Jump to content

Consum real bmw 420 i


Cosmin HĂŁlĂŁciugĂŁ

Recommended Posts

evident ca trebuie sa stii, insa sa faci asta pt a nu consuma este obositor si trebuie sa te ajute si traficul.

 

acum un an, mi-am pus mintea si pe traseul spre serviciu si inapoi, unde de regula consum 10, am consumat 6.8.

 

dar am accelerat fin astfel incat masina sa schimbe pe la 1600 de ture pe ecopro si anticipam traficul din fata ridicand de pe acceleratie si mergeam mult pe coasting, iar cand ma apropiam de semafor, faceam astfel incat masina sa curga lin, sa isi micsoreze singura viteza si apasam pe frana doar cand avea 10kmh. asta inseamna ca anterior nu accelerasem inutil si sa consum inutil combustibilul, pe care sa il irosesc apoi prin franare.

 

dar tre' sa fii si imbecil si nebun sa faci asta cu un alt scop decat de test si de distractie, doar pt ca masina sa nu iti consume.

 

suplimentar, daddy facea referire la traficul ala bara la bara, in care mergi cu maxim treapta a doua, deci viteza medie de 12-15kmh si nu inteleg cum pot interveni calitatile de sofer in aceasta situatie pt ca masina sa nu iti consume, dar poate ne explici tu, bimmer 90.

 

am facut in toamna 3 drumuri in pipera, intre ora 8 si 9 dimineata, deci la maxim de trafic si am avut 13.5 consum. abia facusem plinul si resetasem computerul

 

 

bimmer 90, spui practic ca comp de bord nu arata bine.

 

de cand ma stiu, am facut plinul la masini pana efectiv curge motorina pe jos, instinctual resetez computerul la fiecare plin si, de asemenea, calculez si cu pixul consumul. tinsnd cont de felul in care fac plinul mereu, consider ca calculul meu este mai precis ca al masinii.

 

paradoxal, g30 arata cu doua zecimale mai mult decat consuma (singura masina astfel, restul mintind in defavoarea mea). cel mai precis computer l-am avut pe jetta, aratand exact, iar cea mai mincinoasa masina afost un tucson (generatia din deceniul trecut) care arata un litru in minus.

 

@lowlife, inteleg unde bati.

 

faza este ca atunci pusesem motorina, resetasem computerul si primele semafoare, traficul, m-au ajutat fara sa imi propun, ca pe primii 3-4 km sa am consum un pic peste 7. ulterior, cand am vazut asta, am inceput sa ma straduiesc si eu foarte tare, urmarind cu f mare atentie culosrea semaforului de la distanta f mare, numarul de masini de la semafor ca sa imi dau seama daca se va pune verde in curand, nu dadeam prioritate la pietonii care erau langa trecerile nesemaforizate, imi alegeam banda pe care merg cu atentie si mai mare etc.

 

de asta spun ca este f obositor, inutil si prostesc sa incerci astfel de experimente iar daca nu te ajuta si traficul, sincronizarea semafoarelor si multe altele, nu are cum sa iti iasa.

 

si atentie, cred ca am mers mai repede atunci cand aveam 6.8% consum, decat cand am in jur de 10% si e normal sa fie asa. in oras, ai consumul mai mic, cu cat mergi mai repede. cred ca intelegi ce zic.

Edit, undeva nu ai editat corect.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot suntem la capitolul asta, consum (model bla bla bla) si observam cu totii ca masina minte mai mult sau mai putin stie cineva unde, cum se poate interveni/MODIFICA estimarea(!), folosind ISTA-P ISTA+, Inpa, BMWhat, Carly, sau prin meniul secret... Cat mai exact si precis cum se procedeza. Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

am mers mai repede, adica avand o medie orara mai buna, implicit un timp mai scurt pt a ajunge la destinatie, desi nu cred ca am depasit 60kmh.

 

alte dati, desi ajung uneori si la 100kmh, scot timp mai mare pana la destinatie pt ca pot sta la semafoare etc

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Daca tot suntem la capitolul asta, consum (model bla bla bla) si observam cu totii ca masina minte mai mult sau mai putin stie cineva unde, cum se poate interveni/MODIFICA estimarea(!), folosind ISTA-P ISTA+, Inpa, BMWhat, Carly, sau prin meniul secret... Cat mai exact si precis cum se procedeza.

 

La modelele mai vechi era corectia asta in meniul secret. E39, secret menu 20 (test 20), se aplica acolo o corectie/abatere de la 1.

 

Google pentru alte modele, posibil sa nu mai fie.

Link to comment
Share on other sites

consum de dimineata cand m-am straduit. drum de 10km inceput la ora 7.25 si incheiat la 7.46.

 

1km cu 5%

4km cu 6%

2km cu 7%

2km cu 9%

1km cu 10%

 

medie de 7.1%

 

si daca ma uit cu atentie, km pusi de mine ca fiind de 9% si 10% au fost un pic sub numarul asta.

tinand cont ca masina imi arata cu 0.2% mai mult, dupa cum spuneam anterior, si ca km cu 9 si 10 sunt un pic sub, pot considera medie realade 6.9%

 

traficul m-a ajutat, insa se putea mult mai bine: la inceput, cu motorul rece, am urcat panta pe langa casa poporului, sediul RCS pana am ajuns sus la Marriott, am luat traficul de pe Panduri si abia la Razoare s-a eliberat situatia.

puteam alege sa nu dau prioritate la un pieton care era pe trecere si deja masina de langa mine oprise, trebuind sa franez de la 40kmh si apoi sa accelerez de la zero etc.

 

deci, pe teren plat si in situatii ideale, se pot scoate sub 6% adica asa cum pretinde bmw ca se poate

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Prea bun consumul ala pentru bucuresti :)))

 

N-ai prins traficul de ora 8. Si eu cand plec pe la 7:15, 7:20 ma duc aproape teava.

 

Tot degeaba daca nu esti "Fi rea" sa ai militia la dispozitie in fiecare zi sa-ti faca culoar.

Link to comment
Share on other sites

F10 530D

https://www.spritmonitor.de/en/detail/957355.html

media de consum 9.48. Tot pe acolo este si in BC

 

G30 540xi

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1011563.html

media de consum 12.18. In BC mi s-a resetat la resoftare si arata 13.7

 

Parcurg cam aceleasi trasee tot timpul, deci pentru mine comparatia este foarte corecta.

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

am eu 11.5 pe plinul asta in bucuresti cu diesel. e drept ca asta e cel mai mare consum ever pe un plin.

 

la mers blana(in general peste 180) pe autostrada, cu vant din fata, am avut si 10%.

 

 

la mers normal pe autostrada(pe la 160-180) am 8%, fara conditii speciale de vant.

 

la mers blana pe DN-uri, tot pe la 8%. pt ca apar franarile inutile si apoi accelerari consistente.

 

in conditii medii in bucuresti am 10%.

cand merg noaptea in bucuresti, am 8%.

 

cand merg ca mosii pe autostrada(140 in general, dar uneori 150 si 160) am peste 6%, la fel si pe DN..

 

de la aceste consumuri, mai pune 2 litri si ai aflat tot ceea ce iti trebuia.

 

daca iti iei masina pt a merge la consum cu ea, mai bine nu ti-o lua.

 

pt ca nu vad cum ai merge cu ea sub 140 pe autostrada si pe DN(evident ca pe DN pe unde iti permite traficul).

Nu vreau sĂŁ merg la consum, dar nici nu mi-as lua una care consuma 30 l/100 km.

Multumesc pentru raspuns.

 

VĂŁ mulțumesc tuturor pentru rĂŁspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.