Jump to content

Probleme Seria 5 F10 530d


Recommended Posts

Crapa motorul....hai ca nu e chiar asa nu mai speriati oamenii.Depinde foarte mult de cati km are,cum a fost intretinuta si cum a fost condusa.Am avut F10 cu N57 si pana la 260.000km aproximativ cat a fost la mine nu am schimbat decat niste furtunase de vacuum,electrovalvele de la turbine,egr si racitor gaze (de vreo 3 ori pe campanii tehnice),si o sonda lambda.Reviziile facute la 15.000km in loc de 30000km (fac peste 30000km deci erau minim 2 schimburi pe an).In rest nu am avut absolut nici o problema.Totul depinde de cati km are masina si cum a fost intretinuta.

  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, tzucul said:

Crapa motorul....hai ca nu e chiar asa nu mai speriati oamenii.Depinde foarte mult de cati km are,cum a fost intretinuta si cum a fost condusa.Am avut F10 cu N57 si pana la 260.000km aproximativ cat a fost la mine nu am schimbat decat niste furtunase de vacuum,electrovalvele de la turbine,egr si racitor gaze (de vreo 3 ori pe campanii tehnice),si o sonda lambda.Reviziile facute la 15.000km in loc de 30000km (fac peste 30000km deci erau minim 2 schimburi pe an).In rest nu am avut absolut nici o problema.Totul depinde de cati km are masina si cum a fost intretinuta.

A crăpat la noul proprietar :))

Link to comment
Share on other sites

Hai ca l ați speriat de tot. 😂😂

Am și eu motorul asta, 525 cu N57, 250k km,îmi consuma cam 200ml de ulei în 7000-7500k km, i am făcut și soft am 270hp,dacă stai sa citești prea mult îți vine să vinzi mașina. Ca sunt sau au fost probleme cu unele asta e clar, dar depinde și de exploatare, la ce interval s au făcut schimburile etc. Inițial am vrut un 535 și am zis pas, mi a fost frica.  

   Uite cam ce a schimbat mai important fostul proprietar la mașina:

          -galeria de admisie
          -releu bujii incandescente
          -flansa cardan
           -bucse diferential
           -tampoane motor
           -fulie vibrochen
           -role si curea accesorii
           -valva EGR
           -pompa de apa si termostat
           -capac chiulasa si garnitura
           -corp filtru ulei si garnitura
           -pompa secundara de apa

Pe lângă astea am schimbat distribuția și pompa de ulei. Nu am mai trecut, anvelope, plăcute, furtune, chestii mici. 
          

Edited by lospa alin
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, lospa alin said:

dar depinde și de exploatare, la ce interval s au făcut schimburile etc. Inițial am vrut un 535 și am zis pas, mi a fost frica.           

pai exact despre asta e vorba 🙂

cum a fost "intretinut" in cei 250k km sau 300k km ?!

si poti sa-i faci cele mai avansate teste inainte de cumparare, tot loterie e, tot o sa stai in suspans 🙂

Link to comment
Share on other sites

Cu schimburile astea la 30k km la toate motoarele este o oarecare loterie, la mine în istoric apare cam la 25k km, dar ținând cont ca s făcuți în România...

Pana la urma aceeași regula se aplica la toate masinile sh și anume servisare și km, când nu ești realist și umbli după chilipiruri rezultatul se cam știe iar dupa 250-300k km e loterie oricum... 

Pana la urma, în viata ai nevoie și de ceva noroc.. Sau ceva bani sa îți cumperi una noua 😂

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

Sa zicem ca e loterie daca se strica, toate masiniile se mai strica inteleg, dar problema mare este costul unui astfel de motor la mana a doua , este cam 4500-6000 de euro fara montaj si toata masina face 12-15 mii:)) si de reparat iar e loterie.

Diferenta mare fata de un 2.0 diesel care costa 1000-1500 de euro la mana a doua si nu prea are aceste probleme cu cuzinetii.

Eu am avut acest motor n57 pe 530d fl si la 300 de mii pac, a crapat, cu o zi inainte mergea perfect , se auzea perfect. Masina nu mai era la mine era la fratele meu, noi aveam masina in familie de 4 ani jumatate.

Asa ca pt cei ce dau 12-15 mii pe aceasta masina sa se joace cu o pierdere iminenta in viitorul apropiat de 6000 de euro eu zic ca nu prea suna bine:)). Ruleta ruseasca. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/4/2023 at 10:14 AM, tzucul said:

Crapa motorul....hai ca nu e chiar asa nu mai speriati oamenii.Depinde foarte mult de cati km are,cum a fost intretinuta si cum a fost condusa.Am avut F10 cu N57 si pana la 260.000km aproximativ cat a fost la mine nu am schimbat decat niste furtunase de vacuum,electrovalvele de la turbine,egr si racitor gaze (de vreo 3 ori pe campanii tehnice),si o sonda lambda.Reviziile facute la 15.000km in loc de 30000km (fac peste 30000km deci erau minim 2 schimburi pe an).In rest nu am avut absolut nici o problema.Totul depinde de cati km are masina si cum a fost intretinuta.

Salut, as vrea sa schimb si eu toate furtunele de vacuum la F10 cu motor N57D30B. Cineva mi-a recomandat aceste furtune cod KALTSTADT FV-3X8-10.  A pus cineva asa ceva? Am inteles ca acest furtun are ceva ranforsare si e mai rezistent ca originalul. Pe langa acest furtun o sa schimb si senzorul de presiune diferentiala de la DPF. 

 image.jpeg.dd610a6fb7efd16b37ea1c2944e2945e.jpeg

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.