Jump to content

G20 330Xi


Kragod
 Share

Recommended Posts

La Sfarsitul lui Ocotmbrie mi-a venit si mie in sfarsit masina. Fosta masina a fost un F30 din 2013. Pun cateva poze cu noua achizitie. Masina a venit si cu card, pe langa chei, cu care pot incuia/descuia masina.

 

post-82065-0-34658300-1573464341_thumb.jpg

 

Felicitari si sa parcurgi multi km fara incidente. Cred ca-i primul G20 de pe forum. Sa inteleg ca ai comandat-o de noua?!?!

 

Lasa-ne si niste poze cu interiorul. Si mie imi place f mult G20-le si mai mult ca sigur aceasta va fi urmatoarea masina, impreuna cu aceeasi motorizare ca si a ta. Sunt curios cum e motorul si poate in timp ne ti la curent in ceea ce priveste si fiabilitatea lui. Depinde si cat de mult vrei s-o tii.

Bafta cu ea.

 

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

Cum ti se pare fata de f30? As fi curios care este consumul urban/extra? Si eu ma gandesc la un 330xi pt viitor.

 

Consumul e pe undeva pe la 10.5 acum, dupa 800 de km, dar nu cred ca e f relevant am tot accelerat-o. Ma astept sa fie pe undeva pe la 11 consum mediu. Fosta F30 era diesel 2.0, deci imi va creste consumul, dar e o chestie asumata cand am comandat-o. :)

Edited by Kragod
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Felicitari si sa parcurgi multi km fara incidente. Cred ca-i primul G20 de pe forum. Sa inteleg ca ai comandat-o de noua?!?!

 

Lasa-ne si niste poze cu interiorul. Si mie imi place f mult G20-le si mai mult ca sigur aceasta va fi urmatoarea masina, impreuna cu aceeasi motorizare ca si a ta. Sunt curios cum e motorul si poate in timp ne ti la curent in ceea ce priveste si fiabilitatea lui. Depinde si cat de mult vrei s-o tii.

Bafta cu ea.

 

 

Multumesc! Eu am trecut de la F30 2.0D la asta, si mi se pare ca motorul se aude senzational, si masina e destul de sprintena. Deocamdata am de gand sa o tin vreo 3 ani, vedem ce se intampla in viitor.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Este un lucru pe care il regret la configuratie pe care am facut-o, si pe care il voi schimba si anume grila. Ar fi trebuit sa o pun neagra, mai ales ca merge f bine cu jantele negre de iarna,capacele de la oglinzi negre si sadhowline-ul din lateral. Jantele de vara nu sunt negre, sunt cele care vin standard in pachetul de M.

Dar nici o problema, se rezolva in curand. :)

 

Nu stiu daca sa o pun ca plus sau minus, cand o pun in sport, suspensia adaptiva M face masina foarte teapana, si la fiecare denivelare se simte (inclusiv autostrada). Pe de o parte, sentimentul ca se transforma in masina sport e misto, pe de alta parte parca o face cam prea rigida la denivelari.

 

Salut. Si eu tin sa te felicit, la fel, anul viitor aceeasi motorizare vine si la mine. Din ce imi dau seama, ai luat o putin rulata prin premium selection. Cum a fost discount ul fata de nou si interactiunea cu Bavaria?

 

Multumesc! Masina a fost configurata de mine, in limita a ceea ce am vrut sa aiba si cat mi-a permis bugetul. Au fost optiuni pe care nu le-am pus, pentru ca nu am considerat ca merita banii( HUD,trapa, gesture control sau inchiderea automata a portbagajului) dar nu am vrut sa fac rabat de la experienta de condus efectiv a masinii, asa ca acolo am bifat tot. Si am vrut neaparat faruri laser nu pentru ca LED-urile sunt proaste ci pt ca nu suport DRL-urile de la LED, niste rahaturi de dungi in josul farului. Au fost cam nesimtiti BMW cu asta, sa te forteze intr-un fel la upgrade-ul de laser.

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

Cred ca trapa merita banii . O masina f frumoasa si atragatoare . Sa o stapanesti sanatos

 

Da, timp de 2-3 sĂŁptĂŁmâni, primĂŁvara și toamna. Când e prea frig evident e degeaba, când e prea cald arde prea tare chelia :turned: - și eu am renunțat la trapĂŁ. F30-ul avea. Nu-i simt lipsa.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Cred ca trapa merita banii . O masina f frumoasa si atragatoare . Sa o stapanesti sanatos

 

Sa nu ne intelegem gresit. Toate sunt optiuni "nice to have". Ca sa adaug trapa, optiunea era 1200 de euro. Tu ai fi pus-o? Eu am preferat sa adaug suspensie adaptiva M la acelasi pret. Un G20 cu motorizarea asta si cu toate optiunile pe ea ajunge pe la un 78K pret de lista, cu 17K mai mult decat configuratia mea. Acum depinde ce cauta fiecare de la masina lui...

Edited by Kragod
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa culoarea, primul G20 de pe forum :D. Si eu tot 330i as vrea dar fara xdrive :D Si eu sunt curios de minime -maxime la consum, eu ma astept la un 7-15.

 

Multumesc! Am vrut neaparat culoarea asta, mi se pare deosebita fata de negru de exemplu. Albul este interesant si el, putin perlat, in soare se vede misto, dar albastru m-a fermecat si am ramas la el.

 

In ceea ce priveste xdrive, nu am tinut neaparat, ma gandeam initial la RWD cu diferential M, care ajungea la acelasi pret. Cu siguranta era mai fun in configuratia aia, dar cum nu sunt nici pilot sa scot maxim din genul ala de "spec", am decis xdrive. Sincer, la revanzare cred ca ma va ajuta mai mult, romanii in general sunt speriati de RWD, cred ca se transforma BMW-urile in sanii iarna....

Din cateva teste personale masina parca este RWD biased in continuare, nu se simte rau.

Edited by Kragod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu fii nervos ... e masina ta poate ca merita trapa daca mai aveai 1200 E altfel clar nu :) . Daca nu ai plafon negru nu o sa simti lipsa . Eu la 6 am plafon negru fara trapa simt ca ma sufoc , nu vad semafor daca opresc prea in fata , de astea ;))) poate si inaltimea e de vina Edited by Myx
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Masina e senzationala! S-o conduci cu placere!

 

Legat de optiuni, fiecare stie de ce are nevoie. Eu as fi pus HUD de exemplu. Imi place f mult si chiar il folosesc. Trapa nu as fi pus nici daca era 300 euro. Efectiv e degeaba pentru mine.

Am trapa la masina actuala, am deschis-o o singura data, dupa care am inchis-o repede ca mi s-a facut frig. Am panoramic de fapt, e okish ca intra mai multa lumina, dar puteam lejer sa traiesc fara el.

 

Fun fact: Sotia a vrut neparat masina cu trapa, era singura optiune pe care si-o dorea pentru masina ei. N-o interesa de scaune incalzite, confort access, VSS, etc. Trapa. Neaparat trapa. Am gasit o masina pentru ea, dotata decent, care avea si trapa. Dupa ce a condus-o 3 luni am intrebat-o daca a deschis vreodata trapa. Raspunsul a fost ca nu, ca a si uitat ca o are, dar ca scaunele incalzite sunt f utile. :))

 

Pentru mine, personal, nu exista nimic mai inutil decat trapa. Pentru altii, e o optiune fara de care masina nu are niciun sens. E f subiectiv cand vine vorba de dotari.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.