Jump to content

Recall - Campanie tehnica - EGR problem


Catalin_M2018

Recommended Posts

2 hours ago, kryss1978 said:

Salut!

Ai mai gasit ceva legat de aceasta informare?

Nu, nu am mai cautat. Încearcă la auto cobalcescu, acolo îți fac verificarea și, dacă e cazul de schimbat, iti schimba, dacă ju, plătești constatarea, vreo 350 lei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La Autocobalcescu pe Splai, Bucuresti.

Abia am luat masina, pare in ordine. M-am uitat la apa, era la acelasi nivel ca inainte (nu se pierde nimic la schimbarea asta?)

Revin cu informatii dupa ceva kilometri. La mine simptomul era ca pierdea antigel si nu reuseam sa vad nicio urma de scurgeri. Pierdea cam 300ml la 500km. Apoi am vazut mesajul cu recall. Era din noiembrie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt nou pe acest forum, însa am o problema pe care mi-o regăsesc în aceasta discuție. Dețin un G11 740 XD. Momentan mașina este în reprezentanta, i-a fost înlocuit racitorul. Întreaga operațiune a fost gratuita. Însă, mi s-a recomandat, ca la următoarea vizita, sa înlocuiesc și galeria de admisie. Din experienta voastră, colmatarea admisie, nu poate fi un efect cauzat de problema cu racitorul? Ar trebui sa le cer și înlocuirea admisie? As avea șanse sa se se poată înlocui tot pe baza recall-ului? Va mulțumesc 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut

Apropo de recall EGR, "The recall action was number 0011450400, and freely translates into "software update - command units programming / EGR valve replacement".

O modalitare de a repara "problema" EGR este si actualizarea software... (separat de schimbul valvei EGR)

Stiti ce la ce versiune de software a fost actualizat DDE-ul ?  E interesant de stiut.

Stima

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, tyrystor said:

Salut

Apropo de recall EGR, "The recall action was number 0011450400, and freely translates into "software update - command units programming / EGR valve replacement".

O modalitare de a repara "problema" EGR este si actualizarea software... (separat de schimbul valvei EGR)

Stiti ce la ce versiune de software a fost actualizat DDE-ul ?  E interesant de stiut.

Stima

 

iLevel 22-03 , adica versiunea din martie 2022.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 5/21/2022 at 10:56 AM, tyrystor said:

Salut

Apropo de recall EGR, "The recall action was number 0011450400, and freely translates into "software update - command units programming / EGR valve replacement".

O modalitare de a repara "problema" EGR este si actualizarea software... (separat de schimbul valvei EGR)

Stiti ce la ce versiune de software a fost actualizat DDE-ul ?  E interesant de stiut.

Stima

 

Surpinzator, la mine apare campania asta efectuata in Germania in 2017 odata cu inlocuirea EGR-ului. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 06.04.2019 at 0:05, BBA said:

Salut,

 

La prima vizita reprezentanta ca urmare a acestui recall, mi-a fost schimbata doar partea de tubulatura prin care circula aerul si a fost facuta sau constatare cum ca racitorul de EGR este colmatat si trebuie schimbat tot pe costurile producatorului. Asta sa intamplat undeva la inceputul lunii decembrie 2018. Fiind problema cu stocul pentru racitor, am fost informat ca cel mai probabil abia prin februarie / martie imi vor schimba si racitorul de EGR.

Au mai constat si faptul ca galeria de admisie are calamina si ar fi bine sa o schimb (aprox 8000 RON toata afacerea - pe costurile proprietarului).

 

Dupa ce am plecat cu masina din reprezentanta, am condus 5 km si mi-a aparut in bord martorul de "check engine". M-am intors la reprezentanta le-am explicat ca masina nu a avut nici o problema inainte sa lucreze ei acolo, iar raspunsul a fost ca eroarea apare din cauza calaminei din galeria de admisie.

 

Am circulat asa cu masina pana cand mi-a fost schimbat racitorul de EGR, dupa care am fost la alt service unde mi-a fost data jos galeria de admisie si curatata. Dupa operatiunea de curatare a fost facut testul cu ISTA pentru admisie, toti parametrii sunt normali, dar inca am martorul de "check engine" aprins.

 

Codul erorii este "24CE00 - Hot film air mass meter: Ratio of measured to calculated air mass too high" . A fost verificat tot circuitul sa nu exista scapari de aer, a fost schimbat EGR-ul, a fost schimbat debitmerul, dar problema inca persista.

Valva de la EGR ramane tot timpul inchisa. Daca incerci sa o deschizi manual din ISTA, merge.

 

A mai intalnit cineva aceasta problema? Se poate sa fie de altundeva problema?

 

 

Multumesc!

Te salut, am aceiași eroare ca tine. Ai rezolvat problema,? Dacă da, cum? Mtumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din eroare am postat si aici:

Scuze!

In ianuarie mi-au schimbat racitorul cu campania 0011400500, iar acum cateva zile am primit in aplicatia My BMW mesaj ca este din nou rechemare campania 0011600600 tot cu inlocuire racitor.

Am verificat pe site si apare rechemarea, deci am facut programare pentru marti la Cobalcescu.

Oare il schimba iar sau e o eroare? Desi e alt numar al campaniei...

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat de la Cobalcescu si este vorba de aceeasi piesa care se inlocuieste cu reglarea unor parametrii. M-a cam aburit. Problema e ca nu este piesa pe stoc nici la producator si trebuie sa astept pana prin mai. Au zis ca vor revenii ei cand vor avea piese pentru o noua programare.

Asa o fi!

Dar intreb si eu, daca BMW nu are piese pe stoc, de ce face rechemari si campanii tehnice? Sau o fi ceva de la romanica? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Va salut. Sa va povestesc experienta mea. In urma cu 2 saptamani am verificat aleatoriu seria pentru rechemari. Aparea ca are o rechemare in service, ceva legat de EGR. Am facut programare online la Auto Cobalcescu Pitesti. M au programat pe 28 dec pentru verificare. Am mers la verificari. Initial mi au spus ca piesa se va schimba indiferent de rezultatul inspectiei, doar ca va dura intre 1 si 3 luni pana ajung piesele noi. Dupa verificari mi au aratat pe camera interiorul racitorului cu depuneri foarte mari. Mi s a spus ca pot sa plec cu masina doar cu semnatura pe propria raspundere. Baiatul din service mi a gasit o solutie rapida. Aveau deja alte piese pe stoc de la comanda altui client (n am avut incotro decat sa merg pe incredere). Pot sa mi inlocuiasca mie si vor comanda pt celalalt client din nou, nefiind o urgenta acolo. Zis si facut. Astazi 30 dec m au sunat sa ridic masina. Au fost schimbate racitor EGR, valva, furtune si protectia din ce am inteles. Deci o experienta ok pentru mine la Auto Cobalcescu. Poate ajuta pe cineva

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut.

Am verificat seria masinii pentru rechemari, am rechemare in service, ceva legat de EGR + actualizare software + codare valva EGR. (0011450400, 0011400500, 0013500300) Am facut programare online la BMW Filaret. La service... daca masina are module "retrofit", NU se realizeaza actualizare soft, se va realiza actualizarea software numai dupa aducerea masinii la starea "originala" (respectiv, achizitionarea modulelor "originale" de la BMW ...) pentru a putea prelua masina din service, trebuie achitata suma de 420 ron reprezentand "tester verificare + stergere erori" ...

Apropo de verificarea racitorului EGR... service-ul a spus ca "au verificat si au schimbat o garnitura ...", dar sunt convins ca NU au verificat racitorul EGR, deoarece dupa doua saptamani de la "verificare", antigelul incepe sa dispara din vas...

Concluzie finala:

NU recomand service Filaret, comunicare greoaie, neseriosi, (mentionez nu fac referire la "tester" ci doar la faptul ca antigelul "dispare" din vasul de expansiune, desi "a fost verificat"... si schimbata o garnitura). Si, apropo, nu e antigel curs sub masina (masina o parchez in garaj).

Alta observatie : racitorul a fost schimbat la BMW Otopeni (la prima rechemare) apoi, la doi ani, masina a prezentat aceleasi simptome (pierdere antigel), si inca ceva, am un prieten cu simptome identice ... (dus masina la service, schimbat racitor EGR, dupa doi ani, disparitie antigel)

Scuze de textul lung.

Stima.

Link to comment
Share on other sites

Adică tu ai achitat 420 lei pentru o acțiune de rechemare/verificare in service?

Am avut parte de aceeași atitudine și abordare, întrucât nu au reușit realizarea update ului de soft ( retrofit carlig ) la aceeași campanie de rechemare, însă am refuzat categoric sa le plătesc ceva.

Cum să fie recall, să nu faci nimic mașinii, și să soliciti manoperă? Dacă erau corecți și comunicau înainte de introducerea mașinii in service puteam alege, însă nicidecum așa,la ridicarea mașinii sa fi pus în fața faptului împlinit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.