Jump to content

G30 530i xDrive M Sport Black Sapphire Metallic - 2018


Claudiu F
 Share

Recommended Posts

Salutare,

 

Dupa ce recent (acum o saptamana mai exact) am vandut F36-le, de care inca imi placea foarte mult, a venit vremea sa prezint si eu noua achizitie pe care am primit-o fix in Ajun :D.

Dupa indelungi cautari care au inceput cu mult timp inainte sa vand fosta masina (F36 420d), am gasit la BMW Cobalcescu din Bucuresti un G30 530i xDrive M Sport, din 2018, care mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut pe site(desi initial il considerasem putin peste buget: 37.500Eur, redus ulterior la 37.000).

 

Am facut un scurt test drive (aici apreciez amabilitatea consultantului de acolo, totul a decurs foarte profi), si imediat am stiut ca ea este aleasa :)).

 

Initial eram chitit pe 540i (am gasit doar masini slab dotate sau cu f multi km) si din lipsa de alte variante, la un moment dat am fost aproape sa cumpar un G20 330i, sunt totusi foarte multumit de alegerea facuta, intrucat e benzinara (personal nu mai vreau sa aud de diesel), are un motor destul de ok, si are toate dotarile pe care mi le doream.

Ma incanta si faptul ca e neagra, inca de mic copil fiind fascinat de masinile negre, si atat prima mea masina (Opel Astra H) cat si cea de-a doua (E90) au fost negre.

 

Masina este fabricata in iunie 2018, a fost rulata doar in Germania, are 81.000km si beneficiaza de garantia BMW Premium Selection timp de 2 ani.

 

Enumar mai jos principalele dotari:

 

M Sport package - nu era obligatorie, dar mi se pare ca arata mult mai bine

M Sport Brake

M Sport Suspension

M leather steering wheel

M Aerodynamics Package

High Gloss Shadow Line

Sport Automatic Gearbox

Adaptive Led Headlights

High-beam assist - ceva la care visam de mult...

Led Fog Lights

Active Protection

Driving Assistant Plus - include Active Cruise Control, collision assist, lane changing assist, blind spot alert. Mi se pare foarte util pachetul.

Parking Assistant - parcheaza relativ singura, si vine cu camera la marsarier, ceva ce imi lipsea la fosta

Innovation Package - destul de misto, vine cu incarcare wireless pt telefon si inca cateva lucruri

Head-up Display

Sports Seat

Seat Heating Driver/Passenger

Seat Adjustment, Electric with Memory

Ambient Interior Light

Comfort Access - ii duceam lipsa la F36

Navigation System Professional

Glass Roof, Electric - Niciodata nu am fost fan, desi am avut trapa si la fosta masina.

Steering wheel Heater - asta e un moft, dar am realizat astazi ca poate fi si foarte util, la ce frig era de dimineata :))

Integral active front steering - E geniala functia. Recunosc, inainte de test drive nu stiam ca si la seria 5 vireaza rotile din spate, dar m-a dat pe spate. E un pic ciudata senzatia la inceput, dar pur si simplu o face mult mai manevrabila, mai ales pe alei inguste si parcarile din Bucuresti.

+ altele mai putin importante.

 

Primele impresii dupa ce am mers vreo 300km cu ea:

- se simte mult mai stabila decat F36, xDrive ajuta in mod cert in curbe, iar faptul ca vireaza si rotile din spate e un plus la stabilitate la viteze mai mari

- ca putere, pe Comfort nu e wow, se simte lag si nu te baga f tare in scaun, insa pe Sport mi se pare ca imi satisface cerintele de putere (bineinteles, mi-ar fi placut un 540i cu 340 cai, dar ma multumesc si cu asta).

- singurul minus descoperit pana acum: lipsa inchiderii electrice a portbagajului. Se deschide din cheie, dar se inchide manual (stupid, foarte stupid).

 

Planuri pentru viitorul apropiat:

- Activare carplay: 300Eur de pe Connected Drive Store

- Achizitia unor anvelope de vara (Michelin PS4) - inca ma gandesc daca RFT sau normale.

 

Cateva poze:

 

IMG-8438.jpg

 

IMG-8441.jpg

 

IMG-8451.jpg

 

IMG-8464.jpg

 

Sarbatori Fericite! :)

Edited by Claudiu F
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

La inchidere poti sa bagi piciorul sub bara si se inchide singur, nu trebuie sa mai umbli dupa telecomanda.

 

Vezi ca butoanele de sub CD se pot seta ca scuraturi la diferite functi din iDrive, gen. lumni, starea masinii etc, poti sa pui pana la 7 scuraturi

Edited by TKD29
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos, e foarte frumoasa!

 

- singurul minus descoperit pana acum: lipsa inchiderii electrice a portbagajului. Se deschide din cheie, dar se inchide manual (stupid, foarte stupid).

 

 

 

Ca sa inchizi din cheie portbagajul, trebuie sa tii apasat lung pe butonul potrivit din telecomanda, pana se inchide.

Daca nu functioneaza, e posibil sa fie nevoie de vreo codare.

Link to comment
Share on other sites

N-are inchidere/deschidere automata. Deci n-are ce sa dea cu piciorul pe dedesubt.

 

Sincer, nici nu vad utilitatea unei astfel pe optiuni, pe masini cu portbagaj de genu. E mai utila pe combi-uri sau SUV, unde tre sa te intinzi.

Felicitari pentru achizitie!

Edited by Luciosu
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor! Referitor la portbagaj, nu are optiunea de inchidere. Pot doar s-o deschid din telecomanda si cu piciorul sub ea. E nasol, pentru ca in perioada asta cand e murdara masina, te murdaresti pe maini dupa ce inchizi portbagajul.

 

Azi am activat si Carplay (300Eur din CD Store Germania). E frustrant insa ca nu e fullscreen by default, desi am ultimele versiuni la toate softurile masinii (mi-au facut la reprezentanta inainte sa o livreze). Probabil necesita o codare, ceva.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor! Referitor la portbagaj, nu are optiunea de inchidere. Pot doar s-o deschid din telecomanda si cu piciorul sub ea. E nasol, pentru ca in perioada asta cand e murdara masina, te murdaresti pe maini dupa ce inchizi portbagajul.

 

 

 

Te inteleg perfect. Eu, avand tot sedan si fara inchidere electrica portbagaj, aplic urmatoarea tehnic: prind de manerul din interiorul portbagajului, trag mai puteric si rapid in jos de el si scot rapid mana :)) uneori se tranteste un pic portbagajul, dar nimic grav.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca poti sa o deschzi din telecomanda si cu piciorul sub bara la fel poti sa o inchizi.

Si la G30 si la G32 merge la fel.

Eu vad foarte utila optiunea cu piciorul sub bara mai ales cand esti cu doua plase in mana nu mai trebuie sa cauti dupa telecoamnda sa deschzi portbagajul. Cine nu are optiunea asta pe masina nu stie cat este de utila.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca poti sa o deschzi din telecomanda si cu piciorul sub bara la fel poti sa o inchizi.

Si la G30 si la G32 merge la fel.

Eu vad foarte utila optiunea cu piciorul sub bara mai ales cand esti cu doua plase in mana nu mai trebuie sa cauti dupa telecoamnda sa deschzi portbagajul. Cine nu are optiunea asta pe masina nu stie cat este de utila.

Sa o inchid cu piciorul nu am incercat, insa din telecomanda nu merge. Am tinut apasat de mi-a venit rau, degeaba.

Iar sus la portbagaj nu are buton de inchidere electrica, de unde ma gandesc ca nu se poate nici din telecomanda/picior...

Link to comment
Share on other sites

Daca poti sa o deschzi din telecomanda si cu piciorul sub bara la fel poti sa o inchizi.

Si la G30 si la G32 merge la fel.

Eu vad foarte utila optiunea cu piciorul sub bara mai ales cand esti cu doua plase in mana nu mai trebuie sa cauti dupa telecoamnda sa deschzi portbagajul. Cine nu are optiunea asta pe masina nu stie cat este de utila.

 

Eu am optiunea pe Superb Combi, unde da, este util pentru ca se deschide foartw sus. Pentru portbagaj normal de sefan, unde deschiderea e pana la piept, nu il vad esential. Gen daca vine cu optiunea asta, bine, daca nu, nu.

 

Comfort access, nu vine automat cu deschidere electrica a portbagajului, este optiune suplimentara

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor! Referitor la portbagaj, nu are optiunea de inchidere. Pot doar s-o deschid din telecomanda si cu piciorul sub ea. E nasol, pentru ca in perioada asta cand e murdara masina, te murdaresti pe maini dupa ce inchizi portbagajul.

 

Azi am activat si Carplay (300Eur din CD Store Germania). E frustrant insa ca nu e fullscreen by default, desi am ultimele versiuni la toate softurile masinii (mi-au facut la reprezentanta inainte sa o livreze). Probabil necesita o codare, ceva.

 

Trebuie activat cu bimmer code full scren aktiv, ti l fac eu daca vrei in Bucuresti gratis.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Sper sa nu fii dezamagit de motor , eu am fost , si dupa 1 an am luat 3L diesel .

 

Deocamdata e ok. Am mers si cu 3L diesel. Nu observ ffff mari diferente, cu exceptia cuplului superior la diesel, bineinteles. La viteze mari, benzina recupereaza.

Ar mai fi diferenta de consum, dieselul e in avantaj. Dar cred ca daca iti iei BMW, nu te uiti la consum, zic eu.

Pana la urma, daca as fi dezamagit, in niciun caz nu as mai lua diesel, as merge pe varianta 540i cu siguranta.

 

Trebuie activat cu bimmer code full scren aktiv, ti l fac eu daca vrei in Bucuresti gratis.

Merci mult! Am si eu bimmercode, insa parca nu as vrea sa risc, momentan...

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Felicitari pentru masina, e super frumoasa!

 

Si bun venit in grupul 530i XDrive :)

 

Am asteptat motorul asta de o viata, ce nu imi place mie la el/ea, pe comfort, cutia sta super subturata si enervanta de ofera uneori vibratii, tot 2018, 88k km, pe Sport, sta mai bine motorul :)

Link to comment
Share on other sites

Multi Km fara incidente. Cel putin pe G20, mie mi-a placut motorul asta, desi are 258CP fata de 252 pe G30. Chiar si asa nu e o diferenta mare. Totusi mi-a zis cineva care a condus acest model, G30 cu B48(530i) ca nu l-a dat pe spate, poate din cauza greutatii mai mare in comparatie cu seria 3. In fine, cred ca are totusi destul de multe rezerve de putere, cuplul nu-i la nivelul unui diesel, dar recupereaza la top speed. Legat de butonul pt inchiderea portbagajului, intr-adevar n-are legatura cu comfort acces. Sunt in aceeasi situatie, am comfort acces, dar nu am acel buton pe portbagaj pt inchidere. Se deschide din cheie, din butonul din habitaclu, dar nu-l pot si inchide automat, ci doar manual :(
Link to comment
Share on other sites

@ciprian01, modul sport (nu sport+), ar trebui sa fie modul normal la masina, nu modul comfort care n-are nicio treaba, este mai degraba un mod eco.

 

Daca s-a fabrica fara aceste moduri de condus, modul sport actual af fi default.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Felicitari pentru masina, e super frumoasa!

 

Si bun venit in grupul 530i XDrive :)

 

Am asteptat motorul asta de o viata, ce nu imi place mie la el/ea, pe comfort, cutia sta super subturata si enervanta de ofera uneori vibratii, tot 2018, 88k km, pe Sport, sta mai bine motorul :)

 

Merci!

 

Pe comfort, toate stau subturate, e un mod pentru bosorogi :)). Eu o sa o codez sa porneasca by default pe sport.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare hai sa nu ne imbatam cu apa chioara , 3000 diesel 530d este peste 2000  530i bezina la orice. Si 0-100 si 100-200 nu cu mult dar este, nu stiu unde zici tu ca recupereaza benzina la viteze mari, nu exista asa ceva, poate daca era 540i 3000 benzina da. 250 km/h au amandoua top speed , limitat electronic.

La 3000 6 cilindrii in linie si subturata si oricum motorul nu vibreaza. In plus la 3000 pe confort nu prea ai nevoie sa o dai pe sport , trage oricum.

Edited by branevl
  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

uite eu sunt dispus sa fac proba cu 265 cp ai mei 2 litri benzina vs g30- 30xd in varianta veche de 265cp si sunt ferm convins ca nu mi-o da nicicum. Asta la talpa, pt ca e clar ca la mersul de zi cu zi, 3 litri diesel te pune cu botul pe labe, asa cum spunea si branevl in ultima fraza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.