Jump to content

Tremurat pornire N47


Recommended Posts

Ia uite si acum cat scrie :no:

 

Tu nu ai raspunsuri, tu spamezi tot forumul zilnic, zici ca altceva nu faci toata ziua. Pe orice topic, esti prezent. Mai lasa si pe altii.

Serios?

Adica chiar toate topicurile??

Acum chiar ma faci sa imi para rau.

 

De fapt, ca pe orice alt forum, sunt anumite tipuri de topice care tot apar si iar apar.. (prea putine sticky topicuri, de aceea intr--n fel..) iar eu daca apar si raspund pchiar in legatura cu problema, fac spam.. (interesant).

 

Uite o sa mai las si pe altii sa raspunda.

 

Trebuia sa vorbesc cu mgi in privat, departe de invidiosi..

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma confrunt cu aceasi problema, eroare pe bujii. Am schimbat toate bujiile, aceasi eroare. Apoi mecanicul a resetat sau ce a facut cu releul din tester dupa care eroarea a disparut pentru cateva zile apoi a aparut din nou (se poate sa fi sters eroarea si sa nu fi resetat nimic). Am schimbat si releul, aceasi eroare. Din ce am citit ar mai putea fi cablul de masa ce trebuie schimbat. Urmeaza sa il schimb si pe ala, pana una alta sunt curios care e rezolvarea la tine.

 

PS: Daca ma poate ajuta cineva cum sa gasesc cablul asta de masa pe realoem, sau sub ce denumiri pot sa il mai gasesc m-ar ajuta mult

Edited by Jayson
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prin "preheating" ,ne referim la timpul de activare a bujiei inainte ca motorul sa porneasca .

Asta nu inseamna ca bujiile nu mai sunt active dupa aceste secunde,specificate in tabelul ala

.

Raman active asa cum am spus ,sper ca se intelege ce vreau sa zic !

Godini, preaheating este fenomenul nu este timpul..

 

Vezi ca mai jos in "docoment" vorbeste si anume despre "hidden preaheating" adica exact ce ai vrut tu sa explici.

 

Dar parca era vorba sa nu mai "spam"uim topicul omului.

 

Sau prea multe idei strica?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

...

Vezi ca mai jos in "docoment" vorbeste si anume despre "hidden preaheating" adica exact ce ai vrut tu sa explici.

...

 

@Godini ... vroia sa-ti explice ca bujiile mai functioneaza si dupa pornirea motorului.

Fenomenul "hidden preaheating" nu e semnalizat vizual in bordul masinii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu știu de ce discutați despre bujii si releu atâta timp cat nu este eroare pe diagnoza, nu știu legĂŁtura cu tampoanele de orice fel atâta timp cat a zis ca ĂŽntrerupe Motorul si nu ca sunt vibrații. I am zis clar ca trebuie verificate la rece la prima pornire, nu sa le verifice nici dupĂŁ 3-4 minute ca s ar putea sa fie bune valorile, dar in primele 15 secunde s ar putea sa vada problema. Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Godini ... vroia sa-ti explice ca bujiile mai functioneaza si dupa pornirea motorului.

Fenomenul "hidden preaheating" nu e semnalizat vizual in bordul masinii.

 

Cu godini am stabilit deja mai sus ca bujiili pot functiona si dupa pornirea motorului.

Mai exact acolo unde el a spus ca a crezut ca se sub-intelege; eu am fost mai limpede putin..

 

Pe de alta parte sunt si alte situatii cand prea-heatingul se intampla FARA a fi semnalizat in bord.

Reciteste documentul si daca nu ai inteles unde, iti indic.

De fapt ei se refera foarte specific la HIDDEN GLOWING ca proces de unde am dat exemplu.

 

Sunt 90% de accord cu WIN60 cand spune ca pot fi BUJIILE LA RECE de fapt. Acestea fac si la mine un zgomot mult mai mare la rece imediat ce pornesc motorul dimineata; dar eu am al motor si alte simptome - sa nu intram in detalii.)

(iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

La injectoare m am referit Bimmer, nu știu daca ai vrut sa zici si tu aia sau ai gresit.

Ca trebuie verificate injectoarele la rece, adicĂŁ pui contactul, activezi smooth control ca sa ai diagrama cu valorile si dupĂŁ pornesti ca sa vezi exact la ce valori pornesc injectoarele si cum se modifica in primele 10-15 secunde.

 

Asta e problema generalĂŁ la N47, nu e nimic de speriat sau complicat, altii se complica aiurea, asta am avut si eu, e cel puțin un injector care o ia razna câteva secunde, iar dupĂŁ 2 minute sunt perfecte toate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recitit. Nu-mi indica, explica-mi sa inteleg.

Am zis ca iti indic, ca tu esti baiat destept si intelegi.

Iar asta nu e topicul eu!

 

In fond nu am ce sa iti explic.

Am.spus mai sus ce era de spus.

 

Eu vorbesc de fenomen, tu vorbesti de e aratat sau nu, de parca ar avea vreo evidenta - de parca nu sunt lucruri care se intampla intr-o masina si nu trebuie, sau tu habar nu ai ca se intampla..

Iar Godini zice ca e timp.

 

La "subiectul" bujiilor.. te intreb, in cate ocazii ti-e aratata bujia ca functionand si in cate ocazii nu PRIN RAPORTARE la exemplele date in document??

Mai ai intrebari din astea malitioase??

 

Intelegeti ce vreti. Dar e bine sa intelegeti ca e mai complex decat credeti.

Eu cred ca am inteles ce trebuie.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

...

(iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..)

 

citire de la bmw Technical Training -Product Information.N57 Engine. pagina 173:

 

The glowplugs are controlled by the glowplug control unit by means of a pulse-widthmodulated signal. Each glowplug is switched on and off individually by a dedicated output stage.

By virtue of pulse width modulation, the effective voltage (useful voltage) at the glowplugs can be varied in such a way that a constant temperature of approximately 1,300 °C is achieved across the engine's entire operating range. ....

 

 

...

 

Eu vorbesc de fenomen, tu vorbesti de e aratat sau nu, de parca ar avea vreo evidenta - de parca nu sunt lucruri care se intampla intr-o masina si nu trebuie, sau tu habar nu ai ca se intampla..

Iar Godini zice ca e timp.

 

...

 

unii de bujii, altii de injectoare ... tu cu fenomenul fenomenal

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La injectoare m am referit Bimmer, nu știu daca ai vrut sa zici si tu aia sau ai gresit.

Ca trebuie verificate injectoarele la rece, adicĂŁ pui contactul, activezi smooth control ca sa ai diagrama cu valorile si dupĂŁ pornesti ca sa vezi exact la ce valori pornesc injectoarele si cum se modifica in primele 10-15 secunde.

 

Asta e problema generalĂŁ la N47, nu e nimic de speriat sau complicat, altii se complica aiurea, asta am avut si eu, e cel puțin un injector care o ia razna câteva secunde, iar dupĂŁ 2 minute sunt perfecte toate.

Exact, la injectoare m-am referit.

O fi din cauza ca-s piezo, habar nu am..

Trebuie pus ISTA conectat, tot.. dupa cum zici, si apoi pornit motor.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Exact, la injectoare m-am referit.

O fi din cauza ca-s piezo, habar nu am..

Trebuie pus ISTA conectat, tot.. dupa cum zici, si apoi pornit motor.

 

bimmer90f30 said:

 

Sunt 90% de accord cu WIN60 cand spune ca pot fi BUJIILE LA RECE de fapt. Acestea fac si la mine un zgomot mult mai mare la rece imediat ce pornesc motorul dimineata; dar eu am al motor si alte simptome - sa nu intram in detalii.)

(iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..)

 

:goodjob:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30 said:

 

Sunt 90% de accord cu WIN60 cand spune ca pot fi BUJIILE LA RECE de fapt. Acestea fac si la mine un zgomot mult mai mare la rece imediat ce pornesc motorul dimineata; dar eu am al motor si alte simptome - sa nu intram in detalii.)

(iar mai sus ma incapatanez sa inteleg si sa ii fac si pe altii sa inteleaga bujiile astea al naibii; multi de aici INCA mai cred ca ele sunt controlate de UN RELEU; poate aceia chiar cred ca un releu; NU E. daca era un releu, costa cat un releu, cel mai banal exemplu..)

 

:goodjob:

Stiam eu ca esti sarcastic.

De te-ai consuma mai mult sa explici decat sa critici...

 

Un moderator sa modifice, va rog.

Ma gandeam la un lucru si am scris altceva..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 11/28/2020 at 9:54 PM, stefanel said:

Salut! Am și eu o mica problema cu un seria 3 n47 din 2010. Mașina am achiziționat-o ĂŽn vara. De când a apĂŁrut frigul am problema la prima pornire la rece, motorul merge ĂŽntrerupt 3-4 secunde, motorul pornește foarte bine. Ănainte sa aparĂŁ frigul nu am avut treaba absolut deloc. Am verificat injectoarele și toate au corecțiile bune, pe diagnoza nu-mi da absolut nimic... O avea ceva releu de bujii? De curând am schimbat o bujie ca avem eroare pe bujia 1 și am schimbat-o.

Salut!  Ai reusit sa gasesti problema?? Am aceiasi problema si nu o descopar deloc!!

Link to comment
Share on other sites

Mai nou ,a aparut si la mine fenomenul .

Suspectez calitatea carburantului.

Faptul ca am bagat "motorina buna" ,nu inseamna neaparat ca ea e buna . Si nici faptul ca am platit mai mult ,nu inseamna ca e si calitativa .

Mi-a spus un om odata ,sa termin cu "motorina buna" si "motorina proasta " ,ca toata motorina vanduta in Romania e la fel ,difera doar marketingul si pretul . Incep sa ii dau dreptate !

Link to comment
Share on other sites

In urma cu vreo 5-6 ani m-am adresat catre Mol Romania prin mail (in calitate de simplu cetatean si client) cerand detalii despre aditivii folositi in sortimentele lor de motorina (normala si premium) 

Desi nu ma asteptam, cam dupa 2 sapt am primit un raspuns de genul:

- ..."va asiguram ca sortimentele noastre respecta normele impuse de CE si indeplinesc cele mai noi cerinte bla-bla... in conformitate cu bla-bla ...si totodata va aducem la cunostinta ca intreaga cantitate motorina provine din Romania (PetroMidia, PetroBrazi - nu mai retin) din care doar sortimentul premium e aditivat in depozitele noastre din Duna (HU) sub o atenta bla-bla dupa care e livrata statiilor livrare din Ro..."

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Markulet75 said:

Nu apare nici o eroare 

Salut, 

cand ai schimbat ultima oara bujiile, ai respectat indicatiile de marca si punere in functiune a lor?  Exista incompatibilitati la N47 intre bujii, nu se pot pune Beru cu Bosch amestecate, bujiile originale sunt pe Bosch.  Dupa montarea lor trebuie initializate cu Ista pentru ca releul sa le invete si sa stie sa le gestioneze corect.

Important notice! Simultaneous
installation of components from the
manufacturers Bosch and Beru is not
approved in this application.
   
01 Glow plug BOSCH GLP5

 

Spor!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.