Jump to content

Rolul dealerilor in Industria Auto - a venit vremea sa schimbam modelul?


Romulus

Recommended Posts

Barul e inchis sau ma rog il "deschide" cineva 20 30 min, jos nu mai e nici un expressor nici ala de la Fantana nu l-am mai gasit, mi-am luat la injuraturi de la sotie...nu a avut apa/cafea nimic si ea lucra de acolo, inca ceva dubios masina cand am mers au zis ca trebuie sa mearga proprietarul (sotia in cazul meu ) .Ma rog repet pe partea de moto nu am ce reprosa .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Just now, alex230ro said:

Barul e inchis sau ma rog il "deschide" cineva 20 30 min

Posibil sa fi fost asa in pandemie. Eu am vazut in august deschis 9-17 barul. De fapt la 8:30 era deja deschis. Si cel care serveste era acolo cu scopul asta nu intamplator s-a nimerit... Nu stiu inainte de august ce a fost.

2 minutes ago, alex230ro said:

inca ceva dubios masina cand am mers au zis ca trebuie sa mearga proprietarul (sotia in cazul meu )

Asta pare ciudat. Aveti nume de familie diferite?

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbesc de saptamana trecuta, din moment ce e sotia mea evident ca avem acelasi nume 🙂  .Am intrebat la telefon de 3 ori au zis nu nu proprietarul din talon trebuie sa fie, evident ca nu a cerut nimeni talonul / buletinul sa verifice. Citez" nu mai trec in viata mea pe aici iti fac procura si stai tu" . Concluzie ori la Brasov unde a avut masina serviceul facut ori la Ploiesi merg. Oricum merg mai mult sa se vada in istoric filtrele le schimb eu , o sa vad si cum arata bujiile si le schimb tot eu daca e .Edit daca stau bine sa ma gandesc la Otopeni au si cafea si apa plata :)) as putea merge acolo mai stau de vorba si cu baietii de la moto .

Edited by alex230ro
  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Eugen B said:

 

Asa ca toata disparitia reprezntantelor va insemna bataie de joc pentru consumatori, te vor impinge spre inchirieri de lunga durata, gen iei masini pentru 3-5 ani, eventual mai platesti si pentru dirverse optiuni anumite abonamente....iar daca sunt probleme, nu iti ramane sa te certi cu roboti telefonici.

 

Pai piesele la reprezentanta vin tot de la producător, ca reprezentanta nu își tine stocuri. Și în situațiile pe care le spui, lipsa reprezentantei ar fi însemnat fix același lucru: un servus 3rd party. Deci cum ar fi situația mai rea dacă nu era reprezentanta? 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, mgi said:

Pai piesele la reprezentanta vin tot de la producător, ca reprezentanta nu își tine stocuri. Și în situațiile pe care le spui, lipsa reprezentantei ar fi însemnat fix același lucru: un servus 3rd party. Deci cum ar fi situația mai rea dacă nu era reprezentanta? 

E simplu: la reprezentanta mai aveai garantia ca reparatiile se fac cu piese OE sau OEM....subcontractorii in goana de bani vor folosi piese aftermarket, sau piese second hand, deoarece legea le permite; oficial ar trebui sa te informeze, dar vor gasi pretexte, ori ca piesa noua are un termen de livrare lung, ori pur si simplu nu iti mai spune nimeni nimic.

Daca ai un incident, contactezi asiguratorul care te indruma/face programare catre un o firma de expertiza independenta; acestia de multe ori fac expertizele pe fast forward, si transmit raportul catre asigurator; tu nu asisti neaparat la expertiza, nu esti multumit, alti nervi, alta programare, si la un moment dat mai si platesti un alt expert.

Dupa ce se termina expertiza, tot asiguratorul te indruma spre partenerii lor, firmele parterere; bineinteles , poti refuza, cum bine am facut la opel, unde era un modul ars ce nu fusese inclus in estimarea initiala, si care s-a ars la cateva zile dupa datorita ploii, dar la un moment dat chiar daca esti asigurat full casco, daca valoarea reparatiei depaseste devizul calculat in baza expertizei, platesti diferenta din buzunar.

In momentul in care preiei masina, dupa reparatie, acolo incepe circul: subcontractorul iti spune ca totul e ok,ei au reparat conform devizului, asiguratorul te abureste , daca nu esti multumit, iar te intorci la expert, daca ai lasat masina in reprezentanta, astia o sa iti spuna ca ei au explicat totul, dar e vina subcontractorului, si eventual sa ii bati pe aia la cap, ca au si aia ceva asigurari...si uite asa cand apar mai multi actori in proces, ai sanse mai mari de esecuri, si dureri de cap.

 

Mai am o poveste frumoasa: intr-o dimineata am gasit masina ca in imagine, mi-au furat rotile (cu antifurt, etc) , nu cred ca aveam 10.000 km rulati cu ele; asiguratorul a decis ca anvelopele era uzate in proportie de 35 %, asa ca am fost despagubit pentru 65% din valoarea anvelopelor noi, diferenta am platit-o din buzunar. Cand a venit platforma sa ia masina, si-a dat seama ca nu are  4 roti temporare sa le monteze sa poata urca masina pe platforma, noroc ca la reprezentanta au fost de acord sa demonteze rotile de pe o masina de drive test, sa poata urca masina pe platforma; daca nu era reprezentanta fizica, cred ca mai dura cateva ore sa gaseasca 4 roti compatibile.IMG-20211129-WA0000.jpeg.0207eb34f53cd6cad197bd94f9132b9c.jpeg

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, wolf20 said:

Te ai scos cu 4 cricuri..😃😃

Ce animale.

Ulterior am aflat ca am avut noroc, de obicei o gasesti pe discuri, cel putin pe o parte; cricurile le-am predat la polite, unde dupa 2 ore am aflat ca sunt asigurat (stiam....dar mi-au adus ei aminte), mi-au spus ca nu merita cheltuiala cu amprente/probe biologice pentru asemenea furt.

Fenomenul a luat o amploare fara precedent, deoarece nu prea se investigheaza furturile unde asigurarile acopera dauna, din diverse motive, sa filmezi pe domeniul public e interzis/nu e proba, asa ca retelele de infractori au cale libera sa fure elemente (faruri, navigatii, volane, roti, etc), stiind ca focusul fortelor de ordine nu este pe aceste activitati, si oricum, rata condamnarilor este mica deoarece penitenciarele sunt supra-aglomerate.

Animale e putin spus.....dar asta e viata....

  • Facepalm 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ma iau dupa ce zici , Romania e o tara "civilizata"  adica:

- in general daca vopsesti masina in service "multimarca" ai sanse sa iasa mai bine ca la reprezentanta

- acelasi lucru cand vorbim de reparatii in service de "cartier" 

Rotile si navigatiile parca nu mai dispar ca "pe vremuri" 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.