Jump to content

IX3


Bala

Recommended Posts

La iX3 am primit oferta de 69.200 eur. Din care scazi 10k eur tichetul deci 59.200eur. Dar e X3 care nu mi-a placut niciodata. Niciun model.

 

In plus, e X3... Cu canalul ridicat jos la locul din mijloc iar sub capota din fata e GOL. Doar un capac pus aiurea. Iarasi un BMW neterminat cum e si I3.

 

Am fost si am vazut Eniaq.

 

Deci da. Bai frate, masina, spatiu, portbagaj. M-am dat jos din I3 si parca m-am urcat in tat-su. Alt nivel clar.

 

Nu mi-a placut tableta aia din mijloc. Nici cum arata nici cum se misca dar in rest superba.

 

Cu ce ma intereseaza pe mine, iese Eniaq 80 undeva pe 58k eur din care scad 10k deci 48k EUR. I3 a fost 46k eur :rolleyes:

 

Si la Skoda e mizerie dinaia ieftina cu comenzi electrice la scaun doar la soer de parta pasagerul nu merita. In rest, e OK.

Ce mi s-a parut mai greu de digerat la eniaq sunt jantele de 21, cred ca e greu de trait in viata de zi cu zi cu asa ceva; cu tableta te obisnuiesti, sunt fericitul posesor al unei tablete similare, cateva secunde la pornire pana se incarca toate meniurile, insa as vrea sa vad cat de fiabila este, mai ales ca se incinge tare de la soare.

Link to comment
Share on other sites

Bmw la electrice...cel putin la felul cum arata masinile, nu mi-as lua niciodata.

Imi plac mult Audi Etron GT si Q4.

De cand a aparut Etron GT, am inceput sa fiu inzecit mai atent la electrice.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Totusi uitati-va la interiorul lui Q4. Eu am fost foarte intrigat de acest model si imi place mult cum arata, dar interiorul pare de VW (si VW a decazut masiv la calitatea interiorului). Pana si acelasi Enyaq pare mult mai bine facut. De fapt Enyaq, daca facem abstractie de plasticul mizer de care tragi ca sa inchizi usa, pare o masina chiar foarte civilizata.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am avut saptamana trecuta un IX3 o zi de test drive. Surprinzator bateria este peste ce alte electrice am mai ciondus, cu siguranta mult peste Audi E-tron sau Mercedes EQC. Si am cam tras de ea toata ziua, regenerarea este destul de buna pentru o masina asa mare.

 

Bine, interiorul este un X3 (nu am fost niciodata fan SUV).

Link to comment
Share on other sites

esti sigur? nu de alta dar topicul a inceput cu

 

 

Posted 30 October 2020 - 16:51

 

Mi-am configurat un ix3. Nu ai multe optiuni si nu am ales "full" si dinastea.

 

Am ajuns la 70k eur pret cu TVA. Baietii sunt din alt film.

 

Deci 70k eur pentru masina cu performante mediocre pentru o masina electrica?

 

- rear drive - un singur motor?! Multe masini la banii astia au doua motoare. Nu tractiunea e marele avantaj ci range-ul pt ca un motor acceleaza, celalat mentine

- 286 cp - pai normal la un singur motor...

- jantele standard vin pe 19. Mno, pe 20 costa in plus 1800eur :wacko:

- dintre optiunile standard: plasa portbagaj, lumina ambietala, presine roti (parca e obligatoriu oricum)

 

Nu m-am prins cu navigatia. Are, nu are? E optionala?

 

Groaznic. Un X3 la pret de 70k eur. Nu cred ca vor vinde prea multe...

Link to comment
Share on other sites

Am avut o saptamana un X3 30i, dupa care am avut 4 zile un X3 30e, dupa care am avut o zi un IX3.

 

Ce este interesant este ca IX3 era cel mai ieftin ca pret de lista, undeva la 70K, plug in hybridul era la 74K si X3 30i pe la 72K. Dpmdv IX3 mi-a placut cel mai mult, si dintre cele 3 pe el as fi dat banii.

 

Plug in hybrid este groaznic, bateria are in jur de 30km range, dar trebuie sa conduci sub viteza limita pentru rangeu-ul ala. Sa nu mai zic ca ai un sfert de portbagaj lipsa din cauza bateriilor si rezervor mai mic ca X3 30i.

 

Iar IX3, in comparatie cu competitorii directi chiar are bateria mai eficienta. Eu compar cu E-tron si EQC, conduse pentru cateva ore la lansare, nu cu Model 3 care esre evident ca are bateria mai buna si eficienta.

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

 

Plug in hybrid este groaznic, bateria are in jur de 30km range, dar trebuie sa conduci sub viteza limita pentru rangeu-ul ala. Sa nu mai zic ca ai un sfert de portbagaj lipsa din cauza bateriilor si rezervor mai mic ca X3 30i.

 

Trebuie sa conduci sub viteza limita unde, in Germania? Merge pana la 120 km/h doar pe baterie. Iar range-ul ala e pentru oras, nu pentru mers pe autostrada.

 

IX3 e mai eficient decat EQC, dar range-ul e cam tot pe acolo pentru ca EQC are bateria mai mare. Iar Audi are Q4 E-tron care e mai eficient - cu motor ceva mai mic, e adevarat.

Link to comment
Share on other sites

Acei 30 km range doar in oras, evident. Nu stiu daca ai vrut sa ma iei la misto, dar am scris ca am avut-o la test drive 4 zile, deci am testat inclusiv cum pot conduce doar pe baterie, in ce conditii si cu ce viteza, in cat timp se incarca samd.

 

aA 30Km range dar daca accelerezi de cateva ori in oras ca sa schimbi banda etc, sunt de fapt 15 km range, asta a fost experienta mea.

 

Am vrut sa subliniez ca plug-in hybridul mi se pare o dezamagire , dezavantajele sunt mai mari decat avantajele pentru mine, si nu doar la modelul asta (am avut la test un 530e o saptamana, de care am fost extrem de dezamagit). Iesi mai bine si mai ieftin chiar cu un IX3.

Edited by Kragod
Link to comment
Share on other sites

Nu te iau la misto, dar de obicei am vazut ca oamenii nu prea incearca sa inteleaga cum merge o masina electrificata. Se suie, dau talpa si se asteapta la minuni.

 

Mie plug-in hybridul mi se pare o solutie foarte buna pentru situatia care exista in partea asta de lume (Europa de sud-est, plus Turcia). Infrastructura de incarcare in zona asta e praf si asta inseamna ca un drum mai lung te limiteaza foarte mult, si ca timp (poti sa incarci doar 200 km/ ora), si ca alegere de traseu, cazare, etc.

 

Da, daca traiesti in Norvegia electrica e mult mai ok. Poate si prin Europa de vest. Dar la noi, electrica e ok doar daca ai niste drumuri de lungime relativ mica (2-300 km) si poti sa incarci la celalalt capat. Sau daca o folosesti doar in oras, dar sa dai 70k euro pe o masina de oras deja e din alt film :)

 

Hibride cu range mai mare exista. Noul Merc clasa C de exemplu, si X5 45e, care au ambele baterie de vreo 22 kWh. Asta inseamna autonomie de vreo 70-80 km in oras, ceea ce e rezonabil. Plus ca poti sa pleci la drum lung fara griji. Si chiar daca mergi cu bateria descarcata, sistemul tot e mai eficient decat doar motorul cu combustie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

330e-ul testat saptamana trecuta avea 47 km range, dar n-as da nici un phev pe i3-ul meu. Pana la urma vrei sa mergi doar electrificat si constati ca phev-ul este limitativ, atat dpdv range cat si viteza de incarcare.

 

Ca o paranteza, inainte sa-mi iau i3 am cochetat mult timp cu un 225XE, dar nu pot decat sa ma felicit pentru alegerea finala. Iar batt kapa max (aka SoH) este 37.9 dupa 1 an si 5 luni de folosire (22,500km), deci practic bateria nu s-a degradat.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei sa faci cu masina. Pe mine nu ma intereseaza sa merg doar electrificat, ma intereseaza sa merg eficient unde am nevoie cu masina. Si deocamdata electricele nu sunt acolo, din motivele pe care le-am spus mai sus. Cand o sa apara modele mai ieftine si finisate mai bine decat loganul, o sa-mi iau probabil una pe care s-o plimb doar prin oras.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.