Jump to content

Achizitie e90/F30/F10


Davyjohnes

Recommended Posts

Salut!

 

M-am hotarat sa vand un e90LCI pentru a achizitiona o motorizare mai mare. Acum problema e ca nu stiu catre ce sa ma indrept. Pare accesibil un e90LCI 330d sau 335d. Sa mai strang ceva banuti pentru un F30 (desi parca nu ma atrage atat de mult). Imi face cu ochiul si mai spatiosul F10 insa nu prea stiu nimic despre seria 5. Imi spunea cineva ca F10 530d este cu distributia in fata.

Pareri?

Voi catre ce v-ati indrepta?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

M-am hotarat sa vand un e90LCI pentru a achizitiona o motorizare mai mare. Acum problema e ca nu stiu catre ce sa ma indrept. Pare accesibil un e90LCI 330d sau 335d. Sa mai strang ceva banuti pentru un F30 (desi parca nu ma atrage atat de mult). Imi face cu ochiul si mai spatiosul F10 insa nu prea stiu nimic despre seria 5. Imi spunea cineva ca F10 530d este cu distributia in fata.

Pareri?

Voi catre ce v-ati indrepta?

 

daca ai familie , sau chiar daca nu 5 e mai mare , mai comfortabil , o masina mai placuta ext si interior , in general optiunile fac masina , eu am 530 xD si e o masina completa dpmdv . Cel mai bine e sa le conduci si sa vezi cu care te simti mai bine

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Seria 4 Gt 425D(2000 biturbo), 430D, 435D nu te intereseaza?

F30/F31 nu e chiar asa de stralucit, poate sunt subiectiv, dar ca design, tind spre interiorul unui e90 bine pus la punct in defavoarea f30-ului.

Seria 4 e tot cam pe acolo, dar macar la cum arata din exterior, pot traii cu treaba asta fara nici un fel de problema.

 

Ca spatiu tu sti, eu si cu 2 copilasi micuti nu am nici un fel de problema cu e91.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai mare dreptate "six in line", f30 are un interior ieftin si simplist + ca tinuta de drum e mult sub e90 ca sportifitate si manevrabilitate, nu as da e90 ul pe f30!

F30 cred ca a fost un model facut in graba si fara prea multa cercetare din partea inginerilor germani, cred ca proiectau deja noul G20!

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Am si e90 si f30

 

e90 reprezinta BMW

 

f30 parca reprezinta alta marca de masina ... spre mercedes parca ... spre barca din delta dunarii .. spre un leagan din parc , vorba unui baiat de pe forum .. f30 iti ia ochii si mintea , DA !! arata ok , e frumoasa si ceva mai dotata decat e90 si ... cam atat.

Link to comment
Share on other sites

Perceptia fiecarui utiizator este subiectiva, si este influentata de o multitudine de factori; cel mai bine, incearca fiecare din modelele luate in calcul, si compara (nici acolo nu e extrem de relevantn deoarece starea tehnica/dotarile pot influenta intr-o parte sau alta, fara a defini in mod clar un anumit model)- deoarece discutam de modele ce nu se mai produc.
Link to comment
Share on other sites

Da, am mers astazi cu un F30 320d si nu am ramas impresionat. Ramane sa vad cum ajung sa testez un F10. Mi-ar fi si mai practic avand doi copii. Am aruncat un ochi pe olx dupa ce se vinde pe piata sa imi fac o idee de preturi si din cate vad un e90 este foarte accesibil. (vad ca si modelul meu se vinde intre 6k si 7k). Un e90 330d este in jur de 9k. Iar un F10 este in jur de 12k-13k. Vi se par corecte preturile?

?

Link to comment
Share on other sites

Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el :rolleyes: . Acum e noul 'gold standard'.

 

Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala.

 

Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.

Edited by ViBogdan
  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate nu ai citit criticile obiective, clare si ferme ale oamenilor specializati in testarea masinilog in legatura cu F30.

Ca F30 sa fie ok dinamic si sportiv la condus, optiunile necesare sunt f rare si destul de scumpe. Aici a fost problema ilustrata in topicul respectiv, nu asupra cailor, consumlui, navigatiei, optiunilor etc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate nu ai citit criticile obiective, clare si ferme ale oamenilor specializati in testarea masinilog in legatura cu F30.

Ca F30 sa fie ok dinamic si sportiv la condus, optiunile necesare sunt f rare si destul de scumpe. Aici a fost problema ilustrata in topicul respectiv, nu asupra cailor, consumlui, navigatiei, optiunilor etc.

 

Criticile pot fi obiective, clare si ferme doar atunci cand sunt sustinute de numere in spate. In rest oricine testeaza o masina si ofera o parere face exact asta...ofera o parere. Iar aceasta parere este subiectiva, personala si sub nici o forma ferma. Din nou, acelasi discutii infinite le-am citit la E36 vs E46, E46 vs E90 si apar si acum. Aceeasi oameni care nu se vedeau conducand altceva decat E36 acum sunt in E90 si perfect impacati cu ideea.

 

Deci alegerea de a merge pe un model mai vechi este un pur subiectiva si bazata pe preferinte personale, NU datorita faptului ca cea veche este mai buna, obiectiv vorbind :thumbsup: .

Edited by ViBogdan
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, am mers astazi cu un F30 320d si nu am ramas impresionat. Ramane sa vad cum ajung sa testez un F10. Mi-ar fi si mai practic avand doi copii. Am aruncat un ochi pe olx dupa ce se vinde pe piata sa imi fac o idee de preturi si din cate vad un e90 este foarte accesibil. (vad ca si modelul meu se vinde intre 6k si 7k). Un e90 330d este in jur de 9k. Iar un F10 este in jur de 12k-13k. Vi se par corecte preturile?

?

pretul corect e greu de estimat in Ro .Intrebarea corecta e daca o masina merita cumparata sau nu , dupa ce ai analizat piata si ai ajuns sa apreciezi anumite lucruri ,optiuni , stare , Proprietar/i

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Criticile pot fi obiective, clare si ferme doar atunci cand sunt sustinute de numere in spate. In rest oricine testeaza o masina si ofera o parere face exact asta...ofera o parere. Iar aceasta parere este subiectiva, personala si sub nici o forma ferma. Din nou, acelasi discutii infinite le-am citit la E36 vs E46, E46 vs E90 si apar si acum. Aceeasi oameni care nu se vedeau conducand altceva decat E36 acum sunt in E90 si perfect impacati cu ideea.

 

Deci alegerea de a merge pe un model mai vechi este un pur subiectiva si bazata pe preferinte personale, NU datorita faptului ca cea veche este mai buna, obiectiv vorbind :thumbsup: .

 

Frate, eu vorbesc despre profesionisti, despre jurnalisti auto.

Tu despre cine vorbesti?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Frate, eu vorbesc despre profesionisti, despre jurnalisti auto.

Tu despre cine vorbesti?

 

Despre aceeasi jurnalisti care intr-o revista scriu ceva si in alta altceva. Oricum, nu mai are rost sa deturnam thread-ul omului.

Cine crede ca 5-6 ani de avans tehnologic de la o generatie la alta au trecut degeaba pe langa BMW (sau orice alt producator reputabil) probabil ca gandeste pur emotional. :rolleyes:

 

PS. chiar o sa urmaresc sa vad daca vreun jurnalist a scris pe undeva ca E90 este peste F30, dar ma indoiesc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai bine este sa mergi cu ele, vizual poti sa iti dai seama care este mai spatioasa iar daca vrei pe cifre poti gasi pe net comparatii.

 

Cat despre care model este mai bun, fiabil. etc. greu de spus, sunt atat de multi factori de luat in calcul incat e greu sa spui ca una e ai buna decat alta.

 

Personal eu am achizitionat un F30 care imi place ft. mult, modelul anterior efectiv il consider nereusit ca design, dar este doar parerea mea, precis multi au o parere diferita dar este absolut normal, in final totul se rezuma la buget, nevoia ta si feeling-ul tau cand mergi la un testdrive, degeaba ne dam noi cu parerea si intram in polemici aici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bai omule, compara tu G20 cu F30 si apoi F30 cu E90. Ai sa vezi ca cel care si-a pierdut cel mai mult feelingu' este F30.

Eu mi-as lua instant G21 M340I daca ar fi dupa mine si as lasa masina pe care o am( E91). Vezi gresit lucrurile.

Generalizezi totul in loc sa vezi cum sta treaba defapt si ii iei in considerare pe cei ce nu sunt profesionisti, crede-ma.

 

F10 este mult mai rau la condus ca F30( aceleasi motorizari si optiuni).

 

La mine, cand voi face upgrade sunt 2 optiuni in mare: Seria 4 GT cu optiunile necesare sau..... cand va fi.... G21.

 

Oricum, ce i-as recomanda initiatorului topicului, sa gaseasca un E9x 335D LCI bine dotat.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bai omule, compara tu G20 cu F30 si apoi F30 cu E90. Ai sa vezi ca cel care si-a pierdut cel mai mult feelingu' este F30.

Eu mi-as lua instant G21 M340I daca ar fi dupa mine si as lasa masina pe care o am( E91). Vezi gresit lucrurile.

Generalizezi totul in loc sa vezi cum sta treaba defapt si ii iei in considerare pe cei ce nu sunt profesionisti, crede-ma.

 

F10 este mult mai rau la condus ca F30( aceleasi motorizari si optiuni).

 

La mine, cand voi face upgrade sunt 2 optiuni in mare: Seria 4 GT cu optiunile necesare sau..... cand va fi.... G21.

 

Oricum, ce i-as recomanda initiatorului topicului, sa gaseasca un E9x 335D LCI bine dotat.

 

"Bai omule", "bai"...in afara de niste pareri 100% subiective si niste desconsiderari grave la adresa parerilor mele, nu vad nimic concret scris de tine aici. Vorbesti de feeling-ul tau, de ce crezi tu, de ce vei face tu, etc! Rezuma-ti parerile la ceea ce sunt...pareri personale. Nu am absolut nimic cu parerile tale. Daca tu il sfatuiesti pe om sa isi ia E90, E91 pentru ca asta este parerea ta, super. Nu am absolut nimic cu asta. Dar nu incepe sa o impui ca litera de lege, ca F30 este garantat inferior E90. Si nu inteleg de unde a venit F10 in discutie, noi eram la subiectul E90 vs F30. Probabil e un jab (jalnic as spune) la masina pe care o detin...ai simtit tu cumva ca este un argument bun la momentul potrivit, desi eu ma rezumasem la 2 masini din aceeasi clasa (3).

 

Am mers cu toate modelele insirate de tine mai sus si am si eu parerile mele, dar nu vin aici sa le impun ca lege. Si nu ai nici cea mai vaga idee de la cine imi iau eu informatiile si totusi imi zic ca imi iau informatii gresite, doar pentru ca asa zici tu. Asta e mama subiectivisumului.

 

Ce zici sa ne vedem fiecare de parerea lui si o lasam acolo pana cand nu ne ia un moderator pe faras? :angel:

Edited by ViBogdan
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ia ceva sa te linistesti putin.

Sa sti ca nu vorbeam doar cu tine, daca citesti bine topicul, omul care cere cateva informatii este interesat si despre F10. Nu tu reprezinti centrul discutiilor sa sti.

Si nu, e9x nu e cea mai tare masina nici in opinia mea, nici in a altora, dar este o masina foarte buna si cel care a deschs topicul este interesat de masina respectiva.

Pt ca un F30, F10 sa fie mai ok, optiunile necesare sunt in primul rand rare si in al doilea rand scumpe. Poate nu citesti in profunzime.

 

La cate am vazut, poti lua informatii de la cine vrei tu, este treaba ta ce faci Bogdane.

 

Eu as lua 330/335 bine dotat E90 sau de ce nu chiar E91 daca ai nevoie de spatiu si ramai si cu bani de intretinere thumbsup.png

Intre F30 si F10 .. mai bine un seria 4 430d sau chiar 435d daca bugetul permite shifty.gif

Alta optiune de luat in seama pentru seria 4 este 425D-ul. Masina este si mai noua si puterea, respectiv cuplul e destul de bun pentru un motor de 2000, iar softata chiar te duce in ipostaza sa te gandesti daca merita sa platesti impozitul unui motor de 3000, cand te apropii de 280cp de la un motor de 2000 biturbo softat.

Edited by Moraru Stefan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ia ceva sa te linistesti putin.

Sa sti ca nu vorbeam doar cu tine, daca citesti bine topicul, omul care cere cateva informatii este interesat si despre F10. Nu tu reprezinti centrul discutiilor sa sti.

Si nu, e9x nu e cea mai tare masina nici in opinia mea, nici in a altora, dar este o masina foarte buna si cel care a deschs topicul este interesat de masina respectiva.

Pt ca un F30, F10 sa fie mai ok, optiunile necesare sunt in primul rand rare si in al doilea rand scumpe. Poate nu citesti in profunzime.

 

La cate am vazut, poti lua informatii de la cine vrei tu, este treaba ta ce faci Bogdane.

 

 

Alta optiune de luat in seama pentru seria 4 este 425D-ul. Masina este si mai noua si puterea, respectiv cuplul e destul de bun pentru un motor de 2000, iar softata chiar te duce in ipostaza sa te gandesti daca merita sa platesti impozitul unui motor de 3000, cand te apropii de 280cp de la un motor de 2000 biturbo softat.

.

 

Stiu ca omul e interesat si de F10 dar fiind de aceeasi parere, ca un F10 va fi scump datorita optiunilor necesare ca sa fie decent, l-am lasat in afara discutiei si m-am rezumat la Seria 3.

El venind de pe E90, nu cred ca va fi mult mai incantat de un E9x foarte bine dotat fata de un F30 decent spre bine dotat. O schimbare de generatie atarna mult mai mult, in opinia si experienta mea, decat un upgrade la generatia curenta. Este totusi, un avans tehnologic la care s-a lucrat din greu pentru a tine pasul cu timpul.

 

E bine sa ne luam informatii din cat mai multe locuri dar sa le digeram ‘la rece’ :p. In rest, bafta!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vai cate aberatii de la cei care zic ca seria 3 F e cea mai praf si optionalele sunt scumpe dar recomanda seria 4 (care e identica tehnic si 5% diferita ca aspect) e mai ok desi e mult mai rara deci mult mai scumpa.

 

1 la mana seria 3 E e mult mai mica interior ca F, ai mai putin spatiu in spate ca intr-un opel astra

2 la mana seria 5 evident ca nu e la fel de manevrabila ca 3 dar ai ceva mai mult spatiu. Ai in schimb bordul o generatie in urma, deci mai nasol.

 

In cele mai multe cazuri cine zice ca E e peste F are E sau nu isi permite un F

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.