Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Probleme motor BMW m47 163 cp


Recommended Posts

Am avut o experiență asemănătoare, am schimbat epurator cam odată pe lună că făceam mulți km , problema a persistat. Am dat jos capacul de la axe și am observat că în el este traseul gazelor la și de la epurator. Ce am găsit, se vede în poze iar după curățare totul a revenit la normal, în sensul că nu mai băltește ulei în intercooler sau galerie, e doar o mâzgă fină de ulei pe tubulatura de admisie. E puțin de lucru dar merită. Menționez că operațiunea a fost făcută pe la aprox. 400000 km, acum are 560000.

94310054_2950817088288159_7063121787545976832_n.jpg

94787175_2950817261621475_7227001027843588096_n.jpg

94978324_2950817418288126_1065277280978206720_n.jpg

95015479_2950817334954801_8704477371169767424_n.jpg

95136914_2950816661621535_721762983440547840_n.jpg

95199552_2950816941621507_7865593361166499840_n.jpg

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

On 1/31/2022 at 8:12 PM, Gym mob said:

Buna seara, astăzi am schimbat garnitura de la capac culbutori, posibil sa fi scăpat pe acolo presiune in Carter, cea veche era foarte arsa , practic era plastic , am scoso bucatele,o să pun niste poze . Mașina merge ,acum sa vedem daca o să facă din nou la fel.   

 

Se vede luciul pe unde sufla aer din admisie in Carter . Garnitura era plastic se spărgea când încerc să o îndoi.

IMG_31012022_201435_(1080_x_1080_pixel).jpg

IMG_31012022_201409_(1080_x_1080_pixel).jpg

IMG_31012022_201338_(1080_x_1080_pixel).jpg

Salut! Trec exact prin ce ai trecut și tu până acum și nu știu ce să i mai fac, s a rezolvat cu schimbarea acelei garnituri ceva sau e motorul și gata? Tu cum ai procedat ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare! Gym mob mai ești pe aici?! Ai rezolvat problema?! Dacă da, cum? Mă confrunt cu aceiași problemă, am desfăcut motorul pentru asta și nu am rezolvat! Segmenti noi, refăcut chiulasa, garnitura nouă, șaibe de foc noi, filtru epurator nou…degeaba! Nu aș mai schimba turbina care pare ok, nu are niciun joc dar îmi bagă ulei în evacuare și gazele de carter au presiune mare. Înainte să schimb filtrul epurator îmi arunca ulei pe la bușon și dacă scoteam jojă aruncă ulei pe jojă… orice sugestie poate fi un punct de plecare pentru ca nici eu și nici mecanicii nu au nicio soluție! După toate asta, la turații de 3000, pe loc, scotea mult fum alb și se încinsese dpf-ul de se roșise…

Mecanicul susține ca turbina ar trebui schimbată dar din ce am citit aici nu sunt sigur ca ea ar fi cauza…

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, B3free said:

Nu aș mai schimba turbina care pare ok, nu are niciun joc dar îmi bagă ulei în evacuare și gazele de carter au presiune mare.

..am intrebat de data asta google asa:

"Causes of high pressure on intake manifold BMW M47" pentru ca asta da fenomenul de ulei aruncat afara, in loc de depresiune, ca uleiul sa ramana inauntru nu "scuipat", stropit afara..

Mai jos cauzele:

20250223_180700.thumb.jpg.17fb8c8b17a1c5cd92d90085625055d8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.