Jump to content

330i xDrive sau 330e xDrive


Tarabostes

Recommended Posts

Mai degraba prin prisma pretului, mai ales la Model 3 care e in siajul teslelor mai scumpe.

Nu am vazut niciodata un interior de Model 3 dupa niste ani de utilizare. La F30-ul meu (2017, versiune Luxury) interiorul s-a pastrat foarte bine, cu exceptia unor cute la pielea banchetei spate, care probabil ies cu un tratament mai profi. Altfel, nu am nici-o zgarietura pe bord sau consola centrala, mocheta arata f. bine, cusaturile tapiteriei, chederele sunt impecabile. 

 

Am tot vb cu soferi de Tesla in ultima vreme si opiniile sunt polarizate...unii le ridica in slavi, altii regreta si le-ar vinde maine.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Interiorul la Model 3 sau Y este prost de la inceput. Uzat banui ca e si mai rau 🙂

Plastic ieftin. Se misca cand il atingi. Usa are buton in loc de maneta. Daca tragi des de maneta in loc de buton se strica pt ca e facuta pt buton. Maneta este ca sa treaca cerintele legale. 

Mai este un aspect: ergonomia. Nu exista ceva mai cretin cu ecranul ala in mijloc si lipsa butoanelor.

De exemplu a inceput ploaia. Stergatoarele pe modul automat fie erau prea sensibile, fie prea putin sensibile. Pai sa schimbi sensibilitatea, dai vreo 5 clickuri (daca gasesti meniurile si esti familiar cu ea) si apoi setezi. NU e bine.... O iei de la capat. Dar trage basini cand treci pe langa oameni. Super ... 

Clar nu are ce sa caute pe langa masini premium. Au avut baterie buna si motor eficient. Diferenta a scazut foarte mult in ultimul an asa ca nu are sens sa cumperi asa ceva astazi. 

P.S. Cand dai clickuri pe ecran, nu ai feedback. Stai cu ochii in jos, spre mijloc. Daca esti in trafic, sa zicem prin sate, risti sa calci vreo baba pt ca fie nu ai parbrizul sters fie ca reglezi ceva ca sa ai parbrizul sters. Sau opresti. Dar daca tot opresti, poti sterge si cu o carpa... 😁

Link to comment
Share on other sites

Optimizari in procesul de fabricatie :)))

N-as zice ca e o mega problema, au mai fost cazuri si pe la alte marci.

Ce mi se pare mie dubios e ca optimizarile lor scot chestii de pe masina: manetele, radarul, senzorii de parcare mai nou. Plus megacast-ul si bateriile structurale, care e de vazut ce o sa insemne in caz de accident pentru posibilitatile de reparatie..

Si una pentru 330e, ca veni vorba despre costuri cateva post-uri mai sus: la mine consumul mediu de cand am masina e 5l/100 km. Daca mergi majoritar in oras, si ai disciplina sa o incarci in fiecare zi, probabil ca o sa scoti un consum si mai mic de atat. Ceea ce, in 100k km cat spuneai ca vrei sa tii masina, se aduna la niste bani. Costul cu curentul nu e inclus aici, dar la mine e neglijabil.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

N-am scos masina din curte de 8 zile, incep sa ma intreb daca avem nevoie pe bune de a doua masina ..

Am vb recent cu un tip care zicea ca el cu Model 3 nu ajunge pana la Iasi cu o incarcare (mergea des)...ca de la trafic, depasiri multe, mers mai alert etc, dar ca in oras e super ok.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.