Jump to content

parere cauciucuri RUNFLAT


catalin_florin_f10

Recommended Posts

Suspensia adaptiva cu jante de 19" si anvelope run-flat pe G01 este extrem de confortabila. Eu sunt absolut surprins de cat de confortabila poate fi avand in vedere ca totusi nu este pneumatica. Din pacate nu o pot compara cu G01 cu suspensie normala dar pot sa o compar cu F15 cu suspensie normala si cu G05 cu adaptiva. G01 cu adaptiva este semnificativ mai comfortabil.

 

@sskkaa nu stiu cum este cea adaptiva pe M40D dar stiu ca pe X3M si Competiton, este extrem de dura suspensia, nu este ca pe G01 "normal".

Link to comment
Share on other sites

Eu 99,9% merg doar pe comfort din acest considerent, de PUTIN comfort, ca pe sport imi rupe ficatii.

As tinde sa cred ca nu e mare diferenta intre suspensia adaptiva de pe modelele normale de G01 si cele M Performance ( M40d/i ), doar M-urile sunt mai sportive.

Daca vrei comfort cat mai mare, clar iei jante pe 19, si suspensie normala, sau adaptiva pe comfort.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mkdan2004 said:

Suspensia adaptiva cu jante de 19" si anvelope run-flat pe G01 este extrem de confortabila. Eu sunt absolut surprins de cat de confortabila poate fi avand in vedere ca totusi nu este pneumatica. Din pacate nu o pot compara cu G01 cu suspensie normala dar pot sa o compar cu F15 cu suspensie normala si cu G05 cu adaptiva. 

Eu cu 30i M Sport cu jante de 20 RFT nu pot sa zic ca este foarte rigida pe Comfort dar ar merge ceva mai soft pentru oraș. Asa mare sa fie diferenta fata de 19 RFT la confort? La mine la denivelări mici este foarte ok dar la speed bumps, denivelări mai mari, sine de tramvai (la nivel) trebuie sa reduc viteza foarte mult sa nu-mi rupă dinții și sa nu rup nici eu masina. Și vad ca restul mașinilor trec pe lângă mine fără nici un stres.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum depinde si cu ce compari. Eu am avut pe vremuri o Bora cu jante de 15 si pluteai peste orice crater. Dar totodata am avut ML cu suspensie pneumatica si jante de 19 run-flat (MO extended cum le numesc ei) si iti spun sincer ca G01 este mai comfortabil.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ati gresit marca 🙂 , BMW-urile au in general o suspensie mai rigida(de aici si sportivitatea), daca nu vreti asa, mergeti spre AUDI / Mercedes. Asta e treaba nu prea le poti avea pe ambele, sau hai sa zicem ca poate da, atunci cand ai suspensie adaptiva 🙂 .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Discuția a plecat de la faptul ca am mers cu un X3 cu suspensie adaptiva și roti de 18 cu RFT și a fost mult mai confortabila decât adaptiva cu roti de 20 cu RFT(cum am eu). Ma întrebam dacă asa de mare sa fie impactul de la 18 la 20, ambele cu RFT și adaptiva, era practic alta masina.

Bine, era și model 2023 vs 2020 și avea km mult mai putini. Dar totuși...

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort. 

image.thumb.png.ce0b204e48a8c22e682a3fa9eb75ac67.png

Edited by CosminEU
  • Haha 1
  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

Ca si nivel de zgomot ambele apar cu 70db, ceea ce e ok...

PS4 sunt clar o clasa peste Latitude Sport 3, care sunt vechi ca si conceptie, dar e singura varianta RFT, cel putin pt mine cu 20, omologata.

Daca nu schimba BMW ceva in schema, Latitude Sport 3 scrie pe mine cand se duc actualele Pirelli PZero PZ4.

Link to comment
Share on other sites

Sunt un compromis, depinde cat circuli si pe unde.

Daca faci 5-10k km pe an, si majoritar oras, pot fi o solutie, dar daca mergi mai mult, si un procent mai mare extraurban, parerea mea e ca mai ok sa ramai la 2 seturi dedicate.

In plus, nicio anvelopa allseason nu e omologata de BMW *, din cate stiu eu.

Link to comment
Share on other sites

Pe o masina grea, nu as pune All-season decat daca este utilizata ocazional iarna sau doar in oras, unde exista alternative cand ninge abundent. Daca faci drumuri lungi, in afara orasului, nu as risca cu all-season.

Stiu ca nu prea a fost iarna in ultimii ani dar o ninsoare serioasa daca prinzi, cred ca o sa regreti lipsa anvelopelor de iarna.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sskkaa said:

Sunt un compromis, depinde cat circuli si pe unde.

Daca faci 5-10k km pe an, si majoritar oras, pot fi o solutie, dar daca mergi mai mult, si un procent mai mare extraurban, parerea mea e ca mai ok sa ramai la 2 seturi dedicate.

In plus, nicio anvelopa allseason nu e omologata de BMW *, din cate stiu eu.

Pe langa ca nu este omologata bmw si poti avea surprize cu cutia de transfer, anv allseason sun un compromis bun pt tarile cu o clima mai temperata, la noi diferentele de temp intre iarna si vara sunt destul de mari.

Am testat prin bucuresti anv allseason intr-o vara si nu mi-au placut deloc.

La un mers agresiv anvelopele nu sunt "responsive" deloc, distanta mult mai lunga de franare fata de cele de vara iar in curbe Mini-ul sub vira foarte mult.

La un mers bland lucrurile se schimba.

Link to comment
Share on other sites

Și eu sunt de părere ca sunt mai ok anvelope dedicate dar vad tot mai mulți cunoscuți cu allseason și spun ca sunt ok, plus ca în ultimii ani au crescut ca la balamuc preturile peste tot, și la hotelul de roti, și la schimbat, și la anvelope și la jante. Probabil ca o sa rămân la doua seturi.

Acum partea a doua, aveți jante de iarna sau schimbați anvelopele pe jante. Eu am avut asa în trecut și tot gaseam lovituri/zgarieturi pe jante după schimb, bine făceam și schimbul la vulcanizare de cartier. La astea gen Autosoft rezista jantele mai bine la schimbul de anvelope?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, CosminEU said:

stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort. 

image.thumb.png.ce0b204e48a8c22e682a3fa9eb75ac67.png

Problema mare aici, nici eu nu m-as putea hotari intre astea doua, avand in vedere ca lat sp 3 este rft.

Daca ambele erau RFT PS4 clar(este un profil de anv mai sportiv).

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, goangaus said:

Și eu sunt de părere ca sunt mai ok anvelope dedicate dar vad tot mai mulți cunoscuți cu allseason și spun ca sunt ok, plus ca în ultimii ani au crescut ca la balamuc preturile peste tot, și la hotelul de roti, și la schimbat, și la anvelope și la jante. Probabil ca o sa rămân la doua seturi.

Acum partea a doua, aveți jante de iarna sau schimbați anvelopele pe jante. Eu am avut asa în trecut și tot gaseam lovituri/zgarieturi pe jante după schimb, bine făceam și schimbul la vulcanizare de cartier. La astea gen Autosoft rezista jantele mai bine la schimbul de anvelope?

Eu am 2 seturi: R17 rft pt iarna si R18 rft vara, le tin in hotel la service, nici o problema in 6 ani de depozitare.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, enders said:

Problema mare aici, nici eu nu m-as putea hotari intre astea doua, avand in vedere ca lat sp 3 este rft.

Daca ambele erau RFT PS4 clar(este un profil de anv mai sportiv).

Nu doar profil mai sportiv, si tehnologie mai noua, compozitie cauciuc mai buna, fata de Latitude Sport 3 care sunt pe piata de prin 2015-2016... deci au deja 7-8 ani... 😞 

1 hour ago, enders said:

Pe langa ca nu este omologata bmw si poti avea surprize cu cutia de transfer, anv allseason sun un compromis bun pt tarile cu o clima mai temperata, la noi diferentele de temp intre iarna si vara sunt destul de mari.

Am testat prin bucuresti anv allseason intr-o vara si nu mi-au placut deloc.

La un mers agresiv anvelopele nu sunt "responsive" deloc, distanta mult mai lunga de franare fata de cele de vara iar in curbe Mini-ul sub vira foarte mult.

La un mers bland lucrurile se schimba.

Daca sunt sunt 4 jante la fel, si NU cu 2 dimensiuni diferite fata/spate, nu cred ca fie vreo problema.

Eu am pus CrossClimate 2 pe masina sotiei deja de 3 ani, dar ea face cam 5-7000km pe an maxim majoritar urban, si asa sunt ok, ca nu mai imi bat capul cu schimburi si costuri suplimentare pentru 2 seturi de anvelope cel putin.

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, CosminEU said:

stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort. 

image.thumb.png.ce0b204e48a8c22e682a3fa9eb75ac67.png
 

 

Pe PS4 gasesti pret mai bun aici
image.thumb.png.6bd8b90959d250dccced42dc9f0f1dfd.png

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, CosminEU said:

stau de 2 saptamani cu bookmarkul ca nu ma indur de pret, dar RFT sau nu RFT aici e lupta mai mare interioara. Recomandari? ma intereseaza mai mult la zgomot si confort. 

image.thumb.png.ce0b204e48a8c22e682a3fa9eb75ac67.png

Pai zic eu ca e clara treaba, la ce te interesează pe tine, sport 4, părerea mea. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.