Jump to content

Se vinde masina : F10 LCI 528I xdrive


mihaiciuca

Recommended Posts

Dupa 4 ani a venit momentul sa ne innoim .

Astfel se vinde una bucata F10 LCI masina noastra de 4 ani ( face 4 in octombrie) .

Pentru cine este interesat gaseste mai multe info in topicul dedicat .

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/182699-masina-mea-f10-528-xdrive-2014/page__p__2433891#entry2433891

 

Masina are acum aproximativ 73.000 de km si are ultima revizie facuta in iunie 2021.

 

Pentru info suplimentare ma puteti contacta aici sau pe telefon.

Am adaugat anuntul pentru a fi mai usor .

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528i-ID7GFfJi.html?isPreview=1

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dealerul din Germania care sustii ca ti-a vandut masina "AM Automobile Volkmarsen , Kassel" nu a vandut aceasta masina.

Masina e re-import USA unde a avut o dauna frontala cu un cost estimat de reparatie de 17.000 USD si titlu de "salvage"

 

Poti sa dai o simpla cautre pe Google cu VIN-ul de 17 caractere ca sa vezi cum arata masina la firma de licitatie din Chicago care a vandut-o pe 9,948 USD (cu tot cu taxe si shipping) si a facut export in......Constanta, RO.

 

Pe Autovit poti incerca cu tzepe din astea dar aici pe forum nu cred.

 

Screen-Shot-2021-08-27-at-11-06-24.png

 

Screen-Shot-2021-08-27-at-11-06-31.png

Edited by neo_andersson
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din prima parte in prezentarea masinii am zis ca a avut dauna masina .

De asta am pus si lynkul cu prezentarea. Si daca este iti prezint factura din Germania . Eu de acolo am luat-o . In raport vezi ca te intreaba unde ai vrea sa o duci .

O sa caut raportul Carfax .

 

 

Nu am avut nmic de ascuns si nici nu am nimic de ascuns .

Am ales acest gen de model pentru ca are o serie de asecte de siguranta suplimentare ( airbaguri genunchi si centuri diferite) pentru ca am avut dauna cu acelasi gen de masina si stiu prin ce am trecut si ce rol au avut acele aibaguri.

post-1717-0-92517700-1630053019_thumb.png

Edited by mihaiciuca
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa pare, oricum in topic scrie clar ca masina e adusa din SUA si ca a avut o mica dauna , iar in poze masina are numere de DE . Eu as zice asa - luata din USD adusa si reparata la noi apoi Germania, altfel nu stiu de ce ar fi mers in CT. acum citesc si ce a zis colegul - da posibil sa vada ca esti din RO si iti da si cotatia de transport pana in RO . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca un dealer serios sta sa importe masini dauna totala din State, ca sa le repare si sa le revanda dupa aia. Singurul mod in care e viabila economic manevra asta e sa fie reparata la un gigel in curte.

 

Iar BMW nu cred ca a verificat ca reparatia a fost facuta cum trebuie, ci doar ca n-are erori si ca nu bate nimic la ochi la o prima vedere. Ca nu stau ei sa desfaca sa vada ca airbag-urile chiar sunt la locul lor, ce stres exista in metal, cum au fost facute sudurile si asa mai departe.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca un dealer serios sta sa importe masini dauna totala din State, ca sa le repare si sa le revanda dupa aia. Singurul mod in care e viabila economic manevra asta e sa fie reparata la un gigel in curte.

 

Iar BMW nu cred ca a verificat ca reparatia a fost facuta cum trebuie, ci doar ca n-are erori si ca nu bate nimic la ochi la o prima vedere. Ca nu stau ei sa desfaca sa vada ca airbag-urile chiar sunt la locul lor, ce stres exista in metal, cum au fost facute sudurile si asa mai departe.

 

Vericarea am facut la BMW si in Germania si la noi. in plus pe TUW in Germania scria ca au facut verificare pentru masina lovita si reparata.

Am mai avut o dauna mai mica si oricum s-a dat toata fata jos( inlocuit bara un far si platice) si am verificat si atunci si intr-adevar a fost facuta corect masina.

 

Nu a avut suduri nimic . S-a schimbat capota aripa dreapta si condeser ( in afara de airbaguri volan si genunchi , cortina pretensioner , centura).

Eu nu zic ca toti au fost prosti. In SUA oricum problema vine din ora de manopera ( 280 USD fara Sales TAx) si cand ai manopera la eupene . Ciudata ca fost ca raportul daunei nu a fost asa mare ( dauna versus valoare masina )

Am atasat si raportul primit de la dealer din Germania la cumparare din SUA.

WBA5A7C5XED618782.pdf

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca in vest, dealerul se implica in vreo constatare in afara de acele masini care sunt inca in garantie, noi-noutze.. unde probabil sunt si mai sumar "dedicati" pentru ca ei vor inlocui parti cu totul, nu stau ei sa fac suduri.. sa verifice ceea ce s-a facut o data in fabrica.

Din punctul lor de vedere daca sunt intrebati, foarte probabil muulte masini (vandute deja sau in leasing..) ale lor sunt bune de casat.

 

E mai ieftin si eficient sa schimbe cu totul. Nu vad cum ar sta altfel lucrurile fata de masini avariate mai mult.

Cat de mult, numai OP ar putea sa ne spuna. ;)

 

Are tot spatiu aici, ca doar de aia a facut topicul.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

on topic....

acum ceva vreme am dat pe youtube de un canal...

 

am urmarit 1-2 video...omul asta face, importa daune totale din SUA, baga 15-17-19 mii in ele...si pe unele le vinde cu unele merge el.

 

din cate retin, e de durata o astfel de operatiune ( 1-2-3 luni).

 

" Masini dauna totala din SUA - rentabile sau nu? " - youtube

 

(a nu se intelege ca il promovez, reclama , etc)

Link to comment
Share on other sites

Am scos si raportul de la RAR .

Oricum masina este de vanzare cine este interesat ma poate contacta si ii pot furniza toate documentele facturi cumpoarare , facturi revizii , istoric absolut tot.

Deja am inlocuit-o si se cere vanduta . Daca nu voi reusi mai bine o tin pentru cel mic .

Are CASCO platit pina in decembrie inclusiv. Acuma sta in garaj .

RAR_istoric_vehicul (1).pdf

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca in vest, dealerul se implica in vreo constatare in afara de acele masini care sunt inca in garantie, noi-noutze.. unde probabil sunt si mai sumar "dedicati" pentru ca ei vor inlocui parti cu totul, nu stau ei sa fac suduri.. sa verifice ceea ce s-a facut o data in fabrica.

Din punctul lor de vedere daca sunt intrebati, foarte probabil muulte masini (vandute deja sau in leasing..) ale lor sunt bune de casat.

 

E mai ieftin si eficient sa schimbe cu totul. Nu vad cum ar sta altfel lucrurile fata de masini avariate mai mult.

Cat de mult, numai OP ar putea sa ne spuna. ;)

 

Are tot spatiu aici, ca doar de aia a facut topicul.

 

 

OP??? scuze mai prost azi . Printre sedinte si stress la munca mai mai uit si aici.

 

Asa cum fac de 15 ani .

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca faceti mult tamtam pentru nimic si ii faceti praf topicul omului chiar daca nu sunteti interesati de fapt. Masina merita banii aia, nu e compromisa structural sau ceva, dauna nu e deloc de speriat. Exista masini cu daune mult mai grave care se vand drept "impecabila, fara accident in istoric".
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Printre sedinte si stress la munca mai mai uit si aici.

 

Asa cum fac de 15 ani .

 

 

 

Stiu cum e pe la voi, am avut lucrari de contructii prin 1999-2001, inclusiv conducta de gaz. Mama ce de sticle de bere fara eticheta aveam acasa, :). Era o doamna care nu ma credea ca berea de pe banda are un gust mult mai bun decat cea de la restaurant.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca faceti mult tamtam pentru nimic si ii faceti praf topicul omului chiar daca nu sunteti interesati de fapt. Masina merita banii aia, nu e compromisa structural sau ceva, dauna nu e deloc de speriat. Exista masini cu daune mult mai grave care se vand drept "impecabila, fara accident in istoric".

Nu face nimeni praf topicul.

Asa cum tu parese ca ai o parere de parca ai condus masina aia, cu totii putem avea o parere de considerat de un potential cumparator sau nu.

 

Eu chiar ma gandeam sa ii multumim mai multi lui neo_andersson, membru din elita.

Mai aflam si noi lucruri noi, cum bine a mentionat wind-3er

 

Daca tu accepti compromisuri asta nu inseamna ca si restul trebuie sa le accepte zilele astea..

Edited by bimmer90f30
  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

La ce reclama ai primit pe aici, cred ca o primeste cel mic. Dar, daca n-ai de lucru ...

In loc sa bei o bere proaspata, ca e sfarsit de saptamana, ...

 

 

E vineri ...O sa tund gazonul si clar beau o bere .

De, Obiceiuri de om de varsta a 2-a . Tot lucrez la bere deci ....

 

si sincer nu vroiam nici o reclama.

Nu imi doresc reclama . Cine ma cunoaste stie ce fel de om sunt . :aww:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pretul e oricum sub media pietei pentru motorizarea respectiva si km aia.

 

Cam asa e .

 

Printre sedinte si stress la munca mai mai uit si aici.

 

Asa cum fac de 15 ani .

 

 

 

Stiu cum e pe la voi, am avut lucrari de contructii prin 1999-2001, inclusiv conducta de gaz. Mama ce de sticle de bere fara eticheta aveam acasa, :). Era o doamna care nu ma credea ca berea de pe banda are un gust mult mai bun decat cea de la restaurant.

 

 

Porbabil ca ne-am si vazut . Sa stii ca e mai mult o senzatie. Diferente nu sunt .

Numai etichetele .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina este "salvage" in US daca valoarea reparatiei este mai mare de 60% din pretul KBB.

Pe site-ul de licitatii scrie clar ca pretul KBB este 30,349 USD cu un estimat de reparatie de 17,384 USD.

Estimatul de reparatie este corect daca pui airbag-uri, plansa bord, bara, senzorul de pedestrian protection, capsele de la capota si baterie si asta fara restul de piese necesare daca in urma constatarii e nevoie de tragger, radiatoare, faruri, etc.

 

La masina s-au adaugat proiectoare ceata fata probabil pentru ca bara folosita la reparatie nu a fost comandata in baza seriei de sasiu si fiind SH era varianta cu proiectoare, de asemeni s-au inlocuit si ceasurile de bord probabil sa nu mai fie asa vizibil ca e o masina US cu bordul in mph.

 

Tot pe site-ul de licitatii din US scrie negru pe alb costul de vanzare, practic masina a fost vanduta pentru 6,700 USD iar restul de costuri inclusiv livrarea in Constanta, Romania au dus pretul final la 9,900 USD.

 

De anul trecut in Romania nu mai pot fi inmatriculate masini care au titlu de "salvage", asa ca multi aduc masini dauna totala din US, le repara in Romania si apoi le inmatriculeaza pe Germania pentru re-export. Cu brief de Germania apoi se inmatriculeaza fara probleme la noi.

 

De curiozitate, masina asta ai luat-o din Germania pe platforma sau ai venit cu ea pe roti?

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina este "salvage" in US daca valoarea reparatiei este mai mare de 60% din pretul KBB.

Pe site-ul de licitatii scrie clar ca pretul KBB este 30,349 USD cu un estimat de reparatie de 17,384 USD.

Estimatul de reparatie este corect daca pui airbag-uri, plansa bord, bara, senzorul de pedestrian protection, capsele de la capota si baterie si asta fara restul de piese necesare daca in urma constatarii e nevoie de tragger, radiatoare, faruri, etc.

 

La masina s-au adaugat proiectoare ceata fata probabil pentru ca bara folosita la reparatie nu a fost comandata in baza seriei de sasiu si fiind SH era varianta cu proiectoare, de asemeni s-au inlocuit si ceasurile de bord probabil sa nu mai fie asa vizibil ca e o masina US cu bordul in mph.

 

Tot pe site-ul de licitatii din US scrie negru pe alb costul de vanzare, practic masina a fost vanduta pentru 6,700 USD iar restul de costuri inclusiv livrarea in Constanta, Romania au dus pretul final la 9,900 USD.

 

De anul trecut in Romania nu mai pot fi inmatriculate masini care au titlu de "salvage", asa ca multi aduc masini dauna totala din US, le repara in Romania si apoi le inmatriculeaza pe Germania pentru re-export. Cu brief de Germania apoi se inmatriculeaza fara probleme la noi.

 

De curiozitate, masina asta ai luat-o din Germania pe platforma sau ai venit cu ea pe roti?

Pe roti .

si de atunci tot pe roti .

La airbag plansa nu a fost sarita vezi raportul . US version nu au sensor de pedestrian si nici capse la copota . In schimb au airbaguri la genunchi si alte centuri . Cel Putin asa e in ETK .

Proiectoare a avut din standard . Bara intr-adevar a fost de state . din ce am vazut pe coduri cand am avut eu tamponarea au schimbat numai condenser si traversa intre faruri si evident farurile . Cele de pe ea sunt EUR . Tot xenon adaptiv .

Edited by mihaiciuca
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.