Jump to content

Turatii motoare bmw


duxter

la ce turatie sch. cand conduceti sport ?  

1221 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Cu diesel e nasol de mers prin oras : cand e rece schimb pana in 2000 , p eurma tre sa schimb cam pe la 2500 (sa nu fortez turbina si sa nu se infunde) desi traficul e aglomerat , cand ma grabesc schimb sus (~4000) si pe urma , cand sunt aproape de casa tre sa o las mai moale sa se raceasca uleiul.

OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF <_<

Link to comment
Share on other sites

eu din cate am vazut ca la steptronic schimba la 2 mii, eu in schimb schimb normal de la 2200-2500 , si asa este dc. merg cu ea pe la 2 mii ceva mai mult prin oras si dupa aceea ii dau talpa scoate ceva fum pana cand se curata:d Edited by moaka_mik
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

525d e39

 

La mers normal, pana e rece motorul, nu trec peste 2000rpm; cand e motorul cald, schimb cam la 3000rpm

Daca sunt grabit, cam 4000rpm. Aproape niciodata nu am turat peste 4000rpm

 

Fiind 5 si d, nu il conduc sportiv... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Stiti de unde vine R de pe schimbatorul de viteze?

De la Rachetaaaaaa!!!!!

 

 

la mine la Galati asa a strcat o proasta un passat =)))) i-a dat dintr-a 5-a...racheta. Ceea ce ma intriga pe mine este cum a bagat in marsalier dintr-a 5-a ca am incercat cu ambreiajul apasat si agata tare si nu am vrut sa fortez <_<

Edited by tigerash
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Stiti de unde vine R de pe schimbatorul de viteze?

De la Rachetaaaaaa!!!!!

 

 

la mine la Galati asa a strcat o proasta un passat =)))) i-a dat dintr-a 5-a...racheta. Ceea ce ma intriga pe mine este cum a bagat in marsalier dintr-a 5-a ca am incercat cu ambreiajul apasat si agata tare si nu am vrut sa fortez :)

 

iti dai seama ca o fi fost si foarte mandra ca a reusit sa bage in "racheta".. proaste, ma, masinile astea! intra greu in viteza... <_< :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bmw-urile sunt facute mai mult pentru circuite si pentru drift-uri.... (e doar parerea mea) :bashwall: nu prea le vad pentru viteze mari de 260 - 280 ...:unsure:) cu exceptia M-urilor gen E92 sau alte bmw-uri modificate peste masura.

 

Eu schimb in regim sport in cel mult 4500 la diesel (E36 318 TDS an 95') ...diesel-urile au cuplu motor destul de bun dar sunt lenese binenteles ca nici motorul nu-mi permite ...dar ma gandesc sa trec la un 320i 6 cil. benzina. <_< tot E36 :)

Link to comment
Share on other sites

cand e motorul rece nu trec de 3000 de ture... cand sa zicem ca am chef de ceva sportivitate, si s-a incalzit motorul suficient (in jur de 100 de grade)schimb in jur de 7000... inca nu m-am dumirit exact la cate turatii taie alimentarea. mai studiem problema.

135i 2008

Link to comment
Share on other sites

Pana trece indicatorul la temperatura de un sfert nu depasesc 2000rpm decat daca chiar se impune. In mers normal schmb dupa ureche undeva la 2500-3000 cred iar cand imi amorteste picioru pe la 4800-5000 cand da in nas si nu mai vezi nimic in oglinda dupa <_< Am e46 diesel 150cp
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.