Jump to content

G20 330Xi


Kragod
 Share

Recommended Posts

Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu :) . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea ;))) poate si inaltimea e de vina

 

Nu sunt nervos. :) Sunt chiar foarte fericit haha. Si am plafon negru, dar am vrut culori cat mai inchise in masina. Oricum am depasit bugetul cu vreo 1500 euro, a trebuit sa ma opresc din a adauga optiuni la un moment dat. :)

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina e senzationala! S-o conduci cu placere!

 

Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine.

Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el.

 

Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. :))

 

Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.

 

Multumesc!

HUD a fost optiunea la care am renuntat ultima. 1120 euro- am zis ca e totusi prea scump. La un 300-400 de euro as fi luat-o, dar cum am zis intr-un post anterior deja depasisem bugetul cu vreo 1500 de euro. Am zis ca pot cobori ochii cativa cm mai jos sa vad viteza.

Aia e, alegeri in viata :)

Link to comment
Share on other sites

Da, categoric! Ziceam doar ca as fi ales HUD in detrimentul trapei, daca era cazul. Nu are importanta in final, masina e bomba. De la culoare, la dotari, la motorizare, e foarte tare. Cred ca toata lumea realizeaza ca poti lejer sa dublezi costul unei masini adaugand optiuni, dar undeva trebuie sa te opresti. E o masina dupa care nu ai cum sa nu intorci capul. Edited by rashpy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Și mĂŁcar a avut posibilitatea de a alege aia versus aia.

 

Ce te faci când e deja cu rulaj (fie el și mic) și primești pe gât o grĂŁmadĂŁ de chestii de care nu ai nevoie, sau mai rĂŁu, are aproape tot ce vrei dar n-are fix una din dotĂŁrile de pe lista ta de dorințe, ești nevoit apoi sĂŁ zici pas la o mașinĂŁ bunĂŁ sau accepți ĂŽn cele din urmĂŁ lipsa acelei dotĂŁri. Important e sĂŁ fie cel ce cumpĂŁrĂŁ mulțumit de alegere, cĂŁ el merge cu ea zilnic pânĂŁ la urmĂŁ. Știe fiecare mai bine ce i se potrivește și ce nu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, categoric! Ziceam doar ca as fi ales HUD in detrimentul trapei, daca era cazul. Cred ca toata lumea realizeaza ca poti lejer sa dublezi costul unei masini adaugand optiuni, dar undeva trebuie sa te opresti.

 

 

stiu pe cineva care la o masina de 30k pret standard, a bagat optiuni de 21.500 chiar acum doua sapt si a comandat-o.

mai punea lejer 3000 daca masina respectiva avea in lista de optiuni webasto si scaune incalzite spate. mai voia ceva dar nu imi amintesc ce anume. efectiv omul a bifat absolut tot ce i s-a parut interesant.

este vorba de un 218i grand tourer.

a primit 23.3% discount

Edited by edit
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina e exact ce trebuie, incepand cu motorul :goodjob:

 

Vad ca trapa a ridicat multe discutii :) Mie unul imi place. Utilitatea ei consta, chiar si vara, daca o lasi rabatata (deci nu deschisa de tot), cand intri in masina pot sa fie si cu 10 grade mai putin (si la 55-60 de grade conteaza). Plus ca multe masini vin si cu ventilatie auxiliara, deci totul lucreaza pentru confortul sporit al pasagerilor.

 

Sa o stapanesti sanatos. :thumbsup:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina! s-o folosesti sanatos!

 

Curiozitate: banuiesc ca ai luat motor de 2.0 4cyl pentru taxe, insa nu ti-e teama ca si B48B20(ce ai tu pe masina) o sa aiba aceiasi soarta ca si N20B20(motorul de 2.0 benzina 4cyl de 248 cp) care a devenit destul de problematic cu timpul?

 

Nu este în niciun caz aceeași situație. Omul are mașina luată de la 0km. Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave, fiind singurul proprietar și știind concret ce are/face mașina.

 

B48 oricum e un pas înainte. În plus eu nu m-aș hazarda să zic nici că N20 e problematic, atâta timp cât nu e muncit, întreținut corespunzător și necălărit real dar în bord la jumătate.

 

Și mai e o chestie. Banii pe impozit îi poți redirecționa mai bine într-un Casco sănătos. Nu e ca și când cu 2.0 258CP nu poți face depășiri în siguranță și dintr-o dată e nevoie de minim 6 linie.

Edited by deeJayOg
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@deeJayOg

 

Nu cred ca asa a vrut sa sune intrebarea colegului. Ci mai degraba, ca motoarele N20 sunt problematice, lucru dezbatut pe larg si pe forumurile din afara. Iar afirmatia ta, ca un benzinar ar fi problematic pentru ca nu e intretinut si e calarit, e grabita si nefondata. Nu sunt multe benzinare cu km dati peste cap, de fapt eu nu stiu niciunul. Sunt rare, si nu sunt nici pe departe alegerea romanilor ca motoare SH.

 

Probleme la N20: https://bmwtuning.co/bmw-n20-common-problems/

Edited by P.I.M.P.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cunosc potențialele probleme, dar prea se generalizează. Sunt potențiale probleme, lucruri care se pot întâmpla dar nu e garantat că se întâmplă. E aiurea să generalizezi că N20-urile au probleme doar pentru că pot exista pe ici pe colo diverse situații. Dacă te raportezi statistic la nr de mașini cu N20 vândute vs probleme cu distribuția să zicem ai să vezi că procentul este foarte mic. E ok să zicem că N20 e pilaf când 5-6% sunt raportate cu probleme? Cam cum e și cu distribuția lui N47.

În plus mașina e nouă, cu garanție. Chiar stăm să ne uităm la drobul de sare?

Edited by deeJayOg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dar te rog, nu mai vorbi prostii.

 

S-a facut redesign la lantul de distributie la N20: http://www.rightfootdown.com/automotive-news/bmw-redesigns-n20-timing-chain-components-n26-too/

 

Recall-uri pt diverse probleme, sunt minim 2-3, nu stiu unde sa le caut acum pe toate. Asta e primul pe care l-am gasit: http://www.brrperformance.com/blog/?p=2509

 

Daca nu stii, nu mai vorbi doar sa facem posturi aiurea.

 

Si da, se poate generaliza, daca bmw a generalizat problema.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Bine, nu mai vorbesc prostii. N20 e praf. B48 o să fie tot praf, drobul de sare maică!

 

Cu citat din unul articolele postate. "May fail, but usually after 50/60000 miles" - după cum vezi este cum spuneam și eu: "Chiar și dacă prin absurd am zice că ajunge să o țină și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum să dea de probleme grave" - poate exagerat la nr de km, corect.

 

Cuvinte ca "may", "usually" implică un grad de probabilitate, nu o garanție.

 

Alt citat din același articol: "As discussed throughout this article the BMW N20 is an overall reliable engine that does not have many common issues." - Overall reliable engine = Praf, Problematic?!

 

Gata, nu mai vorbesc prostii.

Edited by deeJayOg
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service.

 

Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca).

 

Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara).

 

Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Observ ca tendinta actuala este de a tine masina pentru o perioada de 3-4 ani. Care ar fi avantajul financiar pentru a o vinde atat de repede. Este deprecierea mai mica?

Sau singuru motiv tine de nevoie de schimbare din cauza dorintei de a tine pasul cu ce este nou?

 

Din start daca iti iei masina de noua, nu exista avantaj financiar. Din nou o chestie asumata de mine. Am vrut cat mai repede G20, si nu am fost dispus sa astept 2-3 ani pentru a o gasi SH la un pret considerabil mai bun decat pretul de noua.. Si atunci poate fara una-doua optiuni pe care le vroiai dar "ehh asta e, hai ca o iau, ca bifeaza majoritatea optiunilor dorite".

 

Acum nu am urmarit tendintele din Romania in ceea ce priveste cumpararea sau vinderea masinilor in general, dar din punctul meu de vedere o masina nu trebuie tinuta mai mult de 5 ani, din ambele motive spuse de tine: deprecierea si dorinta (nu nevoia) de a avea noul model. Diferenta de tehnologie de la un model la altul in ultimii 15 ani este majora. Pe mine ma inteeseaza ca masina sa nu fie uzata moral din punct de vedere tehnologic. CU cat voi inainta in varsta probabil nu ma va mai interesa, asa ca profit acum :)

Edited by Kragod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este ĂŽn niciun caz aceeași situație. Omul are mașina luatĂŁ de la 0km. Chiar și dacĂŁ prin absurd am zice cĂŁ ajunge sĂŁ o ținĂŁ și 150-200000km și 6-7 ani, tot nu are cum sĂŁ dea de probleme grave, fiind singurul proprietar și știind concret ce are/face mașina.

 

B48 oricum e un pas ĂŽnainte. Ăn plus eu nu m-aș hazarda sĂŁ zic nici cĂŁ N20 e problematic, atâta timp cât nu e muncit, ĂŽntreținut corespunzĂŁtor și necĂŁlĂŁrit real dar ĂŽn bord la jumĂŁtate.

 

Și mai e o chestie. Banii pe impozit ĂŽi poți redirecționa mai bine ĂŽntr-un Casco sĂŁnĂŁtos. Nu e ca și când cu 2.0 258CP nu poți face depĂŁșiri ĂŽn siguranțĂŁ și dintr-o datĂŁ e nevoie de minim 6 linie.

 

 

Asa cum zicea si P.I.M.P. in posturile anterioare, nu vreau sa spun ca N20 e praf, insa da, e problematic("may","usually" etc).

 

B48 clar e un pas inainte, insa merge pe aceiasi reteta.

 

@deeJayOg

 

Nu cred ca asa a vrut sa sune intrebarea colegului. Ci mai degraba, ca motoarele N20 sunt problematice, lucru dezbatut pe larg si pe forumurile din afara. Iar afirmatia ta, ca un benzinar ar fi problematic pentru ca nu e intretinut si e calarit, e grabita si nefondata. Nu sunt multe benzinare cu km dati peste cap, de fapt eu nu stiu niciunul. Sunt rare, si nu sunt nici pe departe alegerea romanilor ca motoare SH.

 

Probleme la N20: https://bmwtuning.co/bmw-n20-common-problems/

 

Exact, +1, mersi de explicatii!

 

 

Multumesc de urare!

 

Mi-am configurat motorul asta nu pentru taxe, ci poentru ca nu am mai vrut diesel, si nu imi permiteam motor de 6 cilindri benzina. De altfel, era cam overkill pentru nevoile mele. Deci a fost "sweet spot" pentru mine motorul de 4 cilindri.

SI ca sa iti raspund punctual, nu mi-e teama, pentru ca masina are garantie din bara in bara timp de 4 ani, si am de gand sa o vand cu garantia inca valida ( probabil putin dupa 3 ani o scot la vanzare).

 

Inteleg si mersi de raspuns! Multi km fara incidente! O sa urmaresc topicul cu interes :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asa cum zicea si P.I.M.P. in posturile anterioare, nu vreau sa spun ca N20 e praf, insa da, e problematic("may","usually" etc).

 

B48 clar e un pas inainte, insa merge pe aceiasi reteta.

 

Am înțeles acum. Am interpretat poate eu greșit - am avut senzația că vrei să zici că e de evitat complet după cum citisem inițial postarea ta, N20 odată și acum B48. Oricum, B48 are de făcut testul timpului până una alta, deși sunt de prin 2014 deja pe mașini.

Motorizarea asta sincer e exact cum zicea și Kragod "sweet spot", din punctul meu de vedere. Pe șasiul de G20, e chiar ce trebuie pentru un regular car. Că nu vorbim de M3 aici, evident. Sper să nu-i fie pătată imaginea ca fiind problematic.

Edited by deeJayOg
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Din start daca iti iei masina de noua, nu exista avantaj financiar. Din nou o chestie asumata de mine. Am vrut cat mai repede G20, si nu am fost dispus sa astept 2-3 ani pentru a o gasi SH la un pret considerabil mai bun decat pretul de noua.. Si atunci poate fara una-doua optiuni pe care le vroiai dar "ehh asta e, hai ca o iau, ca bifeaza majoritatea optiunilor dorite".

 

Acum nu am urmarit tendintele din Romania in ceea ce priveste cumpararea sau vinderea masinilor in general, dar din punctul meu de vedere o masina nu trebuie tinuta mai mult de 5 ani, din ambele motive spuse de tine: deprecierea si dorinta (nu nevoia) de a avea noul model. Diferenta de tehnologie de la un model la altul in ultimii 15 ani este majora. Pe mine ma inteeseaza ca masina sa nu fie uzata moral din punct de vedere tehnologic. CU cat voi inainta in varsta probabil nu ma va mai interesa, asa ca profit acum :)

 

Multumesc pentru raspuns! Am inteles motivatia. In plus si finantarea asta pe 36 de luni (BMW Select - parca), cu reziduala mare, te incurajeaza sa schimbi mai des masina.

Edited by Fuzzz
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
probabil ca dupa ce trece de 5000km, va avea un consum de ~12l/100 in Bucuresti (cu start/stop) si 7l/100 la drum lung; un consum foarte bun, tinand cont ca este benzina; compromisul perfect intre sportivitate si costuri de exploatare.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.