Jump to content

Fum albastru 525d e60


FlaviusApostol

Recommended Posts

Buna,am un e60 2.5d,am schimbat turbina cu actuator,anulat dpf catalizator,curatat egr,anulat clapete swirl,schimbat garniturile de la egr si galerie stiu doar ca injectoru 1si4 sunt cu probleme,masina trage dar ar o intarziere la boost,si scoate fum albastru uneori la relanti..aveti vreo idee?multumesc Edited by FlaviusApostol
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Buna,am un e60 2.5d,am schimbat turbina cu actuator,anulat dpf catalizator,curatat egr,anulat clapete swirl,schimbat garniturile de la egr si galerie stiu doar ca injectoru 1si4 sunt cu probleme,masina trage dar ar o intarziere la boost,si scoate fum albastru uneori la relanti..aveti vreo idee?multumesc

 

masina ta, cu toate sistemele de reducere a poluarii anulate, este exemplu perfect pentru care unii isi permit sa numeasca bmw-urile tigai.

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Clapetepe swirl le-am anulat,pt a evita pericolu distrugerii motorului,am inteles ca asta e boala lor,dpf ai catalizatorul,din cate am inteles nu vor mai fi lafel ca cele originale,si din cauza lor sa stricat turbina,masina am cumparato recent...nu stiu cand si cum au fost curatate dpf si cat

Cine ti-a zis de clapete te-a mintit.

DPF off facut inseamna ca nu iti permiti sa intretii o masina la standardele date in fabrica si e ilegal ce ai facut.

Se gasesc DPFuri noi.

 

Daca asta e boala lor, de ce nu te duci la cei care ti-au explicat boala lor sa ti-o explice si pe cea curenta.

 

Pe bune?

Cum adica stii ca doua injectoare sunt uzate si astepti alte idei!?

 

Nu insemna asta OARE ca nu iti permiti masina aceea din moment ce mergi inca cu ea cu acele injectoare?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Clapetepe swirl le-am anulat,pt a evita pericolu distrugerii motorului,am inteles ca asta e boala lor,dpf ai catalizatorul,din cate am inteles nu vor mai fi la fel ca cele originale,si din cauza lor sa stricat turbina,masina am cumparato recent...nu stiu cand si cum au fost curatate dpf si cat

 

Lasa, ca nu m-am nascut ieri, stim cu totii de ce se elimina dpf-ul, catalizatorul si apoi se face evacuare teava goala + soft. In plus, cand ai cumparat-o stiai toate aspectele astea, ai fost de acord cu ele. Cand scoti atat de multe componente dintr-o masina, nu iti poate spune nimeni cum ar trebui sa mearga sau ce are cand nu merge bine. Pune-i piesele lipsa la loc, softul original si pleci de acolo cu intrebarile. Cand o masina incape pe mana mecanicilor amatori, dornici sa faca practica si sa multumeasca un client fara bani, rezultatele sunt imprevizibile.

Tu iti imaginezi ca este cineva pe forumul asta care sta sa faca depanarea tuturor cazanelor? Crezi ca se pricepe cineva sa iti zica: daca ai dpf +catalizator scoase, egr anulat, swirl flaps anulate, atunci sigur problema e la un macaraua geamului spate care da un impuls ce nu mai este corect interpretat de softul facut de Gigel de la Vitan Racing Team.

Orice problema sa diagnosticheaza din aproape in aproape, plecand de la "cum ar trebui sa mearga". Si acel "cum ar trebui sa mearga" e un reper stabilit din fabrica cu toate piesele pe ea. Cine naiba mai stie ce se intampla cu masina aia cand ai atat de multe piese lipsa. Orice componenta are rolul ei, fie ca directioneaza aerul in admisie intr-un anumit fel, fie ca pastreaza o anumita temperatura a gazelor arse, fie ca pastreaza o anumita presiune citita de un anumit senzor, etc, etc, etc.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunteti minunati sa mor eu,merci de ajutor,foarte multi inteligenti,de unde sti ca nu le schimb? Am investit in masina 6000 de lei pana acuma si nu imi permit sa o intretin?am cerut o parere,nu sunt mecanic,si nici nu se mai gasesc mecanici,in legatura cu clapetele intereseazate sa vezi ca exista riscul sa se rupa sa cada in motor

 

In romania nu se poate axa pe intrebarea pusa?...decat sa va dati cu parerea despre ce fac eu cu masina? Si in primu rand spune-mi un lucru legal in tara asta si in al doilea rand sunt singuru cu dpf off?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Llasa, nu esti in masura sa faci observatii despre inteligenta altora. Un om inteligent nu cumpara un cazan batjocorit de altii ca apoi sa bage inca 6000 ron, ci pune acei 6000 ron la pretul de achizitie si ia din prima o masina buna. Mai ales ca vorbim de un e60 diesel, nu de cine stie ce masina de colectie ce merita restaurata. Iar clapetele respective se schimba pur si simplu. In fine, bafta cu masina.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nici voi nu sunteti in masura sa judecati,deci nu luĂŁm masuri acuma,vorbiind de investitie,modelu asta mi l-am dorit de copil,si vreau sa o fac cat mai bine,nu vreau alta masina,nu vreau sa o fac tigaie,doar din vorba altora si din cate am mai vazut pe aici pe forum,pareri pro si contra unii spun ca e mai ok fara dpf,atat ca nu respecta normele de poluare,nu sunt mecanic repet nu mai dati cu pietre ca stiu ca aveti ținta...cer doar parere

 

Se poate reface...doar sa stiu ce e mai bine,cand am loato nu am stiut de problemele ei,si m-am trezit ca e gata turbo,si cauzele au aparut pe urma,dpf,cata.....egr u nu e anulat

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Buna,am un e60 2.5d,am schimbat turbina cu actuator,anulat dpf catalizator,curatat egr,anulat clapete swirl,schimbat garniturile de la egr si galerie stiu doar ca injectoru 1si4 sunt cu probleme,masina trage dar ar o intarziere la boost,si scoate fum albastru uneori la relanti..aveti vreo idee?multumesc

 

Felicitari pt achizitie si sa o folosesti sanatos ! Poate nu a fost chiar cea mai inspirata alegere dar presupun ca au mai fost niste factori personali care te-au adus la aceasta alegere insa astea deja te privesc doar pe tine. Acum faptul e consumat si discutam pe mai departe incercand o rezolvare.

In plus, nu prea cunosc multi dispusi "sa se bage" la motoare de peste 2000, in conditiile impozitelor actuale din Ro (!)

 

Revenind ON

 

- trebuie sa intelegi ca evacuarea diesel se comporta diferit fata de cea a unui benzinar aspirat de ex. La benzinar, cu cat mai libera evacuarea, cu atat mai bine - sound fenomenal, crestere de ceva putere (nu mult dar exista - 1-2-5 cp), masina devine mai nervoasa ...ii inteleg pe cei cu benzinare care elimina tot din calea gazelor arse, inclusiv tobele.

 

La diesel treaba sta putin diferit in sensul ca turbina are nevoie de "back pressure" ...adica o contra-presiune produsa de rezistenta opusa de diferite filtre si rasuciri asupra gazelor arse.

 

Cu alte cuvinte, o evacuare diesel care nu infraneaza gazele intr-o anumita masura va afecta functionarea in parametrii a turbinei.

 

Evacuarea ta e prea libera si de aici problemele de lag. Nu ai specificat daca macar mai ai vreo toba pe traseul evacuare (oricum nu ar fi suficienta o simpla toba) dar recomandarea mea ar fi sa introduci pe evacuare treptat cate un element inapoi (ok, DPF lasa-l in ma-sa, dar macar tobe si un catalizator)

 

Ca o mica experienta personala

 

- un diesel in mintiile lui, stare normala, tragea ok, lag zero ...si mi-a venit mie sa anulez (doar) toba finala. Am pus o teava simpla in locul ei ...si nu m-am mai inteles cu masina ! M-am pomenit cu un lag de toata frumusetea pe turbina, mers interesant si imprevizibil al motorului (in accelerari), sound de U650. A 2-a zi am montat urgent toba finala inapoi.

 

Fumul albastru

 

- ala e ulei motor ajuns in cilindrii si "papat". Ori e o problema de recirculare gaze carter (epurator), ori ghiduri/supape sau segmenti.

Urmareste evacuarea dupa pornirea motorului rece lasat la relanti pana la incalzire si vezi ce constati legat de fumul albastru.

Daca dupa pornire, cateva minute bune ai fum albastru ce se diminueaza treptat odata cu incalzirea motorului (pana la disparitie) atunci te pregatesti de segmenti.

Celalalte variante sunt ulterior de discutat.

 

In rest, din ce spui, mie mi se pare o masina ok. Bine, s-a anulat DPF (serios amu'- vorbim "noi" din Romania) ...dar i-ar trebui un catalizator si tobe macar.

 

Despre clapete admisie - unii le anuleaza, altii le monteaza inapoi ...eu unul, dupa achizitie (cu dopuri) mi le-am montat inapoi (intr-o forma mai safe) "pt ca asa am vrut eu" dar asta e alta discutie. In fapt, masina mergea ok si fara clapete doar ca nu mi-a placut motorul zgomotos pe relanti, mirosul puternic de "noxe" in zona portbagajului si "lesinarea" masinii sub 2000 ture.

 

Bafta !

Edited by 13NCU
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Lasa, ca nu m-am nascut ieri, stim cu totii de ce se elimina dpf-ul, catalizatorul si apoi se face evacuare teava goala + soft. In plus, cand ai cumparat-o stiai toate aspectele astea, ai fost de acord cu ele. Cand scoti atat de multe componente dintr-o masina, nu iti poate spune nimeni cum ar trebui sa mearga sau ce are cand nu merge bine. Pune-i piesele lipsa la loc, softul original si pleci de acolo cu intrebarile. Cand o masina incape pe mana mecanicilor amatori, dornici sa faca practica si sa multumeasca un client fara bani, rezultatele sunt imprevizibile.

Tu iti imaginezi ca este cineva pe forumul asta care sta sa faca depanarea tuturor cazanelor? Crezi ca se pricepe cineva sa iti zica: daca ai dpf +catalizator scoase, egr anulat, swirl flaps anulate, atunci sigur problema e la un macaraua geamului spate care da un impuls ce nu mai este corect interpretat de softul facut de Gigel de la Vitan Racing Team.

Orice problema sa diagnosticheaza din aproape in aproape, plecand de la "cum ar trebui sa mearga". Si acel "cum ar trebui sa mearga" e un reper stabilit din fabrica cu toate piesele pe ea. Cine naiba mai stie ce se intampla cu masina aia cand ai atat de multe piese lipsa. Orice componenta are rolul ei, fie ca directioneaza aerul in admisie intr-un anumit fel, fie ca pastreaza o anumita temperatura a gazelor arse, fie ca pastreaza o anumita presiune citita de un anumit senzor, etc, etc, etc.

Mare plus de la mine toffefe

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt achizitie si sa o folosesti sanatos ! Poate nu a fost chiar cea mai inspirata alegere dar presupun ca au mai fost niste factori personali care te-au adus la aceasta alegere insa astea deja te privesc doar pe tine. Acum faptul e consumat si discutam pe mai departe incercand o rezolvare.

In plus, nu prea cunosc multi dispusi "sa se bage" la motoare de peste 2000, in conditiile impozitelor actuale din Ro (!)

 

Revenind ON

 

- trebuie sa intelegi ca evacuarea diesel se comporta diferit fata de cea a unui benzinar aspirat de ex. La benzinar, cu cat mai libera evacuarea, cu atat mai bine - sound fenomenal, crestere de ceva putere (nu mult dar exista - 1-2-5 cp), masina devine mai nervoasa ...ii inteleg pe cei cu benzinare care elimina tot din calea gazelor arse, inclusiv tobele.

 

La diesel treaba sta putin diferit in sensul ca turbina are nevoie de "back pressure" ...adica o contra-presiune produsa de rezistenta opusa de diferite filtre si rasuciri asupra gazelor arse.

 

Cu alte cuvinte, o evacuare diesel care nu infraneaza gazele intr-o anumita masura va afecta functionarea in parametrii a turbinei.

 

Evacuarea ta e prea libera si de aici problemele de lag. Nu ai specificat daca macar mai ai vreo toba pe traseul evacuare (oricum nu ar fi suficienta o simpla toba) dar recomandarea mea ar fi sa introduci pe evacuare treptat cate un element inapoi (ok, DPF lasa-l in ma-sa, dar macar tobe si un catalizator)

 

Ca o mica experienta personala

 

- un diesel in mintiile lui, stare normala, tragea ok, lag zero ...si mi-a venit mie sa anulez (doar) toba finala. Am pus o teava simpla in locul ei ...si nu m-am mai inteles cu masina ! M-am pomenit cu un lag de toata frumusetea pe turbina, mers interesant si imprevizibil al motorului (in accelerari), sound de U650. A 2-a zi am montat urgent toba finala inapoi.

 

Fumul albastru

 

- ala e ulei motor ajuns in cilindrii si "papat". Ori e o problema de recirculare gaze carter (epurator), ori ghiduri/supape sau segmenti.

Urmareste evacuarea dupa pornirea motorului rece lasat la relanti pana la incalzire si vezi ce constati legat de fumul albastru.

Daca dupa pornire, cateva minute bune ai fum albastru ce se diminueaza treptat odata cu incalzirea motorului (pana la disparitie) atunci te pregatesti de segmenti.

Celalalte variante sunt ulterior de discutat.

 

In rest, din ce spui, mie mi se pare o masina ok. Bine, s-a anulat DPF (serios amu'- vorbim "noi" din Romania) ...dar i-ar trebui un catalizator si tobe macar.

 

Despre clapete admisie - unii le anuleaza, altii le monteaza inapoi ...eu unul, dupa achizitie (cu dopuri) mi le-am montat inapoi (intr-o forma mai safe) "pt ca asa am vrut eu" dar asta e alta discutie. In fapt, masina mergea ok si fara clapete doar ca nu mi-a placut motorul zgomotos pe relanti, mirosul puternic de "noxe" in zona portbagajului si "lesinarea" masinii sub 2000 ture.

 

Bafta !

Uite in sfarsit omu pe care l-am cautat pe forumu asta,iti multumesc din suflet iar voi ceilalți destepti aroganti loati si invatati de la omu asta ce inseamna bun simt ai respect..suntem oameni,inainte sa dati cu pietre...obinuinta romanului,tare in clanța da la fapte varza,merci frumos esti un Domn!!!

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

- trebuie sa intelegi ca evacuarea diesel se comporta diferit fata de cea a unui benzinar aspirat de ex. La benzinar, cu cat mai libera evacuarea, cu atat mai bine - sound fenomenal, crestere de ceva putere (nu mult dar exista - 1-2-5 cp), masina devine mai nervoasa ...ii inteleg pe cei cu benzinare care elimina tot din calea gazelor arse, inclusiv tobele.

 

O.T.

Ca sa ne lamurim si sa intelegem mai bine cu totii, ncu mai lucreaza la idee un pic ca nu e chiar asa:

 

"But for naturally aspirated engines, while "too much" or "incorrectly placed" back pressure is bad, do not think removing it completely is the best way forward!"

 

Astia chiar au sens ce spun si o spun fooarte bine:

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1203932

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca backpressure-ul e prea mic iti da ulei pe langa axul turbinei si il scoate pe evacuare, axul sta in echilibru cand cele 2 presiuni sunt mai mult sau mai putin egale. Segmentii turbinei nu sunt proiectati sa tina uleiul in interior, ei creaza o pelicula radiala de ulei insa daca presiunea pe evacuare e prea mica principiul nu mai functioneaza iar uleiul este iese pe unde e presiunea mai mica...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.