Jump to content

Alegere intre G30, F15 sau F16


claudiu1892

Recommended Posts

Salutare,

 

de vreo 2 luni ni s-a marit familia cu un membru, si masina pe care o detin acum (F36) mi se pare deja destul de mica, la cate chestii am de carat. Si pe masura ce pustiul va creste, ma gandesc ca vor fi si mai multe, si deci, clar va fi nevoie de ceva spatiu in plus.

In primavara anului viitor, as vrea sa fac trecerea la una mai mare. Problema e ca nu sunt hotarat daca sa fie un sedan, ori un SUV, asa ca as avea nevoie de niste pareri cat mai obiective, avand in vedere costurile de intretinere, utilitatea, aspectul etc.

 

Pe scurt, as avea un buget de vreo 45.000-50.000Eur, si as opta pentru una din variantele de mai jos. M-am gandit si la varianta de a parasi marca BMW si de a opta pentru altceva, dar asta ar fi ultima solutie.

 

- G30 530D/535D 2017-2018

- F15 X5 30D 2017

- F16 X6 30D 2017

 

As prefera sa aiba sub 80.000km si sa fie cu BMW Premium Selection.

Stiu, trecerea de la seria 4 la un SUV e ceva extrem, dar iau in calcul si varianta asta datorita sigurantei, spatiului si a garzii mai inalte.

Probabil cea mai logica decizie ar fi G30, insa personal parca nu ma impresioneaza dpdv al aspectului (evident, sunt subiectiv).

 

 

multumesc

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Pai nu exista 535 la g30.

Fie 30d cu 265cp, fie 40d cu 320cp.

 

In banii astia iti iei un g30 chiar consistent sub 80.000km

 

Din experienta mea, copilul venind cand aveam deja masina, portbagajul este suficient.

Am ceva poze in telefonul vechi cu cat am reusit sa car cu ea.

 

Te contrazic un pic, in sensul ca atunci cand copilul va creste, necesitatea de spatiu devine mai mic.

Spre exemplu, cand era pana intr-un an, am carat si o cadita din plastic.

Pana a mers f bine in picioare, am carat si caruciorul mereu pe unde am fost. De la un an si jumatate, nu mai suporta caruciorul si vrea sa mearga singura pe jos.

 

In cazul nostru, primul an a necesitat spatiu mai mult si apoi totul a devenit descendent.

Daca la inceput efectiv portbagajul era ticsit, acum ca are un an si 7 luni, mergem cu el maxim pe jumatate.

 

Nu stiu ce intelegi prin siguranta.

Cu un suv, sansele de a fi implicat intr-un accident sunt mult mai mari decat intr-un sedan.

Vrei si reusesti sa eviti un pieton/caine/alta masina cu un sedan, ai sanse mari sa ramai cu masina pe sosea.

Facand aceeasi manevra cu un Suv, la aceeasi viteza, ai sanse sa te trimita direct in sant sau poate nu poti evita accidentul, din cauza masei mari a suv-ului, centrului de greutate sus etc. O curba anticipata prost cu suv-ul, tot in sant te trimite.

Este drept ca in cazul unui impact esti mai protejat in SUV. Insa cu sedanul poate reuesesti sa eviti.

Edited by edit
  • Thanks 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa iei in considerare si G31, ar fi compromisul optim intre spatiul pt carat si tinuta de drum.

Important e sa faci test drive cu fiecare dintre ele, sa vezi cat de bine te regasesti in fiecare.

Daca ti-a placut mult F36, s-ar putea sa nu iti placa G30 sau F15/F16, pt ca sunt orientate mai mult spre confort, filtreaza mult mai bine zgomot/feedback din exterior.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu exista 535 la g30.

Fie 30d cu 265cp, fie 40d cu 320cp.

 

In banii astia iti iei un g30 chiar consistent sub 80.000km

 

Din experienta mea, copilul venind cand aveam deja masina, portbagajul este suficient.

Am ceva poze in telefonul vechi cu cat am reusit sa car cu ea.

 

Te contrazic un pic, in sensul ca atunci cand copilul va creste, necesitatea de spatiu devine mai mic.

Spre exemplu, cand era pana intr-un an, am carat si o cadita din plastic.

Pana a mers f bine in picioare, am carat si caruciorul mereu pe unde am fost. De la un an si jumatate, nu mai suporta caruciorul si vrea sa mearga singura pe jos.

 

In cazul nostru, primul an a necesitat spatiu mai mult si apoi totul a devenit descendent.

Daca la inceput efectiv portbagajul era ticsit, acum ca are un an si 7 luni, mergem cu el maxim pe jumatate.

 

Nu stiu ce intelegi prin siguranta.

Cu un suv, sansele de a fi implicat intr-un accident sunt mult mai mari decat intr-un sedan.

Vrei si reusesti sa eviti un pieton/caine/alta masina cu un sedan, ai sanse mari sa ramai cu masina pe sosea.

Facand aceeasi manevra cu un Suv, la aceeasi viteza, ai sanse sa te trimita direct in sant sau poate nu poti evita accidentul, din cauza masei mari a suv-ului, centrului de greutate sus etc. O curba anticipata prost cu suv-ul, tot in sant te trimite.

Este drept ca in cazul unui impact esti mai protejat in SUV. Insa cu sedanul poate reuesesti sa eviti.

 

Multumesc!

 

Posibil sa ai dreptate cu necesitatea spatiului pe masura ce creste copilul. Eu ma gandeam ca o data ce creste, renunt la carut dar vor veni altele (bicicleta, trotineta, masinuta etc).

Daca e cum spui tu, ar fi suficient si portbagajul din F36 :).

 

Ai putea sa iei in considerare si G31, ar fi compromisul optim intre spatiul pt carat si tinuta de drum.

Important e sa faci test drive cu fiecare dintre ele, sa vezi cat de bine te regasesti in fiecare.

Daca ti-a placut mult F36, s-ar putea sa nu iti placa G30 sau F15/F16, pt ca sunt orientate mai mult spre confort, filtreaza mult mai bine zgomot/feedback din exterior.

Ar fi o varianta si G31.

Clar va fi ceva diferit, pt ca dpdv al aspectului in continuare imi place mai mult F36. Dar macar daca iau G30 optez pentru un motor mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

Am condus ambele. F15 nu este cine stie ce bestie dar la drum accidentat e ok. G30 se duce binisor si ea, mi-a placut mai mult feelingul.

 

Si eu am familie, am 2 copii, totusi nu as merge in cea mai mare masina posibila pentru ca pierd foarte mult din sportivitatea masinii.

De ceva timp conduc un E60 cu suspensie sport, masina mea fiind un E91 cu suspensie standard. Deci cu seria5 nu iau curbele ca in seria3, avand diferenta clara de suspensie, dar obiectiv, tot degeaba are e60 suspensia sport... tot mai ok e seria3.

 

Testeaza-le zic eu si vezi ce ti se potriveste cel mai bine.

Link to comment
Share on other sites

G2x este cam ca un E60 in interior, iar G3x sesizabil mai mare, dar se simte diferenta la stilul de condus. Dintre G20-ul si G30-ul pe care l-am condus, luand in considerare felul cum se simte masina, eu as alege clar seria 3.

Ca spatiu G2x este ok, dar G3x este clar peste in ceea ce priveste pasagerii din spate. Ca spatiu, nu ca design, materiale etc.

 

Pe viitor seria3 touring va fi masina aleasa de mine(G21) si cred ca voi sari peste F31.

 

Parerea mea, cel mai indicat ar fi sa fie luate fiecare dintre masinile mentionate si testate o zi fiecare(sau macar cateva ore). Ori de la cineva cunoscut sau inchiriat.

Fiecare are preferintele lui si necesitati individuale, a.i. cea mai buna opinie este cea personala la achizitia unei masini.

Edited by Eizan
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

de vreo 2 luni ni s-a marit familia cu un membru, si masina pe care o detin acum (F36) mi se pare deja destul de mica, la cate chestii am de carat. Si pe masura ce pustiul va creste, ma gandesc ca vor fi si mai multe, si deci, clar va fi nevoie de ceva spatiu in plus.

In primavara anului viitor, as vrea sa fac trecerea la una mai mare. Problema e ca nu sunt hotarat daca sa fie un sedan, ori un SUV, asa ca as avea nevoie de niste pareri cat mai obiective, avand in vedere costurile de intretinere, utilitatea, aspectul etc.

 

Pe scurt, as avea un buget de vreo 45.000-50.000Eur, si as opta pentru una din variantele de mai jos. M-am gandit si la varianta de a parasi marca BMW si de a opta pentru altceva, dar asta ar fi ultima solutie.

 

- G30 530D/535D 2017-2018

- F15 X5 30D 2017

- F16 X6 30D 2017

 

As prefera sa aiba sub 80.000km si sa fie cu BMW Premium Selection.

Stiu, trecerea de la seria 4 la un SUV e ceva extrem, dar iau in calcul si varianta asta datorita sigurantei, spatiului si a garzii mai inalte.

Probabil cea mai logica decizie ar fi G30, insa personal parca nu ma impresioneaza dpdv al aspectului (evident, sunt subiectiv).

 

 

multumesc

poate te intereseaza si un F07 pentru spatiu

Link to comment
Share on other sites

In fix aceeasi situatie sunt si eu :)

 

Personal ma gandesc intre un X3 G01, un G30 sau un G21. Cred ca un touring e compromisul cel mai bun, doar ca G31 pt mine e prea lung (din considerente de parcare subterana inghesuita) ca sa-l iau in calcul, iar la G21 parca nu prea-mi place spatele, si e si stupid de scump (aproape de 50k pt un 320d touring, fata de sedan-uri care le gasesti si la 41k, chiar 330d).

 

Sapt viitoare am programat un drive test cu un G01, astept sa vad cum e. Personal nu-mi plac SUV-urile (mai grele, mai putin aerodinamice, xDrive care nu am nevoie si e o grija in plus), dar sa vedem.

Pana ma hotarasc mi-am luat o cutie mare Thule cu care-mi fac treaba, dar sa mergi cu aia pe masina e moartea pasiunii :)

 

La 45-50k gasesti un G30 530d in jur de 2019, cu km mult mai putini, in functie si de dotari.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Da. Pt trotinete, biciclete, nu e ok deloc un sedan.

Poate un touring sau un suv

Oricum, chiar si intr-o asa masina daca ai pus o bicicleta, ai terminat portbagajul.

 

Dar daca nu vorbim de biciclete, portbagajul de g30 inghite cat o vaca

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, la nemti sunt mai apreciate touring-urile, iar la noi nu ti le mai ia nimeni. Le tot urmaresc, mai apare cate una in jur de 47-48k (cu dotarile pe care le vreau eu) si dispare in maxim o sapt. Personal mi se pare prea scump pt un seria 3. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

In fix aceeasi situatie sunt si eu :)

 

Personal ma gandesc intre un X3 G01, un G30 sau un G21. Cred ca un touring e compromisul cel mai bun, doar ca G31 pt mine e prea lung (din considerente de parcare subterana inghesuita) ca sa-l iau in calcul, iar la G21 parca nu prea-mi place spatele, si e si stupid de scump (aproape de 50k pt un 320d touring, fata de sedan-uri care le gasesti si la 41k, chiar 330d).

 

Sapt viitoare am programat un drive test cu un G01, astept sa vad cum e. Personal nu-mi plac SUV-urile (mai grele, mai putin aerodinamice, xDrive care nu am nevoie si e o grija in plus), dar sa vedem.

Pana ma hotarasc mi-am luat o cutie mare Thule cu care-mi fac treaba, dar sa mergi cu aia pe masina e moartea pasiunii :)

 

La 45-50k gasesti un G30 530d in jur de 2019, cu km mult mai putini, in functie si de dotari.

 

N-am avut touring in viata mea si nu am vrut sa aud de asa ceva :)) Dar, oamenii se schimba, acum parca nu as exclude varianta. Referitor la Thule, nici nu vreau sa incerc. Am mers cu una a unui amic si facea un zgomot infernal.

 

Nu am fost fan SUV-uri nici eu, insa la ce drumuri avem in Romania, cred ca ar ajuta. In afara de spatiu si vizibilitatea oferita, garda la sol cred ca e un plus. Desigur, faci compromis la aerodinamica si poate la manevrabilitate.

Pana la urma si un X3 G01 ar fi ok, daca stau sa ma gandesc (asta imi fusese sugerata de catre sotie :)) ).

Si cred ca usor usor scot X6-le de pe lista, parca totusi nu ma vad intr-una, nu stiu de ce.

 

Deci, probabil ca optiunile realiste cam astea ar fi: G30/G31, F15, G21 si poate G01.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Pentru 1-3 ani, m-as uita mai degraba la accesul pe bancheta din spate, pentru asezat/luat copil din scaun, in serie 3, spre exemplu, este ceva mai inghesuit, mai ales cu un sofer masiv. Intr-un sedan, cand iei copilul din scaun, cam risti sa-l dai cu capul de marginea caroseriei, ceea ce nu prea se intampla la un SUV.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

de vreo 2 luni ni s-a marit familia cu un membru, si masina pe care o detin acum (F36) mi se pare deja destul de mica, la cate chestii am de carat. Si pe masura ce pustiul va creste, ma gandesc ca vor fi si mai multe, si deci, clar va fi nevoie de ceva spatiu in plus.

In primavara anului viitor, as vrea sa fac trecerea la una mai mare. Problema e ca nu sunt hotarat daca sa fie un sedan, ori un SUV, asa ca as avea nevoie de niste pareri cat mai obiective, avand in vedere costurile de intretinere, utilitatea, aspectul etc.

 

Pe scurt, as avea un buget de vreo 45.000-50.000Eur, si as opta pentru una din variantele de mai jos. M-am gandit si la varianta de a parasi marca BMW si de a opta pentru altceva, dar asta ar fi ultima solutie.

 

- G30 530D/535D 2017-2018

- F15 X5 30D 2017

- F16 X6 30D 2017

 

As prefera sa aiba sub 80.000km si sa fie cu BMW Premium Selection.

Stiu, trecerea de la seria 4 la un SUV e ceva extrem, dar iau in calcul si varianta asta datorita sigurantei, spatiului si a garzii mai inalte.

Probabil cea mai logica decizie ar fi G30, insa personal parca nu ma impresioneaza dpdv al aspectului (evident, sunt subiectiv).

 

 

multumesc

 

Exact in situatia ta am fost si eu cand mi-am ales masina acum 2 ani. La bugetul tau, te apropii serios de G05 care e cu totul altceva fata de generatia veche. Ele incep de pe la 55k de euro.

Eu as exclude orice F avand in vedere ca e generatia trecuta, nu e vorba ca nu sunt masini bune, dar de ce sa iti iei o generatie mai veche cand iti permiti sa o iei pe ultima.

 

Ai posibilitatea sa iei un 540 Xdrive dotat cu km putini si in afara de un portbagaj mai mic nu pierzi foarte multe fata de un SUV. In schimb ai performante mai bune, platforma noua, tehnologie de actualitate, interior de calitate mai buna, chiar si costuri de intretinere sensibil mai mici.

Plus deasta in jurul a 50 de k iti masina fabricata in 2018 poate chiar in 2019 cu garantie

 

Edit: Nu exclude nici G11 sau Mercedes w222(tot ai scris ca ai lua in considerare si altceva) nu cred ca ai avea de ce sa regreti.

Edited by raduron10
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact in situatia ta am fost si eu cand mi-am ales masina acum 2 ani. La bugetul tau, te apropii serios de G05 care e cu totul altceva fata de generatia veche. Ele incep de pe la 55k de euro.

Eu as exclude orice F avand in vedere ca e generatia trecuta, nu e vorba ca nu sunt masini bune, dar de ce sa iti iei o generatie mai veche cand iti permiti sa o iei pe ultima.

 

Ai posibilitatea sa iei un 540 Xdrive dotat cu km putini si in afara de un portbagaj mai mic nu pierzi foarte multe fata de un SUV. In schimb ai performante mai bune, platforma noua, tehnologie de actualitate, interior de calitate mai buna, chiar si costuri de intretinere sensibil mai mici.

Plus deasta in jurul a 50 de k iti masina fabricata in 2018 poate chiar in 2019 cu garantie

 

G05 e superba, insa sub 58-60K nu am gasit nimic cu garantie. Poate in 4-5 luni mai scad preturile.

Ai dreptate, avand in vedere ca o voi tine minim 5 ani, ar fi intelept sa nu ma mai uit la F-uri.

 

Skoda superb combi bate tot la spațiu 😂

Nu-i rea masina, dar sa treci de la BMW la Skoda... totusi...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu compar ceea ce oferĂŁ BMW cu Skoda, ĂŽnsĂŁ strict pe spațiu am rĂŁmas mascĂŁ atunci când am fost ĂŽntr-un Superb.

 

De acord, am mers si eu putin cu una din 2019. Arata foarte misto in interior, mult peste F36-le meu (dar aici se explica, Skoda fiind generatie noua).

Iar la spatiu, da.. e wow.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea se explica absolut deloc.

 

Seria 3/4 sunt pe o platforma aparuta in 2011, superbul de care spui, in 2015.

Chiar daca Superbul e dintr-o clasa mai mare, echivalent seriei 5, Skoda tot ramame cea mai penala marca din grupul Vag iar bmw-ul, indiferent de clasa, o marca premium cu pret pe masura.

 

Nu exista nicio justificare ca seriile 3/4 sa nu fie mai bine lucrate ca un Superb pe o platforma cu 4 ani mai noua.

Oricum, pana recent, bmw au fost primitivi grav la interioare

Edited by edit
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Nici mie nu mi se pare mare lucru Skoda, dar arata totusi decent si interior si exterior .

Cel mai important - cred ca pierde mult mai putin bani la achizitie/revanzare decat la un BMW tinut 5 ani .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

intre timp, m-am uitat la multe modele de G30 cu pachet M si incep sa-mi placa destul de mult.

Si probabil e cea ma inteleapta decizie pana la urma, in cazul meu.

Gasesc pe bmw.de, la Gebrauchtwagen, destule 530d/530i din 2017/2018, destul de dotate, cu km putini (sub 50.000) si garantie 2 ani, la undeva intre 37k-43k.

 

O sa merg la un test drive atat cu G30 cat si cu G03, dar momentan G30 e in pole position.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

intre timp, m-am uitat la multe modele de G30 cu pachet M si incep sa-mi placa destul de mult.

Si probabil e cea ma inteleapta decizie pana la urma, in cazul meu.

Gasesc pe bmw.de, la Gebrauchtwagen, destule 530d/530i din 2017/2018, destul de dotate, cu km putini (sub 50.000) si garantie 2 ani, la undeva intre 37k-43k.

 

O sa merg la un test drive atat cu G30 cat si cu G03, dar momentan G30 e in pole position.

 

O alegere foarte buna!! :)

 

P.S. Sa iti faci asa o impresie de spatiu in spate :"magarul" meu de 11 ani, 155 cm inaltime, doarme de rupe la fiecare drum lung; doar ce am venit din grecia( drum de 2000 de km) si pe bancheta i-am pus un cearceaf, perne.....si centura si a dormit mai tot drumul intins si fara ...nazuri de Hilton....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.