Jump to content

Incepator


Vayne123

Recommended Posts

Salut, sunt ĂŽn cĂŁutare de mașinĂŁ, fiindcĂŁ ĂŽncepĂŁtor, fan BMW(scoala fĂŁcutĂŁ pe un seria 1 diesel), am gĂŁsit câteva E90 320D, am undeva la 3000 euro + 1000 pentru posibile schimbĂŁri la achiziție, am nevoie de o pĂŁrere din partea celor care știu despre ce e vorba cu aceste mașini

Am gĂŁsit un E90 320D la 290000 KM 2007, diesel,undeva la 3000eur, mașina arata bine, urmeazĂŁ sa o vad sĂŁptĂŁmâna viitoare cu un mecanic cu speranța cĂŁ o sĂŁ accepte teste și verificĂŁri, la ce pot sa ma aștept de la mașinĂŁ, ce ar trebuii sa schimb inițial, ce ar trebuii sa fiu atent la ea? (sunt ĂŽncepĂŁtor, am mai condus totuși destul)

Link to comment
Share on other sites

Cum adica "cu speranta ca o sa accepte teste si verificari"? Daca nu accepta te-ai luat si ai plecat direct fara discutii!

 

Daca masina a fost intretinuta corespunzator si proprietarul a schimbat recent unele componente costisitoare nu ar trebui sa iti faci griji, dar ma cam indoiesc. Oricum ar trebui sa ai cam 2000 de euro pe langa pretul de achizitie. Sa te gandesti la: distributie, turbina, ambreiaj, volanta, clapeta de acceleratie, dpf, bujii, discuri, placute, cauciucuri, etc. Pe langa asta, daca mai ai si ghinionul sa deteriorezi ceva elemente de caroserie, sau sunt deteriorate deja, o sa mai creasca costurile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti ceva pe benzina, 2005-2006, daca tot vrei seria 3. E mai ieftina intretinerea.

 

 

uite, ce frumoasa e asta pentru bugetul tau: https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-318i-Lim.-Navi-PDC-Sitzh./vhc:car,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2005,frx:2006,prx:4000,ful:petrol,vcg:limousine/pg:vipcar/322413293.html

mai pui niste bani si o aduci in tara. parerea mea e ca un diesel la 290k o sa te coste in timp mult mai mult decat una pe benzina cum e cea din exemplul de mai sus, cu tot cu adusul in tara.

 

Edited by toffefe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ănțeleg, pai și, având ĂŽn vedere bugetul pe care ĂŽl am, ĂŽnspre ce mașina sa ma ĂŽnclin?

 

Sti cum e vorba aia, nu risti nu castigi. Se poate ca acel E90 sa nu necesite investitii majore in urmatorul an sa zicem. Dar daca necesita, ar fi pacat sa il tii parcat si sa nu te poti bucura de el deoarece depaseste bugetul alocat de tine pentru intretinere.

 

Nu are rost sa iti spun sa te uiti spre alta marca gen Opel, Ford sau mai stiu eu ce, deoarece nu cred ca ai fi satisfacut cu achizitia facuta. Eu iti recomand sa mai pui 1000 de euro la bugetul de achizitie, si la 4000 cred ca gasesti un E87 sau un E90 pe la 200k km. Si cum ai spui tu, cu 1000 de euro pe langa ar trebui sa poti sta cat de cat linistit.

Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti ceva pe benzina, 2005-2006, daca tot vrei seria 3. E mai ieftina intretinerea.

 

 

uite, ce frumoasa e asta pentru bugetul tau: https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-318i-Lim.-Navi-PDC-Sitzh./vhc:car,pgn:7,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2005,frx:2006,prx:4000,ful:petrol,vcg:limousine/pg:vipcar/322413293.html

mai pui niste bani si o aduci in tara. parerea mea e ca un diesel la 290k o sa te coste in timp mult mai mult decat una pe benzina cum e cea din exemplul de mai sus, cu tot cu adusul in tara.

Arata bine de tot, și navigație vad, am sa vad dacĂŁ am cum sa o și aduc ĂŽn tara, mersi de idee

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ănțeleg, pai și, având ĂŽn vedere bugetul pe care ĂŽl am, ĂŽnspre ce mașina sa ma ĂŽnclin?

 

La 3000 de euro sigur nu la BMW, nici macar seria 1. BMW e o masina scumpa la intretinere si nu prea e masina de incepator.

Sa stii ca nu e rusine sa conduci un Logan mai nou pana strangi bani de ceva premium si capeti ceva experienta la volan.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

cred ca totul se rezuma la urmatoarele doua intrebari:

1. Pt ce vrei masina? pt fitze, sa vada lumea ca esti pasionat de bmw? sau sa te duca din punctul A in B?

2. Ce buget lunar ai putea aloca pt reparatii? care ar fi limita lunara de bani bagati in masina ca sa iti asiguri "poftele" de la punctul 1?

 

de ce intreb asta, pt ca asa cum au spus si colegii mai sus, o masina asa veche se poate strica oricand, azi merge bine, iesi cu prietena/sotia la terasa, maine se sparge un furtun (asta ar fi cea mai mcia problema)

 

in functie de raspunsurile de mai sus poti ramane la BMW asa vechi, sau o masina cat mai noua, in care sa nu investesti asa mult in reparatii

Link to comment
Share on other sites

cred ca totul se rezuma la urmatoarele doua intrebari:

1. Pt ce vrei masina? pt fitze, sa vada lumea ca esti pasionat de bmw? sau sa te duca din punctul A in B?

2. Ce buget lunar ai putea aloca pt reparatii? care ar fi limita lunara de bani bagati in masina ca sa iti asiguri "poftele" de la punctul 1?

 

de ce intreb asta, pt ca asa cum au spus si colegii mai sus, o masina asa veche se poate strica oricand, azi merge bine, iesi cu prietena/sotia la terasa, maine se sparge un furtun (asta ar fi cea mai mcia problema)

 

in functie de raspunsurile de mai sus poti ramane la BMW asa vechi, sau o masina cat mai noua, in care sa nu investesti asa mult in reparatii

1. Clar sa ma ducĂŁ din pct A ĂŽn pct B, dar nu vreau nici sa conduc un Logan, in golf nu am loc ca am 2 metrii și 90 kg și s lat ĂŽn umeri, și da sunt și fan bmw

2. Pentru reparații nu am idee cât as putea aloca, totuși nu cred ca o data la o luna se mai strica ceva

Ce mașina "cât mai noua" ĂŽmi poți recomanda ĂŽn banii de i-am specificat inițial?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce mașina "cât mai noua" îmi poți recomanda în banii de i-am specificat inițial?

 

Imo ar fi asa:

1. Opel Astra G, benzinar aspirat, distributie lant

2. Hyundai i30 prima generatie (2007 - 2011), ca MK2-ul costa intre 5-7k eur ceva bun.

3. Ford Focus MK 2. Daca zici ca ai probleme de spatiu, cred ca asta ar fi cea mai incapatoare masina; sedanul nu hatchback, si chiar facelift-ul (dupa 2008) care mie imi place mai mult decat pre-facelift (maxim 2007).

 

Sau nah, iti faci damblaua cu BMW-ul cum am facut multi de aici :) Vezi ca are cineva un E46 316i la vanzare aici pe forum, 2k eur parca era ultimul update. Mai multa incredere am in acea masina decat intr-un E90 diesel cu 300k km in bord. E lenesa, dar ai motor mic aspirat, teoretic mai putine chestii care pot pica, devalorizare aproape inexistenta - daca stai 1-2 ani cu ea, o poti vinde lejer la 1.5k eur.

 

Spor la cautat.

Edited by De-MaRcOnE
Link to comment
Share on other sites

Nu lua mașina din tara ,la banii ĂŁștia .

CautĂŁ ĂŽn DE ,mai adaugi 500 de eur adusul acasĂŁ (pe roti sau platforma) ,dar știi ce cumperi .

La noi ,e loterie . VânzĂŁtorul român ,cĂŁ e persoana fizica ,firma sau bișnițar ,nu baga bani ĂŽn mașini .

Cel care baga bani ĂŽn intretinere,nu ĂŽți cere banii ĂŁștia ,ĂŽți cere mai mult .

In schimb ,in DE , sunt mașini ĂŽntreținute și dacĂŁ o gĂŁsești la banii ĂŁștia ,o gĂŁsești pentru cĂŁ ei considerĂŁ cĂŁ mașina și-a fĂŁcut banii pentru scopul in care a fost achiziționatĂŁ .

Link to comment
Share on other sites

La noi ,e loterie . Vânzătorul român ,că e persoana fizica ,firma sau bișnițar ,nu baga bani în mașini .

 

 

In schimb ,in DE , sunt mașini întreținute și dacă o găsești la banii ăștia ,o găsești pentru că ei consideră că mașina și-a făcut banii pentru scopul in care a fost achiziționată .

 

Da, la noi la banii astia 99% dintre bmw-uri sunt gunoaie.

 

In DE nici nu treci ITP-ul la misto ca la noi, plus ca diesel-urile vechi, Euro 4, nu mai au pret ca nu le cauta decat est-europenii.. La noi un sfert din masini sunt inca Euro 2, deci cu Euro 4 esti boss :)

Edited by mgi
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Godini, daca reusesti sa iei din Germania ai mari sanse sa te alegi cu o masina buna, iti spun din experienta, prima masina am luato din tara fiind tot incepator si nestiind mare lucru despre masini, in timp am aflat ca avea vreo 80k dati inapoi si in 3 ani jumatate am schimbat jumatate din piese, acum sunt la a 2 a masina , luata personal din Germania si adusa pe roti si am nimerito in stare buna atat estetic cat si functional.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt în căutare de mașină, fiindcă începător, fan BMW(scoala făcută pe un seria 1 diesel), am găsit câteva E90 320D, am undeva la 3000 euro + 1000 pentru posibile schimbări la achiziție, am nevoie de o părere din partea celor care știu despre ce e vorba cu aceste mașini

Am găsit un E90 320D la 290000 KM 2007, diesel,undeva la 3000eur, mașina arata bine, urmează sa o vad săptămâna viitoare cu un mecanic cu speranța că o să accepte teste și verificări, la ce pot sa ma aștept de la mașină, ce ar trebuii sa schimb inițial, ce ar trebuii sa fiu atent la ea? (sunt începător, am mai condus totuși destul)

 

Nu conteaza ca esti incepator sau avansat, conteaza temperamentul, intuitia pericolului si constiinta proprie. Cu BMW sau fara, au murit prostii, cu orgolii si fara autocontrol. Daca te crezi zmeu, cu BMW in Romania, ajungi repede la...stiri.

 

Daca-ti place BMW si ai mers deja suficient de mult cu unul, alta masina, sub BMW, nu o sa-ti placa. Deci uita de Renault, Opel, Ford, Dacia etc. Ai sa bagi bani in ele cu scarba. Ai sa bagi si in BMW, dar nu cu scarba. Pt ca ti-e drag de el. Normal.

 

Referitor la bani. Pt ceva bun, 3000 de euro este prea putin, in cazul lui E90. Daca arata bine e un lucru bun, dar nu si suficient. Spune doar ca, probabil, nu vei cheltui cu aspectul. La banii astia, iti iei ceva bun la E46, 2002-2005. Daca este 2007, cu motor N47, adica LCI (facelift), numai pe distributie dai in jur de 800 euro. Deci macar 2000 euro ar trebui sa ai de rezerva.

 

Stai departe de benzinare, mai ales aspirate. Nu vei avea satisfactia turbo la bani de combustibil putini. Da, are alte piese scumpe, dar daca vrei BMW, inseamna ca vrei satisfactie, in primul rand. In al doilea rand, o data pusa la punct masina, cativa ani, uiti de probleme. Eu mai am un 2000 cm3 aspirat (alta marca) si l-am "aruncat" nevestei. Turbo sau compresor (ai 1.8L kompressor la Mercedes, alta varianta faina), fara discutii. :)

 

Prefera masina de la proprietar din Romania, care a intretinut-o corespunzator, macar 2 ani. Din afara, nu poti avea nici o pretentie. Discuti cu un samsar care nu stie nimic despre masina, mai ales daca a venit cu ea pe platforma. Alea cu istoric real si intretinere ca la carte, sint departe de 3000 euro.

Edited by Old Guy
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Daca-ti place BMW si ai mers deja suficient de mult cu unul, alta masina, sub BMW, nu o sa-ti placa. Deci uita de Renault, Opel, Ford, Dacia etc. Ai sa bagi bani in ele cu scarba. Ai sa bagi si in BMW, dar nu cu scarba. Pt ca ti-e drag de el. Normal.

 

 

Mari vorbe, mare caracter(izare).

 

La noi nu merge altceva decat puturoasa motorina; nu, nu e gresit deloc.

 

Doar ca nu stim sa le intretinem..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.