Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Masina mea (F30 ce e drept dar tot 2.0 diesel) va face in curand 4 ani, urmeaza a 3a revizie la cca 67-68.000 km....deci o medie de cca 22.500 km si 16 luni/revizie.... Nu cred ca mai prind a 4a revizie in intervalul de 5ani/100.000 km din Service Inclusive.
Link to comment
Share on other sites

Coco, intervalul de revizie este la 2 ani sau la nr de km.

Contorul pt ulei a scazut proportional cu nr de km efectuati?

 

In mod normal ar fi 30.000km insa daca mergi mai tare sau in oras, uleiul isi pierde proprietatile si trebuie schimbat mai repede.

 

La mine, culmea, de fiecare data la 23.000km a trebuit schimbat, care a insemnat fix anual.

 

Pai vad ca imi zice: scadent martie 2022 sau 17.000 de km, deci da, la doi ani. Dar eu la toate masinile pe care l-am avut, am facut revizii la maxim 10 000 km.

Link to comment
Share on other sites

Am platit 1250 manopera,filtrele si uleiul.

Tocmai de aia am zis sa incerc si in alte parti.ma intereseaza sa fie un lucru bine facut,indiferent de cost.nu am cautat sa fie ieftin,am cautat sa fie calitate.se pre ca nu am gasit

 

 

 

 

M-am gandit si eu la varianta asta.am vazut ca au bagat ulei original BMW.sper doar sa nu fie contrafacut.

 

Pai ti-au facut un pret ok, la reprezentanta te costa cam dublu.

 

 

Salutari!

Am trecut de 20.000 km. Totul perfect, pe ger -20 pornirea a fost OK.

La viteze mari, de peste 130, și temperaturile astea scĂŁzute, aerul suiera/cârâie pe undeva pe la stâlpul B stânga și face un zgomot ciudat, care nu l-am auzit pe temperaturi de la 10 plus, dar nu tot timpul, depinde dacĂŁ este vânt lateral, etc.... Nu știu dacĂŁ sa deschid un caz pe tema asta sau nu, ma gândesc ca e normal, materialele lucreazĂŁ ...dar, in același timp, in dreapta nu am sesizat.

Vroiam sa fac o observație legata de geamuri. Pe Insignia B GSI, am comandat geamuri laminate, era o extra opțiune, care izola fonic mult mai bine decât geamurile de pe G30. Este liniște in mașinĂŁ la viteze de croaziera, sa nu ĂŽnțelegeți greșit, dar la GSI era mult mai bine...

 

Eu pana la 47k km nu am sesizat vreo problema cu antifonarea la G30, bine nu e timpul trecut sa apara. Mi se pare chiar extrem de "tacuta" chiar si la viteze de 200+.

Singura treaba deranjanta pe care am avut-o de la inceput sunt niste troncaneli la plafon, in spatele trapei, undeva deasupra banchetei spate si doar cand am capitonajul interior al trapei deschis. Se aude doar cand merg pe drumuri proaste.

Alte zgomote momentan nada :huh:

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat ca e o problema cu antifonarea, ci doar ca se putea mult mai bine.

 

Eu mi-am dat seama de chestia asta cand am condus x5, 25d, care paractic este acelasi motor cu 20d.

 

X5-ul fiind patrat si facand zgomote f mari la viteza, necesita clar o antifonare f buna astfel incat la viteze mari sa fie decent.

Ca atare, cand pornesti motorul sau mergi cu viteza mica, motorul la x5 nu se aude, pe cand ale noastre se aud ca tractorul in interior.

Pe la 160kmh zgomotul interior mi s-a parut identic, iar la viteze mai mari, x5-ul mai zgomotos, antifonarea nemaifacand fata.

Trebuie sa pornesti un x5 25d si apoi imediat masina ta si sa stai in ambele, ca sa iti dai seama ca se putea mai bine seria 5.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca citesti pe site-ul ZF, se recomanda schimbul la 150.000 km. Daca intrebi aici la ZF, iti vor spune ca se schimba intre 80.000 si 120.000. Daca intrebi la reprezentanta BMW, nu se schimba niciodata. Deci probabil pe la 140.000-150.000 ar trebui schimbat, insa cel mai greu e sa alegi unde faci schimbul. Eu chiar iau in calcul un drum la Viena sau Munchen, la ZF. Edited by Bogdan@
Link to comment
Share on other sites

Daca intrebi la reprezentanta BMW, nu se schimba niciodata.

 

la reprezentanta nu au pompa cu capul cotit pt a scoate uleiul din diferentiale, deci astfel de operatiuni le sunt straine.

Cand am vrut sa fac eu un asa schimb, i-am intrebat daca au o asa pompa iar receptionerul de service se uita nesigur la mine neintelegand intrebarea. Cand am venit sa iau masina(o lasasem prioritar pt alta lucrare), mi-a spus ca nu au putut schimba uleiul in diferential pt ca nu au pompa respectiva.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta nu au pompa cu capul cotit pt a scoate uleiul din diferentiale, deci astfel de operatiuni le sunt straine.

Cand am vrut sa fac eu un asa schimb, i-am intrebat daca au o asa pompa iar receptionerul de service se uita nesigur la mine neintelegand intrebarea. Cand am venit sa iau masina(o lasasem prioritar pt alta lucrare), mi-a spus ca nu au putut schimba uleiul in diferential pt ca nu au pompa respectiva.

 

In lipsa pompei dedicate se poate folosi o seringa de dimensiuni mai mari si careia ii atasezi un furtunas pe care-l introduci in locasul de umplere. Cel putin la mine asa a procedat mecanicul in cazul ambelor diferentiale, dar si la cutia de transfer. Cica la modelele mai vechi, acestea erau prevazute si cu buson de golire, nu doar de umplere. Mai ales la cutia de transfer unde nu poti extrage tot uleiul, dintr-un litru de ulei la interval de 2 sau 3 luni mi-a facut schimbul de doua ori a.i. sa fie cat mai proaspat noul ulei la final. Deci se poate si fara pompa dedicata.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

BunĂŁ seara și bine v-am gĂŁsit ținând cont ca sunt membru nou!

Am hotĂŁrât sa achiziționez un G30 530D xdrive.In cazul ĂŽn care este cineva curios voi atașa link-ul.

Mentionez ca de 3 ani sunt posesor de o alta marca iar ĂŽn trecut am cochetat cu E39 timp de 6 luni.

Am apelat la voi pentru a cere sfaturi ĂŽn legĂŁturĂŁ cu eventualele "bube" ale acestei generații de seria 5,costuri ĂŽntreținere, pĂŁrți negative,probleme des ĂŽntâlnite și dacĂŁ sunt grave.

Sunt o persoana care din moment ce ĂŽși alege o masina acord o atenție și grija uneori "obsesiva" și de aceea cer sfatul la dumneavoastrĂŁ, pentru a ști la ce sa ma aștept.

Seara frumoasa și mulțumesc!

Link:

 

https://www.ahg-mobile.de/de/fahrzeugsuche/bmw-530d-xdrive-aut-luxury-line-navi-prof-edc-pdc-41757

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

Daca o mașinĂŁ ca asta ar avea probleme la 100.000 km... atunci nu mai am incredere in "nemti" si ma mult la "japoneze".

Daca masina a fost intretinuta corect si nu a avut avarii serioase ... atunci nu ar trebui sa fie probleme. Foarte frumoasa!

 

De exemplu am citit aici pe forum diferite opinii legate de schimbul uleiului din cutie. Unora li s a recomandat sa ĂŽl schimbe ĂŽn intervalul 100-120.000 km, alții spun ca cei din reprezentanta nu aduc vorba de schimbul de ulei și tot asa.

Poate veți spune ca masina are un preț "ridicat" ĂŽnsĂŁ prefer sa achiziționez de la dealer autorizat sau reprezentanta, garanție, buy back șamd.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut o vectra C din 2008 pana in 2015.

 

Nu am vazut sluga mai buna ca Opelul. Peste 170.000 am facut cu ea si doar doua amortizoare fata a cerut. Uneori o lua nebuneala si nu mai pornea, vara fiind. Dupa ce ii dadeam cateva injuraturi, isi revenea la cap.

Nu am investigat din ce motiv se comporta astfel uneori.

 

Later edit

Prostul cu minusurile e aici. Imi place ca are ocupatie.

Eu unul, nu as suporta sa ma faca cineva in toate felurile, asa cum primeste el de la mine.

De ce nu esti barbat ma, sa imi spui in fata care imi dai minusuri doar sa atragi atentia?!

Imi place ca imi acorzi atentie mai ceva decat o muiere geloasa :)

Edited by edit
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.