Jump to content

Nu porneste sub nicio forma!


wizzardx

Recommended Posts

Salut! Un pic de ajutor va rog! :) Am lasat masina in parcare si a doua zi cand am vrut sa plec nu a mai pornit. Am contact, lumini, navi, muzica, dar cand apas pe start nu se intampla absolut nimic, ca si cum nu as fi facut nimic.

Am incercat sa o pornesc impinsa, parca a vrut 0.5 sec, dar nu a pornit. Am incercat de 2 ori. Deci electromotor nu..

Pe Inpa mi-a dat eroare pe IBS: 4A27 Intelligent Baterry Sensor (Layer_DIBS1), am sterso, dar a aparut din nou.

Este imobilizatorul?

Imi puteti recomanda pe cineva priceput in electronica pt. a sincroniza EWS-ul sau ce trebuie facut acolo? Trebuie sa cumpar alta cheie si o sa mearga doar cea noua?!

 

Stiti cumva care e siguranta de la electromotor? Incerc si asa..m-am uitat pe o diagrama dar nu am gasit..

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

E bine sa spui si ce masina conduci.

 

Daca ar fi sa nu recunosca cheia, aceasta ar trebui sa apara in bord cu un mesaj sau altul, dupa mai multe incercari.

 

"Am incercat sa o pornesc impinsa, parca a vrut 0.5 sec, dar nu a pornit. Am incercat de 2 ori. Deci electromotor nu.."

 

Incearca sa fii cat mai precis in ceea ce incerci sa descrii.. din ce ai scris mai sus NU reiese ca NU ar fi electromotorul sau DEMARORUL, mai corect. Cand o bagi in viteza din mers DEMARORUL NU PARTICIPA LA PORNIRE (DELOC) - aceasta fiind un procedeu folosit tocmai cand demarorul NU functioneaza, sau s-a stricat.

 

Asadar ar putea fi demarorul..

 

Daca nu ma insel, demarorul este actionat printr-un releu de putere.. poate e bine sa pui si VIN-ul masinii sa cautam (cine are mai mult timp..) prin WDS.. TIS:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Invarte electromotorul cand apesi pe buton sau nu ? Ca nu am inteles.

Daca nu invarte inseamna ca este electromotorul dus

 

NU invarte electromotorul deloc, nu se intampla nimic cand apas butonul, nici macar un tacanit mic, Nimic! Ca si cum nu as apasa pe buton. 0.

Link to comment
Share on other sites

E bine sa spui si ce masina conduci.

 

Daca ar fi sa nu recunosca cheia, aceasta ar trebui sa apara in bord cu un mesaj sau altul, dupa mai multe incercari.

 

"Am incercat sa o pornesc impinsa, parca a vrut 0.5 sec, dar nu a pornit. Am incercat de 2 ori. Deci electromotor nu.."

 

Incearca sa fii cat mai precis in ceea ce incerci sa descrii.. din ce ai scris mai sus NU reiese ca NU ar fi electromotorul sau DEMARORUL, mai corect. Cand o bagi in viteza din mers DEMARORUL NU PARTICIPA LA PORNIRE (DELOC) - aceasta fiind un procedeu folosit tocmai cand demarorul NU functioneaza, sau s-a stricat.

 

Asadar ar putea fi demarorul..

 

Daca nu ma insel, demarorul este actionat printr-un releu de putere.. poate e bine sa pui si VIN-ul masinii sa cautam (cine are mai mult timp..) prin WDS.. TIS:

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/

 

Am mentionat masina la descriere, este E90 M47.

Legat de recunoasterea cheii, in bord nu imi apare nicio eroare, niciun mesaj.

Concluzia referitoare la electromotor cum ca nu ar fi aceasta cauza am traso dupa ce am mai citit pe aici la alti colegi cu problema asemenatoare, cand nu le porneste. In multe situatii, din ce am inteles eu, daca porneste impinsa ar insemna ca este defect electromotorul. Iar daca nu, cazul meu, EWS. Teoretic. La mine nu porneste nici impinsa.

As incerca sa ma uit la siguranta pt. electromotor, dar nu am gasit o diagrama in care sa aflu care este.

 

VIN: WBAVC31080KU41714

 

Multumesc pentru raspunsuri! :)

Link to comment
Share on other sites

 

As incerca sa ma uit la siguranta pt. electromotor, dar nu am gasit o diagrama in care sa aflu care este.

 

Mai jos este schema circuitului demarorului; siguranta nu exista; probabil demarorul e defect.

 

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim_200503/wiring-functional-info/body/voltage-supply/alternator/jaZw6Mg

 

Ceea ce este "starter" in schema.

 

As verifica ce se intampla in blocul A46, de pe baterie, daca e sa verifici ceva..

Acesta controleaza senzorul bateriei care la randul lui permite Wake-Up Line 15 (sus in stanga) sa "vorbeasca" DDE-ului.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca nu porneste ĂŽmpinsa sa fie demarorul?

 

Imi poti recomanda pe cineva competent cu un tester sa analizeze mai ĂŽn detaliu?!

E posibil sa fie stricat IBS-ul? Are acesta legatura cu demarorul? Mie pe Inpa mi-a dat eroare pe IBS, dar poate face legatura cu altceva...

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca nu porneste ĂŽmpinsa sa fie demarorul?

 

Imi poti recomanda pe cineva competent cu un tester sa analizeze mai ĂŽn detaliu?!

E posibil sa fie stricat IBS-ul? Are acesta legatura cu demarorul? Mie pe Inpa mi-a dat eroare pe IBS, dar poate face legatura cu altceva...

 

Daca nu porneste (nici) impinsa pot fi desigur alte probleme.

 

Inca o data; daca porneste impinsa, aproape sigur este demarorul.

 

Apoi, nu stiu pe nimeni sa recomand.

 

IBS-ul NU are treaba cu demarorul. El doar monitorizeaza starea bateriei in functie de consumatori IN TIMPUL functionarii motorului, (re)incarcarii bateriei daca vrei; el se ocupa de starea bateriei; o mentine la nivel optim in primul rand in timpul functionarii motorului.

IBS = Inteligent Battery Sensor.

Link to comment
Share on other sites

nu porneste nici ĂŽmpinsĂÂ!

Blocul A46 ĂŽl gasesc chiar pe baterie? cand m-am uitat la baterie era doar o mufa pe baterie mai micuta in afara de borne si o legatura de fire mai in spate spre caroserie.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Blocul A46 ĂŽl gasesc chiar pe baterie? cand m-am uitat la baterie era doar o mufa pe baterie mai micuta in afara de borne si o legatura de fire mai in spate spre caroserie.

Daca dai clic pe A46 (cu albastru..) din linkul pus mai sus si apoi pe "Installation Location A46 ..bla-bla, se va deschide o alta pagina in care iti arata blocul acela negru de pe baterie.

 

Apoi la pozitia indicata de sageata din poza cu location, unde scrie "x9230" o sa gasesti siguranta care permite curentul sa treaca spre "battery sensor" (ca in poza din primul link).

 

Asa se lucreaza cu schemele din TIS; iti da aproape tot daca urmaresti si compari cu, ceea ce gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Mufa aceea albastra incercuita in poza este IBS-ul?

Daca da, l-am scos si nici o schimbare. La fel este situatia. Curent, lumini, navi, muzica merge tot, cand apas pe Start nu se intampla absolut nimic!

Alte idei?

Link to comment
Share on other sites

IBS ... poate sa raporteze tensiune insuficienta (el fiind defect..) mea culpa - vina mea ca nu m-am gandit si la asta..

 

Oricum, mai jos este un clip in care explica ce si cum la un seria 5.

 

Poti sa verifici cum zice/face el cu surubelnita lunga, tensiunea presenta sau nu. Ce nu mentioneaza (ca procedura) este daca IBS-UL este conectat sau deconectat cand verifici tensiunea pe demaror.

 

Succes, si nu uita sa zici ce ai incercat si ce a reusit.

Link to comment
Share on other sites

Mufa aceea albastra incercuita in poza este IBS-ul?

Daca da, l-am scos si nici o schimbare. La fel este situatia. Curent, lumini, navi, muzica merge tot, cand apas pe Start nu se intampla absolut nimic!

Alte idei?

 

Daca toate sunt bune poate e butonul de pornire defect.Doar asta a mai ramas de verificat.

O alta idee sa incerci sa iei curent de la alta baterie sa incerci sa pornesti. Cutia este manuala sau automata?

Link to comment
Share on other sites

Cutia este manuala.

Am dat electromotor jos, tensiune vine pana la el pe cablu, am masurat, deci nu ar fi butonul...

 

Am pus curent de la aparat pe bona din compartimentul motor. nici asa nu vrea, tot nu se intampla nimic.

Releu DDE verificat, functioneaza...

Link to comment
Share on other sites

Am intalnit o problema asemanatoare:seria 3 lovit usor in spate ,fara airbaguri sarite,nu pornea neam,am pornit-o de 2ori impinsa,apoi nu a mai vrut,am schimbat borna care era puscata,nimic,pus baterie noua,nici asa,nu mai debloca volanul,pana la urma s-a chinuit cineva cu un tester si a facut-o sa porneasca...acelesi simptome ca la tine,se aprindea tot dar cand apasai butonul,nu facea nimic.
Link to comment
Share on other sites

"S-a chinuit cineva sa o porneasca cu testeru." -> adica a umblat numai din tester, a sters erori sau ce a facut si asta a fost rezolvarea? Numai de pe laptop a umblat si apoi a pornit?!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cutia este manuala.

Am dat electromotor jos, tensiune vine pana la el pe cablu, am masurat, deci nu ar fi butonul...

 

Am pus curent de la aparat pe bona din compartimentul motor. nici asa nu vrea, tot nu se intampla nimic.

Releu DDE verificat, functioneaza...

 

Daca zici ca ai dat eletromotor/demaror jos, l-ai testat cu tensiune de la baterie?

Se rotea bendixul?

Tija aceea putea fi actionata cu tensiune?

 

Faptul ca ajunge tensiune la borna demarorului NU inseamna ca demarorul e bun ci mai degraba opusul.

 

Demarorul te poate lasa la fel cum te poate lasa IBSul (cum zice ala in clipul pe youtube) - strica brusc, fara simptome!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.