca masina statea bine in curbe.

 

In final , nu recomando modelul asta de masina F11 , numai daca aveti bani si va enerveaza.

  • Like 2
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

toate loviturie la masina costa destul de mult ,am schimbat perne spate cu 450 euro (200 bucata ContiTech de pe ebay si 5o montatul de un baiat ce lucreaza la BMW si ma rezolvat acasa )

kit deferential a costa 620 euro la BMW in germania . cheder usa sofer si cele doua mansoane de cauciuc de pe telescoape spate mau costat cu manopera 160 euro din care chederul originl 110 euro la BMW ca nu

lam gasit pe net .

300 euro la BMW schimbat placute spate ca prosti de la ATU nu au stiut sa le schimbe si era oferta la placute Bosch cu 150 ,ghinionul meu .

masina luata la 117 000 km si are 181 000Km .#vorbim totusi de un BMW .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai aflat care sunt costurile minime de intretinere la un BMW , daca aveai vre-un X ceva pana acum ziceai ca e cazan la cati bani cerea doar pentru intretinere, fara nici un alt eveniment.

Si nu ai decat un N47, daca aveau un 3.0 bi-turbo ceva deja vindeai masina cand aflai ca trebuie sa schimbi a doua oara galeria de admisie, sau furtunul dintre intercooler si turbo... ca deh` ... "asta e boala lor" si e consumabile.

Ce ai tu acolo e departe de a te "ruina", dar daca pe tine suma aia de 1000-1500euro/an te ruineaza, atunci afla ca unii baga suma aia la cateva luni si tot sunt fericiti cand o conduc si nu considera o ruina masina.

Pana acum ai enumerat doar chestii banale, nimic din ce ai spus nu e iesit din comun la varsta si km pe care ai spus ca ii are masina ta.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Acum recent mi s a spart suspensia pneunatica pe spate , trebuie schimbate ambele ,cost 1200 euro , am cautat pe internet gaseam intre 50 si 85 euro sa iau camera si sa le fac eu , dar uni ziceau ca trebuie si echilibrata masina apoi , decicum aveam nevoie urgent de masina am preferat sa nu astept .

 

 

 

De unde scoti tu 1200 euro pernele de aer? La reprezentanta sunt 380 euro bucata. Si nu trebuie nimic reglat. Doar daca ai EDC.

 

Esti sigur ca masina are 210.000 KM. reali?

 

Inca nu a fost inventata masina, care la un accident sa nu se intample nimic. :thumbsup:

Edited by radu95
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tocmai asta e problema celor care cumpara masini sh: o iau la jumatate de pret in cel mai bun caz si cu 100k-200k km si vor sa se comporte ca si cum ar fi noua fara sa tina cont ca pretul de maxim 50% este pt ca masina are o uzura si pt ca ceea ce a fost mai bun din ea s-a consumat.

 

dupa 100k km orice masina cere bani si nu poti pretinde sa nu inghita 1000-2000 de euro anual.

 

ia masina noua si o sa vezi ca e buna. in 2007 am dat 18.250 euro pe un ford focus nou si bineinteles ca lumea a spus ca sunt prost pt ca in banii astia luam bmw seria 3 sau audi a4 si eram si eu smecher cu sh nu sarac cu ford nou.

 

am dat peste un caine de 15 kg. spoiler crapat, toate cele 3 radiatoare afectate si transformate in arc de cerc, o ureche la ventilator rupta iar astea au trebuit schimbate. masina functiona impecabil si doar daca te uitai atent vedeai spoilerul crapat. aproape 3000 de euro reparatia inclusiv tva si manopera. bineinteles aveam casco pt ca nu eram smecher cu bmw sh si fara casco ;)

Edited by edit
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ca o scurta paranteza, in 2018 cam toate astea premium se bazeaza pe plastice vopsite in diferite culori cu pretentii de lemn sau aluminiu, fake leather si display cat mai mare. Nici nu vreau sa ma gandesc cum sunt alea de volum. Trist!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am un BMW F11 din 2010 , cum parat din belgia , il am de 3 ani , in fiecare an am bagat cam 1000 de euro cel putin , anul trecut 1500 euro .

 

In final , nu recomando modelul asta de masina F11 , numai daca aveti bani si va enerveaza.

 

Amice , dupa ce am citit postul tau , imediat mi-a venit in gand o zicala din popor: "te superi ca magarul pe sac" !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.