Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Masina mea are toate reviziile facute la timp si toate schimburile si vizitele sunt la service autorizat BMW (cel putin asa mi-au zis). Eu am verificat-o si am mers cu ea tot la BMW (chestii elementare). Masina o am din luna februarie, in februarie am primit garantie semnata pentru 2 ani, pana in feb 2020. Poate ea inainte a avut si alte pb si a fost reparata in regim propriu prin germania, cu toate ca ma indoiesc pentru ca este cumparata direct de la BMW. (Ma gandesc ca a fost luata in leasing si cand a iesit... au schimbat-o cu una noua).

 

O tin pe asta cu service autorizat BMW si garantie pentru ca, in primul rand, garantia este valabila NUMAI la service autorizat bmw. Nu o pot repara in regim propriu pe garantie. O data ce a fost atinsa de orice nu e autorizat bmw, pierd garantia.

Asta este si unul din motivele pentru care imi este frica sa risc sa o duc in alta parte. Automat voi pierde garantia si masina poate sa se strice la loc in 2-3-5 luni.

Atunci ce fac?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina mea are toate reviziile facute la timp si toate schimburile si vizitele sunt la service autorizat BMW (cel putin asa mi-au zis). Eu am verificat-o si am mers cu ea tot la BMW (chestii elementare). Masina o am din luna februarie, in februarie am primit garantie semnata pentru 2 ani, pana in feb 2020. Poate ea inainte a avut si alte pb si a fost reparata in regim propriu prin germania, cu toate ca ma indoiesc pentru ca este cumparata direct de la BMW. (Ma gandesc ca a fost luata in leasing si cand a iesit... au schimbat-o cu una noua).

 

O tin pe asta cu service autorizat BMW si garantie pentru ca, in primul rand, garantia este valabila NUMAI la service autorizat bmw. Nu o pot repara in regim propriu pe garantie. O data ce a fost atinsa de orice nu e autorizat bmw, pierd garantia.

Asta este si unul din motivele pentru care imi este frica sa risc sa o duc in alta parte. Automat voi pierde garantia si masina poate sa se strice la loc in 2-3-5 luni.

Atunci ce fac?

Deocamdata astepti acceptul celor din Germania privind reparatia masinii, conform contractului.Si normal ca te vei adresa doar service-urilor autorizate, atata timp cat ai un contract de garantie (ce a fost inclus in pretul de achizitie). Ca ulterior, te vei separa de ea, si te vei indrepta spre alta marca, ......toate la timpul lor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si cea originala de ce a tinut atat de putin ?! si cu garantie.

Distributia sarita de la punct, cazul de fata, are in general drept cauza uleiul neconform. Neconform pt ca nu a fost schimbat la timp sau ca nu era chiar ce scrie pe cutie(contrafacut) sau ca nu respecta specificatiile.

Alexandra a luat masina la 80000 si a patit-o dupa 7000 (daca nu ma insel). Probabil nu a schimbat uleiul dupa cumparare, probabil dealerul i-a spus ca e proaspat schimbat si nu era chiar asa sau poate fostul proprietar a pus o trompeta de ulei in motor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai gasiti motive, ulei contrafacut, neschimbat, sunt motoare de rahat, poti sa schimbi uleiul la 5000, tot slab e, vedeti din curiozitate masini de vanzare cu aceste tipuri de motoare peste 350k. de km. ? Nu pentru ca nu rezista, cu mici exceptii. BMW incepand dupa 2007 nu isi mai merita renumele, bani multi, calitate slaba.
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Am vazut eu un f10 din 2013 pe mobile cu 440.000 km dar cine stie cate motoare avea schimbate :) oricum ,o raritate .

Calinus absolut 10+.exact pe gandirea mea.un seria 4 tot asa de la dealer bmw doream sa mi iau dar am zis pas,nu ca i fac acum motorul la e90,NU,jur.

Prea multi posesori de bmw de dupa 2010 super nemultumiti de masinile lor m a facut să dau înapoi.n are nici o treabă uleiul in acest caz.

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Tehnic vorbind, s-a ajuns la motoarele pe curea sa se schimbe distributia la 220k. fara probleme, cu service la 30k. si puscariile astea de lanturi de la BMW se rup in draci. Am la munca Mercedes din 2007 cu 410K. motor de 2,2l. euro5 cu DPF activ. nu am dat 3 chei sa porneasca in cele mai geroase ierni, nu am schimbat bujii, releu, termostat nimic de acest gen pana acum, doar curele si role accesorii, masina de firma alergata de 3 soferi cu service la 25k. are 78k. de ore de functionare, nu da semne de oboseala, nu consuma ulei, turbina originala. Despre ce vorbim, motorina si ulei din Romania, de noua. Calitate garantata, oricand as lua aceasta motorizare. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Nu auzi ca uleiul neconform face sa sara lantul, cred ca simte lantul ca e neconform uleiul si zice ia sa sar ca nu ma ung cu ulei de asta.

In ecuatia asta uleiul nu e pt ungere ci pt presiune.

Intinzatorul hidraulic este actionat de presiunea uleiului. Daca uleiul nu e in cantitatea care trebuie sau nu are specificatiile cerute de producator, presiunea aia nu e cat trebuie, lantul nu e intins. Ai vazut vreodata un intinzator? La turatia cu care se invarte, lantul nu intinzatorul, ce ti se pare asa o mare filozofie sa sara? Nu e o chestie specifica bmw ci oricarui motor cu distributie pe lant.

Am vazut distributie sarita, proprietarul nu-si aducea aminte cand a schimbat uleiul (adica la ce nr de km), oricum era sigur ca depasise de 2 ori intervalul la care trebuie schimbat si nici nu stia ce ulei pusese. Cica nu i-a intrebat pe baietii din service, service de garaj. Stia ca cica ii pusesera castrol, de care insa... Nu i se paruse chiar asa important. Cam astea au fost vorbele lui. Ma uitam si ma cruceam (in calitate de client nu mecanic, venit si eu pt o revizie).

Edited by patton
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina avea putin peste 70.000 cand am cumparat’o. Acum nu stiu daca a ajuns la 80.000 cat am mers eu cu ea 8-9 luni. Atat m’a tinut. Dealerul a zis ca revizia tocmai fusese facuta, iar eu am verificat’o la bmw si au zis ca e super ok, i’au verificat si istoricul. Acum e clar ca nu stiu daca reviziile au fost facute intr’adevar la timp sau corect. Dar nu ma asteptam sa se intample ca si cum ar fi o jucarie. Si daca o aveam eu de la inceput, tot nu puteam sa fiu sigura de revizii sau de ceea ce fac angajatii de la service, cu atat mai mult sa stiu ce s’a intamplat inainte. La mine a facut poc, eu trebuie sa suport. Am zis ca imi iau o masina buna tocmai ca sa stau linistita.. ha!

Numai ca, din ce spuneti voi aici.. chiar si dupa ce am citit de 2-3 ori... nu inteleg (aproape) nimic. Sunt atat de multe.. si in oameni daca ai incredere, nu ajungi prea departe. Sigur nu cu masina :)

Edited by AlexandraL
Link to comment
Share on other sites

Că se va rezolva pe garantie sau nu vom mai vedea.oricum NU vei mai avea incredere in masină după,exact cazul meu.am dat alaltăieri 500 euro numai pe kit ul original distribuție oe bmw ,mă uitam ca prostu ,3 hiare,3 lanțuri,lănțișoare,nu mi a inspirat nici o incredere ca va duce cel puțin suta de mii.kit-ul nu are un cod special OE ! Vine pe bucăți in pungi capsate cu capsator cu eticheta cu cod bmw.Dumnezeu știe cu mila pe unde or fi ambalate si ce calitate e prin pungile alea,mi a venit greață efectiv,n am mai stat să le dau naibii retur că incurcam mecanicul cu timpul,mașină cu care am facut 63.000km in 11,5 luni,de cand o cumpărasem ! Am bătut juma de Europă cu ea,se pare că totul e ok in ce priveste motorul second care s a pus pe mașină dar eu NU mai am incredere să plec cu ea la mai mult de 200km de casă! E prea mare riscul ! Piesele sunt de tot rahatul ,meseriasi buni și seriosi se mai găsesc.in kit-ul ,,original,, de bmw sunt 100% kakaturi facute in China la prețuri derizorii.am dat 500 euro dar mă mutilez dacă un producător investeste mai mult de 150 lei ca proces de fabricație la kit complet. Edited by Vik71
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pe lanturi ,cele mai importante,n am regasit nici un ,,bmw,, nici un cod oe ,nici un ,,germany,, la banii ăia. de aia m au luat si nervii in magazin,am factura pe kit,am factură pe motor si garantie,am factura service autorizat si mă frec pe ele in caz de ceva !lanturi puse in pungi murdare capsate cu capsator,cum sunt alea pe tarabe la rusi,moldoveni de biciclete,aveau pe ele niste cifre ,Cel De Sus stie ce insemnau,coduri de OE nu erau. Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Toate lanturile folosite de BMW sunt fabricate de IWIS. Eu la toate masinile mele cand am schimbat distributia am cumparat Febi/Swag care este ambalator IWIS si nu am avut probleme. Faza cu lantul original s-a dus, si nu are rost sa platesti triplu pt un lant "original" pt ca doar ambalajul difera.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina avea putin peste 70.000 cand am cumparat’o. Acum nu stiu daca a ajuns la 80.000 cat am mers eu cu ea 8-9 luni. Atat m’a tinut. Dealerul a zis ca revizia tocmai fusese facuta, iar eu am verificat’o la bmw si au zis ca e super ok, i’au verificat si istoricul. Acum e clar ca nu stiu daca reviziile au fost facute intr’adevar la timp sau corect. Dar nu ma asteptam sa se intample ca si cum ar fi o jucarie. Si daca o aveam eu de la inceput, tot nu puteam sa fiu sigura de revizii sau de ceea ce fac angajatii de la service, cu atat mai mult sa stiu ce s’a intamplat inainte. La mine a facut poc, eu trebuie sa suport. Am zis ca imi iau o masina buna tocmai ca sa stau linistita.. ha!

Numai ca, din ce spuneti voi aici.. chiar si dupa ce am citit de 2-3 ori... nu inteleg (aproape) nimic. Sunt atat de multe.. si in oameni daca ai incredere, nu ajungi prea departe. Sigur nu cu masina :)

 

Hai sa-ti zic eu cum s-a intamplat la mine, am achizitionat masina din Germania cu carte service, verificata la BMW, revizii facute la timp (cel putin scriptic).

Dupa ce am ajuns in tara, desi in carte scria ca are revizia de ulei/filtre facuta cu putin timp in urma, am hotarat sa ma asigur ca asa este, uleiul nu avem de unde sa-mi dau seama daca a fost schimbat, insa filtrele de aer si polen, puteam sa jur ca nu fusesera schimbate de mai bine de cativa ani :)

Si eu am motor N47, masina are 200k KM, revizii facute la 10k KM, de cand o am in posesie. La a ta este foarte putin probabil ca motorul / distributia sa fi avut un defect din fabricatie (mai rau decat cel cunoscut), altfel nu ajungea la 80k KM, ma gandesc si inclin spre a o proasta gestionare a reviziilor, asta a dus la necazul masinii tale.

Bafta si asteptam cu nerabdare decizia nemtilor cu garantia.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Repet.. nu stiu ce a fost inainte, habar nu am.. (pe hartie arata bine). eu am adus’o pe platforma de acolo, prima oprire a fost la reprezentanta. Ei au zis ca au verificat tot, au schimbat intr’adevar filtrele si nu mai stiu daca au facut si altceva, la momentul respectiv s’au ocupat ai mei, eu fiind destul de stramtorata cu timpul. Daca nu poti sa mai ai incredere in nimeni..

Si eu sunt tare nerabdatoare sa primesc raspunsul, astazi este a 3a zi.. poate ii sun mai tarziu sa mai iau un update

Link to comment
Share on other sites

Acum, daca iti cumperi bmw, si reprezentanta te asigura ca totul e la zi si ok, ar trebui sa faci proactiv schimburi de ulei, revizii, si sa traiesti cu suspiciunea ca treaba nu a fost bine facuta???wtf....pai ce viata e aia, ne facem toti mecanici auto in timpul liber , ca detinem o masina?

 

Mie mi se pare simplu: cei de la garantie sa raspunda, cu acceptul reparatiei, eventual o compensatie pentru imobilizarea vehiculului (sunt marci non premium care pe perioada garantiei, pe durata imobilizarii masinii iti ofera automat masina de schimb, platforma pentru depanare si taxi, iar asta pe intreg teritoriul european), reprezentanta repara masina si initiatoarea topicului isi continua viata, nu se transforma in expert in lanturi distributii si motoare second hand.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.