Jump to content

Eroare-Nivel lichid parbriz scazut


Recommended Posts

Mi e tot mai clar ca ori senzorul e stricat, ori e fitzoasa masina.

Ieri dupamasa cand am plecat spre casa nu am mai avut avertizare de lichid de parbriz scazut. Azi dimineata iar, acum la pranz, iar a disparut...

Am impresia ca face doar cand e rece... peste zi se mai incalzeste vremea...

Stiti vreun preot care sa o exorcizeze?

Link to comment
Share on other sites

Aparent simptomele sunt cunoscute și pe site-uri străine, dar cu lichidul rain x -25 grade. Conține ceva substanță care strică senzorul și când este foarte frig se face ca o mâzgă pe parbriz și rămân urme.

Poate îl folosești rapid și pui lichid albastru -20 ca tot omul 😛

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sskkaa said:

Mi e tot mai clar ca ori senzorul e stricat, ori e fitzoasa masina.

Ieri dupamasa cand am plecat spre casa nu am mai avut avertizare de lichid de parbriz scazut. Azi dimineata iar, acum la pranz, iar a disparut...

Am impresia ca face doar cand e rece... peste zi se mai incalzeste vremea...

Stiti vreun preot care sa o exorcizeze?

vezi ca la g21 trebuie schimbat tot recipientul ala, mi-au spus ca nu se poate schimba doar senzorul , habar nu am cat costa ca eu am achimbat pe garantie dar ma gandesc ca nu e ieftin

ma gandesc ca si la x3 e aceiasi chestie, nu m-as mira sa fie acelasi recipient

Link to comment
Share on other sites

Mda, deci vineri am venit la Tg Mures fara probleme, iar azi am bagat o tura pana la Toplita si dimineata s a incapatanat notificarea sa dispara. Am golit rezervorul, am umplut cu alt lichid, la fel. Enervata nu e notificarea ci faptul ca nu merge stropitorul pentru luneta! Parbrizul il pot spala chiar si cu notificarea in bord, dar luneta nu. Si cum drumul a fost ba umed ba uscat imi venea sa i dau foc. E clar ca sapt viitoare trebuie sa fac ceva ca ma exaspereaza.

Voi incerca cu curatarea senzorului, si daca nu merge, schimb rezervorul, asta e.

Sau mai aveti alte propuneri sugestii?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg nici eu. Dar asa e, pt parbriz merge, pentru luneta nu.

Daca opresc si repornesc motorul, pana sa reapara notificarea, merge sa spal repede si luneta, dar doar 2 3 sec... dupa ce apare notificarea servus... 🤣🤦

Link to comment
Share on other sites

Am reanalizat un pic etapele umplerii si am expus gresit cred completarile...

1) acum 7k km la revizie BMW a completat full cu solutie de a lor cred

2) la vreo saptamana doua am vrut sa completez cu jetxpert -30, dar fiind inca plin n am mai pus

3) inainte de tura 2 de ski la jasna in 21 ianuarie am bagat 4L de lichid de parbriz de la OMV, dinala albastru de al lor -20 sau -30 grade. Nu am avut nicio problema pe drum sau pe acolo, fiind chiar -10 grade noaptea si masina nepornita 3 zile.

4) saptamana asta am avut prima eroare si dupa cum am expus mai sus, notificare, si am completat cu jetxpert de -30, vreo 1L si de acolo...

5) am consumat tot si pus ceva ieftin din magazin -20 grade, albastru ca cerul. Si epopeea continua...

Deci notificarea a inceput cu lichid de parbriz OMV, care e albastru. Bagat JetXpert albastru, notificarea persista, lichid ieftin albastru...

Ca spuneau unii colegi pe prima pagina ca senzorul nu citeste cantitatea si "opacitatea/calitatea"...

Link to comment
Share on other sites

singura explicatie logica este ca de luneta nu ai neaparata nevoie, dar de parbriz da. asa ca atunci cand resursele sunt limitate( lichidul de parpriz) prioriteaza de ce este nevoie.

un fel de idiot proof, nu te lasa sa iti consumi ultimii 3 stropi pe ceva neimportant

  • De acord! 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

..epopeea nivelului mic in rezervorul stergatorului.. 

Ca nota generala, pentru ca nimeni nu si-a dat o parere practica despre halul in care poate ajunge un rezervor de spalator .. numai dupa ce il dati jos vedeti ce depuneri raman pe  peretii interiori.. in urma folosirii substantelor astea anti-inghet.

Da, se depune mazga murdara pe interiorul rezervorului. Aceasta contribuie la citire eronata a nivelului inclusiv stricarea pompei.. 

Asadar trebuie desfacut si vazut de ce nu citeste nivelul corect. Senzorul nu se poate schimba pentru ca e prins in plasticul vasului inca de la fabricarea lui. Altfel schimbarile de temperatura iarna vara, dilatarea contractarea vasului fac orice prindere sa se slabeasca in timp daca ar fi vreo etansare a senzorului cu garnitura de cauciuc, strangere mecanica.. nu prea exosta solutie de compomis.

In schimb motorul poate fi schimbat fara sa schimbi vasul.

Ce obisnuiesc, in mod obligatoriu, de cand cu ultima constatare a depunerilor pe interior, a fost si este ca in oricare anotimp exceptand cel de iarna sa folosesc apa normala ca sa dau posibilitatea vasului sa se limpezeasca de depuneri.

Asadar, luati aminte de la altul patit, ca sa nu desfaceti si eventual schimbati un rezervor de spalator, pentru ca nu ar exista o solutie rationala de folosit lichid de spalaltor.. exista, doar trebuie alternat..

Cine citeste si intelege poate sa si multumeasca. Multumesc pentru atentie.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am carnet de multi ani si am folosit la multe masini pe sute de mii de km tot felul de lichide de parbriz, de la cele mai mizerabile/ieftine la cele mai de fitza... dar asa ceva n am patit NICIODATA LA NICIO MASINA, indiferent de marca... ce drec e beamveu asta asa sensibil?

Si am vazut temperaturi de la -25grd la aproape +50grd...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.