Jump to content

hai sa sustinem bmw


vasile123456

Recommended Posts

pe masini.ro am dat in mai multe topicuri de niste fani inraiti de japoniste care neaga absolut orice merit al bmw-ului...

am incercat sa argumentez contra, dar suntem (vreo3-4 doar) intr-o inferioritate groaznica....

asa ca help :) hai sa sustinem bmw pe site

27706[/snapback]

 

Bine ai venit !

 

Data viitoare daca mai postezi acelasi mesaj in trei arii diferite si total aiurea,primesti ban ! :blink:

Te rog arunca un ochi si pe la regulament.

 

Numai bine,

zixx

Link to comment
Share on other sites

pe masini.ro am dat [...] de niste fani inraiti de japoniste care neaga absolut orice merit al bmw-ului
Vasile, este de admirat faptul ca tii cu BMW, neconditionat.

Astfel de atacuri si polemici, intre fanii diferitelor marci, vor exista mereu. De regula ele apar intre relativ marci apropiate ca performante si impact pe piata. De exemplu, exista foarte multi BMW-isti care incearca prin orice metode sa discrediteze Mercedes. Dar este un fapt de piata ca Mercedes face masini excelente si ca este concurentul #1 al BMW.

Similar, japonezii fac masini bune, care poate deseori ofera mai mult pentru aceeasi bani decat un BMW, dar asta nu inseamna ca sunt superioare modelelor BMW.

 

Am primit zilele trecute, la birou, un email (mai exact, spam) din partea unei firme romanesti care distribuie Honda. Imi pare rau ca am sters mesajul (bine scris, de altfel); acesta incepea in genul: "Noile modele Honda xyz concureaza BMW Seria 3 si Mercedes Clasa C..." si continua cu tot felul de argumente naive si discutabile, prin care sa evidentieze faptul ca respectivele modele Honda sunt chiar mai performante decat echivalentele germane.

 

Vezi, atat timp cat BMW si Mercedes constituie etalonul la care se raporteaza concurenta si pe care incearca sa-l atinga sau sa-l depaseasca, inseamna ca aceste firme sunt, de facto, liderii tehnologici ai industriei de automobile. Este o recunoastere tacita.

Exact asta fac si acei "fani inraiti" de modele japoneze: incercand sa discrediteze BMW, de fapt recunosc public meritele acestei marci. Ai observat, nu-si compara niciodata masinile cu Opel, Fiat, Lada, etc. Nu, toata lumea se raporteaza la lideri :blink:

Link to comment
Share on other sites

"Pentru cei care nu stiu, Noble este o caricatura de masinuta de numai 1060kg, cu un motor de 3l V6 bi-turbo 425cp. 0-100 in 3.5s (TREI VIRGULA CINCI). Daca ii mai pui doua butelci in spate, una cu carbon si alta cu nitro, o transformi intr-o bomba de 500cp si 0-100 in 2.8 MASURATI. " omu asta se crede in the fast an the furious.

"In primul rand trebuie sa uitati ca exista BMW M2, M5, M6 sau ce M vreti voi." ceea ce nu intelege omul asta e ca un M poti sa gasesti mai des, un noble, nu chiar asa. bmw este masina de serie, nu de curse. si in al doilea rand de ce nu zice care este pretul unei astfel de masini?

 

uite si un link noble: http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=137&i=8841

 

ma enervat rau asta, si in ce tara a condus asa ceva? nu cred ca in romania?

Link to comment
Share on other sites

acum din pacate conduc o japoneza (mazda 6)
Vasile, masinile japoneze, in general, sunt masini bune sau foarte bune. Iar Mazda este chiar o marca sportiva. Nu consider ca ai facut o alegere proasta, ba chiar, pentru aceeasi bani, probabil ca Mazda iti ofera mai mult decat BMW. Parerea mea este ca ar trebui sa renunti la "din pacate". OK, BMW mai aduce in plus si o buna doza de tehnologie, spirit, imagine - dar si banii sunt un criteriu major intr-o decizie.
Link to comment
Share on other sites

Se apre ca a devanit un fapt cunoscut ca, soferii care au detinut/detin BMW vor schimba masina pe care o au, tot pe un model BMW, ca si proprietarii de Porsche...

Masinile astea au acel ceva care le face sa fie unice...

Citeam undeva ca la un drive-test intr-un BMW, cel care a condus, a mers multi km singur in masina... totusi, el a afirmat ca nici un moment nu s-a simtit singur... acelasi lucru il confirm si eu... masina are personalitatea ei si te face sa simti asta... te face sa o tratezi mai mult decat un "fier" (asa cum sunt vazute masinile in general)

27753[/snapback]

 

La faza cu detinatorii de BMW care nu schimba marca vreau sa te contrazic , cel putin din punctul meu de vedere.Si o sa iti spun my life storry.

 

Am avut pina acum 5 BMW-uri , dar am avut si Mazda , Mitsubishi , Toyota si MG.

 

Dupa primele 3 BMW-uri (toate E30 ) am decis sa iau o pauza cu BMW din cateva motive :

 

1. Era destul de greu de intretinut (situatia financiara de atunci nu imi permitea , si decat sa tin o masina sa devina un gunoi mai bine am renuntat). Eu sunt destul de obsedat de chestia ca daca ceva bate sau scartzie , trebuie reparat ACUM si nu vreau sa astept pina saptamina viitoare sau pina devine mai grav si asta m-a costat destul de mult.

2. Consumul este mai ridicat decat la alte marci. (Vorbesc de ce am avut eu cu motoare peste 2.5)

3.Am zis sa incerc si altceva pe linga BMW sa vedem cum e si cum se comporta in comparatie cu BMW.

 

Asha ca am cumparat mai intai un Mazda 626 95'. Buna masina de familie , cam greoaie asha nu stiu cum. Comfort ok , consum ok dar cam plictisitoare.

 

Am vandut si am cumparat un Mitsubishi Galant 1.8 ... plictisitor.

 

Am cumparat apoi un Mitsubishi Carisma 1.8 in care am vazut un pic de potential sportiv si am bagat ceva bani in ea si am adus-o la 245 de cai.Costa ceva da eu zic ca merita.

La greutatea la care o are Carisma cu 245CP nu prea erau BMW-uri care sa stea in fatza.

Pe toata perioada cat am avut-o am fost super multumit de masinutza si performante dar ca orice nebun , m-am plictisit de ea dupa un an jumate si am vandut-o.

Vroiam ceva mai mare si confortabil si care sa nu coste cat un BMW la anul ala asha ca am luat un Mitsubishi Galant 2000 cu 2.5 V6.

Superba masina iarasi dar consuma cam mult :blink: Mai mult ca un BMW sau cam pe acolo.

 

Am avut si 2 toyote care sunt nesemnificative : un Celica si un Sportsvan.

 

Vandut si luat un ... BMW E36 Cabriolet (intrasem in bani :) ) pe care l-am avut 5 luni ... l-am vandut din motiv ca aici ploua 8 luni din 12 si nu e funny cu cabriolet.

Dar dupa masina asta mi-a intrat microbul cu BMW din nou.

 

Am dat cabrioletul si am luat un E36 316i Cupe. Am scos motorul pe benzina afara , am pus un 2.5 TD , am bagat ceva bani si l-am facut TDS , am mai bagat ceva bani si l-am adus la 190 CP si il am si acum. La 2.5 diesel nu maninca cat maninca restul , diesel e mai ieftina decat benzina avand in vedere ca un litru de benzina e aici 1.25 EUR.

Trage super bine si acum sunt pe drum sa il aduc la 230 CP.

 

Sunt super multumit de masina. I love BMW again :)

Si pentru vara asta am luat un MGF cabriolet ca sa ma bucur si eu de soare dar tot BMW-ul ma atrage mai mult.

 

Oricum , in concluzie , sunt multe masini bune , unele mai bune decat BMW unele mai rele (de ce sa nu fim cinstiti sa recunoastem) dar o data ce iti intra microbul BMW in singe parca nu mai scapi de el.

Japans sunt Japans si masinile germane sunt masini germane.

 

Poti sa iti iei o cutie de chibrite sau un pachet de tzigari si primesti si o bricheta.

 

Din pacate cu preturile actuale in DK si cu posibilitatile mele financiare nu prea pot sa imi iau ce ash vrea eu , dar cu timpul o sa fie.

 

P.S. in DK sunt doar 2 M5 cu numere Daneze. Pret , sky high.

Edited by JAX
Link to comment
Share on other sites

La faza cu detinatorii de BMW care nu schimba marca vreau sa te contrazic , cel putin din punctul meu de vedere.Si o sa iti spun my life storry.

 

Am avut pina acum 5 BMW-uri , dar am avut si Mazda , Mitsubishi , Toyota si MG.

 

Dupa primele 3 BMW-uri (toate E30 ) am decis sa iau o pauza cu BMW din cateva motive :

 

1. Era destul de greu de intretinut (situatia financiara de atunci nu imi permitea , si decat sa tin o masina sa devina un gunoi mai bine am renuntat). Eu sunt destul de obsedat de chestia ca daca ceva bate sau scartzie , trebuie reparat ACUM si nu vreau sa astept pina saptamina viitoare sau pina devine mai grav si asta m-a costat destul de mult.

2. Consumul este mai ridicat decat la alte marci. (Vorbesc de ce am avut eu cu motoare peste 2.5)

3.Am zis sa incerc si altceva pe linga BMW sa vedem cum e si cum se comporta in comparatie cu BMW.

 

Mda aici ai dreptate intretinerea te baga in mortmant mai ales daca esti "dus"-cazul meu.

 

 

 

Am dat cabrioletul si am luat un E36 316i Cupe. Am scos motorul pe benzina afara , am pus un 2.5 TD , am bagat ceva bani si l-am facut TDS , am mai bagat ceva bani si l-am adus la 190 CP si il am si acum. La 2.5 diesel nu maninca cat maninca restul , diesel e mai ieftina decat benzina avand in vedere ca un litru de benzina e aici 1.25 EUR.

Trage super bine si acum sunt pe drum sa il aduc la 230 CP.

 

230 CP din 2,5 TD :blink: ala are 140 cai parca ai mai pus aproape 100 CP cum ai reusit fiabilitatea consumul cum sunt?

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata e la 190CP.

Pai cun un plin fac cam 750-780 Km , nu am facut un consum exact.

Si parcurg in general distante lungi cu el , nu il frec prin orash.

Fac 70 km/zi pina la firma si inapoi.

 

De adus nu l-am adus eu personal , o firma de tuning.

Ceva modificari la injectie (injectoare mai performante) , un alt turbo , un intercooler mai mare , pompa de diesel putin modificate si un chip.

Deocamdata meg cu turbo la max 1.4 bar si acum vreau sa modific motorul si sa crestem un pic presiunea pe turbo, schimbam pompa de diesel si eventual niste injectoare putin mai mari. O sa vedem ce iese.

Nu vreau sa ma duc nici prea sus , un diesel la 230CP eu zic ca e ok.

 

O sa scanez graficul de la banda de test sa vezi cam care e raportul putere / Nm.

Edited by JAX
Link to comment
Share on other sites

Deocamdata e la 190CP.

Pai cun un plin fac cam 750-780 Km , nu am facut un consum exact.

Si parcurg in general distante lungi cu el , nu il frec prin orash.

Fac 70 km/zi pina la firma si inapoi.

 

De adus nu l-am adus eu personal , o firma de tuning.

Ceva modificari la injectie (injectoare mai performante) , un alt turbo , un intercooler mai mare , pompa de diesel putin modificate si un chip.

Deocamdata meg cu turbo la max 1.4 bar si acum vreau sa modific motorul si sa crestem un pic presiunea pe turbo, schimbam pompa de diesel si eventual niste injectoare putin mai mari. O sa vedem ce iese.

Nu vreau sa ma duc nici prea sus , un diesel la 230CP eu zic ca e ok.

 

O sa scanez graficul de la banda de test sa vezi cam care e raportul putere / Nm.

27782[/snapback]

K mersi :) si eu care ma gandeam ca dieselul e lenes :blink: .

Link to comment
Share on other sites

cu ce crezi ca sustinem bmw daca postam pe un anumit forum?

io zic ca este cel putin inutil .. iar un fan japonizme nu are cunostintele necesare sa aprecieze un bmw oricat s-ar stradui cineva sa ii explice..

 

comparatia intre noble si m3 ne arata nivelul de cunostinte in materie

si de butelie de carbon eu nu am auzit pana acum si nu vad ce ar putea face?

 

 

 

 

cam multisor din 2.5td(unde pui cipu la injectia mecanica?) 1,4 bari nu e cam mult????... iar carisma 1.8 245 cai? hmmm

Link to comment
Share on other sites

K mersi  :)  si eu care ma gandeam ca dieselul e lenes :blink: .

27783[/snapback]

Si eu tot asha m-am ganit la inceput :) dar am consud un 330D si mi-am schimbat parerea.

Dupa cate stiu eu , noile 330D au 196 de cai din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

cu ce crezi ca sustinem bmw daca postam pe un anumit forum?

io zic ca este cel putin inutil .. iar un fan japonizme nu are cunostintele necesare sa aprecieze un bmw oricat s-ar stradui cineva sa ii explice..

 

comparatia intre noble si m3 ne arata nivelul de cunostinte in materie

si de butelie de carbon eu nu am auzit pana acum si nu vad ce ar putea face?

cam multisor din 2.5td(unde pui cipu la injectia mecanica?) 1,4 bari nu e cam mult????... iar carisma 1.8 245 cai? hmmm

27785[/snapback]

 

O sa iti trimit niste poze cu motorul de la Carisma :blink: nu cred ca o sa mai ai nici o obiectie :) Ar trebui sa incerci si tu un Japan ushurel cu peste 240 de cai sa vezi cum e. E super da te plictisesti , masina e prea mica si prea plictisitoare dupa o perioada.

 

Referitor la presiunea pe turbo 1.4 merge maxim si au zis oamenii ca pot sa mai dau un pic dupa ce modifica ce au de odificat. Nu sunt specialist in motoare asha ca nu ma bag. Mai inlocuiesc eu bujii si altele pe LINGA motor , da inauntru .... sa se bage specialistii.

 

Am zis ca masina a ajuns un TDS.

Daca vrei sa vezi unde bag chipul iti trimit o poza cu boxul ca il am pozat desfacut.

Edited by JAX
Link to comment
Share on other sites

ma gandeam ca poate poti sa ii pui injectie comonrail de pe un 330 sau asa ceva,poate castigi mai mult decat cu alte modificari.

 

daca nu ai pus turbo pe carisma lasa-ma sa fiu sceptic totusi,ok?

27790[/snapback]

 

Este si turbo asha ca nu fi sceptic :blink:

sunt la firma acum si nu am aici pozele cu el dar cand ajung acasa pe la 4 o sa postez pozele cu motorul.

Deocamdata o sa iti postez pozele cu chipul :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.