Jump to content

BMW G31 530d 2020


Wolff

Recommended Posts

16 hours ago, W.D.W said:

Sa te bucuri de ea asa cum iti doresti!

Si eu vreau sa fac upgrade la F10 520d meu si am pus ochii pe un G31 530d xD 2019 87.000 km 30k euro, tot de la Cloppenburg Gruppe, 07552 Gera. Din ce am inteles sunt seriosi si au masini excelente. Se poate negocia cu ei la pret?

Am sunat la noi la Bavaria si au zis ca pentru a beneficia de BMW Premium Selection la noi trebuie sa vin cu un certificat de la vanzator. Tu cum ai procedat?

Da, Cloppenburg Gera sunt f seriosi, recomand! mie mi-au lasat 500 euro la pret, deci merita sa incerci; si m-a ajutat si sa cumpar separat roti de iarna complete.

Da, vanzatorul iti da un certificat de garantie Premium Selection, impreuna cu actele, la momentul predarii masinii; certificatul de garantie este transmisibil (e pe masina, nu pe cumparator). Clar merita garantia asta, stai fara griji; nu cred ca acopera probleme la suspensie/consumabile. Fara garantia asta, probabil nu luam masina (la 146k km, avea deja ceva km). Deja am folosit garantia, am schimbat un senzor NOX.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Wolff said:

Da, Cloppenburg Gera sunt f seriosi, recomand! mie mi-au lasat 500 euro la pret, deci merita sa incerci; si m-a ajutat si sa cumpar separat roti de iarna complete.

Da, vanzatorul iti da un certificat de garantie Premium Selection, impreuna cu actele, la momentul predarii masinii; certificatul de garantie este transmisibil (e pe masina, nu pe cumparator). Clar merita garantia asta, stai fara griji; nu cred ca acopera probleme la suspensie/consumabile. Fara garantia asta, probabil nu luam masina (la 146k km, avea deja ceva km). Deja am folosit garantia, am schimbat un senzor NOX.

Asa ma gandeam si eu, probabil la 30k sa imi lasa 500-1000. Clar se merita garantia, chiar daca achizitia e mai scumpa ca in alte parti.

Tu parca ai zis ca desi accelereaza excelent, comportamentul pe curbe nu este tocmai excelent compartiv cu seria 3. Nici nu ar avea cum.

Desi am un F10, m-am indragostit de un Seria 2, parca G44 cum sta pe curbe viteza, dar dehh, masina mult prea mica pt nevoile noastre

Te-ai dus cu avionul si inchiriat acolo masina sau ai plecat de acasa cu masina? Eu acum 8 ani am luat masina mai sus de Essen. Gera este aprpate de Praga si drumul de intoarcere se poate face dintr-o bucata

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, W.D.W said:

Tu parca ai zis ca desi accelereaza excelent, comportamentul pe curbe nu este tocmai excelent compartiv cu seria 3. Nici nu ar avea cum.

 

Te-ai dus cu avionul si inchiriat acolo masina sau ai plecat de acasa cu masina? Eu acum 8 ani am luat masina mai sus de Essen. Gera este aprpate de Praga si drumul de intoarcere se poate face dintr-o bucata

Masina sta foarte bine si pe curbe, desi nu e xdrive; dar nu te indeamna sa faci slalom sau sa mergi cu ea la limita, pur si simplu e prea grea si prea asezata, nu ii place sa schimbe brusc directia, cum era la f31 340i xdrive. Dar imi pare mai stabila si mai asezata la viteze mari decat F31 sau F11 525xd - suspensia M sigur ajuta; cu rotile de vara pe 19 in doua dimensiuni probabil va fi mai bine asezata si mai sigura pe ea la schimbarile de directie.

Am plecat dimineata avionul pana la Berlin, si de acolo cu tren Intercity (75e biletul, vs 40e bilet avion) pana in Gera, cam 2h teoretic; am avut ghinion, era un copac cazut pe linia directa, asa ca am facut 4h cu trenul, si am ajuns pe la 17.00 la Gera; in 10 min am luat masina si actele (numerele Zoll erau deja scoase, platite din Romania); am plecat spre casa, pe la 1 noaptea am ajuns la Parndorf (a fost foarte foarte aglomerat, era 22 decembrie).

Mai aproape ai avion la Nurnberg, dar este doar seara la dus (trebuia sa raman peste noapte); Nurnberg - Gera faci sub 2h cu tren regional (mult mai ieftin decat IC, vreo 15e). Poti lua masina pana in 12 a doua zi, si pana la 12 noaptea ajungi lejer in Ro.

Decat sa iei 2019, mai bine mai adaugi cateva mii euro si iei 530d facelift - este considerat hibrid (MHEV), si impozitul este redus 90% (in bucuresti platesc ~200 lei anual); practic in 3 ani scutesti 1200-1300 eur la impozit; consumul este clar mai mic in oras la facelift (nu o sa va vina sa credeti, dar am avut consum la pompa sub 10l/100km, mers doar in Bucuresti, in ianuarie si februarie, trafic f aglomerat, medie viteza sub 20kmh, dimineata si seara la 6 sub 15kmh)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Wolff said:

Masina sta foarte bine si pe curbe, desi nu e xdrive; dar nu te indeamna sa faci slalom sau sa mergi cu ea la limita, pur si simplu e prea grea si prea asezata, nu ii place sa schimbe brusc directia, cum era la f31 340i xdrive. Dar imi pare mai stabila si mai asezata la viteze mari decat F31 sau F11 525xd - suspensia M sigur ajuta; cu rotile de vara pe 19 in doua dimensiuni probabil va fi mai bine asezata si mai sigura pe ea la schimbarile de directie.

Am plecat dimineata avionul pana la Berlin, si de acolo cu tren Intercity (75e biletul, vs 40e bilet avion) pana in Gera, cam 2h teoretic; am avut ghinion, era un copac cazut pe linia directa, asa ca am facut 4h cu trenul, si am ajuns pe la 17.00 la Gera; in 10 min am luat masina si actele (numerele Zoll erau deja scoase, platite din Romania); am plecat spre casa, pe la 1 noaptea am ajuns la Parndorf (a fost foarte foarte aglomerat, era 22 decembrie).

Mai aproape ai avion la Nurnberg, dar este doar seara la dus (trebuia sa raman peste noapte); Nurnberg - Gera faci sub 2h cu tren regional (mult mai ieftin decat IC, vreo 15e). Poti lua masina pana in 12 a doua zi, si pana la 12 noaptea ajungi lejer in Ro.

Decat sa iei 2019, mai bine mai adaugi cateva mii euro si iei 530d facelift - este considerat hibrid (MHEV), si impozitul este redus 90% (in bucuresti platesc ~200 lei anual); practic in 3 ani scutesti 1200-1300 eur la impozit; consumul este clar mai mic in oras la facelift (nu o sa va vina sa credeti, dar am avut consum la pompa sub 10l/100km, mers doar in Bucuresti, in ianuarie si februarie, trafic f aglomerat, medie viteza sub 20kmh, dimineata si seara la 6 sub 15kmh)

Cat bai platit reservarea masinii si cat ti-au tinut-o? Eu o sa merg cu cealalta masina si la intoarcere o conduce sotia, mai ales ca vrea sa viziteze. Mie Praga - Bucuresti imi ia cam 14 ore, daca nu sunt vamile blocate, dar si atunci exista vami mai putin tranzitate cu un mic ocol.

Nu degeaba se spune despre G30/31 ca ultimate driving machine....almost as zice eu, e vorba de transfer mase intre punti, acceleratii laterale, iar aici va straluci un 3er. Am mers cu 2er 2023 la Salonic cu baiatul meu si amandoi fiind de 1.90 am condus cu scaunele lipite de banchetele. Insa in 5er doamnele stau in spatele nostru fara probleme. Concluzie, e greu sa le ai chiar pe toate in una singura

Da m-am gandit si eu la MHT de 286 FL, am testat unul la Cobalcescu anul trecut din 2021 la 60.000 km, dar era 45k. Pe termen lung se merita mai ales ca astia, la 3.0 si peste au tot crescut impozitele.

In Bucuresti ar trebui urmarit consumul la ora si nu la km. Din fericire, datorita specificului muncii si hobiurilor, fac peste 35k afara si putin local. Astfel pt a nu mai chinui 2.0d, am hotart sa iau 3.0d, care este posibil sa dea acelasi consum la medii de peste 100 km/h.

Link to comment
Share on other sites

foarte frumoasa masina, si eu ma uit dupa G30/G31 ca next car si tot LCI as vrea desi nu spun pas nici la una pre LCI daca e ok dotata. Imi place ca ai pus accentul pe partea de tren de rulare in primul rand, suspensia si RWD, pe langa faptul ca ai un feeling mai bun ai si less problems in viitor, nici eu nu vreau xdrive.

Zilele astea am avut ocazia sa analizez in detaliu un G30 pe elevator si nu am putut sa nu observ niste cost cutting fata de F10-le pe care tocmai l am vandut, au renuntat la a mai avea brate spate din Aluminiu si au trecut la tabla, urat sa vezi brate de tabla pe o masina din gama asta. Apoi usile, au schimbat sistemul acela de opritor si acum e un sistem cu 3 puncte unde se poate opri usa, okish, doar ca la fiecare punct cand inchizi/deschizi usa se aude/se si simte in usa o vibratie usoara cum trece peste acea piedica si face un zgomot deloc placut, iarasi ai senzatia ca inchizi o usa de Polo, nu de BMW. 

Sa te bucuri de ea!

Link to comment
Share on other sites

Xdrive e pretențios și costisitor dacă se strica. Sensibil la anvelope de exemplu. Eu am avut mereu tracțiune spate, pentru 2-3 situații în 5 ani când i am simțit lipsa nu cred ca merita,asta din punctul meu de vedere. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Lospaa said:

Xdrive e pretențios și costisitor dacă se strica. Sensibil la anvelope de exemplu. Eu am avut mereu tracțiune spate, pentru 2-3 situații în 5 ani când i am simțit lipsa nu cred ca merita,asta din punctul meu de vedere. 

Ce e costisitor, un schimb de ulei la cutia de transfer? vreo 500lei odata la 60-70k km? 🙂 Adica pentru unii 4-5 ani... Ce alte costuri ar mai fi?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Xdrive mai are în componență 2 planetare cu un diferențial și cutie de transfer fata cu niște senzori + un calculator suplimentar cred, asta înseamnă mai multe piese care pot să pice în viitor. 
Dacă efectiv știi ca nu ai drumuri spre domiciliu sau undeva când te duci cu familia, nu are rost pentru 1-2 săptămâni pe an când ninge mult (dacă ninge) sau pentru 1 dată la câțiva ani când mergi la munte (cazul meu).

 

Este folositor într-adevăr nu numai iarna, însă cazurile în care te ajută sunt situații limită când ai mers prea tare și ți a derapat mașina eventual. 
 

De ce să cari cu tine o greutate în plus, să ai consum mai mare și niște costuri posibile mai mari pe care sigur le vei face, dacă nu este cazul? Eu mașina o am de 8 ani, mai avea ea 8 ani când am cumpărat o și vreau să o țin permanent, crezi ca nu aș fi schimbat niște piese din componenta x-drive până acum? 
 

Nu am rămas nici o dată împotmolit în zăpadă și da m ar fi ajutat în câteva zile pe an când a nins mult ca să merg mai sigur pe mine, însă nu văd sensul..

Însă de menționat faptul ca dacă aș fi găsit mașina asta cu x drive as fi luat o, n as renunța la o mașină dotată/bună tehnic doar pentru ca are x drive, dar dacă ar fi sa aleg, as alege fără în cazul meu. 

  • De acord! 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fiecare cu nevoile lui pana la urma, nu e nevoie sa convinga cineva pe cineva.

Si eu am evitat cat am putut xdrive pentru ultimele doua masini - problema e ca 90% din masinile disponibile pe piata aveau xdrive. Usor-usor va deveni standard pe motorizarile mari, asa cum a intrat deja standard pe M340 sau M-uri.

Asa cum nu vad de ce as plati mententanta mai ridicata pentru sistemul xdrive + grija anvelopelor cu stea, in conditiile in care prefer tractiune spate pentru sportivitate si nici nu merg mult iarna, pot sa inteleg si situatiile unde pentru cineva e necesar xdrive, pentru ca merge iarna si vrea siguranta in exploatare.

As zice ca nu exista o solutie universala pentru fiecare de aici.

 

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Și nici cu anvelopele nu e chiar asa, ai luat 4 premium, ai mers 30k km și tai unu în linia de tramvai, vezi ca tre sa schimbi minim 2 dacă nu toate 4.

Caz real, nu povesti. 

Edited by Lospaa
  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

On 2/23/2024 at 10:04 AM, TKD29 said:

Care-i faza de toti fugiti de xDrive?

Am tot avut xdrive; e92 era xdrive si aveam xdelete instalat, imi placea mai mult sa il conduc fara xdrive; mi se pare mai placut de condus cu rear drive. Nu ies offroad, nu prea conduc pe zapada mare, asa ca din punctul meu de vedere erau niste kg in plus, si costuri de intretinere in plus.

Link to comment
Share on other sites

Despre ce “nevoi” vorbim noi aici?! Aproape toti isi cumpara masina cat mai full, cat mai iefitine, dupa care anuleaza tot de pe ea gen ca “nu e nevoie, legile sunt degeaba” etc. 

Nu va mai luati masini pe care nu vi le permiteti!… pt care gasiti scuze dupa “ca nu ninge, nu mergem, nu facem, nu e nevoie”.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 2/23/2024 at 11:10 AM, WIN60 said:

Xdrive mai are în componență 2 planetare cu un diferențial și cutie de transfer fata cu niște senzori + un calculator suplimentar cred, asta înseamnă mai multe piese care pot să pice în viitor. 
Dacă efectiv știi ca nu ai drumuri spre domiciliu sau undeva când te duci cu familia, nu are rost pentru 1-2 săptămâni pe an când ninge mult (dacă ninge) sau pentru 1 dată la câțiva ani când mergi la munte (cazul meu).

 

Este folositor într-adevăr nu numai iarna, însă cazurile în care te ajută sunt situații limită când ai mers prea tare și ți a derapat mașina eventual. 
 

De ce să cari cu tine o greutate în plus, să ai consum mai mare și niște costuri posibile mai mari pe care sigur le vei face, dacă nu este cazul? Eu mașina o am de 8 ani, mai avea ea 8 ani când am cumpărat o și vreau să o țin permanent, crezi ca nu aș fi schimbat niște piese din componenta x-drive până acum? 
 

Nu am rămas nici o dată împotmolit în zăpadă și da m ar fi ajutat în câteva zile pe an când a nins mult ca să merg mai sigur pe mine, însă nu văd sensul..

Însă de menționat faptul ca dacă aș fi găsit mașina asta cu x drive as fi luat o, n as renunța la o mașină dotată/bună tehnic doar pentru ca are x drive, dar dacă ar fi sa aleg, as alege fără în cazul meu. 

Iti dai seama… dadu dislike verisorul suprem de la Drobeta Trompeta… care si-a anulat Dpf, Catalizator, senzor de la Dpf, senzor catalizator, motor N47 second hand, injectoare reconditionate “stas” la vericu, ii pute curu’ la masina precum wc-ul din curtea casei de la tzara. Ma bucur ca familia ta se bucura de noxe bune dintr-o masina “stas”, ingrjita de un adevarat pasionat si mare sfatuitor al altora, deasemenea!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2024 at 5:41 AM, WIN60 said:

Bo$$, am experimentat toate opțiunile posibile, nu vorbesc de opțiuni pe care nu le am folosit, nu a trebuit sa le am pe mașina mea ca sa mi dau seama ca sunt utile sau nu pentru mine.

360 este nimic pentru mine.

M ai înnebunit cu G15 tău și cum te au ajutat opțiunile să parchezi și etc.

 

Genul asta de dotări contează, nu 360, pentru mine. 
 

 

Am spus ca daca este sa cauți o mașină SH mai veche cu km mai mulți contează altele în fața unor opțiuni, mașinile SH în România cel puțin fiind în stare proasta, cu defecte ascunse, cu km dați înapoi, lovite, etc. 

Decat sa iau o mașină la care nu am istoric sau am un istoric fad, dar full de opțiuni, mai bine o iau pe aia care are istoric și văd ce s a făcut și văd ca a fost întreținută însă cu ceva lipsă de opțiuni.. asta e.

 

Rămâi pe subiect, nu ataca persoana să nu fie considerat “flame”. 
 

 

Bo$$, nu te-am innebunit cu nimic, eu NU m-am laudat cu masina mea, NU am facut Topic despre masina mea sa o laud ori sa primesc laude, cand mi-a cazut motorul la fostul F10 am scris fugitiv in posturile altcuiva ca si mie mi-a cazut si am luat alt motor, injectoare noi, pompa etc… nu m-am plans, nu au facut postari/discutii inutile.

In schimb, tu ai facut 10.000 de postari cand ti-a cazut tigaia N47, ai cerut 1000 de pareri unde sa reconditionezi injectoare etc etc…. Iar eu, si nici altii, nu ti-am reprosat ca “ne-ai innebunit”.

Eu nu apreciez mizeria asta a romanului, dupa ce isi cumpara o masina de “toti banii lui”, si care nu are anumite dotari, sa inceapa sa denigreze dotarile pe care nu le are, drept fiind unele inutile.

Cel care spune CA, intre 2 masini identice ca si an, motorizare, culoare, km, etc… o alege pe aia care e mai slab dotata in defavoarea celei care e mai dotata, este CEL mai mare dobitoc de pe planeta, si clar, nu are drept de opinie.

Daca nu ai bani, munceste… daca esti frustat… walk it off!

12 minutes ago, Romulus said:
Va rog sa păstrați un limbaj decent indiferent ce se discuta!

 

Sterge te rog topicul cu masina ta. Ne-ai innebunit! :))))

Edited by Onnix
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Romulus said:

Pai de ce? Abia incep si eu sa o cunosc si ma gandeam ca vor si altii sa stie cum e un asa hibrid. 🤨

Nu mai postez nimic, ok?

Pai eu am facur referire de 3-4 ori la G15 si deja am innebunit frustatii… iti dai seama ce apocalipsa construiesti tu… :))))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Romulus said:

Pentru ca e PHEV? Sunt obosit, mi-e blocat procesorul cu butonul de turbo off.

Pentru ca vb despre ea in 19 pagini! Eu NU am pagina cu masina mea si din 3-4 discutii aleatorii se pare ca deja am innebunit pe unii. Iti dai seama tu ce provoci in 19 pagini :)))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.