Jump to content

Dilema 520d sau 530i


Nicu01

Recommended Posts

5 hours ago, FiveThreeFive said:

Cu alte cuvinte, era exact acelasi hardware, doar cu performanta redusa artificial daca iti era vandut la pretul x, respectiv cu performanta maxima daca il cumparai cu cca. 2x. Sau, stiai trick-ul si schimbai singur acasa rezistorii. 

Iata ca trick-uri din astea se faceau inca de prin anii '80.. si la echipamente muult mai simple:

Dupa minutul 14 pana pe la 16 incepe sa explice cum sta treaba cu recalibrarea aparatului si de ce echipament ai nevoie mai apoi ca sa ai un true-rms aparat de masura pe care Fluke l-a scos fara aceasta functie ani si ani in urma scoatand doar UN CONDENSATOR.. de pe placa electronica.

 

In  rest iti dau dreptate, mai ales la ultima fraza.

 

1 hour ago, mgi said:

Oricum, toleranta de 10mm nu exista la piese pe nicio masina, exista doar la un perete de casa :))

Exact. Numai daca incerci sa scoti un rulment pe spate la bmw te intrebi cum :censured: au putut baga un rulment lar de 3 (trei) degete cu toleranta atat de mica, adica micronica.. si asta la o masina facuta acu 15-20 ani si mai bine.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mgi said:

Tolerantele au scazut ca sa obtii performante mai bune, nu pentru cost savings. Pentru cost savings se umbla la materiale. Oricum, toleranta de 10mm nu exista la piese pe nicio masina, exista doar la un perete de casa :))

Hai sa reformulez se "taie" din material asta am vrut sa zic prin "toleranta"  si daca prin taiere material obtii performante mai bune...

Pe acelasi stil unele piese se fac din plastic , ai ceva avantaje clar dar "durabilitatea"  are de suferit .Pe de alta parte tin minte ca la ceva curs de economie ni s-a explicat ca "durata de viata" a unei masini ar fi de 5 ani dupa aceea sansele sunt ca suma care o bagi in piese / intretinere sa creasca exponential .

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, claudiu1892 said:

Atunci e dubios, pentru ca intre 520i si 530i e o diferenta de vreo 6000 Eur fara TVA.

Ar fi o nesimtire crasa sa ceara banii aia in plus doar pentru un soft diferit.

Din ce vad pe forumurile externe, toti sustin ca exista diferente in plus fata de soft.

In plus, nu as baga mana in foc pentru acuratetea de pe realoem. Mie imi aratau niste aberatii cand cautam o galerie de admisie pentru F36, acum vreo 3 ani.

Normal ca e nesimtire dar asta vand, pe g20 ai si 318i , acelasi motor si mai detunat. 
 

am cautat foarte mult depre subiect se vede clar pe dyno cum la 320i taie acceleratia artificial cand soferul e cu pedala la volan

 

au investit major intr-un ecu care e aproape inposibil de crackuit , plus au instalat un sim integrat , masina comunica tot timpul cu fabrica, ce informatii trimite,sunt doar speculatii

 

avand in vedere ca majoritatea proprietarilor Bmw (primul proprietar)tin masina maxim pe periada garantiei, nu i intereseaza ce se intampla dupa. Cat ai garantia esti legat de maini si de picioare, daca e in rate si o tunezi te obliga sa achiti toata masina pe loc, daca ai cumparat masina cash, salut garantie si suport

 

asa ca isi permit sa vanda un motor la 3 preturi diferite

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

au investit major intr-un ecu care e aproape inposibil de crackuit , plus au instalat un sim integrat , masina comunica tot timpul cu fabrica, ce informatii trimite,sunt doar speculatii

Tu ai inteles ce scriu oamenii aia in linkul bimmer...?

"The BMW code stack is checksummed at the factory and after each service, and although they couldn't necessarily tell *which* values had been modified, they can definitely see that *some* have (because the checksum is different) - and this will most definitely invalidate drivetrain warranty repairs, and probably the insurance as well (at least in NL)."

E suficient sa faca ce am subliniat si au fript-o toti tunerii.. pardon, proprietarii care vor sa scoata untul dintr-o masina mai ieftina dar tunata in garantie; ce smekerie, nu?

Pana la urma, daca iti iei un motor de 1.8 si are atatia cai putere DIN FABRICA, ..de ce sa vrei tu sa il tunezi!? Numai pentru ca poti? A, ca sa fentezi eventual RCA-ul? Ei bine, atunci e cam incorect.

Daca iti permiti, iti iei fix masina pe care ti-o permiti..

Am fost putin avocatul diavolului si asta e. Nu cred ca zic ceva gresit.

Ca masinile vor comunica intre ele, personal sper sa se intample intr-un viitor cat mai indepartat, ma refer la modul complet autonom.. (daca imi iau si placerea de a conduce ..:censured: :censured: )

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Viper05 said:

Ce zic eu si ce zici tu

Ok, ce zici tu?

"Normal ca e nesimtire dar asta vand, pe g20 ai si 318i , acelasi motor si mai detunat."

Eu nu sunt de acord cu, ce zici tu. Normal ca simt nevoia sa iti arat ce nu prea poti sa intelegi..

..Si ti-am aratat mai sus motivele reale pentru care fabricantul vrea sa isi protejeze produsul impotriva celor care NU PLATESC PRETUL CORECT. Oricare ar fi acesta, daca ti-l permiti e pretul corect. Ca face sau ca nu face asta numai ratiunea ta decide.

Eu am cunoscut pe cineva care de mult de foarte mult timp cumpara BMW si recent nu a mai cumparat nu pentru ca nu si-a permis ci pentru ca a vazut cat de "banal", ..scump si prost facute sunt, la interior, etc...

Ei bine aceiasi persoana a primit o explicatie perfect valabila cum ca daca BMW ar face masini de o calitate foarte buna, aceasta obligatoriu va fi vanduta la mult mai putini potentiali clienti.. si ca atare noi vedem si avem parte de produsul pe care noi insine "ne permitem" sau nu. Adica mai de duzina..

Acest raspuns-idee a fost dat de unul din inginerii proiectanti care lucreaza pentru bmw... si are sens perfect.

A fost suficient de conclusiv?

 

Bmw incearca sa isi PROTEJEZE produsul pe perioada garantiei. E firesc si normal, chiar daca noi descoperim ca motoarele seamana ca doua picaturi de apa, iata ca producatorul garanteaza puterile diferite date de aceste doua motoare identice..  Atat il intereseaza si atat va face.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!

Am achiziționat masina cam acum vreo 3 săptămâni. Nu prea am cuvinte. Dacă 530i se comporta asa, ma întreb oare cum o fi 540i sau mai sus. Numai cuvinte de lauda. Singurul "minus" ar fi portbagajul mai micuț decât la Octavia 3, dar pe mine unu nu ma deranjează.

Nu știu dacă am android auto. Cum pot afla? Încă descopăr sistemul media.

Consum exterior mers doar în limite legale: Oradea - Constanta 6.6/100 km.

Constanta-Sibiu-Constanta mers în limite legale 6.8 /100 km.

Oras dimineata uneori 15 chiar 17, dar la întoarcere spre casa de la scoala șisi revine spre 11 12..nu am reușit deloc sub 10, poate dacă as face mai mulți km prin oras, și aia legați.

 

Masina este peste așteptări. Super comfortabila. Apropo de asta, încă nu găsesc locul pe scaun, lombar mai ales.

Sunt multe pe încă nu știu sa le fac, dar cu timpul. Mi-as dori zilele asta sa încerc parcarea automata, chiar dacă nu cred ca o voi folosi vreodată având fantasticul 360 grade.

Toate cele bune!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salutare tuturror,

 

Vreau sa va multumesc in primul rand pentru sfaturi.

Dupa aproape un an, am facut un rulaj de 21000 km, cam multi pentru mine, probabil mi-am dorit sa ies mai mult cu ea. Dupa aproape un an nu-mi vine sa cred ca ma gandeam sa iau diesel. Acest 30i este peste asteptarile mele si trage mereu la orice viteza, iar depasirile se fac fara niciun efort. Consumurile pentru asemenea putere sunt peste asteptari (exterior daca mergi in limite legale poti scoate si 6), dar deja nu ma mai uit la consum.

Ca dotari nu-i lipseste probabil decat o trapa si faptul ca nu are android auto.

Mi-as dori tare mult sa incerc un B58.

Numai cuvinte de lauda. In oras se comporta exemplar, chiar daca este mare am senzatia ca as conduce ceva mult mai mic la ce comportament are.

Am condus mai multe masini ale prietenilor si diesel si benzina si de la concurenti directi si nu am gasit vreuna sa se comporte in felul acesta pe sosea.

Cat despre xdrive nu a fost vreo situatie sa am nevoie de asa ceva, masina avand tractiune spate si imi place mult senzatia.

 

Edited by Nicu01
.
  • Love BMW 2
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.