Jump to content

BMW 330i GT xDrive


anania

Recommended Posts

  • 3 months later...

Salutare! Legat de problema discutata mai sus, am concluzionat ca sunetul provine din amortizoare, dar am sesizat exact acelasi sunet si pe o masina noua din reprezentanta, deci poate nu indica neaparat ca amortizoarele nu si-ar face treaba. Sunetul nu se mai aude la fel de tare de cand s-a mai incalzit afara. 

 

Ma confrunt cu o noua dilema si as avea nevoie de o parere. Una dintre anvelopele de vara de pe fata produce un zgomot la rulare ca si cum as avea un cui in ea, e identic sunetul. La o inspectie atenta, singurul lucru pe care l-am gasit este ca exista o taietura pe lungimea anvelopei, dar pe partea mai carnoasa, nu pe vreun canal. Acuma, taietura nu e suficient de adanca incat sa pierd presiune pe acolo, dar e singura explicatie pe care o pot gasi pentru bataia respectiva. Planuiesc sa schimb toate 4 anvelopele peste 2 saptamani cu altele noi, dar a aparut din scurt un drum de vreo 1000km in weekend-ul asta. Ca sa nu merg cu zgomotul ala tare neplacut atatia km, ma gandesc sa schimb cele 2 anvelope de pe puntea fata cu altele exact acelasi model, aceleasi dimensiuni, dar SH. Ma gandesc sa iau SH ca sa fie si alea cat de cat uzate, sa nu fie discrepanta mare cu cele de pe spate ale mele care au 1 sezon jumate deja (adica nu-mi sariti in cap ca iau anvelope sh la masina de zecii de mii de euro). Intrebarea mea este: dpdv tehnic vorbind, pot face oare schimbarea asta temporara fara sa afectez xDrive-ul? 

 

Dimensiunile anvelopelor sunt:

- 225/45 R19 fata

- 255/40 R19 spate

 

Multumesc anticipat!

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca gasesti anvelope care sa aibe aveleasi nivel de uzura ca perechea cealalta, nu vei avea probleme. Trebuie masurata uzura...sa fie aproape identica uzura de pe anvelopele puntea fata cu spate.

Parerea mea este ca nu se merita "efortul" financiar. Mai bine cumperi direct anvelope noi dupa drum.

Edited by andualx
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

1 an mai tarziu revin cu prima problema majora la masina. Aseara s-a spart un furtun de antigel pe undeva, nu mi-am dat seama exact. Primesc eroare cu galben de "coolant level too low". Zic "hai ca adaug cand ajung acasa, adica in 15 minute". Primesc cam o data pe an avertizarea asta.

 

Dupa 5 minute si vreo 2-3 km primesc o eroare noua, tot cu galben care spune "engine temperature - temperature too high drive moderately". Din punctul in care imi apare eroarea asta mai merg 500 de metri, aproximativ 1 minut, trag pe dreapta si opresc motorul. De sub motor iesea abur, in vasul de antigel nu mai era nimic. Pana a venit platforma am lasat capota deschisa sa se raceasca motorul. Pt ca e cutie automata am pornit motorul din nou 30 de secunde ca sa o urc pe platforma si l-am mai pornit o data ca sa o cobor de pe platforma la poarta service-ului. 

 

Inteleg ca mecanicul a identificat problema ca fiind un conector pe undeva pe sub galeria de admisie si cam din zona aia vedeam si eu fumul/aburul iesind. Problema e ca pana luni nu se poate apuca de ea, dar mi-a zis ca a mutat-o in curte si ii murea motorul cand o punea in R, dar in D mergea normal. 

Acum ma tem sa nu fi stricat motorul complet daca a apucat sa se incalzeasca. Nu reuesc sa imi dau seama de ce ar merge normal in D, dar ar muri motorul in R. Daca are cineva idei, shoot. Macar sa stiu la ce sa ma astept. 

Motorul avea 105,000 km la momentul intamplarii. 

Link to comment
Share on other sites

Salut, conectorul acela crapa si pierde lichid de racire pe acolo. Am patit-o si eu dar nu am mers cu masina deloc. Trebuie vazut daca cumva ai mers prea mult fara lichid de racice si cu motorul supraincalzit. Asta e flansa care cedeaza , eu am dat 88 ron pe ea pe original.

108261_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru problema intampinata si-mi pare la fel de rau ca in loc sa ajut cu un sfat, eu vin cu o intrebare... 

Ai mai rezolvat ceva legat de acel "clantanit/troncanit" ?. Am tot un F34 doar ca diesel si face la fel. Cateva minute bune pana cand ceva se incalzeste si apoi liniste. Efectiv am verificat tot ce mi-a trecut prin cap si ce au mai sugerat si cativa mecanici si nu gasesc nimic, nicio problema pe nicaieri dar ceva se aude si asta ma framanta rau 🙂

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, six in line said:

Salut, conectorul acela crapa si pierde lichid de racire pe acolo. Am patit-o si eu dar nu am mers cu masina deloc. Trebuie vazut daca cumva ai mers prea mult fara lichid de racice si cu motorul supraincalzit. Asta e flansa care cedeaza , eu am dat 88 ron pe ea pe original.

 

Multumesc de info! Acum daca reusesc sa scap doar cu piesa si antigelul, ar fi super! Sa vad de unde a aparut problema cu motorul care moare cand bag in reverse. 

3 hours ago, BMS921 said:

Imi pare rau pentru problema intampinata si-mi pare la fel de rau ca in loc sa ajut cu un sfat, eu vin cu o intrebare... 

Ai mai rezolvat ceva legat de acel "clantanit/troncanit" ?. Am tot un F34 doar ca diesel si face la fel. Cateva minute bune pana cand ceva se incalzeste si apoi liniste. Efectiv am verificat tot ce mi-a trecut prin cap si ce au mai sugerat si cativa mecanici si nu gasesc nimic, nicio problema pe nicaieri dar ceva se aude si asta ma framanta rau 🙂

Nu am rezolvat cu zgomotoul. Am observat ca intensitatea zgomotului e direct corelata cu cat de frig e afara. Prin urmare, iarna dau muzica ceva mai tare in masina si cam atat. Din "parerile" adunate de pe la varii mecanici, cel mai probabil am prins un set de amortizoare cu un defect de fabricatie.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Tot la niste mufe pe care sa fi curs niste antigel sper si eu. Ce-i drept, observasem aseara un comportament ciudat in sensul in care apasam butonul de avarii si ele porneau dupa 1-2 secunde, iar sagetile din bord incepeau sa se aprinda si mai tarziu. 

O sa postez aici cum decurge situatia ca inteleg ca pierderile astea de antigel prin furtune crapate sunt un lucru mai des intalnit la B48. Poate o sa mai ajute si pe altcineva experienta mea. 

Link to comment
Share on other sites

Boala lor.... Totuși gust amar dă-o încolo de treabă la M42 /M43 /M44 o conductă asemănătoare crapă după vreo 20 de ani, bai ai zice că nu învață din greșeli, bine mai e exemplul ventilator clima că tot crapă și ăla la urs ,aceasi treabă sunt curios daca la fel și la astea noi o sa scârțâie după 30 ani.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Bun, dar ce inseamna aceste revizii dese? Uleiul il schimb la maxim 10,000 km, impreuna cu filtre. Uleiul in cutia de viteze si cutia de transfer schimbat la 100,000 km. Ar trebui sa ma apuc sa schimb furtune de nebun ca poate crapa? Sunt trecute undeva in vreun plan de service?

 

In plus, masina nu este asa dusa spre limite. Ba chiar in ultimul an, tot mai rar. Depinde ce intelegem prin talpa grea. Eu in mod cert nu ma refeream la un condus numai cu turometrul in rosu. 

Link to comment
Share on other sites

Nu ai ce face din păcate, careva a zis conducta de plastic e mai ieftină vs metal, a pică după garanție ? ghinion ia următorul model care îl vinzi după 4-5 ani și tot așa, din păcate asta e schema cam la toți producătorii.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.