Jump to content

BMW G20 - 330i


BlshOp-VR6

Recommended Posts

2 hours ago, BlshOp-VR6 said:

 

De curiozitate o sa urmaresc putin, caci i-am facut Stage 1 si i-am schimbat downpipe-ul cu unul HighFlow. Sunt curios daca se schimba ceva din ce am enuntat mai sus.

In paralel ma gandesc sa ii fac soft si la cutie, varianta de la xHP, probabil Stage 2–ul. Ce pareri ati auzit despre el?

La a mea cel putin la drum lung consumul nu s a schimbat mai deloc , chiar mai mic in unele situatii . Am vazut si sub 7 la mers 110-120 pe dn constant (bine , cu masina goala si o persoana) . Ultimul drum lung am fost 5 persoane in masina si bagaje pana la refuz in spate si am avut 8.7% pe 250 km , viteza medie 89 km/h . Personal pentru o benzinara de 310 cai mi se pare super ok . Dar in Bucuresti e jale . Fara start stop RAR vad sub 20 in trafic baban  🥲 . Seara cand e mai liber in jur de 10-15 in functie de picior. 

Cat despre xhp , doar cuvinte de lauda . Totul functioneaza perfect . Am mers direct pe stage 3 dupa ce am vorbit cu mai mult persoane din state care au multi km cu stage 3 pe 8hp50( 250-300k) si nu au intalnit probleme atata timp cat sunt cu mentenanta la zii . Am verificat valorile de adaptare inainte de soft si erau aproape la fel cu 340i ul unui prieten care avea 50k km mai putin . Se simt niste smucituri foarte mici spre oprirea pe loc sau la viteze foarte mici in trafic dar odata ce mergi constant e o placere . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, BlshOp-VR6 said:

Mersi de raspuns!

Care este procedeul de verificare al adaptarilor sau ce anume ai verificat mai exact inainte de a face softul? Inclin mult sa dau comanda zilele acestea. 😆

In aplicatia xhp este un meniu "check adaptation values" . Las aici o postare de la xhp din 2018 care explica destul de bine valorile astea . 
https://www.farcebook.com/xhpflashtool/posts/adaptions-the-most-misunderstood-part-of-transmission-controlsince-the-launch-of/1923761651273188/

La mine cea mai mare valoare era +170mbar si +18ms la 165.000 km . Masina a mers si inca merge predominant drumuri lungi si uzura era pe mai mare spre ambreajele  c/d. In functie de regimul in care a mers masina se uzeaza diferit cele 5 ambreaje.

Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, minu94 said:

Daca ai deja bimmerlink, poti acum sa verifici si de acolo. Au adaugat recent functionalitatea.

Am Bimmerlink si Bimmercode, dar nu imi dau seama unde le pot testa. Pe net gasesc ceva referitor la resetarea lor. 

Ai cumva mai multe info?

8 hours ago, xJohn said:

In aplicatia xhp este un meniu "check adaptation values" . Las aici o postare de la xhp din 2018 care explica destul de bine valorile astea . 
https://www.farcebook.com/xhpflashtool/posts/adaptions-the-most-misunderstood-part-of-transmission-controlsince-the-launch-of/1923761651273188/

La mine cea mai mare valoare era +170mbar si +18ms la 165.000 km . Masina a mers si inca merge predominant drumuri lungi si uzura era pe mai mare spre ambreajele  c/d. In functie de regimul in care a mers masina se uzeaza diferit cele 5 ambreaje.

Mersi, m-am uitat, dar nu imi e clar daca pot face testarea fara sa am licenta cumparata. O sa incerc sa merg cu laptopul sa ma conectez pe cablu.. caci aplicatia nu merge cu adaptorul pe care il am eu. 😖

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, BlshOp-VR6 said:

 

 

Mersi, m-am uitat, dar nu imi e clar daca pot face testarea fara sa am licenta cumparata. O sa incerc sa merg cu laptopul sa ma conectez pe cablu.. caci aplicatia nu merge cu adaptorul pe care il am eu. 😖

Da, nu se poate fara licenta . Poate gasesti pe cineva cu ista sa le verifice acolo ? Dar la KM tai nu mi as face griji.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, BlshOp-VR6 said:

 

Am Bimmerlink si Bimmercode, dar nu imi dau seama unde le pot testa. Pe net gasesc ceva referitor la resetarea lor. 

Ai cumva mai multe info?

Mersi, m-am uitat, dar nu imi e clar daca pot face testarea fara sa am licenta cumparata. O sa incerc sa merg cu laptopul sa ma conectez pe cablu.. caci aplicatia nu merge cu adaptorul pe care il am eu. 😖

In Bimmerlink, in stanga jos, apare Transmission adaptation Values. Apesi acolo si iti arata valorile. Poti sa pui aici valorile dupa sa vedem

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, xJohn said:

Da, nu se poate fara licenta . Poate gasesti pe cineva cu ista sa le verifice acolo ? Dar la KM tai nu mi as face griji.

Nici eu.. desi un amic cu M340i a ajuns in service cu masina, pe la 50k Km, cu nu stiu ce pistonas bulit.. Nu avea soft la cutie sau ceva. Cica ar fi fost de la uzura si poate condus ceva mai agresiv.. Ma gandeam.. ce uzura la 50k Km.. ca daca asa repede se uzeaza.. deja devine piesa de schimb.
 

24 minutes ago, minu94 said:

In Bimmerlink, in stanga jos, apare Transmission adaptation Values. Apesi acolo si iti arata valorile. Poti sa pui aici valorile dupa sa vedem

Mersi! Ma duc in seara asta sa vad.

Edited by BlshOp-VR6
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca merge diagnoza si fara licenta. Am citit valorile cu amandoua si rezultatele sunt raportate la fel. Mai jos cum arata.. dar nu inteleg nimic. Daca avem vreun traducator printre noi, e bine. 😀😀
In zona de Fault Codes nu mi-a afisat nimic.

 

IMG-1956.jpg

Edited by BlshOp-VR6
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Io, io sunt traducator! Ai valori super ok. Ca idee, la pressure marja de eroare e intre +-400 mbar iar la time +-40 ms, deci te incadrezi super ok. Oricum, in timp, in functie de mers se vor mai schimba etc, uneori in mai bine, alteori in mai rau, dar nu ai nimic de ingrijorat aici

Abia la valori de 800mbar se plang oamenii de suturi in cutie, as an idea. 

Edited by minu94
Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat o logica din ce am tot studiat. Ai sa observi ca in functie de drumurile pe care le faci se vor tot schimba, cutia de adapteaza la mers. Eu de ex dupa ce merg mai mult extraurban, valorile scad. Cu cat merg mai mult in oras, valorile cresc. Problema vine atunci cand iesi din acele marje, se considera ca ar fi o problema la cutie (ulei, solenoizi etc).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BlshOp-VR6 said:

Se pare ca merge diagnoza si fara licenta. Am citit valorile cu amandoua si rezultatele sunt raportate la fel. Mai jos cum arata.. dar nu inteleg nimic. Daca avem vreun traducator printre noi, e bine. 😀😀
In zona de Fault Codes nu mi-a afisat nimic.

 

IMG-1956.jpg

Ce aplicație merge fără licenta?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, goangaus said:

Ce aplicație merge fără licenta?

Doar diagnoza de mai sus se poate face cu xHP, fara licenta efectiva. Altceva nu poti face cu ea, decat sa te conectezi la masina si sa vezi daca este compatibila cu softul lor de cutie si diagnoza de cutie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare si La multi ani!!

Cu xHP-ul mai astept putin, sa treaca unele cheltuieli de inceput de an. 😄 Din ce am studiat, pare sa fie super ok softul.

Zilele trecute am activat, prin codare, profilul Bowers and Wilkins. Din ce am mai citit, se pare ca ar mai imbunatatii putin calitatea sunetului pe masinile ce vin cu H&K din fabrica. La prima auditie, intr-adevar, pare sa se auda mai bine, dar nu am inca o parere pertinenta despre aceasta modificare. Va trebui sa ma mai uit nitel prin setari si sa ascult pentru mai mult timp ca sa imi fac o parere mai exacta.

Posesori pe aici care au facut aceasta codare, sa vina cu o parere personala?

Am dezactivat si Active Sound Design (ASD-ul), chiar daca nu cred ca aveam aceasta optiune pe masina. Aparea in meniu ca fiind activa si, cum nu vreau sunet fals de evacuare sau motor in boxe, am zis sa-l dezactivez, just in case.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandeam sa activez acel profil dar am auzit pareri pro si contra. Pana la urma, cred ca cel mai bine ramai pe profilul de HK si te joci la egalizator, poti sa ajungi la rezultate ft ft bune doar din egalizator. Pot shareui setarile mele si de acolo sa mai faci fine tuning, in functie de cum iti place tie sa asculti muzica.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa le pui aici, daca nu te deranjeaza. Se aude ok si cu profilul acesta, mai ok putin fata de cum setasem eu HK, dar nici nu ma pricep cine stie ce. Ce setasem gasisem tot pe net. Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gata si xHP-ul. 😀


Am mers direct pe Stage 3 si dupa un drum de vreo 100km, facut sa respect recomandarea de “rodaj” a celor de la xHP, pot sa spun ca a meritat.

In Confort totul decurge normal insa, in Sport Plus trece prin trepte ca prin apa. Nu mi-a venit sa cred cum poate schimba. 

Pentru cine e tentat, eu zic ca merita. 👍

Nu am de gand sa o alerg, dar la un drum lung si o depasire, cred ca altfel se simte. O sa mai studiez si partea de fine tuning, desi harta standard de Stage 3 chiar pare ok.

Edited by BlshOp-VR6
  • Like 3
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.