Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

La passat o luna intreaga m-am plimbat pe la vreo 6 serviceuri din craiova cu un furtun in portbagaj si toti ma trimiteu in balarii.

Punctul culminant a fost cand, desi nu aveam nici o eroare, un mecanic vroia sa-mi spele chimic filtrul de particule, desi, repet, acesta era perfect functional, fara nimic aprins in bord.

Este foarte greu si neprofitabil sa gandesti care este cauza si sa nu o confunzi cu efectul si sa tot cauti. Este mai simplu sa pui testeru si sa schimbi pe bani adevarati juma de masina.

Pana la urma, satul de cautari am mai scris pe forum un mic rezumat, asta inainte sa o scot la vanzare pe nimic si mi-au raspuns cu aceeasi solutie doi baieti adevarati din Suceava si Bacau: furtunul respectiv cu o supapa mecanica pe el. Am schimbat-o in 10 minute si, de atunci, am masina

 

Este simplu sa o dau pe mana unui mecanic dar nu suport sa fiu inselat.

 

Din acest motiv am tot citit in acest timp, sa inteleg cum functioneaza, eram tamaie pana acum 1 luna, bine nu ca as fi un doctor acum.

 

Si da, mecanicii profesionisti, cativa care mai exista, nu au timp, iar noi, clientii, rabdare, din pacate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor,

 

Intrucat nu am rezolvat cu oscilatiile la relanti, va cer un sfat legat de curatarea clapetei de acceleratie (fostul proprietar zicea ca s-ar putea sa fie de la ea).

 

Dupa ce se incalzeste bine de tot (20 km), nu mai oscileaza. Oscilatiile par suportabile pe benzina, pe gaz face urat de tot (trebuie sa o trec pe benzina).

 

 

Din ce am citit aici, cauzele pot fi:

 

- valva pcv, ok

- bujii, ok

- debitmetru, ok

- bobine, ok

 

- furtune pcv

- furtune vacuum

 

- senzor ax came

- senzor arbore cotit

 

- CLAPETA ACCELERATIE

 

Clapeta este foarte greu de accesat, ce ziceti, sa pun mecanicul sa o curete si sa verifice si niste furtune?

 

In acelasi timp, as inlocui si garniturile de la capac, pierde ulei pe la 2 suruburi?

Link to comment
Share on other sites

https://www.instructables.com/id/BEST-Automotive-Smoke-Machine-You-Can-Build/

 

Maine vreau sa construiesc aparatul asta de fum.

Asta pentru ca vreau sa stiu exact daca am pierderi pe undeva sau nu.

Domnii mecanici vin cu tot felul de scenarii la care au o manopera ...

De ex., pentru garnitura de la capac, 200 lei mi se pare enorm (100 lei era mai aproape de adevar, dupa parerea mea). Daca stie ce are de facut, 30 minute sunt suficiente sa o schimbe.

Link to comment
Share on other sites

Nu te mai chinui sa bricolezi si sa construiești asa ceva, mergi in magazinele cu profil apicol si gĂŁsești un dispozitiv de afumat ce se foloseste ĂŽmpotriva albinelor.

Cat despre garnitura, cumpĂŁrĂŁ-ti o dinamometrica si o schimbi singur.

Link to comment
Share on other sites

Sa dea dracii in ea de masina. Cand ziceam ca o repar singur ce sa vezi:ma invart in jurul cozii.

Azi cand am plecat de la munca, la nici un minut de la pornire, stand pe loc, a inceput sa tremure un pic si s-a aprins ceckul: misfire 3 si 6, p0174 bank 2.

Minunat , ce sa zic.

Sters erori, mers normal ulterior.

 

Daca am pierderi de vacuum, pot da si misfire?

Link to comment
Share on other sites

Maine ma duc la apicola sa iau miere si o afumatoare, dupa ma apuc de afumat.

Intre timp voi merge doar pe benzina. Am doua drumuri mai lungi, arad si calarasi, voi vedea atunci cum se comporta la drum lung.

Pentru ca, desi am 1500km am mers mai mult im oras.

Dupa schimbarea bujiilor si a celor 2 bobine s-a vazut clar o imbunatatire, credeam ca am scapat de erori.

In drum spre calarasi voi merge si la buzau sa verific si gpl-ul, cred ca si la el sunt probleme. De fapt toate erorile apar cand masina e pe gpl.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Dupa atata coronavirus, vin cu o intrbare:la masina mea, pe evacuare sunt la final 2 tevi. Una are u fel de clapeta, credeam ca se deschide la turatii mari, este doar pentru sunet sau ar trebui sa se deschida la debit mare de gaze arse.

 

Doar pt sunet din cate stiu...se deschide vaccumatic undeva dupa 3000rpm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Dupa atata coronavirus, vin cu o intrbare:la masina mea, pe evacuare sunt la final 2 tevi. Una are u fel de clapeta, credeam ca se deschide la turatii mari, este doar pentru sunet sau ar trebui sa se deschida la debit mare de gaze arse.

clapeta din interiorul tips-ului are 2 roluri: 1-sa faca mai putin galagioasa si 2-sa faca contrapresiune in evacuare pentru a accelera incalzirea catalizatoarelor.

Link to comment
Share on other sites

Sa dea dracii in ea de masina. Cand ziceam ca o repar singur ce sa vezi:ma invart in jurul cozii.

Azi cand am plecat de la munca, la nici un minut de la pornire, stand pe loc, a inceput sa tremure un pic si s-a aprins ceckul: misfire 3 si 6, p0174 bank 2.

Minunat , ce sa zic.

Sters erori, mers normal ulterior.

 

Daca am pierderi de vacuum, pot da si misfire?

Al meu M54B25 dadea continuu missfire pe bancul 2 de pistoane (Cyl 4-5-6). Dupa luni de investigatii si piese schimbate problema a fost cu una dintre urmatoarele piese: valva PCV si/sau furtunele aferente (nu-ti recomand PCV nou, pune-i oil catch can esti muult mai castigat si iesi la sub jumatate de bani), furtun de vacuum perforat intre tubulatura galeriei de admisie si filtru de benzina, bujii (de data asta am pus denso iridium) si debitmetru de aer. Cea mai mare imbunatatire a fost cu un debitmetru de aer nou. Restul pieselor au adus imbunatatiride de 10-15% maxim.

Cand am schimbat PCV-ul, am descoperit ca unele capace de vacuum ( galeria are 3 porturi de vacuum dar doar unul este folosit) erau crapate si le-am inlocuit cu unele noi.

Am mers o vreme cu debitmetrul deconectat si a fost o imbunatatire semnificativa. Ca idee eu locuiesc in Cluj Napoca: cu debitmetru conectat aveam comsum de 15-15,5% fara debitmetru 12,5-12,8%. Debitmetrul l-am comandat pe Magneti Marelli.

 

Sper sa te ajute informatiile de mai sus :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.