Jump to content

F11 motor b47 pierde antigel


Galagie
 Share

Recommended Posts

Va salut,

masina este un f11 din 2015 cu motor 2L, varianta B47.

masina are 200000km...

In urma cu vreo 2-3 saptamani.... intr-o dimineata, cand am dat sa plec catre servici, am pus contactul si warning ca nu mai am antigel.

In vas, intradevar mai era foarte putin, nivelul era jos rau.  Drept e ca demult  nu m-am mai uitat  la antigel,  asadar am completat cu apa distilata ( cam 1.5 litri am bagat).

Dupa vreo saptamana din nou acelasi warning,  am completat si m-am dus sa verific.

Undeva la racitorul de gaze egr, sunt doua treceri din plastic cu garnitura,  pe una din ele am observat un "turture" de antigel.

Partea proasta e ca a ajuns pe cureaua de accesorii si a imprastiat in multe locuri, si imi era destul de greu sa imi dau seama de unde a ajuns pe curea antigelul acela.

Ieri am schimbat trecerile de plastic, am facut si proba de presiune la racitorul egr, nimic suspect.

Am completat la loc instalatia cu antigel si apa distilata,

Astazi din nou am vazut ca a scazut nivelul.

Problema e ca nu pierde tot timpul antigel,   imi dau seama daca vad pe interior undeva la aripa stropi proaspeti care sunt aruncati de curea.

Acum stau si ma gandesc daca urmatorul suspect sa fie  pompa de apa 🧐  Ma gandesc sa nu scape undeva in spate la axul fuliei.

A mai intalnit cineva problema similara?

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Modelul tau nu intra in vestita campanie tehnica pentru schimbare racitor si EGR, sau era doar pentru N47? 

Daca motivul pentru care "iti dispare" antigelul este cel din campania tehnica, daca nu ma insel, exista risc de incendiu (sper sa nu gresesc, daca da, mea culpa si please ignore 🙂   ) 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Daca il manca racitorul egr, ma gandesc ca nu ajungea pe curea si de acolo imprastiat peste tot.

In plus de asta cu ocazia schimbarii tuburilor pentru antigel intre racitorul de gaze si blocul motor,  m-am uitat la racitor, e curat, nu existe nici urme de imbacseala in interiorul acestuia.

Masina pe seria de sasiu nu are campanie la egr, personal m-am interesat la cei de la bavaria timisoara.

Ca sa ne intelegem,  pierd antigel in exterior. Ajunge pe curea si de acolo este imprastiat 

Edited by Galagie
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat intregul ansamblu pompa  apa+termostat+capac plastic termostat + placa metalica bloc motor, deja de 3 zile. 

Nu am mai gasit urme de antigel pe la motor.  Ma uit zilnic sub capota :))

 Nivelul de antigel in vas se mentine,  o sa il mai urmaresc o perioada.

 

Edited by Galagie
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.