Jump to content

Sfat achizitie Bmw F10


AndreiDaviid

Recommended Posts

Bimmer, tu chiar ai probleme mari săracul de tine.. observi că te contrazici singur încercând să combați ce spun eu?

Afirmi că 2.0d își iau cei care vor și ei o siglă pe capotă, când nu își permit "bucuria" unui 3l.

Îți spun că mulți nemți (potenți financiar ) își iau 2.0d din rațiune, nu că ar fi săraci.

Apoi vii și îmi spui că puțini iau mașina cash, că cei mai mulți (care sunt și mai potenți) iau leasing.Cui îi pasă cum o cumpără?au bani și îi cheltuiesc cu cap.

Concluzia e că 3l nu e doar pt cine poate, e pt cine vrea și consideră necesar.

Și tu crezi că aici pe forum exprimăm altceva în afară de păreri/experiențe personale? ești ceva robot?

Da, sunt ca un robot cand e vorba de lucruri care le inteleg bine.

 

Bucura-te daca se intampla ca anumite idei ale altora sa fie asemanatoare cu ale tale; nu invers.

 

Apoi, daca tu nu ai auzit de flota de masini, nu este problema mea. Sau tu crezi ca bmw face bani din vanzari individuale?

Nu mai jigni aiurea, nu e clar ca nu poti sa vorbesti sigur decat despre ceea ce stapanesti!? ... vorbesti de nemti de parca ii ai in buzunarul de la spate. Mai indraznesti sa zici ca eu nu stiu pe ce lume traiesc..

 

Trebuie sa fii ca un robot in lumea in care eu imi duc zilele. Ha ha.

Te asigur eu, oamenii in vestul Europei nu se arunca dupa masini extra-dotate! (Numai noi romanii ne aruncam la alea;nu intreba de ce)

Nu ma intreba nici de unde stiu; asa e, se vand cel mai mult motoarele de 2 litri; vezi ne potrivim in opinii!

Incheiem contrazicerea?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu

 

Cei care vor sa para altceva isi iau sh-uri obosite, inclusiv de 3 litri.

Aia vor sa aiba sigla pe capota, aia sunt un soi de cocalari.

 

Cine vrea masina, isi ia inclusiv de 2 litri, fie noua insa nu premium, fie sh premium de 1-2-3 ani vechime si putini km. Restul sunt doar amuzanti.

 

Cu cat masina este mai veche, mai accesorizata, cu multi km si motor mai mare, cu atat, de regula, cumparatorul este mai imbecil, mai cocalar si cu sula mai mica. Cu cat te tii mai figurant, cu atat esti de fapt vai de capul tau.

Nu exista sa spui ca vrei motor de 3 litri ca este mai rafinat, mai silentios, mai sigur in puterea livrata si sa tot faci mofturi, cand la final cumperi masina in care unul s-a tot slobozit si a transpirat 150k km...fie ea si cu motor de 3 litri

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Pentru initiatorul topicului; cauta masini second-hand pe site-ul masini rulate de la dealeri oficiali BMW ! Eu am luat doua masini de aici si desi aveau ceva anisori, aveau foarte putini km si chiar am fost multumit de ce am luat. E ce trebuie aici. Ei nu le vand neverificate. Poti avea incredere si in masini second-hand daca is luate de unde trebuie.

https://www.bmw.de/d...S9kZV9ERS9uc2Mv

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Tu esti cel mai in masura sa alegi motorizarea potrivita, in functie de stilul de condus si de banii disponibili pt costurile de intretinere; un 530d te costa cu ~1000 euro in plus anual.

Dupa parerea mea, pentru bugetul tau cel mai indicat ar fi un 520d (inclusiv 518d, care este identic cu 520d exceptand softul).

F10 este o masina scumpa de intretinut (cu cel putin 30% mai scumpa decat F30), asa ca incearca sa iei una cu rulaj cat mai mic (120-150k km) cu istoric complet de service; de preferat una facelift, cu motor B47.

Link to comment
Share on other sites

@edit Aroganta sau sarcasm?

 

Nici eu nu stiu. Oamenii care au exprimat in acest versus intre 2 litri si 3 litri chiar sunt super ok.

Doar ca deseori mai discut in afara forumului cu oameni care imi atrag atentia ca de ce nu am reglaj electric fata/spate la scaune(le am doar pe restul electrice), cum de suport instalatia audio standard, cum de am motor asa mic etc.

Ei stiu ca masina a fost luata de noua si a lor luata la un sfert de mil de km, dar totusi se identifica neajunsuri la mine.

 

Totusi, parca se vorbea in batjocora aici despre motoarele de 2 litri si am expus in postarea anterioara mai pe larg cum stau treburile.

 

Revenind la subiect, este evident ca ii este suficient 2 litri cumparatorului si tot evident ca si cu motor de 2 litri va lua o masina pe la aproape 250k km cu multe probleme, spre capat de viata.

Solutia buna ar fi un f30, pe care il gaseste sub 200k km in banii lui sau o solutie si mai buna ar fi o Skoda Octavia 3 pe la 50.000km dar da, nu poti fi domn cu f30 sau, mai ales, cu octavia de saraci

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu stiu. Oamenii care au exprimat in acest versus intre 2 litri si 3 litri chiar sunt super ok.

Doar ca deseori mai discut in afara forumului cu oameni care imi atrag atentia ca de ce nu am reglaj electric fata/spate la scaune(le am doar pe restul electrice), cum de suport instalatia audio standard, cum de am motor asa mic etc.

Ei stiu ca masina a fost luata de noua si a lor luata la un sfert de mil de km, dar totusi se identifica neajunsuri la mine.

 

Totusi, parca se vorbea in batjocora aici despre motoarele de 2 litri si am expus in postarea anterioara mai pe larg cum stau treburile.

 

Revenind la subiect, este evident ca ii este suficient 2 litri cumparatorului si tot evident ca si cu motor de 2 litri va lua o masina pe la aproape 250k km cu multe probleme, spre capat de viata.

Solutia buna ar fi un f30, pe care il gaseste sub 200k km in banii lui sau o solutie si mai buna ar fi o Skoda Octavia 3 pe la 50.000km dar da, nu poti fi domn cu f30 sau, mai ales, cu octavia de saraci

 

Edit, te rog frumos sa nu te iei de Skoda, Skoda este o masina foarte buna :)), merg cu ea zilnic si de 4 ani de cand o am nu am avut o problema cu ea; nu prea trage ea cu motorul de 1.6, dar nici epoletii nu imi cad :))

Link to comment
Share on other sites

Ryoraul,

Nu am spus ca trebuie dus la remat, insa nu am sa pot pricepe in veci de ce si-ar lua cineva o masina cu 200.000km.

 

Ok, o cumperi la 100.000km si mergi cu ea pana la 300.000, atunci sunt ok cu asta. Bine, nu am nimic impotriva ca cineva sa isi ia orice doreste, chiar daca eu nu pricep sensul.

 

Dar sa bagi o suma maricica sa cumperi o masina la capatul vietii(peste 200.000km), doar ca sa scrie BMW pe ea, trebuie sa fii dintr-o anumita categorie de oameni. Foarte frumos, asa cum exemplificam, poti lua o Octavia buna si aproape noua de banii aia.

 

Nu, nu am avut niciodata masina cu mai mult de 165.000km.

Am mai spus si in alte ocazii: am platit in toamna lui 2007 suma de 18.250 euro pe un Ford Focus nou, desi lumea ma scuipa ca arunc banii, in loc sa imi iau seria 3 sau Audi A4 sh. evident, 99% dintre membrii de aici tot prost ma considera ca am dat banii aia pe ford focus in loc de bmw.

 

@coco,

nu m-am luat de Skoda, ci am dat-o exemplu pozitiv. Tie nu iti cad epoletii, insa altora le cad si prefera sa dea banii pe o masina la capatul vietii doar ca sa scrie Bmw pe ea.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Edit si eu sunt un prost care a cumparat 2xforduri noi, cash de la tiriac, FF3 1.6 ecoboost - aprox 21.000 euro in 2013 si in 2015 Cmax 17.000 euro. La focus am pierdut mult la revanzare dar c-max-ul l-am vandut in dec 2019 cu 11000 eur la 85.000 km.

 

Puteam sa-mi iau la orice bmw de banii aia... Oricum in momenutl de fata mi-as permite sa zic un seria 3 nou, nu cash dar cu un avans de 50% si restul prin finantare dar personal consider ca nu mai sunt vremuri de asa ceva, plus ma gandesc la valoarea de revanzare. Si mai e o chestie, eu imi schimb masina la an, ma plictisesc repede de ele.

 

Asa ca mai bine imi fac damblaua cu o masina pana in 200.000 km, nu orice tigaie. Si poate nici nu pierd la revanzare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru initiator, eu zic sa iti iei ce masina iti place si sa nu mai stai dupa forum ca nu mai cumperi in veci. Fiecare are parerea lui, experianta lui, norocul sau nenorocul lui. Orice model are unele defecte dar nu majore.

Poate la anul pica bomba atomica. Viata e prea scurta ca sa stai sa intrebi in stanga dreapta. Fiecaruia ii place una si nu ii place alta. Mie personal mi se pare de prost gust sa pui tot ce faci la masina ca si intretinere pe forum. Cand ai schimbat ulei si cand ai pus anvelopele de iarna, etc. dar imi place cand cineva are un proiect cu masina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mie personal mi se pare de prost gust sa pui tot ce faci la masina ca si intretinere pe forum. Cand ai schimbat ulei si cand ai pus anvelopele de iarna, etc. dar imi place cand cineva are un proiect cu masina.

:)) ma simt vizat, dar e ok, nu o iau asa personal. Realist vorbind sunt putini care investesc bani sa transforme masina, iar de cele mai multe ori proiectul final e de prost gust. Eu zic ca nu e rau nici cand se mai prezinta lucrari de mentenanta, nu stii pe cine mai inspiri sa mearga la un anume service, sa foloseasca un anumit ulei, etc. Pe principiu asta cei care tin masina complet stock nici nu ar mai trebui sa posteze pe forum :)

 

Link to comment
Share on other sites

 

Dar sa bagi o suma maricica sa cumperi o masina la capatul vietii(peste 200.000km), doar ca sa scrie BMW pe ea, trebuie sa fii dintr-o anumita categorie de oameni. Foarte frumos, asa cum exemplificam, poti lua o Octavia buna si aproape noua de banii aia.

 

 

+1 , aceeasi parere. Mai ales cand e vorba de masini facute dupa 2010. Si nu e vorba ca masina e terminata atunci, ci ca e foarte probabil sa ceara reparatii scumpe si / sau dese. In plus, diferentele intre marcile premium si celelalte se micsoreaza in punctele importante (performante dinamice, confort de baza - clima, scaune incalzite, etc). Deci o masina de genul Ford, Skoda, VW, Toyota poate fi o alegere foarte decenta cand bugetul e limitat. In plus, te poate scuti de bataie de cap cu intretinerea si sa aiba un TCO mai bun. Dar sunt constient ca nu toata lumea gandeste la fel, ca altfel n-ar mai fi piata pentru masinile cu > 200k km ..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa suntem noi romanii, ne place sa ne uitam in ograda altuia si sa comentam. E treaba fiecaruia ce face cu banii lui, am mai zis-o. Acum cine nu-si permite un bmw nou nu trebuie sa-si ia unul sh cu multi km , trebuie sa-si ia skoda ford etc??

 

Sa nu uitam ca sunt si oameni pasionati de acest brand fara putere financiara? Doar nu suntem in Coreea de Nord unde numai elitele au voie sa aiba animale de companie.(vis a vis de o stire de ieri).

 

Hai sa o lasam mai moale si sa incercam sa-i ajutam pe cei care vor sa-si ia un bmw nou/sh cu sfaturi / opinii pertinente.

 

Stiu ca si eu am recomandat altceva in afara de bmw dar daca platitorul vrea bmw,.. il ajutam.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

:)) ma simt vizat, dar e ok, nu o iau asa personal. Realist vorbind sunt putini care investesc bani sa transforme masina, iar de cele mai multe ori proiectul final e de prost gust. Eu zic ca nu e rau nici cand se mai prezinta lucrari de mentenanta, nu stii pe cine mai inspiri sa mearga la un anume service, sa foloseasca un anumit ulei, etc. Pe principiu asta cei care tin masina complet stock nici nu ar mai trebui sa posteze pe forum :)

 

Chiar nu m-am referit la tine sau la alte persoane in sine dar ca si chestie asta cu am schimbat ulei la xxx km nu cred ca ajuta prea tare. Este doar o parere personala si nu intentionez sa ofensez pe nimeni .

Link to comment
Share on other sites

De ce? Poti scrie asta pentru a reinvia topicul, pentru a scrie ca starea masinii e ok. Scrii ca pe un jurnal.

 

E cam aiurea sa ne plangem de ce scriu alti useri cat timp sunt ontopic, se exprima elegant si isi vad de treaba

Link to comment
Share on other sites

A zis cineva ca nu e voie sa-ti iei bmw si ca trebuie sa-ti iei ford? Nu despre asta e vorba aici, sa nu exageram. Doar ca din pacate adevarati pasionati de marca sunt putini si ei sunt si capabili sa intretina masinile. Cei mai multi sunt doar atrasi de marca (ceea ce e diferit) si nu iau in considerare aproape niciodata costurile de intretinere. De-aia vezi masini care merg cum merg, cu jumate de masina anulata, reparata cu piese mecanice SH si asa mai departe.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie destul de greu sa inteleg faza asta incetatenita pe forum, "o masina e la capatul vietii".

Cum adica e la capatul vietii?

Daca cineva cauta o masina si este doar facut CONSTIENT ca are de intretinut o masina considerata de altii din categoria LUX; acesta costa, o data cu vechimea masinii, in sensul ca diverse lucruri trebuie complet schimbate!

(Nici macar nu ne intereseaza de unde isi ia propietarul piesele; as pune oricand un SH uzat si in bune conditii, care a rezistat pe o alta masina decat un aftermarket nou, care nu-si merita banii ca nu tine!

 

Eu cred ca asa este bine si decent sa explicam interesatilor de marca!

 

In rest, autoritatile sunt cele care decid daca masina mai poate circula pe strada sau trimisa la remat..

 

Eu zic ca asa e frumos si elegant de sfatuit.

 

Fara prea mare intentie de a enerva pe unii aici.

Nu e treaba mea sau a altora, in afara de a le reaminti ca reparatiile POT creste cu varsta masinii, altceva nu e cazul.

 

Unii aici si chiar cei nou inscrisi pot cauta pe forum ce motoare nu sunt fiabile.

..Motorul fiind cea mai costisitoare componenta de reparat.

Dar nu numai motorul se strica la o masina. Rugina e un mare dusman.., lucrari majore sunt de asteptat: la suspensie, cutie de viteza, diferential, rulmenti.. toate astea se aduna..

 

(Faptul ca autoritatile nu prea isi fac treaba, din nou, nu e treaba noastra.. decat eventual de a reclama)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai la peste 200k km masina nu a fost proiectata sa reziste. Nici teste nu se fac care sa simuleze viata peste aceasta limita. De fapt, limita e pe la 150k km.

 

De asta uleiul din cutie e lifetime la fel ca DPF-ul. Se refera la viata masinii nu a utilizatorului. Care s-a scurs la peste 200k km :bye:

 

Astea sunt estimari si date de proiectare venite de la producator nu de la Gigel sau Costel care are un service mic, mecanic batran care a vazut multe.

 

Ne place sa ne mintim singuri si sa consideram masina veche ca noua, tzipla, impecabila cand clar nu e. Si nici nu ar trebui sa fie pentru ca nimeni nu a facut-o sa mai fie.

 

Am prieten samsar care mai umbla uneori la km. A venit un om la el si a luat o masina. L-a rugat (contracost desigur) sa mai dea km in jos. Ne plac povestile frumoase dar uneori realitatae nu e asa faina.

 

E ca la morga. "Cadavrul mort" rezista acolo timp indelungat pentru ca este pastrat la rece. Dar asta nu inseamna ca mai e viu.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca o arunci dupa 2 ani sau 150k km, ci pur si simplu o inlocuiesti; acum sincer, masina e un bun de consum, cu un cost, depreciere si durata de viata (relativa, pentru ca depinde de multi factori, cum ar fi intretinerea).

Bmw, si majoritatea producatorilor au ca singur target pe cumparatorul/utilizatorul (leasing, etc) care isi permite sa achizitioneze/inchirieze o masina la pretul cerut (sa zicem 55 k o seria 5), si care dupa 4-5 ani, sa o inlocuiasca cu alta noua (si aici intervin si facelifturile, care apar la vreo 5-maxim 6 ani, menite sa ii motiveze pe cei ce nu se despart de modelul achizitionat.Autoturismele sunt proiectate sa nu prezinte deficiente si probleme in decursul acestei perioade, care de multe ori reprezinta durata unei garantii extinse.....tot ce trece este bonus.da, nu este fair play, dar asta e realitatea cotidiana, asa functioneaza industria, si cu cat vom recunoaste si ne vom adapta, cu atat vom merge si inainte.

 

Pentru mine autoturismul se achizitioneaza astfel (vorbesc de nou): cat am buget(cat imi permit) anual/lunar de dispoibilizat pentru auto, adaug asigurarea , intretinerea, combustibil anual, si ajung la o suma; in functie de suma asta, stau si incep sa fac calcule: care este deprecierea unui autoturism dupa 4 ani/130.000 km (cam atat rulez eu in 4 ani), deci cat mai pot recupera la o vanzare ulterioara (in general cu cat e mai ieftina masina, cu atat e pierderea mai mica, apoi sunt nuante in ceea ce privesc marcile, un vw isi mentine mai bine pretul ca un renault, de exemplu) pentru a avea buget pentru avans la achizitia viitoare, si apoi vad ce modele/marci se incadreaza in buget. Da , sunt de acord, mai trebuie sa iti si placa masina, dar aici intervin detalii gen culoare, dotari, senzatie la volan, experienta de client la dealerul respectiv, care ma ajuta sa fac o alegere personala.

 

Sentimentul de avea ceva nou, garantat, un autoturism in care plec cu familia in vacanta fara sa am stresul ca se poate strica ceva(am avut un nissan, in garantie avea inclusa asistenta rutiera peste tot in europa, transport in caz de pana, masina echivalenta de schimb in caz de imobilizare vehicul mai mult de 2 zile), sau sa imi pierd timpul cu masina la reparat este pentru mine mult mai important decat o anumita marca/anumite performante. Si mie imi plac bmw, pentru asta mai pastrez si cheltui aiurea bani cu intretinerea unei masini ce ruleaza fff putin, dar ca alegere rationala, un autoturism nou va fi intotdeauna preferabil unuia uzat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pt mine masina e timpul meu liber...o surubareala mica, o spalare, mai un retrofit...bani aruncati :))))) Masinile noi nu-mi plac, nu prea am ce sa fac cu ele, nu-mi dau batai de cap :))))))))

 

Bine un seria 5 nou m-ar coafa...dar deh n-am "timp" :))

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.